7 929 21

Още по-евтина Dacia Sandero Stepway

Радослав Славчев

Гамата от модификации на повдигнатия хечбек Dacia Sandero Stepway беше разширена с още една версия. Иновацията е наречена Urban и разполага с трицилиндров двигател с мощност 73 конски сили.

Цената и в Европа е 10 500 евро, а се очаква у нас тя да е и по-ниска. В момента най-евтината Dacia Sandero Stepway в България се предлага за 23 290 лв. с ДДС и е оборудвана с бензинов двигател с мощност 90 коня.

Досега трицилиндровият мотор, с който ще се оборудва версията Stepway Urban се предлагаше само за стандартното Sandero, като в базовия си вариант струва 13 990 лв. с ДДС. Има и модификация със заводска хомологация N1, която струва 11 658 лв без ДДС.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Бичето
    Отговор
    1 10:05  11.06.18
    Всичко добре но малко шумоизолацията я няма в тия коли

    Коментиран от #5

  • чичоХ
    Отговор
    2 10:16  11.06.18
    Това си е направо разхищение на цилиндри-цели три цилиндъра!Като пуснат едноцилиндрова с 99 коня може и да си купя такава.
  • Random
    Отговор
    3 10:18  11.06.18
    Кой ги купува тия боклуци? Няма как дърта френска техника да е по-надеждна от каквото и да е американско, немско, японско, пък и руско. Само британските са по-зле, ама тях всички ги знаят че нищо не могат. За комфорт, скорост и управление няма нужда от коментар. Вземете си някоя мазда втора употреба около 2010 и ще сте много по-доволни отколкото тоя кошник.

    Коментиран от #6, #8, #17

  • Townboy
    Отговор
    4 10:19  11.06.18
    Най-разумният избор за нова кола от среден клас е Дачия. Защото каквато и друга марка да избереш, получаваш Дачия с добавена стойност заради марката.

    Коментиран от #16


  • гост
    Отговор
    5 10:21  11.06.18

    До коментар #1 от "Бичето":

    Е то ако има всичко цената няма да ти е такава. За 13х.лв няма климатик, радио, ел. стъкла и много други, ясно е, че и шумоизолация няма да има. Но пък е нова кола все пак и то надеждна, понеже е проста. Предходната генерация нямаше есп, новите вече го имат стандартно, а климатика като опция поевтиня от 1700лв, на 1200лв, та добре е, за 15х.лв бензинова нова кола е добра покупка. Ама Ганчо дава толкова пари за 10г. изхабен автомобил, основно дизелов, и се присмива на хората каращи нови коли.

    Коментиран от #11

  • Гост
    Отговор
    6 10:46  11.06.18

    До коментар #3 от "Random":

    За чии ти е тая 8 годишна Мазда, тя ще е изядена от ръжда.

    Коментиран от #7, #19

  • Random
    Отговор
    7 11:06  11.06.18

    До коментар #6 от "Гост":

    Щот' ти си казал или?
  • гост
    Отговор
    8 11:27  11.06.18

    До коментар #3 от "Random":

    А ти разбра ли, че в момента снабдителите на метал на Мазда, Кобе Стийл, ги разнищват от проверки и ще понесат серозни санкции понеже тенекията им ръждясва и е предавана към клиентите без необходимото качество. Нова Мазда гние изпод боята след 3-4г., влез във чуждите форуми и виж, че масово ходят по сервизите да им оправят тенекията. След това на една част от тези коли двигателите са Форд. Единствената японска марка заслужаваща уважение и достойно отстояване на японското автомобилостроене са Фуджи, производителите на Субару.
  • Метанхед
    Отговор
    9 11:30  11.06.18
    Много гори, мисля да я врътна на метан
  • Валери
    Отговор
    10 11:40  11.06.18
    Аз не съм видял нова кола у нас да е по-скъпа от същата в Германия например ама щом казвате...
  • Лупи
    Отговор
    11 11:42  11.06.18

    До коментар #5 от "гост":

    За 14 000 лв ще си купя кола за 5000 лв, ще я облужа от-до за още 3-4 и ще имам пари за ремонти за още 5 години напред т.е. колкото е гаранцията на дачията, само че ще имам комфорт, мощност и визия на нормален автомобил.

    Коментиран от #12, #13, #15

  • гост
    Отговор
    12 11:59  11.06.18

    До коментар #11 от "Лупи":

    Точно това е, което не разбираш: при дачия купуваш и ходиш в сервиз да ти сменят само маслото и филтрите за 150лв общо всичко. При старата кола за 5х.лв в най-добрият и късметлийски случай ще си намериш кола от не-премиум марка и оттам насетне се почва с терзанията я климатик, я електроника, я сензори, я турбо, я съединител. Всички тези разходи са на пълна загуба, понеже при старата кола това, че си сменил нещо не ти дава полза при последваща продажба, това беше преди пазара да се напълни. При сандерото имаш приблизително 1000лв обезценяване годишно, а при 10г. кола може и 2х.лв да ти достигне.
  • 123
    Отговор
    13 12:06  11.06.18

    До коментар #11 от "Лупи":

    Ти приятел, ако имаш възможност да си купиш автомобил за 5000, то определено няма да дадеш след покупката още 3-4000 за стягане, вярвай ми! Това са глупави разсъждения, които нямат реална почва, ако ме разбираш. Ако ти притежаваш 10 000 за кола, то по добре се оглеждай за нещо втора употреба от вносител, отколкото 15 годишна бангия с модерна визия. Хората масово се заблуждават, че колкото е по стара колата, толкова е по евтина за обслужване. Повярвай ми, нова турбина на 15 годишен автомобил струва точно толкова, колкото на моя 4 годишен. Рециклирането също е така. Това за пример, а иначе генерално, ако имаш готови 10 000 за кола, дебни промоции, и си прави една сериозна първоначална вноска и бъди рахат в следващите 5 до 10 години. Всичко останало ще ти излезе солено.
  • Харалампи
    Отговор
    14 14:32  11.06.18
    Следващия модел на Дачия ще е Segway
  • Зак
    Отговор
    15 16:22  11.06.18

    До коментар #11 от "Лупи":

    Дачия имам и опел комфорта на двете коли е добър но дачия има евтини части а опела не смятам да продам опела заключение дачия по добър от немския за българи.
  • 123
    Отговор
    16 18:36  11.06.18

    До коментар #4 от "Townboy":

    Много малък багажника май. За 23 хил. по-разумния избор май е Рапида на Шкода. А Сандерото като му се сложи климатик, ел. стъкла и някои други дребни екстри гони цената на Фабията, пък определено е по-кола.
  • Степуей
    Отговор
    17 21:04  11.06.18

    До коментар #3 от "Random":

    Карам такава 1,5 dci 90 к.с. от нова.Вече е на 180 000 км и е все още като нова!Нисък разход,добра динамика,добра проходимост в зимни условия.Ниски експлоатационни разходи,нисък данък.Здраво окачване,добър комфорт.Няма корозия за разлика от твоята изтърбушените Мазда с превъртял километраж.Няма проблеми с дюзи,турбо или ГНП.Слизам от Мерцедес,не съжалявам.

    Коментиран от #18


  • гост
    Отговор
    18 09:13  12.06.18

    До коментар #17 от "Степуей":

    Горе-долу същите впечатления имам и аз от 2013г. насам с Логан 1,5дци 75кс. Има достатъчно мощност за ежедневието, на дълъг път не става за изпреварвания, но пък разход от 4.5л е достатъчно основание. Никакви проблеми с 15х.км годишен пробег, само едни кормилни накрайници още в самото начало смениха гаранционно и това беше. Закупена бе за 17х.лв с климатик, смяна на консумативи в оторизиран сервиз струва 130лв. Има голям багажник, ниски разходи за застраховка и данъци и няма грижи. Определено си струва покупката, но българите още не го разбират това и държат да пълнят джобовете на автокъщите отколкото да стимулират новите коли, макар и с по-нисък комфорт. Държавата трябва веднага да направи промени, чакаме ги от 10г., защото сега един стар голф плаща 15лв данък, а нова кола 150лв, само у нас е така, няма такъв абсурд.
  • незнайко
    Отговор
    19 18:00  12.06.18

    До коментар #6 от "Гост":

    Mazda CX-7 / 2.3i. / 2010г. 12 750 лв. 260 к.с. Това дали има нещо общо с дачията с мощност 73 конски сили? Този път се изказахте неподготвен!!!

    Коментиран от #20, #21

  • Степуей
    Отговор
    20 16:13  13.06.18

    До коментар #19 от "незнайко":

    Тази изтормозена Мазда наистина няма нищо общо с дачията.Такъв клас стари мощни автомобили са нерентабилни.Това си е черна финансова дупка!А и къде ще ходиш с толкова конски сили?На състезание ли?Та ние нямаме пътища.90 к.с. са достатъчни.По-важна е надеждността и спокойствието,които получаваш с новия автомобил.
  • Един друг
    Отговор
    21 23:56  13.06.18

    До коментар #19 от "незнайко":

    Тази 8 годишна мазда вероятно е на 160 000 по километраж и на поне 400 000 по истинска експлоатация. Освен това гори 3 пъти колкото дачията. Първата ми кола беше нова 626 навремето и тогава ми се струваше върхът. После дойде концепцията Zoom-zoom да ги правят "готини", нахакаха боите на водна основа, започнаха да влагат нисколегирани тенекии и в резултат започна една ръжда и гнилоч, по-зле от при спринтерите на мерцедес, които на 5 години вече са избили отвсякъде. Някой по-горе спомена за субару - и те лежат на стари ларви. Един дизелов форестър на колега как скъса колянов вал малко след като му изтече гаранцията... Японците много отдавна не са каквото бяха и не само в автомобилостроенето. Браво на чехите и на румънците за всичко, което правят.

Напиши коментар:


Публикувай