15 Февруари, 2012 11:22 24 705 76

Ford Focus RS мачка Golf R и компания

  • ford-
  • focus-
  • rs-
  • volkswagen-
  • golf-
  • r-
  • opel-
  • astra-
  • opc-
  • renault-
  • megane-
  • rs

Войната в класа на т.нар. "горещи хечбекове" продължава с пълна сила. Европейските марки, които господстват там, са добре известни, но надпреварата не спира. Миналата седмица Opel разказа за новата Astra OPC и тогава се смяташе, че именно тя ще е най-мощна в този клас.

Astra OPC ще разполага с двулитров двигател, снабден с турбокомпресор с мощност 280 к.с. Това е повече от преките конкуренти Volkswagen Golf R, който има под капака си 271 к.с. и Renault Megane R.S. (250 к.с.). SEAT Leon Cupra R пък разполага с 265 коня, но бомбата дойде от Ford.
 
По все още непотвърдена информация Ford се готви да представи най-мощния вариант на модификацията Focus RS. Новото поколение на модела ще разполага с четирицилиндров турбомотор с работен обем 2.3 литра.
 
Въпреки че спрямо предшественика обемът е намален, мощността се очаква да е доста по-голяма. Британските специализирани медии, които се позовават на анонимни, но достоверни източници твърдят, че мощността на новия Ford Focus RS ще бъде от порядъка на 320 к.с.
 
Точна цифра на този етап никой не може да каже, но работата по модела е започната, а премиерата му е насрочена за 2015 година. На фона на тази умопомрачителна мощ още по-странно звучи твърдението, че тя ще се предава само на предните колела.
 
Инженерите от Ford обаче са уверени, че ще успеят да настроят автомобила така, че предното предаване да може да се справи с многото конски сили и това по никакъв начин да не се отразява на управлението на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Maurice

    6 6 Отговор
    Най-много мразя да чета статия за автомобил,който е компютърна графика и има предполагаеми технически данни за бъдеще време!!
    До въпросната 2015 всеки от изброените може да изкара 320 к.с. двигател.Нищо лошо против Форд-а,изглежда неустоим. Ама заглавието на статията е смешно и не отговаря на реалността.
  • 2 Георги Костов

    7 2 Отговор
    Maurice омръзна ми от спамери като теб. Ми не чети като не ти харесва. Не мен и много други предполагам, статията ни харесва и си я четем с кеф. Да не те кара на сила някой. Стига спами и отпрашвай на някъде с 200.

    Коментиран от #7, #26

  • 3 skier

    4 2 Отговор
    Крайно време е Форд да се опъне на ВАГ и това най-вероятно ще стане именно с Фокус РС
  • 4 мирослав

    2 4 Отговор
    Форда като визия е по хубав от голфа но като параметри незнам как са но като чели Опел-а ги бие и като жизия и като мощност това е моито мнение
  • 5 Kobester

    3 0 Отговор
    Да и на мене ми е писнало, иначе фордчето кърти.
  • 7 Горги

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Георги Костов":

    2.3 двигателя е модификация на форд косуарт който е доста мощен и няма какво да го бие от край време. Разгледайте 2,3 турбо 16в клипче с волво 740 примерно което е почти същия двигател така 4е 330 коня не са нищо за този мотор. 800 коня са ок за този форд.
  • 8 achou

    1 3 Отговор
    Защо ли ми прилича на Aston Martin
  • 9 Ицо

    3 1 Отговор
    Maurice и аз ще ти дам един съвет. Разкарай се от готиния форум. Иначе Форда ще е наистина много по-добър от конкурентите

    Коментиран от #24

  • 10 HotGT

    0 0 Отговор
    Безспорно двойното задвижване е по-добро, но се избягва не само от Форд, заради прекомерното оскъпяване. Навремето Ескорт RS си беше с двойно, както и Сиера.
    Иначе какво толкова чудно има в тия 320 к.с., след като стария RS беше 305, а лимитираната версия (RS500) е с 350 к.с. и няма проблем. Задвижването не стои на едно място, стига сте повтаряли стари разбирания, че предно повече от 250 к.с. не трябва да има. Както се вижда повечето фирми я минават тая граница. Друг е въпроса кой може и кой не. Голфа си е бил винаги високо ниво в тоя клас, Форд също е традиционно силен и е с голям опит от участието си в рали шампионата, но старата Астра ОПЦ само с 240 к.с. има проблеми със задвижването и се тресе и дърпа волана при ускорение във всички посоки. Дано са се развили до нужното ниво за новата ОПЦ, тестовете ще покажат. И Астрата е конкурент на ST, а не на RS, ако някой прави разлика.

    Коментиран от #23

  • 11 Кристиан Генчев

    1 4 Отговор
    aide da vidime i kato izlezne golf VII koi 6e pobedi we
  • 12 D.J.Съймън

    1 0 Отговор
    OPC e конкурент точно на RS, а GTC е аналог на ST. Ти май не си наясно с нещата
  • 13 Кристиан Генчев

    0 0 Отговор
    NE MI SE OBQSNQVAI NQMA KUDE DA MERI6 VW S FORD
  • 14 Гост

    2 2 Отговор
    Нищо толкова учудващо. БМВ Е-36 М3 от 97-98г е с 6 цилиндра атмосверен мотор и е 321к.с. Ако се вгради и турбина просто няма смисъл да се коментира.
  • 15 като гост

    0 1 Отговор
    Юлиан Вучков шампион
  • 16 Кристиан Генчев

    0 2 Отговор
    TO4NO TKA BRAVO PI4 KUDE 6E MI MERAT FOR D VW,BMW,MERCEDES SME6KI pfffff xaxaxa
  • 17 Кристиан Генчев

    0 3 Отговор
    NQMA SRAVNENIE FORD SUS VW
  • 18 др.Мермерски

    1 1 Отговор
    Нямам думи.Просто е страхотен!
  • 19 911

    1 2 Отговор
    Генчев, не знам колко зле трябва да си за да пратиш VW при БМВ и Мерцедес, точ там си му е мястото при ширпотребата като Форд и Опел
  • 20 Rosso

    0 1 Отговор
    Ами Астън Мартин си беше на Форд, както и Ягуар и Волво
  • 21 nikito_blend

    2 0 Отговор
    Ако говорим за Hot Hatch за мен STI-ката е много над разни немски машини.
  • 22 ivan kalaijev

    2 0 Отговор
    v statiqta sa izpusnali da spomenat AUDI RS3 (340 konski sili) koeto sa6to e ot klas GOLF,FOCUS i t.n.
  • 23 VR4 TT

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "HotGT":

    @10
    Грешка. Повече от 200 к.с. не трябва да има на предно.

    Коментиран от #30

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Дошо

    2 2 Отговор
    Нормално да мачка Голф.Той Гоуфо е спортист само при нас и най-вече у Пеуник.
    Кристиане прав си VW с Форд не може да се сравнява.Рядко има такива боклуци като тези на VW.А като ги буташ при БМВ и МЕрцедес жестоко се заблуждаваш.Изобщо що за човек би сравнил кой и да е Фолксваген с Мерцедес?
    А спортния ти Гоуф е много, ама много назад и от Меган РС.

    Коментиран от #34

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 m power

    0 0 Отговор
    do D.J.Съймън, ne bih sravnqval GTC с 180 konq s focus ST-250 k. GTC e ravno na obiknoveniq 1,6 EcoBoost na ford s 180 k.. ili stariq RS s 300 konq s 240 na staroto ОРС. gledai po moshtnost a ne po ime
    do Кристиан Генчев kade be pich navre VW pri BMW i Mercedes,. po koi kriterii moje da se merqt ne pishi gluposti.

  • 29 Нема Бира

    4 1 Отговор
    Малко информация за незнаещите от коментарите по-долу:

    FORD е единствения производител с патентоват преден самоблокиращ диференциал, който позволява подаване на мощност по-голяма от 220к.с. към предните колела. 220к.с. са считани за границата до която може да се товари предното предаване без да води до недозавиване. FORD обаче са намерили супер решение и ще мачкат всичко на улицата наред!!!! Това им позволява да не използват 4х4 задвижване, което значи по-ниско тегло и по-добри динамични характеристики.

    А в този сигнално зелен цвят... направо да се влюбиш
  • 30 Мирослав Петков

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "VR4 TT":

    @23 Аман от разбирачи....
  • 31 сивик

    2 4 Отговор
    ...има още боб да ядат европейците,японците тея коне ги вадят без турбо...

    Коментиран от #32

  • 32 До Сивик

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "сивик":

    @31 Какви японски какви европейци са ти в главата бе колега. В туристическия клас автомобили няма съревнование в мощностите. Просто производителите правят всякакви мощности и модели за всеки вкус на масовия потребител. Съревнование в двигателите се правят във Формулите, Наскар... Влезни малко в час
  • 33 Кристиан Генчев

    0 4 Отговор
    GLEDAITE KOLI A NE KO6NICI!!!!
  • 34 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    @25 Дошо, у Перник не могат да казват буквата "л", а не "р" и всички там могат да кажат ПеРник без проблем. Между другото отиди и виж сам в Перник има повече Мерцедеси от Голфове - факт. В Костинброд и Софийските т.н. квартали зад северната дъга на околовръстното всяка втора кола е Голф.
    @31 Японците ги вадят,ама за сметка на доста високи обороти (не знам кое е по-добро),струва ми се че тенденцията с турбо е по-добра. Не случайно и Хонда разработват турбомотор.
    @7 Горги, стария 2.3 и този 2.3 имат едно единствено общо нещо - името Форд.
  • 35 Мнение на Софиянец,не на селянин

    0 1 Отговор
    Тия Фордове не са актуални през зимата,всички знаем, "защо" !!!
  • 36 mango

    2 0 Отговор
    навремето имаше лаф"Форд и циганин не боледуват,направо умират"ма сега вече е друго,напреднали са много ,защо не да не бият голфа,мегана и сеата(ми то сеата е фолксваген).ма само не знам с японците как ще се сборят,там малко е трудничко
  • 37 aaaa

    1 1 Отговор
    ne znam ama sytrinta na parkinga pri -20 samo moia ford zapali ot dizelite
  • 38 Just MAN

    2 2 Отговор
    Аз от тази статия си извадих един извод: Взимам Subaru-то и хич не се сещам за горе изброените "бегачки".
  • 39 Форд Конект

    1 0 Отговор
    Другата приказка е "Форд и циганин зимата не работят" ...... макар че, моя е Конект и си пали и работи перфектно през тази много студена зима.
  • 40 дани

    2 0 Отговор
    супер си е колата.'гоуфаджиите' се чудят как става тоя'фокус'
  • 41 333333

    1 0 Отговор
    То исегашната спорта модификация на форд фокус си е добра кола. Гледах предаване на топ гиър или пета предавка не помня, но отзивите бяха много добри. Сравняваха го с леона и рендето и събра най- много точки.
    Истината обаче е, че при обикновените модели на мен лично леона повече ми харесва и от астрата и от фокуса - стой много по-добре на пътя(Говоря за 2007 - 2008 г. моделите).

    ДОШО за рендето дето говориш в същото предаване доста го оплюха щото е изключително не практична кола - даже стъклата на прозорците са некъв найлон:).
    Относно голфовете и Пернек - вече е време да говорим за Сивик и 3серия и Перник.
  • 42 еи

    3 0 Отговор
    За тия дет си говорят колко да не заспят - фирмата ми има 30 форда и не съм видял някой да не е запалил зимата
  • 43 Бай Ганьо

    2 1 Отговор
    Браво бе елементи хубаво се посмях. А относно статията уважавам задното предаване и 4x4.Но щом разправят че ще оправят предното задвижване ще е забавно да се види какъв цирк ще е.
  • 44 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    bravo na Ford.tova shte e mnogo dobro za tineijarite.
  • 45 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    bravo na Ford.tova shte e mnogo dobro za tineijarite.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 5 лева!

    0 2 Отговор
    Този форд няма да запали от декеври до 28 фефруари! Винаги спят зимен сън и понякога антифриза излиза през ауспуха!
  • 48 Евгени Батев

    2 0 Отговор
    Браво на Форд,този двигател ще е трепач ;)
  • 49 VVVVV

    2 1 Отговор
    to 6e si pokaje dali 6e sma4ka Golf i kompaniq :D

    Коментиран от #51

  • 50 bosshoss

    0 2 Отговор
    това ще е скъпо вече
  • 51 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "VVVVV":

    @49 to VW veche sa smachkani.
  • 52 manqka

    1 0 Отговор
    forda e unikalen ...
  • 53 Яско

    1 0 Отговор
    Ако имаш пет лева, ела ги сложи и да преброим оборотите, с които ще запали твоята кола и оборотите, с които ще запали моя 17-годишен ескорт при -20 градуса! :)
  • 54 стефан

    1 0 Отговор
    prednicata na tozi ford prelicha na riba s otvorena osta ojasno e grozna
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Иво

    0 0 Отговор
    Стефчо нещо против рибите ли имаш? А ми те хищните и агресивни риби като си отворят устата не са от най-красивите. Много добре си е наточен според мен, особено с тоя дифузьор отзад с централен ауспух. Но все пак е въпрос на вкус!
  • 57 Путин

    0 0 Отговор
    Отново ще бъде уникален, а 320 к.с. естествено няма да са пределът. То и сега има RS500 с 350 к.с. Сигурен съм, че точно така няма да изглежда тоя Фокус, както е на компютърната анимация.
  • 58 валентин стоянов

    0 0 Отговор
    форд номер 1 ,1 вата кола в света ,какво повече да каже човек.
  • 59 ducati

    0 0 Отговор
    да,форд е в подем,факт
  • 60 Spasko_

    0 0 Отговор
    кфа таа мощ кфи са тиа коне... тфа автомобил за писта не градски условия...
  • 61 astraman

    0 0 Отговор
    така е вече и малките хечбакове са по 300 коня...
  • 62 Stoyan

    0 0 Отговор
    Ако продължат да правят грешката да оставят тази кола само с предно, то тя ще върви като всяка друга с предно и мощност 180-200кс.

    Хм, 2015 ще е готова.
    В момента може да се купи S3 s 340кс и двойно задвижване.
  • 63 до #58

    1 0 Отговор
    Първата патентована кола е Мерцедес, Форд са с години назад.
  • 64 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    bravo na Ford.poslednite godini mnogo izrastnaha.napravo zasenchiha Opel i VW.
  • 65 WRX Sti

    0 1 Отговор
    От Форд се мъчат да правят глупости с такъв мощен мотор само с предно. Естествено че Субару и Мицубиши ще му разкажат играта.
    Голфаджиите дасе готвят ще има още една кола по бърза от Голф.
  • 66 Путин

    1 0 Отговор
    Субару и Митсубиши? Дай да ги видим на Нюрбургринг. Форд смъкна под 8 минути с предното си предаване. Като пишете глупости поне се запитайте, защо само рали автомобилите са 4х4.
  • 67 aha

    1 0 Отговор
    za ford antifriza da hvarlq ne znam ama za wv deto nqmam poznat deto ne e smenql garnitura na glava

    Коментиран от #68, #70

  • 68 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "aha":

    @67 prav si
  • 69 333333

    0 1 Отговор
    @ и на кой модели по точно.
    Около мен само на бмв няколко са имали проблем и то по- скоро с главите отколкото с гарнитурите.
    Имам над 450000 с три vw group само едно беше ново от магазин до към 80000- всичко друго на над 200000-250000 хил..
    Да не говорим, че през всичките тея години само едно 2.5 tds ми стой като резервна кола (това требва да е най - големия боклук според "големите спецовe") без никакъв проблем с мотора за 10-на години и 100 000 хил.(на километраж 240000 , но реални...?)
    ПОДЪРЖАЙТЕ СИ КОЛИТЕ И КАРАЙТЕ , КАкТО ТРЕБЕ !!! ПРОБЛЕМА НЕ Е КОЛИТЕ , А В ТЕЯ ДЕТО ГИ КАРАТ
  • 70 333333

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "aha":

    @67
    Замислих се , че това което казваш може и да е вярно!
    Сигурно си на 80 години и всичките ти познати карат пасат 1 произвден 70-те на по 1 мил-1.5 мил километра???
    Карал съм пасат 3 (1.8 бензин)на 730 000 хил. на километраж без пникакъв проблем по двигателя!

    Коментиран от #73

  • 71 Клаус Лешке

    1 1 Отговор
    И в следващия момент на сцената излиза Impreza WRX ST...

    Коментиран от #72

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "333333":

    @70 bate kakvi passati kvi 5 leva.750000km ama drug pat.VAG praviat nai golemite toaletni.
  • 74 Путин

    0 0 Отговор
    ...и както излезе Impreza, така и слезе.
  • 75 333333

    0 0 Отговор
    Спаско,
    не само че беше на толкова ами беше служебна - разбираш какво значи това !!!
    Ако имаш нещо конкретно да казваш добре иначе невиждам що спамиш изобщо. Ако си видял само на тате ти жигулката и тука си пишеш колкота да не си пишеш домашните - ОК! Ако обаче случайно не си тинейджър в 10 клас земи се стегни и пиши нещо конкретно !!!
  • 76 Асен Йорданов

    2 0 Отговор
    Не сам почитател на Форд но Focus RS ми допада и смятам че трябва да получи нужното уважение.
  • 77 Fuso

    0 0 Отговор
    Може да е най-мощен, ама на външен вид ми е най-грозен спрямо конкурентите си...