Тестов прототип на Ferrari 488 Pista, предоставен за изпитания на ArabGT, ускори от 0 до 100 км/ч за 2.26 секунди, оставяйки зад себеси досегашния рекордьор Dodge Challenger SRT Demon. Американският спринтьор лепи стотака за 2.3 сек., но със специални гуми и без пътническа седалка.
Ако замерването е прецизно, 488 Pista се справя с ускорението с близо шест десети по-бързо, отколкото твърдия Ferrari в официалните характеристики на модела. По каталог конкурентът на McLaren 720S, Porsche 911 GT2 RS и Lamborghini Huracan Performante вдига 100 за 2.85 сек.
От Маранело очевидно са посочили невярно време и за спринта до 200 км/ч. В теста на ArabGT новата италианска суперкола се нуждае от 6.94 сек. за достигането на тази скорост, докато според Ferrari за целта са ѝ необходими 7.6.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Sicario
15:51 28.05.2018
2 hmm
Коментиран от #3, #4
15:56 28.05.2018
3 Некомпетентен
До коментар #2 от "hmm":
Никъде не върти гуми това се нарича Launch Control. Не пиши глупости да се излагаш! Аман от разбирачи...16:09 28.05.2018
4 Само ти
До коментар #2 от "hmm":
Да само ти 101 км/ч за 2:26 сек.!!!!!!!!!16:13 28.05.2018
5 Антиелектрика
Коя ще вдигне от 0 до 200 км/ч за под 7 секунди и ще има максимална скорост над 350 км/ч?
За писта няма да коментираме изобщо!
Коментиран от #6, #11
16:58 28.05.2018
6 Офф
До коментар #5 от "Антиелектрика":
А ти кога мина 40 с детското колело? Кога кара по български лунен терен със 100 та сега се гласиш за 350 с бензина на Лукмафия, който половината е вода?Коментиран от #8
17:19 28.05.2018
7 ту ту руту
18:03 28.05.2018
8 Антиелектрика
До коментар #6 от "Офф":
Що, ти да не би да караш електричка, която ще издържи на дупките?Нали всичките електрофили се биете в гърдите какво ускорение имали миксерите - на ви ускорение сега!
20:57 28.05.2018
9 qqqqqq
Коментиран от #10
21:36 28.05.2018
10 Антон
До коментар #9 от "qqqqqq":
Напротив ново е.Едното състезателен автомобил за рали на фирма която е пред фалит и има един актуален модел - ипсилон или нещо такова.
Другото сериен автомобил с възможност за шофиране по пътната мрежа, символ на автомобилен спорт навсякъде по света!
Живейте си с легендарните модели от преди 30 год. В момента сме 2018 и ферари показват върха на автомобилостроенето!
Коментиран от #12
23:03 28.05.2018
11 гост
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Самият факт, че сравняваш 7-местен семеен седан с Ферари, говори много добре за електричките. Ти ще ми покажеш ли друг 7-местен семеен автомобил с такова ускорение, който да ползва бензин?Колко такива ферарита се движат по пътищата? Вероятно само за последния месец от Тесла са продали повече модели с такова ускорение, които само за един ден изминават повече километри отколкото изминават за месец всички Ферарита произведени досега взети заедно.
Коментиран от #13, #15
09:03 29.05.2018
12 Max
До коментар #10 от "Антон":
Що се излагаш. И двете са собственост на фиат, а не знам фиат да е във фалит.Коментиран от #14
09:07 29.05.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Антон
До коментар #12 от "Max":
Не се излагам.Редовно дискутират дали да не закриват марката - за ланча става дума. Поразрови по нета да видиш.
10:19 29.05.2018
15 Антиелектрика
До коментар #11 от "гост":
Я си събуди, къде съм писал за Тесла?! Писах за електрички, т.е. това включва и спортни такива!А тези 2 места отзад в Тесла са само за такива заблудени като теб дечковци по 150 см!
И кой семеен седан е с 770 к.с. та си тръгнал да хвалиш този миксер?
Ако някой иска бърз ДВГ, отива и го тунингова, а Тесла ще я тунинговаш на кукуво лято.
Дори Москвич с 1,6 двигател може да направи смешна твоята тъпа Тесла на драг като се тунингова. Колко пъти да ти пускам статията, като ти все се правиш на разсеян, а оня лудия започва да увърта и пише простотии за фотоволтаици?
Ама вашето е диагноза вече!!!
10:28 29.05.2018