36 912 89

Коли, с които не се разделяш повече от 15 години

Радослав Славчев

Преди доста години у нас колите бяха основно руски и голяма част от собствениците си ги караха доста по-дълго от 15 години. Сега обаче нещата се измениха и автомобилите, както у нас, така и по света се сменят доста по-често.

Все пак са останали една група от хора, които не обичат да се разделят със своите автомобили. По-интересното е какви са тези, тъй желани коли? Отговор на този въпрос ни дават специалистите от iseecars, които правят такова проучване.

Резултатите от него са меко казано странни. От 15-те автомобила, с които собствениците не се разделят повече от 15 години, 14 са японско производство и само един е немски. Той, естествено е Volkswagen Golf.

Любопитно е още, че в класацията на iseecars Volkswagen Golf се нарежда на последната 15-а позиция. Лидер в подреждането е Toyota, а освен Toyota и Honda, останалите марки са Nissan и Subaru.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • факти
    Отговор
    1 10:56  04.06.18
    До тук и с митовете за здрава немска кола...

    Коментиран от #3, #67, #74

  • Пчеличката Мая
    Отговор
    2 11:02  04.06.18
    Само у нас е така. Нещата не са се променили много за голяма част от хората, което е тъжно. Ако се замислите реално, преди се чакаше по 10 години някакъв дръгел. Москвич или жигула, в краен случай, ако си близък на партията може да докопаш и някоя Лада 5-ца, а ако си член на ЦК след 3 години получаваш 7-ца. Сега е същото. 10 години хората събират и избират... за да вземат някоя "нов внос" кошница на 15 години, с която да не се разделят следващите 15 години. Смятай. Почти не сме мръднали. Или поне 80% от хората, което е много тъжно.

    Коментиран от #15, #35, #59

  • фау ве
    Отговор
    3 11:06  04.06.18

    До коментар #1 от "факти":

    Класацията е, че не искат да се разделят, а не, че дадена кола е здрава или не. Просто японките ги купуват за кратки разтояния, на малко километри са и са по-редки, сигурно са намесени и сантиментални чувства. На Запад има много коли на малко километри, карани от възрастни хора и те явно преобладават, защото никой не си изхвърля здравата кола. Фолксваген се купува да се КАРА и са на много километри, а ФАКТА, че по улиците на България преобладаващите автомобили са на ВАГ е пре-достатъчен атестат за качество!
  • незнайко
    Отговор
    4 11:06  04.06.18
    Не се разделят защото когато са купувани са били евтини а после след 15 години непродаваеми ! Защо не е споменато от кой клас са колите ? Статията определено е тенденциозна !!!

    Коментиран от #6, #51


  • Север
    Отговор
    5 11:08  04.06.18
    И пак Тойота и Хонда детронират ислямското немско автомобилостроене

    Коментиран от #7, #9

  • фау ве
    Отговор
    6 11:09  04.06.18

    До коментар #4 от "незнайко":

    Абсолютно точно, примерно в Германия основно се кара Фолксваген груп, най-вече Голф, докато японките са рядкост и се купуват от хора, които не ги изхвърлят, защото са на малко километри. Германците са практични, никой не си хвърля старата кола, ако е напълно здрава и отговаря на еко-нормите, за да му е по нисък данъка.
  • Вагини
    Отговор
    7 11:12  04.06.18

    До коментар #5 от "Север":

    Фв се били карали,това виц от бай Тошово време ли е?В Сащ се карат японски автомобили основно.Там се минават в пъти по големи разстояния и километри от колкото ще мине вахинката с няколко основни ремонта на тракащия двигател
  • Доволен от Тойота Селика
    Отговор
    8 11:14  04.06.18
    Защо да я сменя мойта, при положение, че ме вози безотказно, харчи малко, има си екстри и сервиз не познава.
  • фау ве
    Отговор
    9 11:14  04.06.18

    До коментар #5 от "Север":

    Моето ФВ е на 18 години! Колата е перфектна във всяко отношение, няма точка ръжда, още е с оригиналния катализатор и гърне, на около 200 000 км е, реални, аз я карам от 9 години. Поддържаш ли си Фолксвагена, ще те кара 1 милион километра без проблеми, само гориво и смяна на консумативи. ФВ е най-здравата кола на пазара, с най-евтина поддръжка и най-лесна за диагностика и ремонти. Това е работен кон и причината да е ПЪЛНО с Фолксвагени в България, която е гробището за автомобили на Европа, не е случайна!

    Коментиран от #11, #13, #56

  • Japan
    Отговор
    10 11:14  04.06.18
    Не случайно японските правят най-голям проберг без сериозни ремонти.Направени са за каране.Немските стават само за снимкк
  • ШВАБЕН КАСКЕН
    Отговор
    11 11:17  04.06.18

    До коментар #9 от "фау ве":

    200 хил?И? Защо се излагаш това проберг ли е?На баща ми Авенсиса е на 440 хил като от 300 хил е на газ.
  • Гадина
    Отговор
    12 11:27  04.06.18
    Някой въобще разбра ли, че резултатите от това проучване са за САЩ?
  • Скалата
    Отговор
    13 11:37  04.06.18

    До коментар #9 от "фау ве":

    Перфектна, но за теб. Ако я закараш в Мюнхен, за да мине TUV, ще я спрат още на входа... но не на входа на сервиза, а на града. Не се излагайте моля ви се. Стига с това мислене: моето е на 20 г. но е перфектно. Няма как човек, нищо лично. Просто е морално остаряла!

    Коментиран от #17, #25, #38

  • вагинчо
    Отговор
    14 11:38  04.06.18
    гоуфа си е гоуф ве еййй я съм от село и ша си карам гоуфо докът съм жив тъй да знаете
  • Иван
    Отговор
    15 12:00  04.06.18

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    Автомобили не са се продавали по партиен принцип преди 1989 година. Имаше си номер на вноска и чакаш да ти дойде реда. За определени длъжности е имало привилегировано раздаване на автомобили, но по изключение. Примерно журналист, артист. Също ако отидеш на работа в животновъдството и.т.н.
  • Темиме дарий
    Отговор
    16 12:06  04.06.18
    Аз имам алди 8 и не искам да се разделям с нея

    Коментиран от #33

  • хае
    Отговор
    17 12:08  04.06.18

    До коментар #13 от "Скалата":

    абе Камене, моето БМВ Е38 е точно на 20г. Колата ми е и за хоби и за всеки ден. Какво му е старото, като всеки сантиметър тенекия, окачване и мотор са в по-добро състояние от 1 годишна неподържана таратайка! Възраста не говори за състоянието, а отношението на собственика...., е и да не забравяме в какъв клас е била като нова! Не съществува понятие като морално остаряла кола, това са приказки на търговци и всякакви си зелени партии

    Коментиран от #76

  • Виктор
    Отговор
    18 12:18  04.06.18
    В България масово колите са над 15 години.Дори много хора си купуват тепърва коли над тази възраст , но това е само и единствено по простата причина , че не могат да си позволят нови , както става в цивилизованите държави.Едва ли някой има чак такова желание да кара "нов" 15 годишен Голф на 500 000 км , но просто това е единственото , което може да си позволи.Иначе нито една от новите коли няма да издържи толкова години.Просто политиката се е променила и от здрави коли , сега се правят такива , при които да се печели много от ремотни.
  • 123
    Отговор
    19 12:18  04.06.18
    Старите японки са брутално здрави, факт. Бензините си вървят повече от добре, и то със минимална поддръжка. Отделно старите модели винаги бяха с повече екстри от европейските, които винаги си работеха. Друг факт обаче, който се премълчава е здравината на японската стомана. Повече от половината от тези коли не биха минали технически преглед по правилата заради гниенето на купето. Та нещата са малко на кантар, кое е добро и кое не се продава от собственика си, поради някакви причини...
  • агжаг
    Отговор
    20 12:35  04.06.18
    Преди месец бях в Белгия . Японски коли почти не видях. Сигурно има , но пък ги карат по 30години. Най-много имаше Волво. Просто не за вярване.

    Коментиран от #24, #29

  • Реалист
    Отговор
    21 12:50  04.06.18
    Публикувано във факти.бг: Все пак са останали една група от хора, които не обичат да се разделят със своите автомобили. -------------------- Въпросът е дали наистина собствениците на тези коли, не искат да се разделят с автомобилите си, или просто нямат финансовата възможност да го направят? Аз мисля, че ако хората са с добри доходи и добър стандарт на живот, никой няма да си кара стария варел по 15-20 години без да го сменя...
  • Баща ви
    Отговор
    22 12:54  04.06.18
    Снощи гледах точно клип на краш тест. Една и същарма марка и модел, разлика от около 20 години - челен сблъсък. Амиии да ви кажа, на тези които твърдят, че годините нямали значение, а само поддръжката - много се лъжете. Старото си е старо! Ко щете откъм вредни емисии, нямат толкова въздушни възглавници, нямат автоматични спирачки. Знаете приказката за гроздето и лисицата. Аз карам Сеат Ибиза 2013, но ако имах средства щях да си купя по-голяма, по-стабилна, по-мощна, с повече системи за сигурност кола.

    Коментиран от #23

  • АнтиЕС
    Отговор
    23 13:05  04.06.18

    До коментар #22 от "Баща ви":

    Тия системи за сигурност си ги намери отзад!!! Всичко наблъскани с електроника дава дефекти, а ако те посрещне TIR спасение няма!
  • незнайко
    Отговор
    24 13:19  04.06.18

    До коментар #20 от "агжаг":

    Няма нищо нередно, просто знаят какво да си купуват ! Затова втора употреба кола, само от Белгия ! Волвото продължава да е една от най добрите коли .
  • фау ве
    Отговор
    25 13:28  04.06.18

    До коментар #13 от "Скалата":

    Съгласен съм с теб колега, колата е с Евро 2, за Германия не става. Искам да си купя нова от магазина, ама пусти пари, все не стигат. Разходи и харчове, колкото искаш, и при условие, че заплатите на мен и на жена ми са над средната, и пак не стигат. С една "средна" заплата в България може да си позволиш само един 20 годишен дръгел и нищо повече.

    Коментиран от #39

  • THE Black Cat
    Отговор
    26 13:51  04.06.18
    Здравейте , съфорумници та да си дойдем на думата бил съм собственник на няколко Японски автомобила и единственният който е оставил някакви добри спомени от себе си беше Subaru Forester , да изброя и другите все пак : Honda Accord, Toyota Celica, Suzuki Vitara и Datsun-Nissan Cherry (не е сбъркано името) всичките автомобили са внасяни от Германия т.е. предполагаемо поддържани както е нужно а и бяха под 100000 км. проблемите бяха толкова много с тях , че направо няма и да мога да Ви опиша всичките от проблеми с ел.инсталацията до клапани видели буталата в сериозна близост (основен ремонт ест. след това) бях подведен като много други колеги от легендарната японска издръжливост уви не беше така. След тези опити се ,,качих'' на немските VW Голф, Ауди 90 , 100, MB 124 Накрая на BMW марката с която съм и до момента ... X6 F16 4.0d и за да не ставам досаден , колата е за да Ви върши работа , всеки да пробва кое му е най-удобно и изгодно , един съвет , винаги когато купуввате автомобил втора ръка отидете до някой доверен сервиз и вижте какво е реалното състояние на автомобила колкото и звезди да са Ви свалили продаващите го. Успех и късмет + дълги и безаварийни километри с ,,избранницата'' ;)

    Коментиран от #57

  • filo
    Отговор
    27 14:17  04.06.18
    Поредната фалшива новина. В България на една японка можеш да видиш 10 немски коли и около 7 френски. Рзбира се японките са хубави, но не са от класа на немските.
  • Просто е
    Отговор
    28 14:36  04.06.18
    Едните не се разделят с колите си защото нямат кеш за друга кола,а другите просто минават на по новият модел.По цял свят бедните карат японско,а немското се кара от богати хора.Просто е ,няма нужда да се карате и да плюете по едните или другите марки коли.
  • 123
    Отговор
    29 15:11  04.06.18

    До коментар #20 от "агжаг":

    Е, аз пък скоро се върнах от Германия, малко градче (50 хил. ) в Бавария. По улиците всякакви марки и модели. Интересното беше, че видях повече Дъстъри и Сандерота отколкото Тойоти. И това си беше истината. Защо? Заради парите сигурно, знам ли? На другия полюс бяха Сеат! Направо извираха всякакви модификации Леони и Атека отвсякъде, повече и от Голфовете бяха. Та мисълта ми е, че в повечето случаи определящото е цената и разхода за придобиване/ползване. Мисъл за 15 години напред има само по нашите географски ширини.
  • Капитана
    Отговор
    30 15:26  04.06.18
    Да изкажа и аз моето мнение.По стечение на обстоятелствата последните 6 години бях на работа в Дубай.Там да ви кажа,че почти 85% от колите които се движат по пътищата са японски.Има и немски автомобили от великата тройка-Мерц,Ауди и БМВ,но са предимно поръчкови лимузини и ги карат доста състоятелни"Арабели".Доста често съм питал местни хора,защо тук се карат масово японски автомобили и отговорът беше,че са доста здрави и качествени,докато немските коли не издържали на големите жеги,които са там и често се случвало да прегряват.Основно там почти всички коли са бензинови,дизелова кола рядко съм срещал.Също местните твърдят че немските коли давали по често дефекти в двигателите в сравнение с японските.По принцип съм си фен на немските автомобили и карам немски автомобил,но и японските не са за подценяване.Тук не говорим за стари на години коли,а за коли до 4-5 години.Това го споменавам от личен опит свързан със действителноста за този период.В европейските държави в които съм бил се карат масово немски коли,но в Арабските държави това не е така,там се карат масово японки коли и предимно Тойота.
  • Бг-то
    Отговор
    31 15:35  04.06.18
    Мизерия от всякъде.Седим и спорим за 15 годишни коптори,кои са били по-здрави.Хората на запад вече са забравили как изглеждат тия щайги,ние се се опитваме да изпъкнем с 20 гошния"немски премиум".А пък еди по-горе каза,че 18 годишната му кола бола пи-здрава от автомобил на една година.Какъв тип трябва да си да твърдиш такова нещо.
  • случаен
    Отговор
    32 15:43  04.06.18
    Карал съм Хонда Акорд и БМВ(в момента 520). При първа възможност се връщам при японците.

    Коментиран от #34

  • USA
    Отговор
    33 15:58  04.06.18

    До коментар #16 от "Темиме дарий":

    ТИ И НЕМОЖЕШ
  • РЕАЛИСТ
    Отговор
    34 16:00  04.06.18

    До коментар #32 от "случаен":

    ЕТО ОЩЕ ЕДИН ПРОГЛЕДНА
  • Зую
    Отговор
    35 16:13  04.06.18

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    Мноо си прав, колега ! Жалко, но това, което казваш е суровата истина!
  • селянин от обеля
    Отговор
    36 16:16  04.06.18
    Трудно се разделят с японските защото никои не иска да ги купува втора ръка и са вечно техни. Хонда от Англия, Нисан от Испания, Митсубиши от Холандия и май само Субару от Япония
  • onq s konq
    Отговор
    37 16:56  04.06.18
    И ас от 5 години се разделям с беенвето и само пускам обяви ама никои го не иска

    Коментиран от #80

  • Иван
    Отговор
    38 17:17  04.06.18

    До коментар #13 от "Скалата":

    За Мюнхен не знам приятелю но във Франкфурт си карам 17 годишен Опел Омега без проблеми.Не се изхвърляй чак толкоз.И други живеят в чужбина.
  • Иван
    Отговор
    39 17:21  04.06.18

    До коментар #25 от "фау ве":

    Не му се съгласявай толкова лесно.В провинцията още можеш спокойно да си караш с Евро 2.А като мине 30+ години ако е добре технически си я регистрираш като олдтаймер и си джиткаш навсякъде......

    Коментиран от #53

  • Иван
    Отговор
    40 17:28  04.06.18
    Някои хора се водим и от емоции ,не само от финанси.Аз примерно още си държа в гаража първата закупена през 1993г. с лични средства кола.Опел Рекорд,вече на 39 год.Плановете ми са като изляза някой ден на пенсия да си я реставрирам,като хоби един вид.....
  • Браво
    Отговор
    41 17:54  04.06.18
    Евала,Иване!Успех в начинанието!И при мен е така с едно ренде Меган.Колкото и да ме убеждаваха авери и майстори да не си купувам фенска кола адски съм доволен от нея.
  • Готин
    Отговор
    42 18:04  04.06.18
    Моето Беннве го купих миналата седмица от магазина и се счупи!
  • Гостенин
    Отговор
    43 18:22  04.06.18
    Преди два месеца бях в Камбоджа там 95% от колите бяха Тойота и Лексус. От европейските най много видях Рейнджроувър естествено на 2-5 годишни тук там някой БМВ и всичко на бензин и с нормални леви волани
  • vasil
    Отговор
    44 18:35  04.06.18
    Разбира се че Toyota е номер 1.the best
  • uga
    Отговор
    45 18:47  04.06.18
    японките са здрави,ама 15 години...то до тогава ще има ли здрави ламарини.
  • filo
    Отговор
    46 18:49  04.06.18
    Хубави са японките, но могат да ги сравняват с форд и опел, а не с виския клас немски коли, защото това са различни категория автомобили. Японките са обокновени коли, ширпотреба. Нито са нивотона премиум марките, нито са нап парите, нито са лукса и т.н. Японците не могат да предложат толкова модели, такова многообразие от мотори и екстри за всеки модел. Затова, който има пари си взима мерцедес, а не тойота. Да не говорим за престижа да караш мерцедес.
  • Нострадамус
    Отговор
    47 18:52  04.06.18
    Когато фактите говорят https://m.fakti.bg/avto/307747-edna-honda-na-16-mln-km Карал съм Хонда Сивик 1,4/90к.с. с 5 врати. Като я купих от магазина на 22 март 1995 година на 800 км (беше тестов автомобил) за 22 846 дойч марки. Шофирах я до 2008 година и я продадох за 6500 лева без драскотина и в гаражно състояние на 163 453 км. Като ходих до Италия през 2005 и сложих там газов инжекцион с перфектно качество. Даваше ми разход в града 10 на 100 газ, извънградско 6,4-7,4 газ на 100 км. Сменял съм само накладки, свещи, една реактивна щанга и антифриз, масло редовно (само 5w30 до 80 000 км, 5w40 до 140 000 и 10w40 до момента на продажбата). Много добър автомобил. Доволен съм от нея. В момента карам Сузуки Игнис 1.3/94 к.с. отново от магазина. Взех го на 17 км. на 15 февруари 2005. До момента съм му навъртял 109 546 км. Разход на бензин - градско от 8,3 до 9,2 на 100, извънградско от 5.5 до 6,5 на 100. Доволен съм от колата. Освен това съм бил собственик на Нисан Микра 998 кубика с верига. Опел Агила 1.2 с верига, както и на Москвич дефорсак 12 - так (2004 до 2005), Лада, Вартбург, Опел кадет 1.6/75 КС, редица други коли, които не са били моя собственост. Факт е, че съм най - доволен от Хондата и Сузукито, както и от Мократа. Истината е, че автомобилът си иска поддръжката и както го караш и поддържаш, така ще го и имаш. Пожелавам на всички хора да не се избиват по пътищата и да се пазим едни други, тъй като животът "струва" в пъти повече от всяка "ламарина

    Коментиран от #49, #52

  • Тривелий
    Отговор
    48 18:56  04.06.18
    Много брутална статия! Как може от 15 модела, 14 да са японски! Иначе някои коментиращи тук могат да правят съчинения и "анализи" колкото си искат..
  • Тривелий
    Отговор
    49 19:01  04.06.18

    До коментар #47 от "Нострадамус":

    Е, има си хас и да не си най-доволен доволен от Хондата, Сузукито и Микрата. Само каране и после доволен бил, хахаха! Жив и здрав бъди!
  • нов
    Отговор
    50 19:13  04.06.18
    здравейте карах москве 15г. никъде не ме остави после вектра, ескорт, и вече второ ауди и нямам намерение да сменям марката, а вие си карайте китайките. на добър и без авариен път.
  • Toyota
    Отговор
    51 19:18  04.06.18

    До коментар #4 от "незнайко":

    Глупости пишеш.Давам пример с моята Тоyota Cynos.Модел 1999г.Купих я 2004 от тогава я карам всеки ден само със смяна на масло накладки и ангренаж.А за парите в момента струва точно толкова дори и по-скъпо от 2004г.Защото е рядък модел и е в идеално състояние.Но естествено,че не искам да я продавам
  • filo
    Отговор
    52 19:19  04.06.18

    До коментар #47 от "Нострадамус":

    Как няма да си доволен, след като си ги взел нови.
  • Уес
    Отговор
    53 19:23  04.06.18

    До коментар #39 от "Иван":

    В БГ може ли вече да се регестрират олдтаймери?

    Коментиран от #54

  • Иван
    Отговор
    54 19:28  04.06.18

    До коментар #53 от "Уес":

    Не знам колега.
  • LDS4
    Отговор
    55 19:36  04.06.18
    ако има финансовата възможност всеки ще се разделя със своята кола на 7-8 или най много 10 години ама като няма пари човек се принуждава да я кара докато се разпадне не е прост българина не пишете глупости просто няма възможност човек да си купи нова кола
  • 123.300д
    Отговор
    56 19:49  04.06.18

    До коментар #9 от "фау ве":

    А защо тогава частите на фв са евтини а на японската са скъпи-щото са некачествени и се скапват бързо и после викаш-за 50 лв купувам шарнири и накрайници и 30 000 км няма проблеми,аз на крайслера смених биалетки на 14 година щото не видях че маншони се скъсали и се разтропа-купих оригинални за 80 лв и не са мръднали 7 година вече а и се гресират ако не знаеш де и за това държат

    Коментиран от #85

  • ГОРАЗД
    Отговор
    57 20:04  04.06.18

    До коментар #26 от "THE Black Cat":

    Приятелю,лъжеш!Особено пък за хонда акорд и тойота селика,ако кажеш че са трошливи,значи навярно никога не си карал нещо различно от голф 3.От тия изредените само черито и витара дълга база имаха проблеми с ръждата,и всичките изкарват по 500000 само с масло,филтри и тук-там нещо по окачването!За голф 2,ауди 90 и 100 и мерц124 съм съгласен че са пословично здрави ,ама защо не пробваш да вземеш нещо от по-новите производства,примерно ауди а6 2.5 д или мерц е270д!А БМВ х6 е вече в съвсем друг клас,не го слагай в същата кошница,ама него ще му видим масрафа след още няколко години,като поодъртее!
  • Mpowered
    Отговор
    58 20:08  04.06.18
    Бедняците какво друго да карат освен vw,toyota,хонда,нисан и субару. Аз до сега не съм видял или имаш шеф който нещо по-евтино от БМВ,Мерцедес,Ауди и Порше и т.н. (макар,че последните две са свръх-скъпи фолксвагени).Аз съм си доволен на Е60-тката.Не е първа младост,но все още събира погледи и си е пълна с екстрички и доста комфортна.

    Коментиран от #60

  • Търтея Марко
    Отговор
    59 20:23  04.06.18

    До коментар #2 от "Пчеличката Мая":

    Самата истина! Само дето това я чакаш 10 години за да я вземеш нова, сега чакаш да стане на 15 години, че да я вземеш 4-та ръка.
  • 123.300д
    Отговор
    60 20:42  04.06.18

    До коментар #58 от "Mpowered":

    Така е,кво друго да кажеш-на години е ама хубава...в твоите очи може,но този който ти я е продал ако си представиш колко е пърдял по седалките...няма да я хвалиш толкова

    Коментиран от #61

  • Mpowered
    Отговор
    61 20:51  04.06.18

    До коментар #60 от "123.300д":

    То в твоята щото не са пърдяли нали? Всеки да кара каквото му е по вкус и финанси. Обаче такива генерални заключения,че да не се разделят не мога да ги приема.

    Коментиран от #63

  • 333
    Отговор
    62 20:55  04.06.18
    Класацията: Rank Model % Original Owners Keeping Car for 15+ Years Compared to Average 1 Toyota Highlander 18.3% 2.7x 2 Toyota Sienna 17.1% 2.5x 3 Toyota Tundra 15.7% 2.3x 4 Toyota Prius 15.0% 2.2x 5 Toyota RAV4 14.3% 2.1x 6 Honda Odyssey 12.8% 1.9x 7 Toyota Sequoia 12.8% 1.9x 8 Toyota Tacoma 12.4% 1.8x 9 Honda CR-V 11.9% 1.7x 10 Toyota Avalon 11.7% 1.7x 11 Acura MDX 11.6% 1.7x 12 Toyota Camry 11.5% 1.7x 13 Subaru Forester 11.5% 1.7x 14 Nissan Frontier 11.0% 1.6x 15 Volkswagen Golf 10.6% 1.6x Половината коли не сте ги виждали. В Европа ситуацията е доста по-различна.

    Коментиран от #64, #65, #68

  • 63 20:59  04.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123.300д
    Отговор
    64 21:03  04.06.18

    До коментар #62 от "333":

    Що мислиш че не сме ги виждали....те да не би да са виждали циганин с мотика ;)
  • 123.300д
    Отговор
    65 21:03  04.06.18

    До коментар #62 от "333":

    Що мислиш че не сме ги виждали....те да не би да са виждали циганин с мотика ;)
  • Кико
    Отговор
    66 21:37  04.06.18
    Имам Фолксваген Транспортер от 17.5 години на 995000км досега съм сменил само помпа на волана и един датчик които е правен в BG поръчан от Германия и дошъл от Италия
  • БМВ фен
    Отговор
    67 21:55  04.06.18

    До коментар #1 от "факти":

    Никой не спомена за финансовата криза по целия Свят,евтини японски самоходни седалки изработени от Скраб,гниещи повече от Опел Кадет!!!
  • БМВ фен
    Отговор
    68 21:58  04.06.18

    До коментар #62 от "333":

    Защо няма БМВ-рента Кар?? Ще ви кажа!!!! Защото не всеки може да го кара!!!!

    Коментиран от #69

  • Иван
    Отговор
    69 22:04  04.06.18

    До коментар #68 от "БМВ фен":

    Има,но не и в България.Заради ниският стандарт.Ела на Запад да видиш.
  • Аз пък
    Отговор
    70 22:54  04.06.18
    си карам Волво 244 от 1979 г. Вече е на почти 400,000 км, сменявал съм само гуми и акумулатор.
  • ВАГ
    Отговор
    71 23:22  04.06.18
    Група пубери ,карали на баща си 20г варел взели да ръсят мозък по форумите (ама те пък са за тва).
  • късметлия
    Отговор
    72 23:24  04.06.18
    Както е казано, колата и жената са въпрос на късмет. Въпроса не е толкова в марката, а в това как се експлоатира. Разбира се, всичко зависи от това дали се отнасяш нежно, грижиш ли се достатъчно и без да пестиш … ако е така проблеми - никакви, едни консумативи и то веднъж годишно , но ако си брутален селски карач (тип - градски състезател) - виеш врат и висиш по сервизите.
  • Ташко
    Отговор
    73 23:37  04.06.18
    А бе много разбираме от коли и от политика! Когато започнем да произвеждаме автомобили, тогава да търсим косури на различните марки!
  • ВАГ
    Отговор
    74 23:40  04.06.18

    До коментар #1 от "факти":

    До тук с митовете ,че имаш нещо в главицата.
  • Су Ян
    Отговор
    75 23:46  04.06.18
    Някой ще ми изброи ли 14 японски марки?
  • e39
    Отговор
    76 23:47  04.06.18

    До коментар #17 от "хае":

    Моето пък е 523 1998г.купих го 2017 август на 255000 км за 2500лв.когато го закарах в найси кар пловдив (предстателство на БМВ) се оказа на 1000003 км.И нищо,само му смених носачи ,дискове и накладки.само карам и сменям редовно маслото.вече 20000км и сега е на 1020000км.И има страшно много повече ексти от една дачия логан 2013 примерно.чакам да мре щото е милионер ама той не мре.и толкова тихо работи двигателя ,че всеки се изумява
  • Аутопрактик
    Отговор
    77 00:41  05.06.18
    Ами хората не се разделят с готините и непрактични коли: Мазда РХ-7, Хонда Интегра, Легенд, Тойота MR-2 (старата) . Виж, едно тъпо комби Опел Астра или дебелашко СУВ освен да го изстискаш и да го изхвърлиш без капка жал и без това за друго не става
  • моторджия
    Отговор
    78 01:27  05.06.18
    Гледайте ТЮФ за старите автомобили и няма начин да не забележите, че първите места са окупирани от японките. Колкото по-стари, толкова повече японки има. От това можете да си направите извода, защо хората не искат да си продават безпроблемните японки. Аз също съм с японска кола от 10 г. Купих е нова. На 230 000 км е вече и до сега освен за смяна на консумативи за друго в сервиз не съм влизал. Пари имам и мога да си купя каквото искам до 150 000 лв без да ми наруши осезаемо баланса. Само, че не желая да се разделям с колата си, защото означава да направя подарък на някой. Върши ми прекрасна работа, комфортна е и с всички екстри за модела. Имам още две японки от различни марки на по-малко години и километри. С тях също нямам проблеми. Едно време робувах на максимата, че от немкото по-здраво нема. След няколко немски автомобила разбрах, че това не е истина. А за тези, които твърдят, че богатите ди сменяли често колите ще кажа, че не е точно така. Имам познати и клиенти с много стари коли на по 20-30 г.
  • ПУТКИН
    Отговор
    79 05:41  05.06.18
    Ауди 80 е най яката кола правена някога, от осемдесет и някоя година и е пълно с тях, постой на някой по уживен болевард и след малко ще мине някоя осемдесятка, нито една японска кочина от осемдесетте няма да видите, щото са на скрап или в музей!
  • Умерен главорез
    Отговор
    80 07:37  05.06.18

    До коментар #37 от "onq s konq":

    Кво ти е БеЕнВе - то ве Кон ? В движение ли е ?
  • 123
    Отговор
    81 10:26  05.06.18
    За здравината на японските си има просто обяснение. И то е липсата на всякаква технология. Имам на предвид, непроверена поне 10 години технология. Японците по натура взимат много бавно решенията си, но за сметка на това те почти винаги са правилни и далновидни. Само помислете, колко години след първия двигател с директно впръскване и турбо направен в Европа се появи японският еквивалент? Има няма 10 години. Чакаха, тествана, модифицираха и прочее. Затова сега, не се учудвайте ако миксира на Хонда например, надживее миксира на ФВ два пъти. Просто е. А европейците са глезени, и искат всичко сега и веднага, като времето за тестване и разработки е сведено до минималното, като ефекта го знаеме. Около 200-250 000 и хайде в боклука. Ама на тях не им дреме, защото взимат новата. И те така...
  • Иван4о е джендър
    Отговор
    82 13:23  05.06.18
    Имам три автомобила в момента - дизелов Меган, БМВ е46 и Пежо 106. Ползвам и трите, съответно - Пежото предимно в града, БМВ-то за удоволствие, Мегана за някаква по-тежка работа. Разглеждал съм обяви за лизинг. Никакъв проблем да си взема автомобил на изплащане, но за какво ми е? Всичко по колите ми си работи, поддръжката е сравнително евтина, за какво да се харча за нов автомобил. Може би заради представителни нужди? В Германия хората са свикали да пестят и то здраво. Културата им е такава от векове, още от създаването на Протестантската църква, която неслучайно води началото си от Мартин Лутер и Германия. Много работи и много спестявай! Ако си мислите, че германецът е склонен да се харчи за нови автомобили, то здраво се лъжете! Трябва да има сериозен стимул за това. Там има много автомобили с цена под 500 евро и не ги продават дори при условие, че вадят заплати на €3,000 месечно. Бившият ми хазяин, много богат човек, всичко си правеше сам по къщата - бойлери, поправки, дограми, самата къща беше пансион с наематели и струваше заради местоположението си над €20 млн. А хазяинът се разхождаше с потник и една стара Хонда сивик за €200.
  • Japan
    Отговор
    83 15:41  05.06.18
    6-ст ”Японки” в семейството и АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ! 3-ри от тях на по 24-ри години и не си знаят километрите-не се продават :)
  • Miusuka Madoto
    Отговор
    84 16:27  05.06.18
    HONDA FOR LIFE! Това е бронебойна кола! Купена на 66К км от Гърция в 2011, от първи собственик, закупил я от Хонда Гърция - сега е на 180К навъртяни само на газ - досега освен спирачни дискове не съм сменял и правил НИЩО по колата, освен регулярната поддръжка! Просто ХОНДА, СУБАРУ и ТОЙОТА (като единствени самостоятелни играчи, твърди Японци, а не глобален миш-маш като някои други Японци) не се чупят - особенно в бензиновите им варианти! Пък феновете на немските гюмове да си лаят колкото си искат! Сега с Японец - завинаги с Японец!
  • Кипър
    Отговор
    85 18:23  05.06.18

    До коментар #56 от "123.300д":

    Защото не са масови в БГ колега затова са скъпи.В Кипър 90%от автопарка е японски и частите са в пъри по евтини от европейските автомобили специално за фолксваген са ужасно скъпи а и трябва да се чака защото няма в наличност.Един приятел караше Голф и всичко поръчваше от България докато не мина на Хонда и вече нищо не поръча защото не му трябва.

  • дедовия
    Отговор
    86 19:15  05.06.18
    В Малта почти не видях немски коли. Повечето са японски автомобили. На 100 автомобила 50 са Тойота, 20 са Нисан. Май само при нас са ФВ.
  • Патолог
    Отговор
    87 20:51  05.06.18
    Имам автоморга от 20 години ,по мое мнение японските автомобили са най-добрите като изработка и качество на материалите,особенно по-старите,много рядко продавам части за Хонда и Тойота.

    Коментиран от #89

  • filo
    Отговор
    88 22:06  05.06.18
    Японките са добри, но на цената на мерцедес, не благодаря.
  • filo
    Отговор
    89 22:10  05.06.18

    До коментар #87 от "Патолог":

    Продаваш по-малко части за японките, защото самите те са по-малко и респективно частите за тях са по-малко.

Напиши коментар:


Публикувай