28 Юни, 2018 13:20 6 465 45

Alfa Romeo се отказва от купето 4C

  • alfa romeo-
  • 4c

Производството на спортното купе Alfa Romeo 4C ще бъде прекратено заради слабо търсене и незадоволителни продажби, съобщава MotorAuthority, цитирайки продуктовия мениджър на италианската марка Дани Брит. Откритата версия на модела обаче се продължи да се предлага, макар и на повишена от $65 000 на $66 900 цена.

По данни на сайта CarSalesBase купето 4C предизвиква все по-слаб интерес у купувачите. Ако през 2015 г. в САЩ са били реализирани 663 бройки, през 2016-а и 2017-а продажбите са спаднали съответно до 492 и 402 екземпляра. В Европа за същия период са купени 1 047, 1 179 и 871 коли.

Alfa Romeo представи 4С през 2013 г. Купето се оборудва с четирицилиндров турбодвигател с работен обем 1 750 см3 и мощност 240 к.с., съчетан с шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    23 16 Отговор
    За 65х.долара могат да се купят наистина вълнуващи коли с повече мощност. Алфата не е лоша и върви пролично, но както един дилър на спортни коли каза: какво е посланието на тази кола, как да я презентирам на един заможен млад човек и как трябва да се чувства той след като я купи, какво точно с е купил? Ферари, Ламборджини, Порше, съвсем различни реномета, докато при Алфа е все едно си се стиснал да дадеш пари за истинска спортна кола и си направил компромис, защото харесваш някоя алфа отпреди 50г.

    Коментиран от #11

  • 2 1234

    11 57 Отговор
    130 хил лв за 1.8 мотор.. Всеки втори волксваген е с такъв, отделно дизайна нищо особено. Италянците приключват с колите до 10 г както англичаните

    Коментиран от #3, #6, #13, #27, #32

  • 3 Рентиер

    71 11 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Италианците правят коли още от преди баба ти да си смени къщата с външна тоалетна, в която се е забърсавала с вчерашния брой работническо дело, с панелка в краен квартал на областния град. Като говорим кой какво трябва да прави- то селяци като теб първо трябва да млъкнат, а после да се върнат на село;

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Антон

    12 13 Отговор

    До коментар #3 от "Рентиер":

    До известна степен имаш право ама нека погледнем нещата обективно към днешна дата.
    Ланча - имат един актуален модел, тази малката ипсилон. Скоро четох статия че обсъждат дали да не закрият марката
    Фиат - добре че е местния им пазар за да съществуват що годе
    Алфа - криво лево съществува,
    Ламбо - купиха ги ваг
    Ферари - единствени те отсрамват нещата,
    Мазерати - актуалнен само сува. Гран турисмото много красив автомобил , ама вече над 10 год., сложили инфотейнмъмт от някакъв долнопробен джип, а все пак е мазерати. Джиблито и куатропортето не им върви нещо с продажбите
    Като цяло не е розово положението

    Коментиран от #9

  • 6 dsadsa

    25 7 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    1.8 мотор на 895кг. и ускорение до 100 км/ч за 4.5 секунди с шаси изработено изцяло от въглеродни нишки, умряла работа.

    Коментиран от #16

  • 7 гост

    15 4 Отговор
    Тази Алфа е от клас на Лотус Елиз и като цена е конкурентен, но това са коли с малко продавани бройки изключително за фенове на марките и този тип коли. За същите пари в САЩ може да си купите корвет с 460кс в8 двигател. Ако просто искате спортна кола то има много коли в този ценови пояс, все пак не знам много хора които биха предпочели такава алфа пред порше кайман или боботещ в8.
  • 8 CL500

    5 9 Отговор
    На външен вид е хубава и интересна. Интериорът обаче е мега остарял като визия, не ми харесва въобще.
    Най-важното е, че цената за тази малката количка е прекалено надута. И като почнат и стандартните проблеми с колата ... Единствения плюс е нестандартната визия и не толкова срещаната марка като Алфа по пътищата.
  • 9 JPower

    31 3 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Друго си е да купиш порше с дръжки от Шкода Фабия .......

    Коментиран от #10

  • 10 Антон

    8 14 Отговор

    До коментар #9 от "JPower":

    Това че порше и шкода са на един концерн, какво общо има с упадака на италианското автомобилостроене?
    Погледнато обективно преди повече от 20 год. какво имаха порше - една 911. Сега достатъчно на брой нейни модификации, макан, кайен, панамера. Растеж, развитие.
    Шкода какво имаха преди 20-30 год., виж сега къде са, предлагат повече екстри и модели и модификации от всички всето заедно на фиат и алфа. Хората се развиват.
    Това което написах като го сравниш с текущото състояние на италианските марки и ще разбереш колко са назад с изключение на ферари и ламбо, което също предстои да избие рибата с урус.
    Ходи да рагледаш мазератита , на гт-то панела на климатика сигурно не е променян от 15-20 год. Е така ли ще спечвлиш клиенти

    Коментиран от #14, #15, #17, #18

  • 11 Селянчето

    23 5 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Алфа Ромео е проява на индивидуализъм, динамика, решителност, модернизъм и най-вече чувствителност! Не случайно носи името на шекспировия герой Ромео.

    Коментиран от #12

  • 12 МSux

    5 11 Отговор

    До коментар #11 от "Селянчето":

    Умрях от смях, носи името на децата на собственика Алфа и Ромео.
  • 13 Алфа Ромео

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Не ставай смешен бе, къде сравняваш тази расова драйвърска машина с тоя коптор за возене на чанти и щайги.
  • 14 JPower

    16 7 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Вагинките правят само щайги. Много дървени и непрактични вътре, явно не си имал Алфа!!!! На 5год. Ваг Се чудиш,кое по напред да смениш, двигателя или скоростната кутия....

    Коментиран от #19, #20

  • 15 Гост

    14 1 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    То пък щото на бмв например таблото с уредите не е едно и също от края на 70-те на миналия век. За всички модели!
  • 16 АЛФА Q4

    17 2 Отговор

    До коментар #6 от "dsadsa":

    КОЛКО НЕМСКИ КОШНИКА ИМАТ ТОВА УСКОРЕНИЕ С ДВГ ПОД 3,0
  • 17 АЛФА Q4

    16 2 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    АНТОНЕ Я СЕ НАПЪНИ ДА СИ СПОМНИШ КАКВИ КОЛИ ИМАШЕ VAG ПРЕДИ ДА ВЗЕМАТ ЛАМБОТО.
  • 18 АЛФА Q4

    13 3 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    А И ОЩЕ НЕЩО
    НОВОТО AMG ЗАЩО ИМА ГРОЗЕН ТАБЛЕТ НА ТАБЛОТО
  • 19 АЛФА Q4

    15 3 Отговор

    До коментар #14 от "JPower":

    ВАГ МОЖЕ И НЯКОГА ДА БЯХА МА СЕГА СА АБСОЛЮТНА КОНФЕКЦИЯ.ДВИГАТЕЛИТЕ ИМ НЕМОГАТ ДА ИЗПОЛЗВАТ РЕСУРСА НА ПИСТОВИЯ РЕМЪК..ПРЕДАВАТ СЕ
    ДОБРЕ ЧЕ ЖАБКИТЕ ИМ НАПРАВИХА ГОЛФ ПРЕДИ ГОДИНИ ИНАК СЕГА ЩЕ СА УМРЯЛИ
    МА ТО УМРЯЛО МА
  • 20 АЛФА Q4

    16 4 Отговор

    До коментар #14 от "JPower":

    НЕ САМО ТОЙ. НИКОЙ НЕСМЕЕ ДА СИ СВАЛИ КАПАЦИТЕ И ДА ПРОГЛЕДНЕ
    АЗ ЛИЧНО САМ ДОВОЛЕН ОТ ТОВА
    ИМАМ КРОСВАГОН..УНИКАЛНО ЗДРАВО КУПЕ БЕЗ ВИБРАЦИЙ КАТО 3.0 D НА АУДИ..И Е АДСКИ ОБЕЗШУМЕНО
    ВОЗИЯ ПРЕВЪСХОДНА..А ЗА ПРОХОДИМОСТА НА ЗАДВИЖВАНЕТО Q4 САМ ГОТОВ АБСОЛЮТНО СЪС ВСЯКО QATRO ДА СЕ ОБЗАЛОЖА..НЯМАТ ШАНС
    А КОЛАТА МИ СТРУВА САМО 6000..КОЛКОТО ЕДНОГОДИШНА ПОДДРЪЖКА НА QATRO
  • 21 Giulia

    19 0 Отговор
    Ами Джулия и тя ли е смях? Ако някой се интересува 4 с е суперкар! Има го всичко само да има кой да го прочете преди да говори.
  • 22 Антон

    10 8 Отговор
    На приказки всяка средно статистическа италианка е велика.
    Пазара обаче показва коренно различна неща - да кажеш 1-2-3 човека че не си купуват от тях ок, ама масово толкова заблудени да не знаят кое е хубавото странно. В резултат на липсата на продажби и компаниите изпитват финансови трудности и няма кинти за нови разработки, за нови модели, съществуващото се нагажда към конкретните нужди. Само два примера ше ви дам: мазерати от тузарски коли са превърнати в някакви сбирщайм от стари концепции и евтини нови части имплантирани от американската им собственост. Луксозната и бъкана с екстри ланча в момента има един модел. Това е пример за тотален упадък на тези две марки обаче никой не търси отговорност на хората причинили това. Спънато мазератите с динамика като на бърз немски дизел. Срамота и позор!
    И между другото имал съм 146 преди има няма 12-14 год, тамън с посления фейслифт беше , после съм карал и стило -2-3 години, така че не като да не съм се качвал и карал италианки.
    В момента сме 2018 и тези вместо да се развиват циклат назад.

    Коментиран от #23, #30

  • 23 АЛФА Q4

    8 7 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    ПРИЯТЕЛЧЕ МОЖЕ БИ ТИИИИ НИКОГА НЕ СИ КАРАЛ ИТАЛИАНКА..ИНАЧЕ СЕГА НЯМА ДА СИ ПРОЯВИШ СЕЛСКОТО ГОЛФАДЖИЙСКО МАНТАЛИТЕТЧЕ
    В КАФЕНЕТАТА И ПО САЙТОВЕТЕ СТЕ ВЕЛИКИ А ПО СЕРВИЗИТЕ СИ БЛИЖЕТЕ РАНИТЕ
    ОТ35 ГОДИНИ САМ МЕХАНИК И АЗ ПЛЮЕХ ЖАБАРКИТЕ ДООКАТО НЕ СЕ КАЧИХ
    ЕЕЕ ПИЧ АЛФЕТАТА ИМА ЛИЦЕ И ХАРАКТЕР ПЛЮС ИСТИНСКА ДИНАМИКА.ОКЕЙ ДЕ. ДОБРЕ ДОШЛИ ПРИ МОЙТО КРОСЧЕ.АЙДЕ ДЕ.12 ГОДИШНО Е ТЕЖКО КАТО КАМИОН.150 H,P

    Коментиран от #25

  • 24 Steks

    11 0 Отговор
    То тук голяма защита голямо нещо както винаги бай ганя каквото кара неговото е винаги най най независимо дали е ръждиво или не 🤦‍♂️ Така по темата за последните 2 години съм бил в 10държави моите наблюдения са че италиянските коли се карат МАСОВО само в италия на другите места които съм бил са супер рядкост наистина да не кажа че изобщо ги няма но трябва да си призная когато видях за сефте джулията и стелвиото на живо си казах УАУ докато това не мога да го кажа примерно за някой vw
  • 25 Антон

    4 6 Отговор

    До коментар #23 от "АЛФА Q4":

    Да се гордееш дъс 150 коня през 2018 не е много естествено.
    Аз какви коли имам няма да споменавам, карай си италианката със здраве
  • 26 АЛФА Q4

    4 4 Отговор
    ЕСТЕСТВЕННО ВЕЧЕ НЕ Е 150 HP...ЗАТВА И СЕ ЕЖКАМ , ЗА ТЕЗИ ГОДИНИ ТРЯБВАШЕ ДА И СМЕНЯ ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ( ЕСТСТВЕННО) И БЯХ ТРАВМИРАН ЧЕ АЛФИЧКАТА Е В БОКСА,,ОБАЧЕ ИИЗОБЩО НЕИСКАМ ДА САМ НА МЯСТОТО НА ВАГАДЖИЙТЕ,,ИЗОБЩО НЕ Е ЗДРАВИНАТА КОЯТО СЕ ПРЕДСТАВЯ,НИТО ПЪК КОМФОРТА ( ЗА КОЙТО САМО МОЖЕ ДА МЕЧТАЯТ) НЯМА НАЧИН ДА ХВАЛЯ ТОВА КОЕТО КАРАМ АКО ПОСТОЯННО МИ БЪРКА В ДЖОБА,

    Коментиран от #28

  • 27 Боби

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Пичага, този дизайн, който споменаваш е на мазерати ! И е уникално карбоново купе. О ХА!
  • 28 Антон

    4 4 Отговор

    До коментар #26 от "АЛФА Q4":

    Имаш много ниска култура - типичния сервизен работник станал такъв от нямане на друга работа!
    Предполагам знаеш че ваг са от шкода и сеат минават през фолксваген и ауди стигат до порше и ламбо , бентлито за разкош и то там и накрая бугати май също са техни.
    Не всичко на тази фирма е голф и пасат.

    Коментиран от #29, #39

  • 29 JPower

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Антон":

    За мене, Алфа 146/5 са най-големия резил на алфа, но тогава са ИЗЦЯЛО ПОД ФИАТ!!!!! ЛАНЧИЯ ФАЛИРА,да знаеш. Мазерати е под Фиат с двигатели на ФЕРАРИ....НИЩО НЕ РАЗБИРАШ ОТ КОЛИ!!!! ТИПИЧЕН ГОЛФАДЖИЯ. За пасат СС и голф7, са абсолютни дървени боклуци, ама абсолютни. На БМВ, за 1 година му се прецака гюрука, вали вътре !!!! Ай недей разправя повече, и тук има хора с опит по различни марки и модели.... Обичам алфа бих я заменил само със Субару!!
  • 30 ALFER

    2 4 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Гоуфо е диагноза! В световане мащаб. Прични безброй. Не ми се обяснява. Няма нищо общо с качество и технически характеристики. Кой разбрал, разбрал!
  • 31 Юлиан

    5 3 Отговор
    Кой ще им купува кошовете на тия. През2018 година да имаш 4-5 модела в производство,два от които са от 2010 година. Какъв фактор могат да бъдат тези в автомобилостроенето. Четири цилиндъра и табло от 90те години.

    Големите са големи, защото имат по 12-25 модела. И на всички модели имат специални версии - модифицирани. Ауди дори имат две S/RS. Един Форд има ST/RS.

    Тези една Жулиета я дъвчат 8 години без никаква промяна. Но това е бизнеса - няма продажби, няма пари за иновации и технологии. А конкуренцията продава и се развива.

    Коментиран от #33

  • 32 Alfa Romeo 156 TI

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Нищо няма да ти казвам. Гледам добре са те описали в по-горни коментари!
  • 33 Антон

    8 4 Отговор

    До коментар #31 от "Юлиан":

    Е точно това им е болното на тези,
    Добре че е италианския пазар, в противен случай щяхме да четем в историческите книги за тях. Същите като оризарките, корола спорт 1.2. с екстри пепелник и калобрани.......
  • 34 Ваг

    3 8 Отговор
    Значи щом не караш алфа не разбираш от коли и си селянин. И не се харесваш на жалките жабарски фенове. Не мерси аз си харесвам VW и това ще е докато съм жив. И само да вметна нещо, когато Алфа Ромео направят лимузина като PHETON. Tогава ми говорете за лукс и интериор смешни мишоци.
  • 35 Volkswagen

    3 6 Отговор
    Правилно им го каза Фаетона пръщи от лукс много други японски коли не могат да се мерят с него та камоли алфа ниско кфалфициран автомобил. Не ми се пише по тези гнусни сайтове но се дразня когато некви нагли простаци плюят по VW и Audi.караите си варелите и не мислете ВАГ те са недосегаеми.

    Коментиран от #41, #44

  • 36 Ваг

    4 5 Отговор
    Значи темата е за Алфа,те почват да плюят Фв и очакват феновете на ФВ да си траят, е нагли сте!
  • 37 жабари

    2 7 Отговор
    ейййй аман от жабарите
    вие сте по-зле и от лагерните дръпнати колички щото поне технологии имат онези
    а жабарската история нито технологии нито качество нито иновации
    абе жабари да си апват спагетите и пиците и да си носят костюмите
    мпс-та да ги оставят на можещите

    Коментиран от #40

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 АЛФА Q4

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "Антон":

    КУЛТУРАТА СИ МИ Е ДОБРЕ,,ВАЖНО Е ЧЕ СВАЛИХ КАПАЦИТЕ И ПРОГЛЕДНАХ,,ЗА 12 ГОДИНИ САМО ТЕЗИ РАЗНОСКИ,А Я КАРАМ КАТО СЛУЖЕБНО БАЛКАНЧЕ,СЪСКАЙ ТЕ СИ,, АЗ ДОВОЛЕН

    Коментиран от #42

  • 40 АЛФА Q4

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "жабари":

    ОЩЕ ЕДИН РАЗБИРАЧ
    Г-Н ПРОФЕСОРЕ,,ТОЧНО ОТ ЖАБИТЕ ИДВАТ ИНОВАЦИЙТЕ,,ОТКАДЕ ИДВА КОМОНРАЙЛ,,FIAT--1992 година,ВСИЧКИ СЪВРЕМЕННИ КОЛИ СА БАЗИРАНИ НА РАЗРАБОТКАТА НА ALFA ROMEO 1928 г, ЕТО ТИ НАЙЙЙ ВАЖНИТЕ РАЗРАБОТКИ,
  • 41 АЛФА Q4

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Volkswagen":

    ТОЧНО ТАЯ ТРОШКА РЯДКО СТИГА ДО 200 К ПРОБЕГ,,ДВИГАТЕЛЯ Е В КАРТЕРА,,СЪЩО Е ПОЛОЖЕНИЕТО И ПРИ КАЕНА,РЕЗИЛА Е ГОЛЯМ
  • 42 Антон

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "АЛФА Q4":

    Мърляшката ви история започва още от нета. В българската версия на сайта , вносителите не са си направили труда да споделят каквито й да било данни за техническте характеристика на флагмана им, моторизации те му, цените.....
    Иначе сме големи....
    Е от 92 год. Освен с този комон рейл , има ли нещо с друго да се похвалите
    То форд е измислил колата, така че по твойта логика форд са по-велики защото цялото италианско автомобилостроене се базира на форд. Поне това е твойта логика.
    Ахахахахахах

    Коментиран от #43

  • 43 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Антон":

    ЯСНО,,ПО ЛЕСНО Е ДА СЕ ПИШАТ ПРОСТОТИЙКИ,ВМВЕСТО ФАКТИ,,ЗА АЛФА И ЗА ФОРД РАЗБРАХМЕ, ДА.,, АМИ ТЕЯ ВЕЛИКАНИ НА КОИТО СЕ КЛАНЯШ КАКВО,,ТЕ КАКВО
    ЕТО КАКВО,,ДИЗЕЛГЕЙТ,,МИЗЕРИЙ НА СВЕТОВНО НИВО,,АБСОЛЮТНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
  • 44 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Volkswagen":

    ДОКАТО ЧЕТА ВЕЛИКИ НЕЩА ЗА ФАЕТОНИ И КАЕНИ ПОПАДНАХ НА ЕДНА СТАТИЙКА ДАЛИ ТРЯБВА ДА МИЕМ ДВИГАТЕЛЯ НА АВТОМИВКА,,И ЗА ПАТИЛАТА НА КАЕН ПОЗВОЛИЛ СИ ЛУКСА ДА СМЪКНЕ РЕКИТЕ ОТ ВСЯКАКВО МАСЛО ПО ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК,,ИИИ 5000€ РЕМОНТ ЗА ТАЯ ( НЕРАЗУМНА) ПОСТЪПКА,,А Е МНОГО ЕСТЕСТВЕННО ДА БЪДЕ ИЗМИТ ЕДИН ДВИГАТЕЛ
  • 45 иии

    3 0 Отговор
    Това е спортен автомобил направен както трябва - карбонов, под 1 тон, без хидравлика на волана дори! Естествено, че нямада се продава. Ако гониш продажби правиш каквото там е масовката и готово.