26 Юни, 2018 11:43 2 995 9

Audi отмени представянето на e-tron

  • audi-
  • e-tron quattro-
  • руперт щадлер

Официалната премиера на електрическия кросоувър e-tron quattro няма да се състои на 30 август, както бе обявено. От Audi обясняват изненадващото си решение с "организационни трудности", но според Financial Times то е взето заради ареста на изпълнителния директор Руперт Щадлер.

Дебютът на e-tron quattro трябваше да се състои на специално организирано събитие Audi Summit в Брюксел. Вместо това немската компания ще представи първия си сериен електромобил в Щатите през септември.

Руперт Щадлер подчерта значимостта на премиерата на Audi Summit в интервю за Financial Times само седмица преди да бъде арестуван. "Повярвайте ми, това не е просто електромобил. Това е отправна точка за следващия квантов скок", твърдеше шефът на компанията.

Серийната версия на Audi e-tron ще получи йон-литиев акумулаторен блок с капацитет 95 кВтч, който може да се зарежда на 150-киловатови станции. Кросоувърът ще има виртуални странични огледала, адаптивно пневматично окачване и активен въздухозаборник с подвижни жалузи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 4 Отговор
    Да не би пък колата да не е това, което обещават? Никой не й е направил тест. Защо ли? Ами преди доста години е-трон не можеше да мине повече от 200км, смениха шефа на развойната дейност и хоп изведнъж настигнаха конкуренцията с над 400км. Среден разход за малка електричка е 15квч/100км, а на големите е 20+квч/100км. Така че разковничето е в капацитета, другото не е от такова значение и всеки произсодител може да го направи.
  • 2 смях

    7 6 Отговор
    Като го гледам какъв скок е... около 5 години след Tesla, при положение, че могат да ползват всичките им патенти на готово. За цената - премиум, качеството - голф. Едва ли ще има много купувачи, но така мислех и за BMW i3, оказа се, че на този свят има повече балъци от колкото някога съм предполагал.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 За всеки влак си има пътници

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Разбира се че ще има кой да го купува. За всеки влак си има пътници. Хубаво е да се предлагат много и различни електро модели, за да има за всеки по нещо. Едни искат пробег, други искат лукс, трети да има много копчета както са си свикнали, четвърти...

    На този етап проблемът не е в техническите характеристики на електромобилите, а в липсата на зарядни станции. Те могат да вършат безпроблемно и без промяна в комфорта 95% от това на което сме свикнали. При другите 5%, пътуването до морето ще продължава половин час повече отколкото сме свикнали, АКО досега не сме спирали дори за толкова по пътя.

    Проблемът е параграф 69. Няма електромобили защото няма зарядни станции, няма зарядни станции защото няма електромобили. Колкото повече стават електромобилите, толкова по-бързо ще се реши проблема със зарядните станции.
  • 4 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    БМВ и3 е доста добра кола и с рейндж екстендър-а става и практична. Също така е достъпна с цена от 32х.евро преди облекчения и стимули, а това за хора които плащат по 200-300евро на месец за паркиране в града е доста добра алтернатива. Скоро и3 ще се оборудва с още по-голяма батерия, която трябва да му даде реален пробег между 300-400км. Затова се купува, интересна, карбонова, футуристична и практична на достъпна цена. Е-трон е много далеч от това.

    Коментиран от #7

  • 5 вижся

    2 0 Отговор
    пак манипулиран разход
  • 6 Вхл

    0 0 Отговор
    Дори работниците в Ауди Брюксел не знаят какво става с линията за производство на ел. автомобил Ауди. Спряха обаче А1 с дизелов двигател. Скоро ще разберем какво става 🤔
  • 7 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    И аз страшно много харесвам i3. Колата е перфектна за града, особено без rex за да ползваш безплатно зоните.
    Естествено и един сериозен автомобил за други нужди.
    Според мен много по-добра покупка от тесла, поради наличието на дилърства в България и гаранционно обслужваме ако се наложи.
    Ама джендърчета са чули тесла та тесла и само това прознават.
  • 8 Японеца

    0 0 Отговор
    Пръц, тръц, дрънц !
    Ейн, цу, цвайцу, дрън!
    Пръдливи смешни гИрманцииииииииииии

    Коментиран от #9

  • 9 Японеца

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Иначе на дизайн го докарали.