27 Май, 2018 10:11 38 807 59

10 коли, които рядко висят по сервизите

  • сервизна кампания-
  • отзоваване-
  • класация

След като състави антикласация на автомобилите, които попадат най-често в кампании за отстраняване на дефекти и подмяна на части със съмнително качество, американският сайт iSeeCars публикува и рейтинг на най-безпроблемните модели. Тези коли практически не попадат в сервизни кампании и губят най-малко време на собствениците си с ремонти, предписани от производителя.

1. Hyundai Accent


Малкият кореец е лидер сред моделите, които нямат нужда от доизкусуряване след излизането от завода. Accent може да се похвали и с отлична експлоатационна надеждност.

2. Chevrolet Equinox


Доскоро това SUV бе братовчед на Chevrolet Captiva и Opel Antara, но сегашното поколение е по-малко на размери и конкурира Toyota RAV4, Honda CR-V и т.н., но се продава по-слабо от преките си съперници.

3. Toyota Corolla


Това е най-масовият автомобил в света, но въпреки това Toyota някак съумява да го запази сух от пороя сервизни акции, които обявяваше в последните години.

4. Honda Civic


На година в САЩ се продават по 400 000 седана от този модел, но собствениците им нямат особени причини да следят бюлетините за отзоваване.

5. Honda CR-V


Наскоро един от бестселърите в сегмента получи ново поколение, но остава сред отличниците по най-малко сервизни акции.

6. Honda Accord


Японската марка явно няма проблеми с конструктивните дефекти.

7. Subaru Crosstrek


Познат в Европа под името XV, най-малкият кросоувър на Subaru премина на нова платформа миналата година.

8. Toyota Camry


Моделът отдавна не се продава в Европа, но е абсолютен лидер по продажби в класа си в САЩ и за това си има причини.

9. Hyundai Elantra


Моделът е сред най-продаваните компактни седани в САЩ.

10. GMC Terrain
По-луксозната и скъпа версия на Chevrolet Equinox става обект на сервизни акции също толкова рядко.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоуст

    144 12 Отговор
    Е как да висят като тези коли са чисто или почти чисто нови???
  • 2 Пчеличката Мая

    182 24 Отговор
    И ние в Европа си мислим, че караме коли. Само гледайте американците какви машини карат. Кеф ти големи двигатели, коеф ти оборудване, кеф ти визия. Да не говорм за нормалните цени, на които си ги купуват, байбек плановете, цената на горивото и т.н. и т.н. Ама нали ЕС ще оправя света, за това Евро 6, данъци... тъпотии, мита, ДДС-та, еко такси... Апа ние нека си плюем по САЩ, колко ограничени и тъпи били. Пълни глупости. Много са си добре даже, перфектни. Ние еропейците нали сме тарикати, за това издържаме 10 млн. бежанци, които скоро ще ни превземат!!!

    Коментиран от #4, #50, #56

  • 3 Бесен Язовец

    31 73 Отговор
    Да рядко висят и като се строши особено японските пластмасатарници еле да видиш а за наследника на Каптива даже няма да отватям приказка!!
  • 4 Спеца

    27 47 Отговор

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    То щото са хубави амерските затова в САЩ си купуват немски! Хубави са ,,амеркансмите мускули" ама и цената им е хубава от 80 000 нагоре иначе Камаро,Мустанг,Еклипс 3 литровите нови са по 25 000$ и са скръббб и вс.бензин които харчат по 15-20 на 100 км!

    Коментиран от #5, #17, #18

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 асддса

    33 5 Отговор
    Кога ще разберете, че тези класации са напълно безмислени. Един модел в едната класация е надежден, в друга е чуплив.
    Едната година е напълно безпроблемен, но на сведващата изведнъж запова да се чупи и минава назад в класацията...


    ОПРАВЕТЕ СИ НЕРАБОТЕЩИЯТ КОД ЗА КОМЕНТАРИТЕ. КЛАСАЦИЯТ ЛИ ТРЯБВА ДА ВИ НАПРАВЯ ПЪРВО ?
  • 7 Спеца

    17 4 Отговор

    До коментар #5 от "думко":

    А ти цял живот си карал 20 г.коли!
  • 8 Голям Слон

    32 8 Отговор
    Неслучайно първенци по продажби в щатите от край време са Хонда, Тойота и Нисан. Мицубиши са си боклуци. Колите, които димят нам, са си техните родни марки и Мицубиши. Субару рядко се вижда. Европейци също се карат. Цените действително са много по-ниски. Преди 10 години там си бях изхвърлил с А8 4.2 бензин. С почти всичко за модела колата излезна 43.000 долара. Тук плехвърляше 130.000 лева. Но пазарът е друг. За 2006та само Хонда само в Тексас имаха 120.000 продажби..

    Коментиран от #40

  • 9 Ben10

    5 5 Отговор
    JDM all the time!!
  • 10 112

    28 6 Отговор
    Ами така е, личи си колко добри "инженери" са немците. След всеки модел следват сервизни акции за поправяне на непремисленото. Ама толкова си могат горките, не им се сърдете.
  • 11 Кольо

    20 5 Отговор
    Е пак скъпи коли...и пак копирате от чужди статии. Давайте нещо полезно като за хората в нашата страна!
  • 12 Ауууууу

    23 1 Отговор
    Моята никога не влиза в сервиз, защото сам си я правя!
  • 13 333

    11 33 Отговор
    Толкова грозни коли на едно място, не бях виждал отдавна.

    Коментиран от #15, #24, #51

  • 14 onq s konq

    8 17 Отговор
    Да бе - и да нема ни едно беенве !!!Тва е глупос!!!
  • 15 112

    10 0 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Като си я гледате в сервиза по-красива ли ви се струва?
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хойо

    37 7 Отговор

    До коментар #4 от "Спеца":

    Тоя па.В америка купували немски коли.Ти от коя планета падаш бе.Там всичко е японско бе брат.немските се броят на пръсти.Такива коментари недей да пишеш че е смешно

    Коментиран от #20

  • 19 Аксиома

    8 27 Отговор
    Мерцедес и всички останали!!!
  • 20 Спеца до Хретена от 18

    8 29 Отговор

    До коментар #18 от "Хойо":

    Щото нямат кинти затова си купуват ефтините японки тия които имат пари си взимат немско!

    Коментиран от #21, #22

  • 21 Хойо

    29 3 Отговор

    До коментар #20 от "Спеца до Хретена от 18":

    Първо-пише се кретен с К,а не с Х.Второ-отначало каза че амриканците карат немски коли.Казах ти че не е така и ти се съгласяваш с мен и обръщаш думата че карат японки щото нямат пари.Какъв велик аргумент.Американците нямали пари-хаааааааа ха .Не имат си пари хората само че японките са по добри.Това си го знаят хората.мисленето им е друго,не е като нашето-да вземеш 15 годишно бмв за пред кварталното кафе и да си мислиш че каваш премиум.Ай дега кажи кой е кретен
  • 22 Франс

    16 4 Отговор

    До коментар #20 от "Спеца до Хретена от 18":

    Немското не е като едно време щото го прави германеца Али и кой знае в колко страни.Баничарките на Мерцедес и Рено в един завод ги правят.Действително качеството е Тойота Мазда и Субару дори в класациите на списание Аутобилд /дето за тях по -хубава кола от Фолксваген няма./ го признават.Верно е че колите в Америка предлагат повече за парите които са платени.Разходът за мощността е съизмерим и не е по- висок. Дори е по нисък от някой европейски модели с по малка мошност.
  • 23 жигитайците

    10 0 Отговор
    Аз не моа да разбера като сте такива спИциалиисти оти ви е да четете статията?
  • 24 mediator37

    4 11 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    А аз даже си викам, да не би да съм пропуснал нещо важно, в смисъл, че класацията е за коли от времето на Луи дьо Финес. Толкова старомодно изглеждащи, грозни, чак болезнено.
  • 25 Спеца до Хретените

    9 24 Отговор
    Хахаха хохохохоооо я се качете в един 10г.Мерцедес дори и 20 г. Мерцедес и в една нова Тоyota и вижте и возия и визия а поддръжката на Toyota същата като на немеца само с разликата че немеца е класи над японската лагерница от 2018г. А относно качество немското е доказано и качетво и лукс!

    Коментиран от #26

  • 26 Хойо

    22 1 Отговор

    До коментар #25 от "Спеца до Хретените":

    Точно това ти е проблема.Че си се качвал само в 20 годишни мерцедеси.Не си и помирисвал нова кола,камо ли да се качиш ,камо ли да караш.И ето от това мисленето ти е на равнище източна африка.Кажи сега кой е кретена,че не ми отговори одеве.

    Коментиран от #28

  • 27 onq s konq

    13 1 Отговор
    Естествено новинарите ще си драскат подобни статии,защото с това си изкарват хляба,но ние си знаем ЧЕ НЯМА КОЛА,КОЯТО ДА НЕ ХОДИ В СЕРВИЗ!"Нема такова животно" както е казал шопа.Тя дори и да си стои само в гаража пак ще се скапе,защото и спирачките ще клеясат,и гумените детайли "стареят","течностите"/масла и антифриз/ изискват периодична смяна независимо дали са експлоатирани интензивно,акумулаторът сдава багажа ей-тъй-както си стои и т.н.
  • 28 Спеца до Хретена от 18

    4 16 Отговор

    До коментар #26 от "Хойо":

    А на тебе проблена ти е че никога не си се качвал в Мерцедес и нямаш база за сравнение иначе др.песен ще запееш!
  • 29 Телевизора на Елвис

    25 2 Отговор
    Кой каквото му е евтино и създава най-малко главоболия- това си кара. Там е истината. Ние сме извън всякакви класации, щото ходим голи/боси, ама се возиме на клекнали S-класи с метанови бутилки, щото е готино. По европа като тръгнеш редко ще видиш в масовия поток кола с кубатура над 1.4 вече, щото хората си смятат. Трафик- безумен, ограничения на всяка крачка, камери за скорост, е за чий ти е тогава осемцилиндрова каляска? Само да и плащаш масрафите и да трепериш. Я там един кръж за 10-15 евра в магазина и след 5-7 години- на боклука и следващото. Аре де...

    Коментиран от #33

  • 30 Хойо

    25 4 Отговор
    Не.Сменил съм около 20 коли.С това се занимавах преди -купувах и продавах.Карал съм и 124-ка и очеларка и W211 и W212.Признавам ,че мерцедес е супер комфорт и лукс и е най доброто от немските(макар че и ауди не му отстъпва),но въпроса беше ,че японките по рядко влизат в сервиз,особено тези дето са правени за америка.А и лексус и инфинити са нивото на немските по комфорт и лукс.За разлика от теб аз гледам реално на нещата.Не забравяй че има и по комфортни от мрецедес
  • 31 Хойо

    5 2 Отговор
    Мисля че най правилния коментар е на коня и на телевизора на елвис.точно и ясно.мога да им кажа-браво пичове.
  • 32 ЕС сме ние

    8 2 Отговор
    Защо не вземете информация от сайтовете DECRA или ADAC ? Немски сервизи, европейски модели автомобили. като у нас. А американските модели тук не се продават и ни все тая колко се чупят!
  • 33 Суйо

    9 4 Отговор

    До коментар #29 от "Телевизора на Елвис":

    И при нас това започва да се проумява. Затова българите с възможности купуват автомобили втора ръка, а не от автосалон. Смешно е да се изръсиш 50-60хил за автомобил 220к.с., да го караш по "междуселски" пътища или по първокласни НАТОВАРЕНИ на 180%. Кефа е нулев, разходите неоправдани. Никаква разлика с едно Пежо 3008 примерно за 12хил.

    Коментиран от #36

  • 34 483

    23 2 Отговор
    Най-здравите коли са Мерцедес, Ауди и БМВ, защото се чупят лесно, огромни проблеми с електрониките, и като влязат в сервиз, те отръскват здраво.
  • 35 SubaruVarna

    12 1 Отговор
    С каква цел вадите постоянно такъв тип статии за напълно щатски модели произведени само за САЩ пазара???
  • 36 VikiLexus

    9 2 Отговор

    До коментар #33 от "Суйо":

    Peugeot 3008 e 38 000 лв. и е семеен ван. Кефът е за децата и семейството в такъв.
  • 37 447

    16 3 Отговор
    Най-здравите коли са японските и най-надценени в това отношение са немските! Брюксел трябва да задължат немските марки автомобили да се продават с 10 години гаранция на всичко, с оглед на цената им!
  • 38 Plameni

    8 7 Отговор
    Не се чупи това което го няма.Нямат екстри, затова не се чупят.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 qwerty

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Голям Слон":

    Имах мерцедес и само за времето за смяна на маслото при дилъра в Арлингтън, Вирджиния /justmercedes/се продадоха 3 автомобила. Не е като в БГ да се замислят за пари и т.н. банките дават кредити за всичко.....
  • 41 Румен

    9 1 Отговор
    Това за щатите е ясно, няма да ни направи живота по лесен. Направете ги тези класации за обикновения или казано средно статистическият българин.
  • 42 Легенда

    12 5 Отговор
    ...най добрата кола за България е ......
    продаденото BMW
  • 43 Голям Слон

    9 1 Отговор
    Нови автомобили са. Не би трябвало поне първите пет години да влизат в сервиз. Но има и друг момент тук, за който вероятно не става дума: кой я прави тази статистика и дали не касае само сервизите на официалните дилъри. В щатите автомобили се продават с по 100-200 долара горница (за средния клас). И после ти го връщат десеторно при посещенията в сервиз. Смяната на накладките на А8-цата, която бях купил там, струваше цифром и словом 899 долара :-)) За маслото даже ме е страх да си спомням.

    Един една стара Алтима ми се развали скоростната кутия пред дилъра на форд. Отидох ужким за помощ при тях, а си тръгнах с чисто нов Фокус :-))) Купиха ми Алтимата за 2.000 долара, които се явиха първоначалната вноска. И после по 180 долара на месец..

    Идейно там рядко някой нещо ремонтира капитално. Фирмените сервизи се заобикалят след изтичането на гаранцията. Т.е., специално тази статия аз си я виждам като реклама. Не може да пишеш каквото и да било за коли на по няколко месеца.
  • 44 Хонда

    3 4 Отговор
    Honda Accord 6та ген. 1998 - 2003. Продавам такава.

    Коментиран от #45

  • 45 Хонда

    12 3 Отговор

    До коментар #44 от "Хонда":

    По-готина шофьорска атмосфера не съм виждал в автомобил. Удобно без тъпи глезотии. Луксозно без излишен кич и най-вече с малко пластмасов шит. Сядаш и единственото което ти се прави е да си караш.
  • 46 Гост2

    2 2 Отговор
    6 години с първата в списъка и нито 1 ремонт досега, взех я почти чисто нова, на по-малко от година беше. На около 74к мили в момента.
  • 47 ПУТКИН

    6 7 Отговор
    Даде ама нито една от тея не кефи, пълен кич и плагиатство, това са коли за шмиргели!
  • 48 Potka

    4 2 Отговор
    Оф майкооо,пффф...миришат му краката за такива коли на бай ти Ганя,караме си 25 годишните отлежали "куручки" у се Гагарин с мнение коя е убаво и кое не...смешкояци сме си.
  • 49 Red star

    5 5 Отговор
    Тази Тойоъа Камри е особено грозно нещо по мое скромно мнение, в Хюндай няма да се кача посмуртно, виж, хондите са ОК. Само да имаш пари за нов crv...
  • 50 Майна с-ма

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    Така е. Няма по-готино нещо от автоматик с многолитров двигател. И (много важно) НЕ-български бензин. Но нали ни цакат с 50% акциз върху бензина по нареждане на ЕУ! Че чистим на 6 милиарда китайци и американци и африканци
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ВАГ

    3 3 Отговор
    В предишната класация (коли които постоянно висят по сервизите ) колите бяха с класи над тези пошли и грозни курници . Определено бих си купил кола от предишната класация ,от тази никога ако ще да ми дават 1млн гаранция .Просто колата трябва да ми харесва.
  • 53 Алфа Ромео

    3 1 Отговор
    Де са немските премиуми, VW, нали били най-здравите, в БГ-то така се говори...
  • 54 Смех Смех

    4 0 Отговор
    Хахахахаха, дайва и статийката, дайва:) Липсва само ръчната количка - тя е най-безпроблемна
  • 55 Смех Смех

    2 0 Отговор
    Хахахахаха, дайва и статийката, дайва:) Липсва само ръчната количка - тя е най-безпроблемна
  • 56 Стършел май

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    Ам отивай у Хамерика ма, Ко прайш у еуропата, да са кефиш, то у еуропата коли убави нема, туй БМВ,Мерцедес,Порше,Ферари,Ауди,то са каруци ,ний шъ си ги караме
  • 57 Аналко

    0 0 Отговор
    Живея в Сащ от години и съм в бизнеса с колите. Който изкарва хубави пари тук кара МЕРЦЕДЕС БМВ ЛЕКСУС МАЗЕРАТИ,Порше ,Ауди и т.н. Нямат конкуренция за лукс и качество. В Лагуна Бийч всяка 2ра кола е Мазерати. По ЛА и Беверли хилс само Мерцедеси и то не задължително нови.
    Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.
  • 58 Аналко

    0 0 Отговор
    Живея в Сащ от години и съм в бизнеса с колите. Който изкарва хубави пари тук кара МЕРЦЕДЕС БМВ ЛЕКСУС МАЗЕРАТИ,Порше ,Ауди и т.н. Нямат конкуренция за лукс и качество. В Лагуна Бийч всяка 2ра кола е Мазерати. По ЛА и Беверли хилс само Мерцедеси и то не задължително нови.
    Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.
  • 59 Аналко

    1 0 Отговор
    Живея в Сащ от години и съм в бизнеса с колите. Който изкарва хубави пари тук кара МЕРЦЕДЕС БМВ ЛЕКСУС МАЗЕРАТИ,Порше ,Ауди и т.н. Нямат конкуренция за лукс и качество. В Лагуна Бийч всяка 2ра кола е Мазерати. По ЛА и Беверли хилс само Мерцедеси и то не задължително нови.
    Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.