17 Юни, 2018 10:35 8 222 14

БГ цени на употребявани Pajero и Patrol

  • mitsubishi-
  • pajero-
  • nissan-
  • patrol-
  • автомобилът на старо
БГ цени на употребявани Pajero и Patrol - 1

Истинските всъдеходи са вече на изчезване, като единствено култовата G-Klasse на Mercedes-Benz претърпя радикална промяна и въпреки това продължава да се прави като истински офроудър. Сега обаче ще ви покажем два "японеца", които са истински джипове, отлични, както за лов така и за офроуд. За предпочитане са късите им бази, но това съвсем не е задължително - просто проходимостта им е по-добра. Подобни екземпляри се предлагат на нашия пазар на прилични цени. Вижте предложенията за употребявани Mitsubishi Pajero и Nissan Patrol ТУК.


Mitsubishi PajeroMitsubishi Pajero е мултифункционална машина, с която хем можете да ловувате и да се разхождате в труднодостъпни местности, хем да го използвате всеки ден за ходене на работа, например. Хубавото на Pajero е, че изборът на пазара е огромен, което автоматично води след себе си и леснодостъпни резервни части. По-евтините варианти струват около 2000 – 3000 лв., но са с десен волан, което едва ли би било проблем, ако колата се кара единствено офроуд. Пък и с Pajero ще можете да разказвате на приятелите си за успехите на модела в Рали Дакар, което не е малко.

Nissan PatrolБГ цени на употребявани Pajero и Patrol

Patrol е друг доказан джип от Страната на изгряващото слънце. Той често бива забравян и остава в сянката на популярни модели като Toyota Land Cruiser и Mitsubishi Pajero, но истината е, че Patrol е модел с дългогодишна история. Този офроудър се появява за пръв път през далечната 1951 г., а външният вид на първото поколение много напомня на американския Willys Jeep. Половин век по-късно Nissan произвежда четвъртото поколение на модела, което в момента може да бъде намерено у нас за около 4000 лева. Показателен е фактът, че повечето предлагани автомобили вече са били модифицирани за ловджийство, което значи, че може да се възползвате наготово.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВУНДАБА

    41 6 Отговор
    Истински всъдеход,за всяка точка и всяко едно място.
    Немските паркетници,са за пред чалга дискотеката.

    Коментиран от #3

  • 2 обикновен Бг

    21 2 Отговор
    Патрокът е известен с прозвището КАТЕРАЧЪТ , това е джипът с най-много победи в Париж-Дакар ,14 пъти печели състезанието.
  • 3 гощо

    4 30 Отговор

    До коментар #1 от "ВУНДАБА":

    Какви немски паркетници по времето на тези модели бе лейка?!?!? Митцубишито вътре е по готино в конкретните модели,но Патрола е по брутален. За съжаление в момента и двете са пълни боклуци и разбирасе ще заложим на немското. Ако не си разбрал Туарега има бързи,бавни бликажи на деференциала и всякакви такива.Та можеш да го ползваш добре.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Щщщ

    17 1 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Новият туарег вече няма
  • 5 Японеца

    34 1 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Ko речи, туарег ли?
    Няма по калпав Жиб!
  • 6 А Тойота

    12 3 Отговор
    Е защо намесваме Гклас а не се споменава 80-та серия ТЛК примерно...да не говорим за новите и версии които са в пъти по-добри от Гегата. Нека има известна доза обективност от страна на автора, надявам се не е лаик.
  • 7 Байно

    6 0 Отговор
    Страхотни машини, като всяка има силни и слаби страни. Pajero-то е с по-добра возия и динамика в случайте когато не сте извън пътя, но пък за разлика Patrol-a има превес в off-road-a със неговите цели мостове. Имат и солиден афтърмаркет части за модифициране (стига да не са изгнили, все пак са по около 20г).
  • 8 qwerty

    4 1 Отговор
    Имам паджеро 3-ка дизел, но в последно време нещо се замислям за смяната му с 4-ка бензин, въпреки по-големите разходи за данъци, застраховки и гориво, колкото и да е тъпо решението ми. По отношение на качества - всичко е на плюс 100%....
  • 9 Пенчо

    7 0 Отговор
    Едни от последните истински джипки.
  • 10 Алфа Ромео

    4 0 Отговор
    И двата всъдехода са легендарни, мен лично Патрола по ме кефи, по-широк е по-ръбат и груб.
  • 11 Top Cars

    0 9 Отговор
    Бяха и точка.Немските паркетници сега произвеждат G 4×4×2 и 6×6 Машини за офроуд нооооо истински
  • 12 123457

    0 5 Отговор
    Хора не си купувайте такива 20 годишни таралясници, нормалните хора ги дават за претопяване или ги тунинговат. А у нас някой като си ги купи им казва "новата" ми кола.
  • 13 РАСО

    1 0 Отговор
    ....истинската офроуд машина е Шаман.......
  • 14 Чакаленко

    0 0 Отговор
    Тоя на снимката с червения Патрол какъв кантар ше удари след малко...:)))
    Просто е на косъм... задния мост все още е притиснат....:)))))