11 440 49

Тествахме обновения Mercedes-AMG C 43 4Matic

Радослав Славчев

Люксембург. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Когато за първи път видяхме обновената C-Klasse на автосалона в Женева през март тази година, визията ѝ въобще не показваше новостите, които се крият под стандартната и леко модернизирана обвивка. От Mercedes обаче още тогава заявиха, че са направили най-сериозния рестайлинг за цялата история на модела. В това имахме възможността да се убедим по време на първите динамични тестове на обновената C-Klasse, които марката проведе в Люксембург и наш екип бе на мястото на събитието.

Екстериор


Външните разлики, както стана ясно, а и както е видно от снимките, не са много. Нови са броните, модернизирани са светлините, а в гамата са добавени нови джанти. В опциите има и матрични фарове, които осветяват пътя на 650 метра напред, без да заслепяват насрещно движещите се. Защо екстериорните дизайнери са били толкова скромни?

Отговорът е логичен - Вече десет години C-Klasse е бестселър на марката, а от момента на първата C-Klasse с индекс W205 ежегодно се продават по 400 000 автомобила. Стратегията е насочена към т.нар. група на лоялните клиенти, а в Европа те са 70% от хората, купуващи си C-Klasse. А за да привлече и други, инженерите от марката са подменили повече от половината детайли от "карантията" на колата.

Интериор


В салона веднага се забелязва нов волан, дигитален екран вместо аналоговите прибори пред водача и разширен до 10-инча централен дисплей на мултимедийната система. Тук обаче хората от Mercedes не са интегрирали уникалния мултимедиен комплекс MBUX (Mercedes-Benz User Experience), който е разработен от Visteon България и който е наличен за новата A-Klasse. Германците са заложили на добре познатата ни Comand система.

Друг недостатък в интериора са по-твърдите пластмасови материали, които обаче са добре маскирани под кожената обвивка. Иначе салонът е традиционно комфортен, седалките са ергономични и удобни, а тези на версията C43 AMG са подчертано спортни със силно изразени странични поддръжки. Още нещо, което трябва да отбележим, е, че базовото оборудване е станало по-богато от това на предшественика. В него влизат безключов достъп, адаптивен круиз контрол и още куп други по-дребни екстри.

Двигател


По време на теста в Люксембург немците бяха извадили целият си арсенал от каросерии - седан, купе, кабриолет и комби. Налична беше и най-мощната към момента версия C 43 AMG. Именно на нея акцентирахме по време на теста, тъй като V6 битурбо двигателят на Mercedes-AMG C 43 е с увеличена мощност. За новата C-Klasse конструкторите от AMG са повишили мощността на 3.0-литровия V6 двигател със 17 кВт (23 к.с.) до 287 кВт (390 к.с.).

Пиковият въртящ момент от 520 Нм се достига при обороти на двигателя от 2500 до 5000 об./мин. Монтираните в близост до двигателя два турбокомпресора реагират изключително бързо, турбо дупка не се усеща, а ускорението и доускорението е осезаемо - 4.7 секунди до 100 км/ч. Въпреки традиционно меката возия на Mercedes, която е налична и при новата C-Klasse, крен в завоите почти липсва. С други думи, когато се кара бавно наточената C-Klaase е стандартен и ежедневен автомобил, но включите ли режим Sport и натиснете ли десния педал, то колата се променя драстично.

Ходови характеристики


И при двата случая обаче колата вдъхва увереност, а деветстепенната автоматична скоростна кутия държи оборотите в ниски диапазони дори и при скорости над 150 км/ч (снимката направихме на германски аутобан без ограничение на скоростта). Благодарение на нея разходът, дори и при по-спортна езда, трудно надминава 10 литра на 100 километра пробег. Ако ви се струва много, то трябва да обърнете внимание на по-спокойните агрегати, които в гамата на обновената C-Klasse са допълнени с два нови - четирицилиндрови бензинов и дизелов.

Системата 4Matic за задвижване на всички колела, разпределяща генерирания въртящ момент в съотношение 31:69 между предната и задната ос, е стандартно оборудване за Mercedes-AMG C 43 и е в основата на изключителната стабилност на автомобила. Версията AMG C 43 4Matic може да се разпознае по различната предна броня, двата сдвоени ауспухни накрайника, фирмените джанти, задния дифузьор и капакът, покриващ моторният отсек, който е същият като на предишното AMG С 63.

Цена


Тя все още не е ясна за България. Новият представител на марката у нас Силвър Стар ще представи новия Mercedes-Benz C-Klasse в края на месец август тази година. От родното дилърство съобщиха, че цените за клиентите ще са средно с 14% по-ниски от тези, вече обявени в ценовата листа в Германия. В Германия най-евтината нова C-Klasse се предлага за 35 033 евро.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Митака
    Отговор
    1 10:31  23.06.18
    160 км/ч при 2500 оборота си е супер спокойна машинка. Евала на германците.

    Коментиран от #9

  • МаКаТа
    Отговор
    2 10:33  23.06.18
    Ох, и аз искам да карам тази кола по немските аутобани, които на доста места са без ограничение. Благородно завиждам на момчетата от мобилето. Иначе колата е супер, ама защо няма вече С63? Даунсайзингът ще разкаже играта на истинските автомобили.

    Коментиран от #8

  • гмг
    Отговор
    3 10:35  23.06.18
    И пак с този таблет, който са сложили на таблото... За мен изглежда зле, като ,че ли е добавен допълнително в някой сервиз зад блока.

    Коментиран от #12

  • Иван
    Отговор
    4 11:11  23.06.18
    Снимките са на купето. то тръгва с няколко хиляди евро нагоре от обикновенната цедка...малко е подвеждащо да се смесват нещата. Обикновенната цедка не е нито толкова наточена, нито с мотор 43 тръгва от 35 хил евро. За АМГ пакета се добавя мин от 7 хил евро за пълния пакет. Тези 35 хил не стигат и за цедка с180 без никакви доп. екстри

  • Да бе
    Отговор
    5 11:26  23.06.18
    Е щом сте я тествали..... браво
  • 272
    Отговор
    6 11:39  23.06.18
    Кажете ако е добра до отивам да си купя?!?
  • SubaruVarna
    Отговор
    7 11:46  23.06.18
    164 km/h - 2500 rpm - 9 степенен автоматик - 10 литра реален разход в на пътя на 390 бензинови коня! и 650Нм....просто мега впечатляващо! - Някой ако се сеща втори бензинов автомобил с 390 коня автоматик да харчи максимум 10 литра в реални уславия в това число и на магистралата при 165 км в час - да сподели кой е другия мпс?

    Коментиран от #11, #13, #40

  • Гост
    Отговор
    8 12:29  23.06.18

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Има си и C63 още с 4.0 V8 Biturbo спокойно.

    Коментиран от #14

  • джаго
    Отговор
    9 12:30  23.06.18

    До коментар #1 от "Митака":

    че моя круз автомат е на 180 при 2200
  • Гост
    Отговор
    10 13:29  23.06.18
    Една ///M2-ка ще я прави крива тази C43-ка

    Коментиран от #32

  • Ежко
    Отговор
    11 14:17  23.06.18

    До коментар #7 от "SubaruVarna":

    Купи си я и като ти даде разход 10/100 при описаните условия, пак ще си говорим.....БМВ и Мерседес имат разминаване до 25% от реалното и анонсираното.....Японците -около 10%....За Форд не съм сигурен като цяло, но за Мустанг 2,3 Екобуст е около 12% горница с ръчна скоростна кутия. Знам защото карам такъв.
  • LEGIONARIVS
    Отговор
    12 15:09  23.06.18

    До коментар #3 от "гмг":

    Така е! Супер несериозно изглеждат тея дисплей, тва е кола не е кино или компютър на който да киснеш в фесбук. Класов спортен автомобил пък с телевизор вътре, тъпа работа, да не говорим колко е опасно като отвлича вниманието
  • Гост
    Отговор
    13 16:11  23.06.18

    До коментар #7 от "SubaruVarna":

    шестцилиндровия редови двигател на BMW, 3 кубика, 320 конски сили. 200 км/ч на автопилота колата се движи с 2900 оборота в минута на комфортен режим. Скоростната кутия е 8 степенен автоматик с двоен съединител, разхода с 200 км/ч е точно 11 литра бензин. Със 130 в режим еко-про, разхода е 7.8 литра на 100 км. Когато някой от тия AMG чекии бие M sport на ПИСТА, не на драг, ще направя челна стойка на покрива на колата. На разбирачите ще кажа да се качат в едното и в другото да покарат по завои и тогава да говорят кой е по по най. В амг имаш усещането че си в напомпана лимузина, а бмв м усещането е че караш ИСТИНСКИ спортен автомобил, със спортни предавки, със спортно завиване, окачване и т.н. ама за да го имаш тва като информация трябва си се возил най-малкото не да въздишаш по снимки в нета

    Коментиран от #18, #33

  • MaKaTa
    Отговор
    14 16:16  23.06.18

    До коментар #8 от "Гост":

    имаше до сега пир старата, сега тази няма, а най вероятно няма и да има.

    Коментиран от #36

  • Някой слънчев ден
    Отговор
    15 17:13  23.06.18
    Опитват се да правят динамични коли ама и грам не могат да се доближат до динамиката на BMW поздрави на всички заклети магарцидес фенове

    Коментиран от #17

  • 16 17:25  23.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 17 17:59  23.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ббб
    Отговор
    18 18:05  23.06.18

    До коментар #13 от "Гост":

    Факт е, че АМГ е по-бърз! Който е седнал в Мерцедес никога няма и да си помисли да занижи нивото!

    Коментиран от #19

  • Гост
    Отговор
    19 18:41  23.06.18

    До коментар #18 от "Ббб":

    на кое е по-бърз бре лаик? На драг може да мине , виж времената на Nordschleife , тая година къде беше АМГ на Льо ман, въобще къбе бяха последните години те ? Говоря ти за спортни постижения на писти, ти ми говориш как някой сополанко е седнал в амг и се е дръпнал с бмв. Краля на моторспорта е Porsche, на второ място е BMW, тва е световноизвестен факт и като постижения, и като иновации и като разработки.

    Коментиран от #20, #34

  • Ббб
    Отговор
    20 18:56  23.06.18

    До коментар #19 от "Гост":

    Тук са АМГ! Гледа ли днес ДТМ?! Гледай и утре! И само ще гледаш колко жалки са ве ме зе.

    Коментиран от #21

  • B M W
    Отговор
    21 19:20  23.06.18

    До коментар #20 от "Ббб":

    Магарцидес и спорт - Магаре и космос

    Коментиран от #22, #49

  • Ббб
    Отговор
    22 19:29  23.06.18

    До коментар #21 от "B M W":

    Прочети предния ми пост! Също утре гледай и Ф1- ве ме зе участват, но само в мечтите си! Мерцедес и там са първи! Няколко години вече. И ако не е ясно- това е най- високотехнологичният спорт на планетата!

    Коментиран от #23, #24

  • B M W
    Отговор
    23 19:56  23.06.18

    До коментар #22 от "Ббб":

    Ей луд кажи ми един добър двигател на магарцидес
  • 24 20:49  23.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фен на гевреците
    Отговор
    25 20:52  23.06.18
    Това BMW кола ли беше или модел каруца? От първа на втора и лекуваш камъните в бъбреците!
  • мемфис
    Отговор
    26 21:22  23.06.18
    До БМВ Влез в сайта на БМВ и ще се хванеш за главата от качеството на любимите на всички селяни бе Емил вета! На 50000 км масово смяна на раздатъчни кутии, автоматични кутии, смяна на ангренажи,вкл. с колянов вал и какво ли неагрегати, при положение, че си дал 100 000 лв за “ кола”! Не казвам, че са лоши коли, но в БГ има много заблудени и некомпетентни селя.ни, които нищо не разбират от коли, а само дават мнения.

    Коментиран от #27, #28

  • Гост
    Отговор
    27 21:55  23.06.18

    До коментар #26 от "мемфис":

    И като вляза в сайта на БМВ и ще се хвана за главата така ли? Там в сайта пише че колите се скапват ли не ти разбирам логиката на квантов механик. Ти си поредния самороден талант който си мисли че много разбира. Познавам много хора с нови скъпи БМВ-та , аз също имам такова и освен колата да се поддържа ПРАВИЛНО и да се кара нищо друго не правиш. Не знам за какви колянови валове говориш и какви скоростни кутии след като на БМВ скоростни кутии са абсолютен еталон за качество. Това че има огромен брой хора които харесват спортния характер на БМВ не означава че са СЕЛЯНИ, по тая логика в цял свят е пълно със селяни щото карат БМВ така ли? Напротив, ти си не селянин а селяндур, защото не уважаваш вкусовете на хората, ако искам ще карам розова М-ка, това не е твоя работа селяндуре.

    Коментиран от #35

  • Антон
    Отговор
    28 21:58  23.06.18

    До коментар #26 от "мемфис":

    Сигурно има някакъв малък процент от бмв-та които гаранционно са дали по-сериозен дефект. Но това се отнася и за всички други марки. Надявам се правиш разлика между ново бмв купено от теб ,изкарано от шоурума и поддържано там според предписанията на производителя и гаранцията и такова внесено с цел печалба от някой джамбаз, обикновено ако не милионник то поне на 400-500-600 хил.км. ама като ново. След което ганя го купува и започва поддръжка с части от автоморгите..... От прецаканите слагам и такива решили да спестят 5-10 хил.лв. и купили последен модел бмв, но на 3-4-5 хил.км от дилъра. С малката подробност че това са било тестови или демо коли, през които са минали незнаен брой хора, всеки от тях шофирал душманската. Ръчкани на студен двигател, карани без жал на разни събитията, писти и т.н. И то в първите 1-2 хил.км. когата е най-важно колата да се щади. Не визирам само бмв, а и много друго марки. Бил съм канен на подобни събития, и съм видял какво им се случва на колите. Последния път бях на такова организирано от мерц, накрая ми беше писнало да раздавам газ на амг-та. Беше сутринта, а това продължаваше с други групи до вечерта, като предишния ден е било същото..... А после някой мислещ се за много хитър сам се набутва в дебелите ремонти.
  • toyota
    Отговор
    29 22:17  23.06.18
    Който си е купил мерцедес , не е повторил тази грешка.Да се качиш 1-2 пъти- да става , но нищо особено.Познавам 4-5 мерцедесаджии , след като се качиха на бмв вече, не искат да чуят за мангалцедеса.Нито върви толкова(дървено управление)а качеството изобщо не е на ниво за такава цена(всичко в колата буквално след дни започва да се разваля).

    Коментиран от #30

  • Антон
    Отговор
    30 22:42  23.06.18

    До коментар #29 от "toyota":

    Колко си прав само ако знаеш Какъв съм го ял с новия гл, конфигуриран от мен и купен от софийския дилър на марката... А пък в сервиза какви измамници работят, мога роман да напиша..... Най-дребното, платих си 500 лв. за боядисване на цял детайл / ужулена боя на ръбчето на вратата, от отваряне в гараж, за което каското не плащало.../ , в сервиза я бяха намазали вратата с тези коректорите за боя или не знам с какво, на първата автомивка това падна и обеленото пак се показа. Като стана дебела работата, шефа на сервиза вика че щели за тяхна сметка да го оправят, нагли , нагли палячовци.
  • Бай Тошо
    Отговор
    31 23:51  23.06.18
    Тия цифри на задния капак нито на кубиците нито на конете отговарят, какви такива ги нашляпаха през последните години
  • asdf
    Отговор
    32 00:27  24.06.18

    До коментар #10 от "Гост":

    Вервай си.
  • 33 00:33  24.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Msux
    Отговор
    34 00:50  24.06.18

    До коментар #19 от "Гост":

    На Нюрбургринг има 3 Мерцедеса пред първото БМВ, какви ги говориш? Ф1 Мерцедес доминират от години. Какви спортни постижения имат БМВ, при положение, че макри като Форд имат повече спортни постижения.:) Това, че си 20 годишен и нямаш грам вкус и стил и желание да се различаваш от всички други 20 годишини си е твой проблем.Всяко пичляме иска БМВ и ти си един от стадото. БМВ не е лоша марка, но в БГ я налазиха много палячовци и работата не е ровова.
  • asdf
    Отговор
    35 01:07  24.06.18

    До коментар #27 от "Гост":

    Пак ти казвам да не знаеш много много аз карам mercedes и знаеш ли ква ще ми е следващата кола няма да е mercedes щото не искам да робувам на каквато и да е марка и те съветвам да направиш същото защото живота е кратък и като ще говориш на http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ bmw-то нещо май куца така ми се струва а да сетих се bmw няма supercar и мисля че няма смисъл да споменаваш i8 че ще падне смях но говора ли против bmw не и да седаните им наистина се чувстват по-спортно от на mercedes хора купувайте си колите които ви харесват не бъдете ограничени и не позволявайте някви си fanboy-чета да ви дават акъл а им се смейте bmw e36 i e46 са доста добри коли но заради такива имат лоша репутация аиде със здраве
  • Гост
    Отговор
    36 01:12  24.06.18

    До коментар #14 от "MaKaTa":

    Аман от дървени философи е на гледай. https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-c-63s-amg-coupe-top-voll-amg-münchen/246153779.html?ref=srp Това е чисто нова и трябва 9 месеца да чакаш за доставка т.е.сега и за в бъдещите 9 месеца ще си се прави C63 AMG.Стига писал тъпоти.

    Коментиран от #37

  • аsdf
    Отговор
    37 01:18  24.06.18

    До коментар #36 от "Гост":

    Още си чакам примера ей

    Коментиран от #42, #43

  • asdf
    Отговор
    38 01:26  24.06.18
    Това е класическо като се пише за mercedes някой да почне да вика колко не струва и че bmw или audi са по-добри или обратното като ти харесва пиши че те кефи като не ти харесва пиши може и повече или не стува ама като твърдо не харесваш марката още като прочете заглавието що влезна да hate-иш
  • 39 08:12  24.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • АЛФА Q4
    Отговор
    40 09:18  24.06.18

    До коментар #7 от "SubaruVarna":

    СУБАРО НЕРАЗБИРАШ ЛИ ЧЕ ТОВА Е НЕМСКИЯ ОТГОВОР НА ДЖУЛИЯ..АКО ПОГЛЕДНЕШ СРЕДНАТА КОНЗОЛА ВСЕ ЕДНО ГЛЕДАШ АЛФА..ВЕЧЕ И ДВИГАТЕЛЯ Е С ЛИТРАЖА НА АЛФАТА..И ТУРБИНИТЕ СЪВПАДАТ..УСКОРЕНИЕТО СЪЩО..АЙДЕ СЕГА РАЗГЛЕДАЙ ДАННИТЕ НА ДЖУЛИЯ И ЩЕ СИ ОТГОВОРИШ ИМА ЛИ ДРУГА ТАКАВА КОЛА..ИМА ВЪПРЕКИ ЧЕ Е С ГОДИНИ ПО СТАРА..
  • CL500
    Отговор
    41 09:28  24.06.18
    Глеадам за милионен път се е разразил спора - Мерц с/у БМВ :-) Какво сте се разспорили, като не повече от 1% от вас имат по-стойностен модел от някоя от тези марки (не стар и мощен, поне над 300 коня). Още по-малко от вас са имали възможност да карат такъв стойностен модел и от 2-те марки, а още по-малко от вас имат и уменията да достигнат поне 70% от възможностите на колата. Обаче спорите на 3-то класници, чий баща е по-як и как ще набие целия свят, ххаха. Жалки изглеждате всички... Моето мнение е, че като цяло Мерц е много по-комфортен и скоростта не се усеща толкова пряко, както в по-нелуксозна кола като БМВ (пряко влияние на окачване, шумоизолация и т.н.). Примерно, ако се качиш на картинг на 15 см гъзът ти от земята и при 100 км/час ще имаш чувството за 200, но това не те прави по-бърз от някой дето пак кара с 100. Казвам това, не защото няма никаква разлика м/у скоростта на Мерц и БМВ, а защото ВИЕ нямате уменията да извлечете тая разлика в скоростта. Остава ви само това измамно усещане за скорост. Аз също не мога да карам и сравнявам доколкото мога нови модели на 2-те марки, затова се доверявам на авто-предаванията. А там вече говорят за напълно сравними характеристики на АМГ и М-ките. Та дори и в не АМГ моделите Мерц са занижили комфорта на някои модели, за сметка на пътното поведение. Затова - карайте си каквото ви харесва, но не се главозамайвате много-много...

    Коментиран от #45

  • Гост
    Отговор
    42 09:41  24.06.18

    До коментар #37 от "аsdf":

    https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-c-63s-amg-coupe-top-voll-amg-münchen/246153779.html?ref=srp
  • Гост
    Отговор
    43 09:47  24.06.18

    До коментар #37 от "аsdf":

    Copy после Paste горното това е линк за примера ти.
  • СЕРВИС
    Отговор
    44 10:20  24.06.18
    КУПУВАЙТЕ БАЛЪЦИ ЧАКАМ ВИ В СЕРВИЗА ЧЕ ИМАМ ОТ ЕВТИНИТЕ МАСЛА И ЧАСТИ КОИТО ТЪРСИТЕ ИНАЧЕ НА ПЪТЯ СТЕ ГАЗАРИ
  • Гост
    Отговор
    45 10:37  24.06.18

    До коментар #41 от "CL500":

    То ако няма спор между Мерцедес и БМВ, живота би бил доста по-скучен така че в споровете няма лошо според мен. Пишем в някакво съвсем неангажиращо подобие на форум и всеки които може да кара колело и 50 кубиков скутер си казва мнението. Аз съм фен на БМВ и не, не съм от безмозъчните фенове на БМВ а от тези които се радват на историята, на това което са дали на автомобилния свят и не мога да се съглася с хора които го отричат. Факт е че БМВ са първите които предлагат по-спортно усещане и дизайн в серийните автомобили - това ги прави и любими на милиони по света. Всички спортни режими които сега почти всички нови луксозни коли ги имат е СЪЩО представено първо от БМВ преди около 30 години. Така че мили мишлета бъдете благодарни на БМВ защото благодарение на тяхната конкуренция AMG и RS съществуват.

    Коментиран от #46, #47, #48


  • smeh
    Отговор
    46 12:50  24.06.18

    До коментар #45 от "Гост":

    Личи ти, че си запознат само и единствено с историята на БМВ. По същата логика Ауди и Мерцедес, които визираш колко неща могат да си "припишат" като заслуги, няма да ми стигне екрана да ги изпиша. Да подчертая, че също харесвам някои конфигурации на БМВ, но 90% от собствениците им са тотално технически неграмотни и сектанизма им може да се конкурира само с този на хондаджиите. Когато се научат да бъдат по премерени в изказванията си, тогава могат и да заслужат уважението на останалите. А, и друго - това, че дава разлика от няколко секунди на писта абсолютно не означава, че на нормален път ще можеш да я постигнеш. Да не казвам, че за неопитни шофьори недозавиваща преднячка е в пъти по безопасна и по-бърза в завой от кола на задно...
  • asdf
    Отговор
    47 13:06  24.06.18

    До коментар #45 от "Гост":

    Просто си личи от далеч какъв fanboy си като ще си говорим така айде да те питаи кой човек направи първата през 1885 г. знаеш ли че mercedes еднов време са били на крачка да купят bmw-то не разбрах кво искаш да ми покажеш с линка на c63s amg аз ти казах да ми пратиш модел на bmw който е по-добре на пистата от amg gts или amg gtr и все още не си дал коментар че bmw нямат supercar сега знам че са допринесли доста на този свят от към мотори и техника спор няма но не ми ги изкарвай като най-великите защото са доста далече от истината
  • Пълен провал
    Отговор
    48 05:20  25.06.18

    До коментар #45 от "Гост":

    Това уби тъпомера БМВ и автомобилен спорт??? БМВ е за фенбойчета, излезе ли на пистата срещу истински конкуренти и увяхва. Ама тука не ми говори за някакви серийни автомобили щото на серийният автомобил не му е работа да ходи да върти обиколки по-пистата нито да се блъска по дърветата и да ходи в канавките!!!! Дай да видим БМВ в истинският спорт където има правила къде са БМВ???
  • и не беше
    Отговор
    49 07:16  26.06.18

    До коментар #21 от "B M W":

    шампион няколко години в формула1 или там не е спорт,а сега са равностойни с ферари и рено!

Напиши коментар:


Публикувай