Last news in Fakti

18 Май, 2018 17:43 9 596 21

Разбиха уникален Koenigsegg за втори път

  • koenigsegg-
  • agera rs-
  • gryphon-
  • катастрофа-
  • инцидент

Единственият по рода си Koenigsegg Agera RS Gryphon катастрофира недалеч от шведския град Тролхетан, съобщава Teknikens Värld. Това е вторият подобен инцидент с униката в рамките на една година, след като миналия май хиперколата бе разбита по време на тестове точно преди да бъде предадена на клиента - богатия американски колекционер Мани Кошбин.

Agera RS Gryphon красеше щанда на Koenigsegg на миналогодишния автосалон в Женева. Моделът се познава лесно по декорациите от 24-каратово злато по каросерията. След първата катастрофа шведите решиха да запазят колата за демонстрационни нужди, а Мани Кошбин получи нова.

Agera RS Gryphon има осемцилиндров битурбодвигател с мощност един мегават (1 360 к.с.) и максимален въртящ момент 1 371 Нм като на хиперкара One: 1. Уникалният Koenigsegg ускорява от 0 до 100 за 2.5 сек. и развива 447 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Dhjfrthhg

    17 84 Отговор
    Ами така е с колите правени от самозванци. И ще ми се сравняват с бугати. Ето това е разликата.

    Коментиран от #2

  • 2 FDS

    38 10 Отговор

    До коментар #1 от "Dhjfrthhg":

    Тоя па, те понеже с бързия голф не са катастрофирали! :D
  • 3 Гошо от село

    72 11 Отговор
    Не се сравняват с Бугати, защото то е един много скъп Голф. А Кьонигсек-а е изкуство.

    Коментиран от #12

  • 4 Ярослав Станчев

    17 32 Отговор
    Тоя толуп така и не го направиха да завива.Само напред до завоя и после в гюрлюка по таван.

    Коментиран от #8

  • 5 112

    38 8 Отговор
    От Кьонигсег скоро наказа новото Бугати, направи го на две стотинки във всички дисциплини.
  • 6 Антиелектрика

    30 7 Отговор
    Като гледам не се е запалила като Тесла - хахахаха

    Коментиран от #19

  • 7 ......

    15 3 Отговор
    Горубляне зове...
  • 8 Random

    25 7 Отговор

    До коментар #4 от "Ярослав Станчев":

    Щото бОгатитУ мноУ завива, а?

    Коментиран от #9

  • 9 Ярослав Станчев

    12 19 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    И Бугати не завива,ама поне не се излагат по пистите като тия лешници.Хем колата им не става за писта хем наредени и те с мъжете.Резултата го виждаме,миналата година в тръните на Ринга,а сега в локвата край пътя.Напредват явно,следващия път направо в морето,да няма какво да ремонтират.

    Коментиран от #21

  • 10 ами

    18 1 Отговор
    Конските сили и нютон метрите се постигат лесно, много по трудното е да направиш колата с такива показатели да слуша карача и да стои в пътя!!!
  • 11 ДВГ

    14 4 Отговор
    Другият път като видите Ферари или Порше не гледайте колко прави 0-100км/ч а си помислете за това гаражно творение.
  • 12 Небесния

    2 9 Отговор

    До коментар #3 от "Гошо от село":

    Гошо от село явно не знае как се осъществява процеса по създаването на едно Бугати, предполагам няма и да разбере. По тази логика повече от половината луксозни марки коли в света са евтини голфове заради компанията майка. Както беше казал някой, едно и също е да си умрял или прост- боли само за околните, ти не го усещаш. А кьонигзега че е изкуство, има нещо вярно

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гошо от село

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Небесния":

    Това филмче, как се сглобява скъп голф, в имение/фабрика принадлежала на Еторе Бугати го гледаме и на село. А и все пак нали знаеш, че в една реклама един мормот завива шоколад. Извод-в рекламите се показва това, което клиента иска да види/в което иска да вярва. Истината, приятелю е че в действителност всичко са ла*на.

    Коментиран от #16

  • 15 Лино

    5 0 Отговор
    Като гледам снимките, това трябва да са двете различни катастрофи защото джантите са различни и на последната снимка на калника пише ONE1

    Коментиран от #18

  • 16 Небесния

    5 5 Отговор

    До коментар #14 от "Гошо от село":

    Даже и на конвейер да се правят от мексиканци, какво от това? Аз гледам крайния продукт и за мен Бугати да се нарече скъп Голф не е сериозно просто. Нито аз, нито ти няма да се докоснем до такава кола този живот най- вероятно, така че нека не прибързваме със изводите. От това което съм гледал само по видеоклипове, мога да кажа че за мен това е произведение на изкуството, тук не спорим за това дали върви само напред или завива. В този клас коли всичко опира до детайлите, а там са на космическо ниво, както и при кьонигзега, както и при паганито. Изцяло друг е и въпроса че един нов голф за 40000 изобщо не е лоша кола, ама изобщо
  • 17 0j77777

    3 3 Отговор
    ЕТ0 ТИ КЬ0НИГСЕГ КЕНЕФ
  • 18 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Лино":

    Да показват и двете катастрофи !
  • 19 Да да

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Интерсното при колите с ДВГ е че се палят без да катастрофират! Доста черни петна съм видял по пътищата и много пожарни съм изчакал! Успяват да ги загасят като останат по ламарина само! По лесно ги вдигат така!

    Коментиран от #20

  • 20 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Да да":

    Така ли, сигурно си Хари Потър щом си свидетел на подобни чудеса, защото нито нафтата нито бензина се палят сами в резервоара..
    Пък да ти кажа една тайна - Теслите по 200 бона се палят масово докато си стоят дори седмица след като са изгасени, както и докато ги зареждат.
    Ако не вярваш, ползвай магията на търсачката на чичко Гугъл - сигурен съм, че дори ти ще се справиш.
  • 21 Guest

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ярослав Станчев":

    Пичага автомобило строенето не перфектно, като се има в предвид че тая кола разполага със 1361 коня (Както по горе пише).
    Трудно е да вкараш такава кола в баланс на пътя! Има над 20 системи, които я държат на пътя!!! И още нещо всичко зависи и от шофьора! Не съди книгата по корицата.