3 811 5

Volvo се отказва от салона в Женева

Георги Касабов

Големите автомобилни изложения продължават да отпадат от програмата на Volvo за следващите години. Поредният салон от световен мащаб, който шведската компания ще пропусне, е този в Женева.

"Промените в автомобилната индустрия създават нова аудитория за Volvo Cars и нови начини за лансирането на продуктите", обяснява в съобщението до медиите Бьорн Анвал, старши вицепрезидент по стратегията."Дежурното присъствие по традиционните събития вече не върши работа. Налага се да преосмислим комуникационната си политика."

Бъдещата маркетингова стратегия на Volvo ще бъде онагледена от дебюта на следващото поколение на седана S60, което ще бъде представено по-късно този месец при откриването на новата фабрика на компанията в Чарлстън, Южна Каролина. Премиерата на XC40 миналата година пък се състоя в рамките на Седмицата на модата в Милано.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Twitter
    Отговор
    1 19:04  11.06.18
    И за какво са им автосалони, като има Twitter? Всяко послание може да стигне до потребителите за няколко секунди.

    Коментиран от #5

  • гост
    Отговор
    2 09:20  12.06.18
    Волвото винаги ми е било слабост!
  • незнайко
    Отговор
    3 10:20  12.06.18
    Отново са направили различни стопове отзад ! Браво, красота ! Също както бяха на С60 красиви и различни. Дали защото ги купиха китайците, стават все по красиви а и с добри скоростни показатели !
  • Суйо
    Отговор
    4 14:44  12.06.18
    И новината е: завод в САЩ. Браво на Тръмп, възроди страната си!
  • Охо Бохо
    Отговор
    5 15:36  12.06.18

    До коментар #1 от "Twitter":

    А можеш ли да се навреш туитъра за да пипнеш интериора и помиришеш салона? А ако си решил да купуваш нова кола, да направиш сравнение между различни марки?

Напиши коментар:


Публикувай