Официалната премиера на електрическия кросоувър e-tron quattro няма да се състои на 30 август, както бе обявено. От Audi обясняват изненадващото си решение с "организационни трудности", но според Financial Times то е взето заради ареста на изпълнителния директор Руперт Щадлер.
Дебютът на e-tron quattro трябваше да се състои на специално организирано събитие Audi Summit в Брюксел. Вместо това немската компания ще представи първия си сериен електромобил в Щатите през септември.
Руперт Щадлер подчерта значимостта на премиерата на Audi Summit в интервю за Financial Times само седмица преди да бъде арестуван. "Повярвайте ми, това не е просто електромобил. Това е отправна точка за следващия квантов скок", твърдеше шефът на компанията.
Серийната версия на Audi e-tron ще получи йон-литиев акумулаторен блок с капацитет 95 кВтч, който може да се зарежда на 150-киловатови станции. Кросоувърът ще има виртуални странични огледала, адаптивно пневматично окачване и активен въздухозаборник с подвижни жалузи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
11:50 26.06.2018
2 смях
Коментиран от #3, #4
11:51 26.06.2018
3 За всеки влак си има пътници
До коментар #2 от "смях":
Разбира се че ще има кой да го купува. За всеки влак си има пътници. Хубаво е да се предлагат много и различни електро модели, за да има за всеки по нещо. Едни искат пробег, други искат лукс, трети да има много копчета както са си свикнали, четвърти...На този етап проблемът не е в техническите характеристики на електромобилите, а в липсата на зарядни станции. Те могат да вършат безпроблемно и без промяна в комфорта 95% от това на което сме свикнали. При другите 5%, пътуването до морето ще продължава половин час повече отколкото сме свикнали, АКО досега не сме спирали дори за толкова по пътя.
Проблемът е параграф 69. Няма електромобили защото няма зарядни станции, няма зарядни станции защото няма електромобили. Колкото повече стават електромобилите, толкова по-бързо ще се реши проблема със зарядните станции.
12:02 26.06.2018
4 гост
До коментар #2 от "смях":
БМВ и3 е доста добра кола и с рейндж екстендър-а става и практична. Също така е достъпна с цена от 32х.евро преди облекчения и стимули, а това за хора които плащат по 200-300евро на месец за паркиране в града е доста добра алтернатива. Скоро и3 ще се оборудва с още по-голяма батерия, която трябва да му даде реален пробег между 300-400км. Затова се купува, интересна, карбонова, футуристична и практична на достъпна цена. Е-трон е много далеч от това.Коментиран от #7
13:02 26.06.2018
5 вижся
15:47 26.06.2018
6 Вхл
16:20 26.06.2018
7 Антон
До коментар #4 от "гост":
И аз страшно много харесвам i3. Колата е перфектна за града, особено без rex за да ползваш безплатно зоните.Естествено и един сериозен автомобил за други нужди.
Според мен много по-добра покупка от тесла, поради наличието на дилърства в България и гаранционно обслужваме ако се наложи.
Ама джендърчета са чули тесла та тесла и само това прознават.
18:46 26.06.2018
8 Японеца
Ейн, цу, цвайцу, дрън!
Пръдливи смешни гИрманцииииииииииии
Коментиран от #9
00:03 27.06.2018
9 Японеца
До коментар #8 от "Японеца":
Иначе на дизайн го докарали.00:03 27.06.2018