Истинските всъдеходи са вече на изчезване, като единствено култовата G-Klasse на Mercedes-Benz претърпя радикална промяна и въпреки това продължава да се прави като истински офроудър. Сега обаче ще ви покажем два "японеца", които са истински джипове, отлични, както за лов така и за офроуд. За предпочитане са късите им бази, но това съвсем не е задължително - просто проходимостта им е по-добра. Подобни екземпляри се предлагат на нашия пазар на прилични цени. Вижте предложенията за употребявани Mitsubishi Pajero и Nissan Patrol ТУК.
Mitsubishi PajeroMitsubishi Pajero е мултифункционална машина, с която хем можете да ловувате и да се разхождате в труднодостъпни местности, хем да го използвате всеки ден за ходене на работа, например. Хубавото на Pajero е, че изборът на пазара е огромен, което автоматично води след себе си и леснодостъпни резервни части. По-евтините варианти струват около 2000 – 3000 лв., но са с десен волан, което едва ли би било проблем, ако колата се кара единствено офроуд. Пък и с Pajero ще можете да разказвате на приятелите си за успехите на модела в Рали Дакар, което не е малко.
Patrol е друг доказан джип от Страната на изгряващото слънце. Той често бива забравян и остава в сянката на популярни модели като Toyota Land Cruiser и Mitsubishi Pajero, но истината е, че Patrol е модел с дългогодишна история. Този офроудър се появява за пръв път през далечната 1951 г., а външният вид на първото поколение много напомня на американския Willys Jeep. Половин век по-късно Nissan произвежда четвъртото поколение на модела, което в момента може да бъде намерено у нас за около 4000 лева. Показателен е фактът, че повечето предлагани автомобили вече са били модифицирани за ловджийство, което значи, че може да се възползвате наготово.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВУНДАБА
Немските паркетници,са за пред чалга дискотеката.
Коментиран от #3
11:03 17.06.2018
2 обикновен Бг
12:54 17.06.2018
3 гощо
До коментар #1 от "ВУНДАБА":
Какви немски паркетници по времето на тези модели бе лейка?!?!? Митцубишито вътре е по готино в конкретните модели,но Патрола е по брутален. За съжаление в момента и двете са пълни боклуци и разбирасе ще заложим на немското. Ако не си разбрал Туарега има бързи,бавни бликажи на деференциала и всякакви такива.Та можеш да го ползваш добре.Коментиран от #4, #5
13:51 17.06.2018
4 Щщщ
До коментар #3 от "гощо":
Новият туарег вече няма14:50 17.06.2018
5 Японеца
До коментар #3 от "гощо":
Ko речи, туарег ли?Няма по калпав Жиб!
15:10 17.06.2018
6 А Тойота
15:13 17.06.2018
7 Байно
15:22 17.06.2018
8 qwerty
17:32 17.06.2018
9 Пенчо
19:36 17.06.2018
10 Алфа Ромео
22:10 17.06.2018
11 Top Cars
23:04 17.06.2018
12 123457
04:58 19.06.2018
13 РАСО
22:52 19.06.2018
14 Чакаленко
Просто е на косъм... задния мост все още е притиснат....:)))))
23:31 19.06.2018