7 145 16

Сбогом, Matiz!

Георги Касабов

След 20 години производство от конвейерите на GM Uzbekistan ще слезе последният Matiz. Започнал живота си под марката Daewoo, симпатичният дребосък с дизайн от Italdesign Giugiaro се продава по цял свят под марките Baojun, Chevrolet, Ravon, Formosa, FSO и Pontiac. Узбекистан бе последната страна, в която моделът продължаваше да се сглобява.

"В съответствие със стратегията за обновяване на гамата и предвид моралното и техническо остаряване на Matiz през юли 2018 г. производството му ще бъде прекратено", гласи официалното съобщение на GM Uzbekistan.

Освен в Узбекистан Matiz се сглобява в Иран, Полша, Румъния, Виетнам, Индия, Пакистан и Тайван. В родната Южна Корея дребосъкът не се произвежда още от 2003 г.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • вижся
    Отговор
    1 19:30  31.05.18
    сбогом вибриращо предно табло на колата след 100000 км

    Коментиран от #11

  • Да да
    Отговор
    2 19:38  31.05.18
    Знае те ли,че двигателят му е от сузуки алто от 80те години
  • антрашпиц
    Отговор
    3 20:13  31.05.18
    Че то се е сглобявало из целия свят,НО не и в България..

    Коментиран от #4

  • Брат ми
    Отговор
    4 20:40  31.05.18

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Така е, понеже България е от най големите туристически дестинации и не остават работници за авто завода. :)

  • Ops
    Отговор
    5 21:09  31.05.18
    Чисто ново го взех 2006г. и миналата година го върнах за желязо след 280 000 км само градско . Цялото беше изгнило до неузнаваемост, но не ме е оставил никаде маника. Определено съм доволен... опростена кола на максимум.
  • Бакшо
    Отговор
    6 22:24  31.05.18
    Това не кола изобщо 55 коня и с климатик пуснеш клината и не може да отцепи пълен б....к! Гние повече от Опел и Форд лагерница

    Коментиран от #10

  • Гост
    Отговор
    7 00:03  01.06.18
    Светът има нужда от малка надежна електрическа кола с пробег до 200-300 км о цена пт около 15000€ нова.Тогава можем реално да не се тормозим с такива компромиси като матиз и други сапунерки.

    Коментиран от #8

  • Алфа Ромео
    Отговор
    8 01:28  01.06.18

    До коментар #7 от "Гост":

    Да ама е малко притеснително как горят като факли тия батерии....

    Коментиран от #9

  • Плам
    Отговор
    9 01:56  01.06.18

    До коментар #8 от "Алфа Ромео":

    То всичко гори в подходяща среда,а и то веднъж се мре.
  • Ops
    Отговор
    10 08:57  01.06.18

    До коментар #6 от "Бакшо":

    Баба ти и дядо ти цял живот са карали на климатик с кола над 55 коня ?!?
  • гост
    Отговор
    11 13:28  01.06.18

    До коментар #1 от "вижся":

    И на полото и на ситроен с3 също вибрират и то яко.

    Коментиран от #16

  • GTE
    Отговор
    12 13:47  01.06.18
    От една страна тази колица е смешна, жалка, примитивна и т.н. От друга за пренаселените градове, където се пъпли, улиците са тесни и местата за паркиране са малко върши чудесна работа. Нима Тойота Айго, Пежо 108, Ситроен С1, Сузуки Ауто / Селерио, Фиат Панда, Шкода Ситиго, ФВ Ъп и т.н. са нещо много по-различно ?

    Коментиран от #13

  • Ops
    Отговор
    13 14:35  01.06.18

    До коментар #12 от "GTE":

    Прав си кривчо.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    14 15:53  01.06.18
    Количката е добра за градско, а доколкото съм чувал е и доста здрава, даже преди време бакшишите ги караха в Ст Загора.
  • Нямам комплекси
    Отговор
    15 23:06  01.06.18
    Много си е добре колицата.Здрава и надеждна.Ниски експлоатационни разходи.
  • бмв е39
    Отговор
    16 09:25  02.06.18

    До коментар #11 от "гост":

    точно на полото не е а иначе тая бракма нищо не става от нея

Напиши коментар:


Публикувай