Last news in Fakti

22 Юни, 2018 10:38 23 968 25

Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse

  • daimler-
  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • geländewagen-
  • g-wagon mrv 6.2-
  • eurosatory 2018
Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse - 1

На международното изложение на военна техника Eurosatory 2018 в Париж дебютира нова армейска версия на Mercedes-Benz Geländewagen, съобщава Jane's 360. Вместо пълноценна каросерия G-Wagon MRV 6.2 има лека надстройка със седалки тип "ведро" и обезопасителна тръбна рама. Абревиатурата MRV означава Multi Role Vehicle - многоцелево возило.

Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse

Цялата механика на новия военен Benz е заимствана от лекия брониран всъдеход LAPV 6.1, представен преди две години. Шасито е от G461 с удължено до 3 428 мм междуосие, а задвижването е поверено на 3.0-литров дизелов V6 с мощност 185 к.с. и 400 Нм, съчетан с автоматик Daimler W5A 580 с пет предавки и двустепенна раздатъчна кутия. Моторът е пригоден за продължителна работа на нискокачествена нафта.

Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse

Основната разлика между обикновените G-класи и MRV 6.2 са порталните мостове, които увеличават клиренса от 245 до внушителните 412 мм. Аналогична конструкция имат екстремните G63 AMG 6x6 и G500 4x4². Също като тях военният Benz има усилено окачване с по два амортисьора на колело.

Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse

Mercedes-Benz MRV 6.2 е дълъг над 5.5, широк 2.17 и висок 2.1 метра (с тентов покрив). Може да превозва до 3 000 кг полезен товар и да преодолява бродове с дълбочина до 1 метър, а ъгълът на атака е 40 и 42 градуса, съответно отпред и отзад. Индексът в името обозначава пълната маса в тонове.

Новият немски всъдеход може да се поръча с брониран под, който предпазва успешно екипажа от мини, и различни типове каросерии и надстройки. 18-цоловите колела са снабдени с подсилени обръчи, които не позволяват на гумите с размер 305/80 да излязат от борда на джантата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бобо

    17 21 Отговор
    185 кобилки за 6.2 тона?

    Коментиран от #6

  • 2 onq s konq

    12 25 Отговор
    Супер машина,но с това тегло и смешните 185 коня...Явно е подходено така с цел ИКОНОМИЧНОСТ и респективно увеличен преход с едно зареждане което е много важно за условията за които е създаден,но според мен конете са определено недостатъчни.

    Коментиран от #3

  • 3 незнайко

    15 30 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Така е . Затова са му сложили дебелите въжета да го изтеглят като закъса !!!
  • 4 Xaxa

    66 3 Отговор
    Хората са го измислили, как 40 тонни тирове с по 400 коня навартат милиони киломитри. Машината е за специални цели а не са въртене на гими. Пет степенен автоматик с двоина раздатъчна кутия симулира 15 предавки предостатъчни за всякакъв терен въпреки на пръв поглед малката мощност.

    Коментиран от #5, #9

  • 5 бобо

    2 18 Отговор

    До коментар #4 от "Xaxa":

    Предполагам, че "киломитри" се чете като "килограми".Ако го обърнеш в грамове ще звучи още по-внушително.Но не съм категоричен, защото това са немци.
  • 6 Гост

    39 1 Отговор

    До коментар #1 от "бобо":

    Четете малко преди да пишете:
    Публикувано във факти.бг: "Моторът е пригоден за продължителна работа на НИСКОКАЧЕСТВЕНА нафта."
    Знаеш ли кога ще изкарат 600 к.с. с нискокачествена нафта?
    Все пак това е военна машина, а не състезателна кола. За това най-важно е да стигне за където е тръгнала.

    Коментиран от #10

  • 7 Тодор

    16 4 Отговор
    Това 6.2т е общото тегло ( машина + полезен товар 3т)
  • 8 дфц

    5 9 Отговор
    Прилича на американски джип от втората световна война...
  • 9 ДДД

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Xaxa":

    това не е да ходиш за хляб да 5 сноби ще си купят но немците сигурно мислят да го продават на армията вместо ХАМЪР но хамъра е за част от цената на това
  • 10 Хахахах

    28 1 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Ако ще го тестват за нискокачествена нафта да идват тук.
    Щото нискокачествената в Германия е супер качествена тук.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Иван

    19 3 Отговор
    Не гледайте конете. Това няма да се кара със 120 км
    Макс 80-90. Важен е въртящия момент за да избута теглото.

    Коментиран от #15

  • 13 дойче пауър

    23 2 Отговор
    Гледам има много старнни коментари от разни пичлимета.
    Тоя жип е за военни цели, да катери планини, не да се гъзарее с него по магистралата, важен е въртящият момент, а не конските сили.

    Коментиран от #22

  • 14 Mpowered

    2 25 Отговор
    Варел ама варел ... к'во ли друго можем да очаквам от магарцедес.

    Коментиран от #25

  • 15 goni

    15 2 Отговор

    До коментар #12 от "Иван":

    Точно! Търси се проходимост , издръжливост и най-важното за военна машина! Да прави, колкото се може по-малко проблеми! Сервиз наблизо няма!:)

















    ,
  • 16 Чичо АДИ

    17 0 Отговор
    Машината е грандиозна ,Унимоиг (старият) имаше 95 коня !!!! но бута преспи сняг по 4-5 тона барабар с камиона дето пълни в Чистотата имаха такива през 1990 година ,Грамдопзна е защото гази в 1 метър "РАЗПУТИЦА " по умните знаят какво е и не мрънка за гориво ще върви и с трансформаторно масло .Машината е с базата на Унимог ма вземете прочетете за Унимог или си пуснете Екстим ТВ да видите откъде минава Най-старият Унимог и да раберете КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ЗАГУБИ 2 рата ВОЙНА преди да разсъждавате по картинка !!! И не ми хвалете хамеричката кутия за обувки ,някой качвал ли се е в Хамър 1 да видите какво е теснотия !!
  • 17 875

    1 7 Отговор
    Това за предстоящата инвазия е Иран ли е? Според параметрите това возило е предназначено именно за там. Иранците да се стягат. Онова което им е замислено не бива да се случва. Но ще бъде библейско. САЩ вече излязоха от СЧП към ООН. Сега могат да убиват и убиват, по цял ден, а израел ще помага колкото силите му позволяват.

    Коментиран от #18

  • 18 Чичо АДИ

    8 1 Отговор

    До коментар #17 от "875":

    Както казва Фънки "Абе МЕН само толкова ли можеш" За какво говорим а ТИ за какво "Вентилираш" ЕЙ АМАН ОТ ПРОРОЦИ като толкова си наясно кажи числата за ТОТО то !! Да се облажим и ние !!!!
  • 19 Kkkk

    8 1 Отговор
    Ганьо Ганьо за толкова време и едно моторче неможахте да патентова те а и на немците акъл ръсите.....баи Таня
  • 20 ГостЪ

    1 5 Отговор
    Който си мисли , че бронираните джипове на конвойте в пустините днес не се движат
    с постоянна скорост 140 160 просто много от отдавна не е в час . Не че нещо познавам шофьора .
  • 21 Гошо

    3 3 Отговор
    Пак ли с тая УАЗка ни занимавате
  • 22 Баракуда

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "дойче пауър":

    Пичлимета?! Каква е тази извънземна дума? Може би си искал да напишеш "пишлемета", но нещо си се объркал!
  • 23 Коста Доро

    2 2 Отговор
    Пак мерцедес са се оакали с тоя слаб мотор на тоя огромен туч. От това марка вече не става викам им немското рено и то не случайно. За справка вижте мерцедес цитан и рено кангоо.
  • 24 Кольо

    6 0 Отговор
    Всички коментирате кутия или не знам си какво. Заставали ли сте до една подобна сглобка. Не говоря да се качите и да го подкарате. Май не. "То гроздето кисело" казала лисицата. Единствено Уазката може да мери сили с това возило по проходимост. Не бъркайте ПАРКЕТНИТЕ SUV-чета с истинските всъдеходи. Не е важно какво изкарва Двигателя само, а какъв реален въртящ момент отива в колелата. Марка която е с 130 години история мисля, че всички ще се съгласите, че знаят какво правят. Ако се зачете малко е историята ще видите, че дори Други преки конкуренти на марката няма да споменавам имен на тези марки са се учили от техните инженери като Вилхелм Майбах и Готлиб Даймлер, Карал Бенц. Съпругата на Карал Бенц, Берта Бенц е първият шофьор направил междуградско пътуване с децата си за да покаже надеждността. Нали мисля, че бях изчерпателен. Инженерите знаят какво правят и имат достатъчно опит. И всички тука дето плюят марката използват лафа "Това е Мерцедеса на еди какво си", когато искат да покажат, че дадено нещо е най-доброто. Нямам какво да добавя.
  • 25 Кольо

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Mpowered":

    Пич. Като гледам името ти ми става ясно, защо дрънкаш така. Но ще те светна в нещо. Прочети малко история на автомобила за, който шофираш. Не казвам, че са лоши. Не ме разбирай погрешно. И го сравни с тази на въпросната марка. Притежавал съм доста коли от твоята марка и смело мога да кажа, че има какво да научат от комфорта и дълготрайността НА Мерцедес. Бил съм и в BMW Werk и BMW Welt и в музея. Дай един аналог на G-класа направен от BMW. Не можеш. Защо?