Войната в класа на т.нар. "горещи хечбекове" продължава с пълна сила. Европейските марки, които господстват там, са добре известни, но надпреварата не спира. Миналата седмица Opel разказа за новата Astra OPC и тогава се смяташе, че именно тя ще е най-мощна в този клас.
Astra OPC ще разполага с двулитров двигател, снабден с турбокомпресор с мощност 280 к.с. Това е повече от преките конкуренти Volkswagen Golf R, който има под капака си 271 к.с. и Renault Megane R.S. (250 к.с.). SEAT Leon Cupra R пък разполага с 265 коня, но бомбата дойде от Ford.
По все още непотвърдена информация Ford се готви да представи най-мощния вариант на модификацията Focus RS. Новото поколение на модела ще разполага с четирицилиндров турбомотор с работен обем 2.3 литра.
Въпреки че спрямо предшественика обемът е намален, мощността се очаква да е доста по-голяма. Британските специализирани медии, които се позовават на анонимни, но достоверни източници твърдят, че мощността на новия Ford Focus RS ще бъде от порядъка на 320 к.с.
Точна цифра на този етап никой не може да каже, но работата по модела е започната, а премиерата му е насрочена за 2015 година. На фона на тази умопомрачителна мощ още по-странно звучи твърдението, че тя ще се предава само на предните колела.
Инженерите от Ford обаче са уверени, че ще успеят да настроят автомобила така, че предното предаване да може да се справи с многото конски сили и това по никакъв начин да не се отразява на управлението на автомобила.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Maurice
До въпросната 2015 всеки от изброените може да изкара 320 к.с. двигател.Нищо лошо против Форд-а,изглежда неустоим. Ама заглавието на статията е смешно и не отговаря на реалността.
11:32 15.02.2012
2 Георги Костов
Коментиран от #7, #26
11:35 15.02.2012
3 skier
11:40 15.02.2012
4 мирослав
11:43 15.02.2012
5 Kobester
11:43 15.02.2012
7 Горги
До коментар #2 от "Георги Костов":
2.3 двигателя е модификация на форд косуарт който е доста мощен и няма какво да го бие от край време. Разгледайте 2,3 турбо 16в клипче с волво 740 примерно което е почти същия двигател така 4е 330 коня не са нищо за този мотор. 800 коня са ок за този форд.11:57 15.02.2012
8 achou
12:16 15.02.2012
9 Ицо
Коментиран от #24
12:46 15.02.2012
10 HotGT
Иначе какво толкова чудно има в тия 320 к.с., след като стария RS беше 305, а лимитираната версия (RS500) е с 350 к.с. и няма проблем. Задвижването не стои на едно място, стига сте повтаряли стари разбирания, че предно повече от 250 к.с. не трябва да има. Както се вижда повечето фирми я минават тая граница. Друг е въпроса кой може и кой не. Голфа си е бил винаги високо ниво в тоя клас, Форд също е традиционно силен и е с голям опит от участието си в рали шампионата, но старата Астра ОПЦ само с 240 к.с. има проблеми със задвижването и се тресе и дърпа волана при ускорение във всички посоки. Дано са се развили до нужното ниво за новата ОПЦ, тестовете ще покажат. И Астрата е конкурент на ST, а не на RS, ако някой прави разлика.
Коментиран от #23
12:49 15.02.2012
11 Кристиан Генчев
13:09 15.02.2012
12 D.J.Съймън
13:09 15.02.2012
13 Кристиан Генчев
13:10 15.02.2012
14 Гост
13:11 15.02.2012
15 като гост
13:12 15.02.2012
16 Кристиан Генчев
13:12 15.02.2012
17 Кристиан Генчев
13:13 15.02.2012
18 др.Мермерски
13:18 15.02.2012
19 911
13:41 15.02.2012
20 Rosso
13:55 15.02.2012
21 nikito_blend
14:32 15.02.2012
22 ivan kalaijev
14:36 15.02.2012
23 VR4 TT
До коментар #10 от "HotGT":
@10Грешка. Повече от 200 к.с. не трябва да има на предно.
Коментиран от #30
14:37 15.02.2012
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дошо
Кристиане прав си VW с Форд не може да се сравнява.Рядко има такива боклуци като тези на VW.А като ги буташ при БМВ и МЕрцедес жестоко се заблуждаваш.Изобщо що за човек би сравнил кой и да е Фолксваген с Мерцедес?
А спортния ти Гоуф е много, ама много назад и от Меган РС.
Коментиран от #34
14:39 15.02.2012
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 m power
do Кристиан Генчев kade be pich navre VW pri BMW i Mercedes,. po koi kriterii moje da se merqt ne pishi gluposti.
15:01 15.02.2012
29 Нема Бира
FORD е единствения производител с патентоват преден самоблокиращ диференциал, който позволява подаване на мощност по-голяма от 220к.с. към предните колела. 220к.с. са считани за границата до която може да се товари предното предаване без да води до недозавиване. FORD обаче са намерили супер решение и ще мачкат всичко на улицата наред!!!! Това им позволява да не използват 4х4 задвижване, което значи по-ниско тегло и по-добри динамични характеристики.
А в този сигнално зелен цвят... направо да се влюбиш
15:32 15.02.2012
30 Мирослав Петков
До коментар #23 от "VR4 TT":
@23 Аман от разбирачи....15:47 15.02.2012
31 сивик
Коментиран от #32
15:57 15.02.2012
32 До Сивик
До коментар #31 от "сивик":
@31 Какви японски какви европейци са ти в главата бе колега. В туристическия клас автомобили няма съревнование в мощностите. Просто производителите правят всякакви мощности и модели за всеки вкус на масовия потребител. Съревнование в двигателите се правят във Формулите, Наскар... Влезни малко в час17:12 15.02.2012
33 Кристиан Генчев
17:15 15.02.2012
34 hienata
До коментар #25 от "Дошо":
@25 Дошо, у Перник не могат да казват буквата "л", а не "р" и всички там могат да кажат ПеРник без проблем. Между другото отиди и виж сам в Перник има повече Мерцедеси от Голфове - факт. В Костинброд и Софийските т.н. квартали зад северната дъга на околовръстното всяка втора кола е Голф.@31 Японците ги вадят,ама за сметка на доста високи обороти (не знам кое е по-добро),струва ми се че тенденцията с турбо е по-добра. Не случайно и Хонда разработват турбомотор.
@7 Горги, стария 2.3 и този 2.3 имат едно единствено общо нещо - името Форд.
17:22 15.02.2012
35 Мнение на Софиянец,не на селянин
18:27 15.02.2012
36 mango
18:48 15.02.2012
37 aaaa
18:53 15.02.2012
38 Just MAN
19:29 15.02.2012
39 Форд Конект
19:49 15.02.2012
40 дани
20:06 15.02.2012
41 333333
Истината обаче е, че при обикновените модели на мен лично леона повече ми харесва и от астрата и от фокуса - стой много по-добре на пътя(Говоря за 2007 - 2008 г. моделите).
ДОШО за рендето дето говориш в същото предаване доста го оплюха щото е изключително не практична кола - даже стъклата на прозорците са некъв найлон:).
Относно голфовете и Пернек - вече е време да говорим за Сивик и 3серия и Перник.
20:22 15.02.2012
42 еи
20:55 15.02.2012
43 Бай Ганьо
20:58 15.02.2012
44 ВИП АМГ
21:21 15.02.2012
45 ВИП АМГ
21:21 15.02.2012
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 5 лева!
21:52 15.02.2012
48 Евгени Батев
22:25 15.02.2012
49 VVVVV
Коментиран от #51
23:36 15.02.2012
50 bosshoss
10:00 16.02.2012
51 ВИП АМГ
До коментар #49 от "VVVVV":
@49 to VW veche sa smachkani.10:07 16.02.2012
52 manqka
14:20 16.02.2012
53 Яско
14:54 16.02.2012
54 стефан
17:15 16.02.2012
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Иво
18:18 16.02.2012
57 Путин
18:28 16.02.2012
58 валентин стоянов
20:05 16.02.2012
59 ducati
21:19 16.02.2012
60 Spasko_
22:30 16.02.2012
61 astraman
22:35 16.02.2012
62 Stoyan
Хм, 2015 ще е готова.
В момента може да се купи S3 s 340кс и двойно задвижване.
03:00 17.02.2012
63 до #58
04:41 17.02.2012
64 ВИП АМГ
21:11 17.02.2012
65 WRX Sti
Голфаджиите дасе готвят ще има още една кола по бърза от Голф.
22:21 17.02.2012
66 Путин
01:45 18.02.2012
67 aha
Коментиран от #68, #70
14:40 18.02.2012
68 ВИП АМГ
До коментар #67 от "aha":
@67 prav si17:32 18.02.2012
69 333333
Около мен само на бмв няколко са имали проблем и то по- скоро с главите отколкото с гарнитурите.
Имам над 450000 с три vw group само едно беше ново от магазин до към 80000- всичко друго на над 200000-250000 хил..
Да не говорим, че през всичките тея години само едно 2.5 tds ми стой като резервна кола (това требва да е най - големия боклук според "големите спецовe") без никакъв проблем с мотора за 10-на години и 100 000 хил.(на километраж 240000 , но реални...?)
ПОДЪРЖАЙТЕ СИ КОЛИТЕ И КАРАЙТЕ , КАкТО ТРЕБЕ !!! ПРОБЛЕМА НЕ Е КОЛИТЕ , А В ТЕЯ ДЕТО ГИ КАРАТ
23:44 18.02.2012
70 333333
До коментар #67 от "aha":
@67Замислих се , че това което казваш може и да е вярно!
Сигурно си на 80 години и всичките ти познати карат пасат 1 произвден 70-те на по 1 мил-1.5 мил километра???
Карал съм пасат 3 (1.8 бензин)на 730 000 хил. на километраж без пникакъв проблем по двигателя!
Коментиран от #73
23:53 18.02.2012
71 Клаус Лешке
Коментиран от #72
11:28 19.02.2012
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 ВИП АМГ
До коментар #70 от "333333":
@70 bate kakvi passati kvi 5 leva.750000km ama drug pat.VAG praviat nai golemite toaletni.12:12 19.02.2012
74 Путин
14:31 19.02.2012
75 333333
не само че беше на толкова ами беше служебна - разбираш какво значи това !!!
Ако имаш нещо конкретно да казваш добре иначе невиждам що спамиш изобщо. Ако си видял само на тате ти жигулката и тука си пишеш колкота да не си пишеш домашните - ОК! Ако обаче случайно не си тинейджър в 10 клас земи се стегни и пиши нещо конкретно !!!
14:59 19.02.2012
76 Асен Йорданов
19:14 19.02.2012
77 Fuso
10:23 27.02.2012