8 601 21

Kadett с 1257 коня

Георги Касабов

Четвъртвековен Opel Kadett предизвика сензация на състезанието RACE 1000 в германския град Магдебург, след като успя да ускори до 315 км/ч за 800 метра. Хечбекът, наречен сполучливо Supercar Killer, е доработен от немското тунинг ателие WKT.

Под предния капак на колата работи 2.0-литров четирицилиндров двигател EcoTec, форсиран до неверотните 1 257 к.с. и 1 100 Нм. Скоростната кутия е шестстепенна, разработка на WKT, и задвижва четирите колела.

Според ателието бесният Kadett е най-бързата германска кола с четирицилиндров двигател. Ускорението от 0 до 100 отнема 4 сек., до 200 - 7.7, а до 300 - 14.



Още по темата

  • Kadett с шест цилиндъра

    Kadett с шест цилиндъра

    Времето се оказа безпощадно към един от най-популярните модели на Opel. При сравними тиражи с вечния съперник Golf II от последното поколение на ...
    19.12.2017
    14 849
    14

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Шофьор
    Отговор
    1 18:22  25.05.18
    92 г се прибрах от Италия с един такъв хечбек. Моят беше 1.3 бензин 88 г. Като го спрях пред блока стана панаир все едно се прибрах с летяща чиния. Ех тогава струваше колкото един двустаен, кой е знаел как ще се развият нещата.
  • ХХМ
    Отговор
    2 18:50  25.05.18
    Респект

    Коментиран от #4

  • Алфа Ромео
    Отговор
    3 19:27  25.05.18
    Навремето имах Кадет 1.4i 60 коня,карах го 9 години, вървеше доста за тази мощност, но имах много проблеми, със стартер със клапани, кобилици със спирачни апарати, накрая взе да вкарва антифриз в 4-ти цилиндър. Шлайфах му глава и смених гарнитура, след 2-3 месеца същата работа, карах го на убиване четири месеца със пресечено масло, накрая умря и на скрап.
  • Антон
    Отговор
    4 19:29  25.05.18

    До коментар #2 от "ХХМ":

    Би ли ми обяснил за какво е този респект? На този кадет само ламарината е останала и напомня за кадет. Всичко останало няма общо със серийно производство. По същия начин може да се възхищаваме и на гърбав запорожец, нали?

    Коментиран от #5, #21


  • Random
    Отговор
    5 19:54  25.05.18

    До коментар #4 от "Антон":

    Точно шасито/купето е най-важната част в една кола. Предното окачване си е негово, двигателя си е опелски, ск. кутия вероятно е от Calibra 4x4, какво още искаш?

    Коментиран от #6

  • Антон
    Отговор
    6 20:06  25.05.18

    До коментар #5 от "Random":

    Разсмиваш ме :)
  • АЛФА Q4
    Отговор
    7 20:30  25.05.18
    Само фасада е на кадет.Сигурен сам че трансмисията е японска
  • Мариян
    Отговор
    8 21:48  25.05.18
    От 1992 г Опел произвежда ДВГ С20LET с мощност 204 кс, умно двойно предаване от Гетраг, 6 степенна ск. кутия, 240 км/ч максимална скорост, 0-100 км - 6,8 сек, монтира се в Калибра и Вектра. Имайте уважение към Опел, когато бе истински. А от 204 кс до 1200 кс е точно 6 пъти. Който поне бегло се е докосвал до тунинг на автомобили има предстева колко трудно се постига този резултат. Респект към тунинг ателието постигнало тези невероятни стойности.

    Коментиран от #12

  • c20xe
    Отговор
    9 21:58  25.05.18
    Купето е на кадет, но доработено - мислите че 1000к.с. може само с предно...не 4х4 от Калибра турбо, което значи,че и купето е рязано за раздатката и кардана. Мотора е не е ЕКОТЕК, блока е от Екотек х20хев, усилван разбира се, буталата са ковани,главата е вероятно от Косткаст, много здрава, електрониката е друга, турбината нямам идея дали е ККК от калибра турбо или е хибрид, окачване - твърдо на камък, гуми, джанти/ тия са мн скъпи, лекички са просто/, спирачките са пипнати - отзад са от 2ка с двойно вентилирани, отпред са или 288мм от калибра турбо или 308 от омега, таблото е от астра ф, километража едва ли е на жило... абе яко си е ааа да кутия е ф28 на ZF, другия вариант да е от Courvette каквато се слага на Лотус Омега, щото не може да издържи тая сила...

    Коментиран от #11

  • c20xe
    Отговор
    10 22:01  25.05.18
    Моя грешка на Гетрак е ф28 6ст
  • 696
    Отговор
    11 22:18  25.05.18

    До коментар #9 от "c20xe":

    Мелез !
  • АЛФА Q4
    Отговор
    12 23:45  25.05.18

    До коментар #8 от "Мариян":

    Тази скоростна кутия трябва да издържи 1100 Нютона..........?
  • sony
    Отговор
    13 10:00  26.05.18
    Навремето имах кадет 1.3 86 год скъсвах го от каране,навъртях му 660 000 ,само съединител серво и спирачки -никакви други ремонти накрая го пробутах на едни колумбийц, някой още ги карат ,вече няма истински коли.
  • c20xe
    Отговор
    14 13:52  26.05.18
    Не категорично не може да издържи такъв въртящ момент, за това все взима друго решение - отваря се и сменят двата вала на кутията с усилени, лагерите, синхронизаторите, керамичен съединител и може би 10 -15 неща още...има си китове...струват колкото един апартамент

    Коментиран от #16

  • Расулюлах
    Отговор
    15 13:53  26.05.18
    Бе къде са 1100 нютона? Глупости 1100 били има нема там зарад турбото са 300 и тва е ...нисана е наполовината мощност и въртящ и ускорява до 100 за 2 сек и макса му е 360 итежи 2 пъти повече и върви повече аи стига с тея дараци
  • Расулюлах
    Отговор
    16 15:28  26.05.18

    До коментар #14 от "c20xe":

    Га струва колко апартамент место тея глупости си земам нисан гтр и си го карам и си свиркам и нема да права кърпели дараци
  • c20xe
    Отговор
    17 15:55  26.05.18
    Само комплект всмукателен колектор за малолитражка на опел, например 1.6 в сайта на DBilas Dynamics струва 1200 Евро. За двойка още нагоре... Двигателите на опел от 90-те са едни от най-хубавите, за всякакви извръщения, обособено една разработка на Лотус...

  • 18 17:35  26.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • C20XE
    Отговор
    19 19:45  26.05.18
    НЛО-ниско летящ Опел
  • filo
    Отговор
    20 22:40  27.05.18
    Кадета и голф 2 са колите най-масово карани от българина през 90 те години и това не е случайно. Изключително сполучливи модели, спор няма.
  • ХХМ
    Отговор
    21 00:12  28.05.18

    До коментар #4 от "Антон":

    Колега респекта е относно труда на хората които са направили проекта.

Напиши коментар:


Публикувай