5 649 47

Tesla Roadster ще е по-бърза от Ф1

Радослав Славчев

Ръководителят на компанията Tesla Илон Мъск направи едно гръмко обещание, като заяви, че ще направи спорткара Roadster още по-бърз. По неговите думи, представеният модел Roadster е само базов вариант и съвсем скоро той ще се сдобие с наточена модификация, която ще носи името Space X (така се нарича космическата компания на Мъск бел.ред.).

Топ мениджърът заяви още, че основната задача на Tesla Roadster Space X е да има характеристики, с които да превъзхожда всички спортни бензинови автомобили, без изключение. Това ще означава, че наточеният Roadster ще превъзхожда дори болидите от Формула 1. Все още не са ясни динамичните характеристики на версията Space X, но ще припомним, че по думи на Мъск, базовият Roadster ускорява до 100 км/ч. за 1.9 секунди.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Golf
    Отговор
    1 11:49  08.06.18
    Голф боба 1500 коня прави 200 за толкова време не се правете качили е много бързо нито интересно нито красиво абе въобще неструва

    Коментиран от #3, #22

  • край
    Отговор
    2 11:49  08.06.18
    уби ги
  • край
    Отговор
    3 11:49  08.06.18

    До коментар #1 от "Golf":

    а серийно за колко ги прави?

    Коментиран от #32

  • Driving pleasure
    Отговор
    4 11:54  08.06.18
    Глупостите на Свети Илон край нямат! Омръзна да ни занимавате само с него - нека си друса човека, ама не правете новина от вяка дивотия, която изтърси!

  • Ххххххх
    Отговор
    5 12:02  08.06.18
    Само да не стане като предишните коли да ги спрът от поточната линия ! Пак една торба с проблеми
  • коРа
    Отговор
    6 12:04  08.06.18
    Ако можеше да се кара на газ, щеше да е супер.Ама не,тая кола не е за БГ,няма какво да и се побългарява или циганьосва.Кварталните майстори, няма да могат да я правят.
  • любопитен
    Отговор
    7 12:04  08.06.18
    И кой ще може да удържа тази кола, или всяка ще се продава с по един Ари Ватанен?

    Коментиран от #10

  • Schmidt
    Отговор
    8 12:08  08.06.18
    Публикувано във факти.бг: Tesla Roadster ще е по-бърза от Ф1 Болидите от Ф1 имат толкова ограничения, че ако ги махнат Мъск може само да си мечтае за такива характеристики... ПС.Иначе съм фен на електромобилите....
  • омъскаряване
    Отговор
    9 12:43  08.06.18
    Нова проповед от лаладжията Мъск, екоджендърите във възторг, ще има нощни полюции ;))) Тоя вече съвсем си взе сектантите за канарчета !
  • мъска мъска
    Отговор
    10 12:46  08.06.18

    До коментар #7 от "любопитен":

    Логичен въпрос, отговор: "Автопилотът" !!!! Хахаха
  • Кой?
    Отговор
    11 13:03  08.06.18
    Ами ще ги удържат същите онези, които сега карат бензиновите аналози. То на Нюрбургринг е трудно да си удържиш и собствения Golf под 100 коня, от които половината умрели. https://youtu.be/bk27_Yhip5w
  • Driving pleasure
    Отговор
    12 13:05  08.06.18
    Пак ще кажа заради сектантите на "Светията - простотии! Най-малкото в момента няма гума, която да му позволи подобно нещо! Даже и сликове да сложи пак няма да му се получи

    Коментиран от #13

  • омъскаряване
    Отговор
    13 13:14  08.06.18

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Що са й гуми, тя няма да движи по земята, ще лети нали е Спейс Х хаха
  • Nurburgring
    Отговор
    14 13:27  08.06.18
    Само на мен ли ми се струва, че в първоначалния вариант на статията беше споменато че ще е по-добър дори на нюрбургринг? Ако просто сравняват технически характеристики на права линия, може и да им се получи, но на нюрбургринг абсурд!
  • Антон
    Отговор
    15 13:38  08.06.18
    Стига сте ни занимавали с този. Всичко му е ще ще ще.......... Аз ще измисля телепорт, и ще обезсмисля съществувснето на влакове, самолети,кораби. Ще го измисля съвсем скоро....давайте купувайте ми акциите за да имам пазарна капитализация. Ще ви донесат яките кинти мойте акции само ми вярвайте, не слушайте спекулантите, които си измислят как компанията ми губи милиарди всяка година. Ще видите като измисля телепорта.ще ще ще.....

    Коментиран от #33

  • ЗИЛ
    Отговор
    16 13:43  08.06.18
    То и сега има един куп сериини автомобили дето ускоряват 0-100км/ч по-бързо от сегашната Ф1!!!!!!!! Просто е много лека и не може да ускори в началото. На 1/4 миля може да се пробва ила за обиколка. От мен да го знае Мъск спортна кола 2тона няма!!!!!! То и ЗИЛ може да се направи да ускорява за 1 сек 0-100 къде е проблемът????????
  • Антиелектрика
    Отговор
    17 13:43  08.06.18
    Публикувано във факти.бг: "Топ мениджърът заяви още, че основната задача на Tesla Roadster Space X е да има характеристики, с които да превъзхожда всички спортни бензинови автомобили, без изключение." Ами да видим. Освен ускорение, трябва и да развива над 430 км/ч и да прави бързи обиколки на писта. Има още 2 години до тогава, така че тогава ще говорим.

    Коментиран от #23

  • CL500
    Отговор
    18 13:49  08.06.18
    Тоя хептен изперква вече, милия. Какво ще рече спортни, ами, че то и драгстерите пак са вид спорт, ама както и да е. И какво ще рече по-бързи? На тоя само ускорението до 100 км/час ли му е мерилото и то за спортни автомобили, където и скоростите са съвсем различни, и теглото е от ключово значение, както и аеродинамиката, спирането и куп други неща. Като ще се сравнява с Ф1, що не ускоряват до 400 км/час примерно да ги видим, може и до 300, може и до 200, каквото каже мистър Мъск. Да не говорим, че на писта и със ЗАВОИ няма шанс, дори и матор на писта ще го издуха дооста. Почти съм сигурен, че на писта дори и рали автомобил с някакви 300 коня ще го накаже, ама нека промива мозъчета с рекламите и гръмките си изказувания!

    Коментиран от #29

  • някъв там
    Отговор
    19 13:51  08.06.18
    Засега има една кола по-бърза от F1 - Porsche 919 Evo. И то е защото F1 имат 10000 ограничения. Не знам как и къде я слага тая Тесла.
  • Хахаха
    Отговор
    20 14:02  08.06.18
    Колко по-бърза ще е от Ф1 само 2 обиколки после спира,че тая батерия ще гръмне :)

    Коментиран от #21

  • Гост
    Отговор
    21 14:57  08.06.18

    До коментар #20 от "Хахаха":

    За тия 8:50 дето направи тесла модел с на Нюрбургринг батерията и беше на 90% и на края беше на 58%. За 21 километра.
  • 22 15:15  08.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Speed
    Отговор
    23 15:39  08.06.18

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    При положение че базовата версия ще има максимална скорост над 400 км в час, смяташ ли че топ варианта ще е по-бавен? Не ставай смешен! Както каза някой по-рано, единственият проблем ще са гумите.

    Коментиран от #24, #25

  • Антиелектрика
    Отговор
    24 17:18  08.06.18

    До коментар #23 от "Speed":

    Ами то единствените смешни сте поклонниците на Мъск! Ще, ще, ще - казах да изчакаме, а ти подскачаш, че щяла да развива над 400 км/ч. Да, ама сега не развива нищо! Хората са написали в статията, че няма официални данни освен ускорение 1,9 секунди до 96 км/ч, ама ти сигурно си сънувал какво ще стане след 2 години.
  • Gilf
    Отговор
    25 18:15  08.06.18

    До коментар #23 от "Speed":

    Абе и 700 да вдига за тия пари може по бърза по хубава по надеждна тва не е кола тва е тъпа количка с дистанционно нито звук нито нищо от вътре само един грозен огромен борт компютър и тва е и да не говорим че това през 1 седмица ще сменяш батерията щот колко ще издържи според теб а и с 1 заряд колко километра ще измине на мах скорост точно 10
  • Ускорение
    Отговор
    26 18:59  08.06.18
    Май единственият който не знае характеристиките на базовия Tesla Roadster си ти. С ускорение от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди новата спортна Tesla не само е най-пъргавият сериен автомобил в света, а и вдига над 400 км/ч. Новият Roadster има три електромотора, захранвани от батерия с капацитет 200 кВтч. Два от тях задвижват задните колела, а един - предната ос. Мощността им не се съобщава, но на фона на въртящия момент от 10 000 (десет хиляди) Нм тя няма и особено значение. Четириместният електромобил (да, макар да не личи, отзад също има две малки седалки) ускорява от място до 100 мили/ч (161 км/ч) за 4.2 сек. Класическата драг дистанция от четвърт миля (402 м) пък остава назад след 8.9 секунди. Не по-малко впечатляващ е пробегът с едно зареждане. От Tesla твърдят, че при движение извън града Roadster може да измине 620 мили (998 км). Доставките на новата спортна Tesla ще започнат през 2020 г. на цени от $200 000 (€169 640). https://m.fakti.bg/avto/270960-tesla-roadster-10000-nm-i-19-sek-do-100-km-ch

    Коментиран от #27, #28, #31

  • Антиелектрика
    Отговор
    27 19:24  08.06.18

    До коментар #26 от "Ускорение":

    И колко ще е максималната скорост? Колко ще е мощността му? Колко ще е времето на обиколката на Ринга например? Това са все неща, които явно само на теб са ти известни, многоников теслофилчо. Аз лично ще изчакам реалните параметри, защото и предишния Роудстър щеше да прави най-бърза обиколка на Ринга, а се провали с гръм и трясък.
  • Язе
    Отговор
    28 20:04  08.06.18

    До коментар #26 от "Ускорение":

    Това твоето е ще,ще,ще.Месията те е омесил вече.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    29 20:15  08.06.18

    До коментар #18 от "CL500":

    Баш матор няма да успее, за мен са безсмислени тези характеристики за цивилен автомобил, ша има да катастрофират и да горят кат факли, безумие е да си го мериш така със цивилни автомобили.

    Коментиран от #30

  • CL500
    Отговор
    30 00:19  09.06.18

    До коментар #29 от "Алфа Ромео":

    Не съм сигурен дали и матор от Мото ГП няма да я издуха, щото и са бая бързи, ускоряват от 0 до 300 за около 9 сек, в зависимост от пистата, но и на състезания вдигат над 350 км/час. Вярно е, че като само на 2 колела, ще трябва да спират по-рано за завой, но пък хич не ми се мисли тая тежка тесла с големите батерии също колко рано ще трябва да започва спиране и каква скорост ще може да направи в завой. Да не говорим за няколко обиколки, там няма шанс - не само, че батериите ще каталясат, ами и гумите и ще заминат от голямата тежест на колата и натоварване в завоите. Няма как тая колица на снимката да ми каже някой, че е за големи скорости и ще бие най-големите спортисти на писта.
  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    31 00:32  09.06.18

    До коментар #26 от "Ускорение":

    Точно това е информация за зомбита като тебе защото най-важната информация я няма: 1.Мощноста нямала значение а НМ на колелата имало???Пълни глупости на колелата могат да се извадят колкото си искаш НМ за сметка на оборотите(скороста) те да дадът мощноста и отношението на редуктор/предавки(ако има) ние другото ще го сметнем. 2.Най-най-най-най-най важният параметър за спортна кола го няма а именно теглото. 200кВч батерия, 3 двигателя та това нещо ще тежи над 2200кг. Спортна кола в света над 2000кг не съществува!!!!!!! Да може да е бърза да ускорява бързо това не е проблем но няма да е спортна щото на писта или на рали ще е като слон в стъкларница.
  • PlimP
    Отговор
    32 11:54  09.06.18

    До коментар #3 от "край":

    голф серийно нищо не прави, освен да пуши синьо или черно, тия 1500 коня кво ги прави, като ситгнедо първя завой, изобщо завива ли тоя боклук
  • Да да
    Отговор
    33 23:26  09.06.18

    До коментар #15 от "Антон":

    На седмица от Модел 3 вече се произвеждат по 3500 броя,като Мъск е заявил 5000 на седмица до края на юни!Средно до края на годината ако не увеличи още капацитета ще се произведат и продадат 150-200 000 Модел 3! Резултат който ги нарежда в топ 100 на най-продаваните модели автомобили!А догодина! Как ти звучи 250-300 хиляди? Това не е бъдеще! Това е сега!
  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    34 19:02  10.06.18
    А да ти идва на ума, че роудстъра е много по къс и по-нисък от Модел S и няма къде да заврат два пъти повече батерии? Батерията ще е по-малка и лека от тази на модел S, но ще има поне два пъти по-голям капацитет и ще осигури повече мощност без да загрява. Тези нови батерии ще премахнат всички недостатъци на електромобилите, включително и на камионите. Нека от Мерцедес разправят, че противоречи на природните закони!

    Коментиран от #35, #45

  • Антиелектрика
    Отговор
    35 19:17  10.06.18

    До коментар #34 от "Зомби² на квадрат":

    Ще, ще, ще. Ти друго знаеш ли? Веднъж се провали светлото бъдеще през 1989 г. Сега ще промените и физичните закони, нали?

    Коментиран от #36

  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    36 22:47  10.06.18

    До коментар #35 от "Антиелектрика":

    Какво ще? То БЕШЕ, просто очаква серийното производство: ФАКТИ Технологии 4 Май, 2018 17:04 Tesla Semi ще може да изминава по 1000 км Георги Касабов Тестовете на електрическия камион на Tesla показали, че зарядът на батериите стига за изминаването на 600 мили (965 км). При представянето на Semi през ноември миналата година бе обявено, че пробегът с едно зареждане ще достига 500 мили (805 км). С изявлението си Илон Мъск отговаря задочно на ръководителя на поделението за товарни автомобили на Daimler Мартин Даум, който в прав текст обвини Tesla в лъжа. "Или Semi не се подчинява на законите на физиката, или ние нищо не разбираме", коментира немецът гръмките твърдения на Мъск за пробега на електрическия камион. Според Даум било абсурдно влекач на ток да може да измине 800 км с пълно натоварване без презареждане. "Ако Tesla наистина постигне обещания пробег, веднага ще купим два камиона. Единия ще подложим на изпитания, а другия ще разглобим. Явно нещо сме пропуснали, но доколкото знам в Германия и Калифорния важат едни и същи физични закони", добавя саркастично германецът.

    Коментиран от #37, #46

  • Антиелектрика
    Отговор
    37 08:03  11.06.18

    До коментар #36 от "Зомби² на квадрат":

    А къде пише тази твоя глупост, която постна в предишния си смешен коментар: Публикувано във факти.бг: "Батерията ЩЕ е по-малка и лека от тази на модел S, но ЩЕ има поне два пъти по-голям капацитет и ЩЕ осигури повече мощност без да загрява. Тези нови батерии ЩЕ премахнат всички недостатъци на електромобилите,"
  • 12345
    Отговор
    38 08:07  11.06.18
    Илончо Мъсков пак е зарадвал феновете си. Направо ги е докарал до оргазъм. Голям смях. Кой въобще му се връзва на приказките на този балончо смешников.
  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    39 09:55  11.06.18
    Всичките ЩЕ-та се отнасят за масовото производство, точно както Daimler ЩЕ произвежда камион с 200 км пробег през 2021 година. Прототипите и на даймлер и на Tesla ВЕЧЕ СА навъртяли десетки хиляди километри тестове. Минало свършено време. Технологиите ВЕЧЕ СЪЩЕСТВУВАТ. Сегашно време. След няколко години ЩЕ започне масовото производство - бъдеще време. Хайде сега си помисли за бъдещето. Не е нужно да си толкова умен, за да прецениш че при съществуването на технология за изминаване на 1000 километра със зареждане за 30 минути, подобен камион изминаващ 200 км с едно зареждане за няколко часа, но два пъти по-скъп е безполезен! Единственото което им остава на Daimler, е да вярват, че Тесла лъже за съществуването на такава технология, която да събере такъв капацитет в много по-малък обем и с много по-малко тегло на ниска цена. И на останалите зомбита ви остава единствено ВЯРАТА. ВЯРАТА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ НА ДВГ. ВЯРВАЙТЕ ДРУГАРИ, ДРУГО НЕ ОСТАНА!

    Коментиран от #40

  • Антиелектрика
    Отговор
    40 10:30  11.06.18

    До коментар #39 от "Зомби² на квадрат":

    Къв камион пак бълнуваш? Къде видя да пиша за камион? Къде видя в статията камион? Много ясно съм дал тъпия ти цитат: Публикувано във факти.бг: "Батерията ЩЕ е по-малка и лека от тази на модел S, но ЩЕ има поне два пъти по-голям капацитет и ЩЕ осигури повече мощност без да загрява. Тези нови батерии ЩЕ премахнат всички недостатъци на електромобилите,"

    Коментиран от #41

  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    41 11:29  11.06.18

    До коментар #40 от "Антиелектрика":

    Знам че бързо схващаш (за има няма половин година), но трябва много да ти се обяснява. Затова обяснявам за такива като тебе: Говоря за батерии! Батерии! БА ТЕ РИ И! Достатъчно показателен е примера с Daimler, които дори не могат да си представят, че батерии с подобен капацитет и мощност, които да изминат 800 км с пълен товар, могат ФИЗИЧЕСКИ да се съберат в камион, следователно Tesla лъже. КАМИОН, нали знаеш какво е КАМИОН, колко е голямо и колко може да носи! Ако не знаеш какво е камион тичай в Уикипедия, че при тебе все трябва да се обяснява от основните понятия! Да, оказа се, че от Tesla наистина са излъгали и камиона не изминава 800 км, а 1000 с едно зареждане. ДОКАЗАНО МНОГОКРАТНО С ТЕСТОВЕ. Дали пък Тесла вече не разполага с технологията? Всеки, който може да чете между редовете , го разбра още при представянето на Tesla semi и Roadster. Тогава от Tesla не представиха камион и спортен автомобил, а новите си батерии.

    Коментиран от #42

  • Антиелектрика
    Отговор
    42 11:44  11.06.18

    До коментар #41 от "Зомби² на квадрат":

    Ти си лунатик.

    Коментиран от #43

  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    43 12:50  11.06.18

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    Не знам аз дали съм лунатик, но вие както си пишете сте зомбита, вярващи в светлото бъдеще на ДВГ. Само при споменаването на електрички, веднага вие се изпъват нервите и наскачате да пишете какви са им недостатъците и как нямали бъдеще. Само където, от година на година, един по един недостатъците отпадат и се превръщат в предимства пред ДВГ. Само преди 6 години, електрическите автомобили по подразбиране бяха малки, грозни, изключително бавно ускоряващи заради теглото си превозни средства, които изминаваха максимум стотина Реални километри атмосферни условия с едно зареждане, което пък траеше минимум седем-осем часа. Ако се върнем на Роудстъра, напълно възможно е да тежи колкото Тесла модел 3, която е направена от най-евтините и тежки материали и е по голяма. Освен бързото ускорение заради 10000 нютон метра въртящ момент, същият въртящ момент може да се използва и с обратен знак за намаляване на скоростта, което допълнително да помага на спирачките. Всички тези параметри съчетание С най-ниският възможен център на тежестта, правят потенциал за един перфектен спортен автомобил. Въпрос на батерии! Знам че пак ще скочиш с пробегът ... пробегът? Кой автомобил с подобни характеристики може да измине 1000 километра с едно зареждане с каквото и да е скорост? Bugatti Veyron изпразва 100 литровия си резервоар за десетина минути при максимална скорост.

    Коментиран от #44


  • Антиелектрика
    Отговор
    44 16:09  11.06.18

    До коментар #43 от "Зомби² на квадрат":

    С психично нестабилни хора не искам да се занимавам - милион пъти ти го казах. Ти обаче явно нямаш достойнство да пишеш само с един ник. Така си губя излишно времето докато разбера, че си ти, за да престана да пиша с теб!!!
  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    45 17:00  11.06.18

    До коментар #34 от "Зомби² на квадрат":

    А да ти идва на ума че роудстера няма: Преден багажник Заден багажник Не е за 7 души И накрая ама искам съвсем сериозно и отговорно да ми покажеш РАЗМЕРЪТ НА РОУДСТЕРА????????? Не се ли замисляш защо размерите още не са обявени???? Чакам да ми цитираш официалните размери на Роадстера?????
  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    46 17:07  11.06.18

    До коментар #36 от "Зомби² на квадрат":

    Ти наистина си зомби!!! Покажи ми една причина да не може един камион на ток или бензин да изминава 3000 км даже???? Слагаш по-голяма батерия или резервоар и готово. Нещо бъркаш хората са ти казали че с тези КВЧ не можеш тези километри а не че не може като цяло. И също не да ми спускаш по Швейцарските алпи надолнище или на кристално гладка писта да въртиш обиколки или с камиона да караш с 30км/ч. Абе какво да ти обяснявам удряй главата в земята и толкова.

    Коментиран от #47

  • Зомби² на квадрат
    Отговор
    47 18:45  11.06.18

    До коментар #46 от "Зомби с квадратно чело":

    Като гледам, ти си единствения освен Илон Мъск, който знае капацитета на батерията на Тесла семи и с нетърпение очакваме да ни споделиш колко е той? Всеки един влекач и автомобил си има допустимо тегло, а днешните технологии за производство на батерии, не позволяват простото трупане на батерии, за да увеличиш пробега. Могат да се правят само предположения колко е капацитетът на батерията необходима за изминаване на 800 км с 40 тона композиция и 90 км в час. Из Нета се спекулира със стойности около 1000 киловатчаса, което би добавило поне 5 тона товар само от батериите, което е напълно недопустимо и от Daimler имат предвид точно това. Че няма как батерия с капацитет за 800 км да тежи само два тона. Да набуташ батерии в багажника и предния капак на спортен автомобил, само на тебе може да ти дойде на ума! Нито един краш-тест няма да го позволи дори за семеен автомобил, да не говорим за спортен който се движи с 400 км в час. Нужно ли е да споменавам и какво се случва с центъра на тежестта, ако качиш батериите където предполагаш? Това да не ти е баничарка? И Tesla semi и Roadster, няма как да се направят с днешното поколение батерии. Очевидно Илон Мъск има някакъв коз в ръкава и Неслучайно представи двата модела заедно.

Напиши коментар:


Публикувай