5 113 10

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

Радослав Славчев

"Достатъчни са около 20 секунди и покривът потъва в задната част на автомобила. Доста по-малко време отнема преценката, дали ви харесва това, което гюрукът разкрива“, казва Атанас Вилнер. „Понякога са ви нужни и по-малко от 3,9 секунди, за да си създадете мнение. По-малко от тези 3,9 секунди, за които колата вдига 100".

В случая обаче, преценката на салона от страна на Вилнер, отнема повече време, защото той не го наблюдава само, като ползвател, но и като артист. „Серийните изпълнения на Mercedes за S-Klasse определено са достойни за ранга на колата, но понякога малки изменения, могат да придадат изцяло ново излъчване, да създадат изцяло нова атмосфера“, допълва Вилнер.

Vilner Design избират именно подхода на умерената индивидуализация за този S63. Екипът запазва централните кожени секции на спортните седалки, като изработва нови страници от фина кафява кожа с перфорация. Тя прелива през лумбалната област на облегалките, създавайки хомогенно излъчване. Контрастните шевове в бяло са положени вълнообразно, което подсилва контраста им спрямо геометричната ориентация на заводските тегели по седалките. Същата дизайнерска идея е продължена и по облицовките на вратите, завършвайки концепцията.

Специално внимание е отделено на самия проект на перфорацията на кожата. Позициите на дупките са съобразени с тези на шевовете, така че вторите да не попадат в отворите при съшиването на отделните парчета в цели детайли. Самата форма на перфорираните групи пък е модерна интерпретация на класическите ромбове, а използваната от Vilner Design кожа, е същата, като тази положена от Mercedes-AMG по таблото на автомобила.

Ключът. Производителите често неглижират този елемент от автомобила, което е особено видно при конкретния S63. Стандартната визия на това електронно устройство може да бъде проследена повече от десетилетие назад, без почти никаква промяна, като единствено логото на AMG го прави малко по-специално. Vilner Design променят това, като покриват ключа със същата фина, кафява кожа, която е използвана и в салона. Така логото на тунера от Афалтербах изпъква допълнително, и не на последно място, устройството вече е доста по-приятно и на допир.

Резултатът е стил, надграждане над проекта на Merc-AMG, без намесата на Вилнер да оспорва оригиналната. Онези, които видят автомобила със свален гюрук по улиците на Монте Карло, където често се движи той, ще се убедят в това.

ТТ данни на модела: 2017 Mercedes-AMG S 63 4MATIC Convertible, 5461 куб.см, битурбо V8, 585 к.с., 900 Нм, 7-ст. автоматична MCT, двойно предаване, 2235 кг.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Инкогнито
    Отговор
    1 11:15  03.06.18
    И Бечо яде Лук със Сланина на вестнк върху пасажерската седалка! Бг.класика
  • Джовани
    Отговор
    2 11:17  03.06.18
    БРАВО НАСКО
  • cabrio owner
    Отговор
    3 11:25  03.06.18
    Този път добре им се е получило на Вилнер няма го онзи кич, към който често залитат. За съжалвение обаче собственикът рядко, ще може да я кара открита, ако не иска за отрицателно време да съсипе салона. Този светъл цвят мн. бързо, ще се захаби и зацапа, ако кабриото се ползва по предназначвние. Добрата новина е, че собствениците на мерцедеси кабриолети много рядко ги карат открити, а когато го правят си вдигат всички стъкла, особена порода са и винаги се питам за чии са им тогава тия кабриолети !?!?

    Коментиран от #7

  • Непросотфоб
    Отговор
    4 11:30  03.06.18
    отзад е ногу удобна само че няма багажняк не е практчна за събота и неделя

    Коментиран от #6


  • илонката мъск
    Отговор
    5 12:16  03.06.18
    и пред него една голф 2 чипосана дизел да избълва кълбо черен дим на ниво на което Емо Чолаков да си помисли ,че ще вали
  • хахах
    Отговор
    6 12:20  03.06.18

    До коментар #4 от "Непросотфоб":

    Това е кола за млади хора с пари не за чички с три деца куче котка и хамстер тръгнал за село да прибере бурканите с пачата
  • Антон
    Отговор
    7 16:56  03.06.18

    До коментар #3 от "cabrio owner":

    Ти май не схващаш като четеш нещо. Сега се върни и прочети къде най-често се шофира аетомобила. И помисли дали там е същата гняс, пушещи резачки без катализатори, фасове по улицата и всичкоостанало което може да откаже един човек да си купи кабрио
  • Гост
    Отговор
    8 17:37  03.06.18
    Видях вчера Vilner какво са направили със Мицубиши Ралиарт. Много кич много нещо. Не ми хареса както и на някоя част от хората. За чии му е даже на човек да я купи. 33000 лева за това https://m.mobile.bg/details/21523861357515431 Оборотомера все едно е взет от Nfs underground 2. Като цяло това мицубиши не си струва парите

    Коментиран от #9

  • вижся
    Отговор
    9 10:31  04.06.18

    До коментар #8 от "Гост":

    струва си - ако си дилър на дрога от тъмно зелените

    Коментиран от #10

  • Гост
    Отговор
    10 14:08  04.06.18

    До коментар #9 от "вижся":

    Е само тогава иначе не

Напиши коментар:


Публикувай