Last news in Fakti

30 Юни, 2018 14:38 15 845 57

GT-R-ът на бъдещето

  • nissan-
  • gt-r-
  • italdesign
GT-R-ът на бъдещето - 1

Компанията Nissan представи уникален суперкар, построен на базата на купето GT-R Nismo. Автомобилът, който е с мощност 720 конски сили, е подготвен в чест на 50-годишнината на модела и на италианското ателие Italdesign.

GT-R-ът на бъдещето

Над екстериорния и интериорен дизайн работят екип от Nissan и по-конкретно от подразделенията на марката във Великобритания и САЩ, а за постройката на самата машина отговарят специалистите от Italdesign.

GT-R-ът на бъдещето

Всички каросерийни панели са сменени, нови са стоповете и фаровете, както и всички елементи в салона. Добавено е и активно подвижно антикрило, разполагащо със система за регулиране на ъгъла на атака.

GT-R-ът на бъдещето

Благодарение на промените височината на автомобила е намалена с 54 мм, суперкарът е станал по-дълъг с 94 мм и по-широк с 97 мм. Междуосието не е променяно - 2 780 мм. Що се отнася до двигателят, той също е модифициран, като мощността му нараства значително.

GT-R-ът на бъдещето

Конските сили са се увеличили от 600 до 720, а максималният въртящ момент - от 637 Нм до 780 Нм. Появяват се и два нови турбокомпресора, подобни на тези от състезателните коли от клас GT3.

GT-R-ът на бъдещето

Още от доработките по 3.8-литровия силов агрегат включват преработен колянов и разпределителен вал, смяна на бензиновата и маслена помпи с по-производителни, подобрения по запалителната, изпускателната и всмукателна системи.

GT-R-ът на бъдещето

Шестстепенната роботизирана скоростна кутия е усилена, а окачването е снабдено с електронно управляеми амортисьори Bilstein DampTronic I. Динамичните характеристики на суперкара не се посочват, но ще са по-добри от тези на стандартния GT-R Nismo , който ускорява до 100 за 2-5 секунди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    10 114 Отговор
    Опитват се хората от нищо нещо да направят, ама не се получава.

    Коментиран от #9, #27, #33, #38

  • 2 The KING

    95 9 Отговор
    Уникална красота. Точно това му трябваше на GTR - дизайн, при това от най-добрите - италианците. Всичко друго тази кола го притежава. Казах!

    Коментиран от #3, #13

  • 3 Гост

    19 89 Отговор

    До коментар #2 от "The KING":

    Кво си казал!!! Не виждаш ли, че е недодялан! Някой е накарал хора, които разбират от дизайн да доработят москвича, като му запазят концепцията. Че и му увеличили дължината... Ми той и до сега на фона на всичко хиперкаресто си беше автобус. Тази кола има май само отлично ускорение. Всичко останало и е булшит! Въобще не може да се намаже на "бандата" от порше нагоре! И аз Казах!

    Коментиран от #4, #15

  • 4 селянин

    56 11 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Годзила с този,,шестак,,със 720 к.с. изяде М-6,AMG GT,McLAREN 570.. Кузутоши Мизуно хвърли ръкавицата и очаква на Нюрбуринг да схруска нещо швабско-жабарско..А най вече манипулаторите от ВАГ.

    Коментиран от #16, #23, #41

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 дДXXHH

    46 10 Отговор
    Ейййййй шматкиииии, рибкиииии, пиленцааааа, нидейййти така да завиждатииии, че тоя гтр нисмо, и на списание няма го гледате че ви е скъпо и то....Японеца не могъл да прави колиа?? Тоя гтр на задна ша и праи ластеци...2.5 до 100 пиленцаааа, това покрай вас с немските сиренцаа, като стелт и ще си мислите че края на света идва...Айдеее приятно ви завижданеее да видите какво са детайли и какво е изработка и какво е истинска мощност а не немска купчина хоросан хахахаха гтр ли ГТР Нисмоо рибкиии!!!!! :))))))))))))))))))))))0000

    Коментиран от #7, #43

  • 7 Японеца

    48 10 Отговор

    До коментар #6 от "дДXXHH":

    Никой не може да бие Нисан от 2007, а този още 20г. ще го гонят немските прехвалени боклуци!

    Коментиран от #8

  • 8 asddsa

    10 28 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    Нисана вече отдавна е победен. А и едно от предимствата му - цената също отпадна с версията Нисмо, който има двойна цена на обикновения.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 порше

    10 26 Отговор
    Ако обичаш да караш няма да си купиш GT-R, а доста по евтиното порше GT3/GT3 RS.

    Коментиран от #18

  • 11 Расулюлах

    11 18 Отговор
    Нещо много ми идва тая оризова раса
  • 12 ЛУД ИДИОТ

    33 3 Отговор
    Нямам думи просто,каквото и да кажа ще е недостатъчно.УНИКАЛЕН!
  • 13 ЛУД ИДИОТ

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "The KING":

    Що бе,сегашния да не е грозен?
  • 14 Townboy

    8 21 Отговор
    Дачия дето вдига 300!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 ....

    8 17 Отговор

    До коментар #4 от "селянин":

    Гледай новото м5 как стоково яде гтр 800hp. На 400м ;) пълен смях
  • 17 Краси

    3 9 Отговор
    Ускорение от 0 до 100 между 2 и 5 сек....не може ли да сте по-точни....:))))))
  • 18 селянин

    22 4 Отговор

    До коментар #10 от "порше":

    Паранойчни ВАГени,това порше GT3RC-500к.с.цената почва от 150 000 евро,а най обикновен Nissan GT-R PURE-570 к.с. цена 200 000 лева.от 0-100 2,7сек-315 км/ч..VAG-3,9сек-300км/ч...VW е най- големия манипулатор,влезнаха в щатите и,,дизелгей,,
  • 19 onq s konq

    13 3 Отговор
    Ако погледнем ПРАКТИЧЕСКИ НА НЕЩАТА,в света има само 5 региона с МАКСИМАЛНО РАЗРЕШЕНА СКОРОСТ 140КМ/Ч и БЪЛГАРИЯ Е СРЕД ТЯХ.Това са освен нас Хърватия,Полша,щата Тексас,ОАЕ.За Германия всички знаем как е.Нещо повече:Дори и малка България със максимално закъснение ЗАПОЧНА ДА ВНЕДРЯВА МАСОВО "КАМЕРНО НАБЛЮДЕНИЕ"!Добре поне че ГЛОБИТЕ НИ СА ЗА ПЪТНИ НАРУШЕНИЯ са вероятно най-ниските в света.Като прибавим и ПОСЛОВИЧНИТЕ ЗАДРЪСТВАНИЯ В ПОЧТИ ЦЯЛА ЕВРОПА И АМЕРИКА...ЗА КАКВО СЕ КУПУВАТ ПОДОБНИ СУПЕРКОЛИ?!Според мен отговорът е ЕДИНСТВЕНО ЗА ДЕМОНСТРАЦИЯ НА ФИНАНСОВОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА КЛИЕНТА,Т.Е. ЗА ИМИДЖ В ОБЩЕСТВОТО.И понеже за тоя тип хора 1-2 милиона $ са нищо,затова си и купуват по 20-30 парчета,позлатяват ги,даже ги инкрустират и с диаманти.Да са живи и здрави-ние пък ще си шпорим с БМВ-тата 2-ра ръка 200 коня:)

    Коментиран от #40

  • 20 СЕКСКЪРТАЧ

    7 24 Отговор
    Отврат прилича на риба с отворена уста. Всички японски коли са грозни, кичозни и скучни!
  • 21 Мен

    14 1 Отговор
    Брутален е :)
  • 22 CL500

    7 20 Отговор
    Япончетата пак се размечтаха нещо. Това на снимките отпред мяза на китова акула, отворила пастта си, не ме кефи.
    Някакви фенчета все още живеят 10 години назад и си мислят миличките, че нисана нямало кой да го бие. Пълен смях. Не първия, ами най последния им Нисмо, си го бият вече не 1 и 2 спортисти. Друг ентусиаст си мисли, че бил по-бърз от АМГ ГТ-Р, даа, ама е. Тоя Мерц само със задно при това го търбуши последното Нисмо на писта. За Порше и Макларън да не говоря. То нисана нали е турбинка, ами що някой по-горе го сравнява с Порше ГТ3 РС, което си е само атмосферка. Ами ако го хване турбинираното ГТ2 РС, ко ша прайм ?!? Тая кола наказва всичко преди класа на хиперкарите.
    И това ускорение от 2 секунди и малко е само за публиката, то е ЛЪЖА. Постигнато е само с изтърбушен кокпит и идеални условия. Просто е лъжовна реклама. За разлика от това, обявените резултати от Порше ВИНАГИ се припокриват с реалните, та дори са и по-бавни.
    Нисаните бяха само атрактивни заради цената си, ако се сравняват с спортистите, на новите им цени - не мерси.

    Коментиран от #25

  • 23 Гошо

    2 25 Отговор

    До коментар #4 от "селянин":

    Много трудно този японски кенеф да бие нещо на гиганта VAG
  • 24 vasik atanasova

    2 9 Отговор
    само за пистата е това
    иначе не
  • 25 селянин

    13 3 Отговор

    До коментар #22 от "CL500":

    Поспри се за малко..AMGgt r.. 315км/ч,V-8,577к.с.две турбини,4X4..3,6 сек/100-330 000лв....Nissan GT-R prestige-210 000лв,570к.с.V-6,315км/ч от 0 до 100 за 2,7 сек.и това не е Nismо..Бенц са мошеници,като ВАГ..преди месец изтеглиха 800 000бр,хванаха ги,що са манипулирали софтуера..при Matsushita Elektronics таково нещо няма.

    Коментиран от #28, #31

  • 26 гост

    14 4 Отговор
    Тоа ГТР ще набие много прехвалени и прескъпи щайги, и както на първия, много години ще му дишат праха някои премиум марки............... :)))
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Антон

    10 6 Отговор

    До коментар #25 от "селянин":

    Кротнете се малко с тези гт-р.
    Единствения плюс на колата е сравнително добрата динамика за парите, които плащаш. Нищо повече. Евтината пластмаса вътре, кофти мокета по вратите, твърдата кожа и примитивните дисплеи вътре не дават усещането което човек получава в спортни коли от аналогичен клас. Казвам го като притежател на такъв нисан , модел 2017. За парите които даваш, може би колата е ОК, но много лесно се забелязват икономиите които са правени, за да се постигне тази цена. А знаете ли че това ускорение, и още по-добрата динамика се получават при изключен VDC. Обаче поради икономия в трансмисията която може да се счупи при прекалено натоварване и качествени лаунч контроли ти е забранява да изключваш тази система - всъщност ти можеш я изключиш, но при проблем ще ти бъде отказано гаранционно обслужване. Всичко каквото правиш се записва в така наречената черна кутия и първото нещо е.в сервиза е да я прочетат, мисля че записва и броя на стартовете които правиш с vdc off. И това го пише в книжката на колата. И какво се получава - дават ти едно ускорение по каталог, което обаче може да получиш на твой риск, тъй като те съветват да не изключваш тази система.
    Нисмото вътре е по-така но на цена 180-190 хил.евро, трябва здраво да те пери сачмата да дадеш толкова пари за нисан.
    Тъй като имам и порше, то ми се струва като луксозна лимузина след като съм карал нисанката.

    Коментиран от #30

  • 29 Пламен Марковв

    11 9 Отговор
    Е пишкодръпковци, нз за какви бмвта, мерцедеси и поршета ми говорите ама ви трябват още 2 живота да живеете и да прочетете няколко 100-тин книги, за да се образовате и разберете за тази кола. Кое ще бие този Нисан бе дечица, това ще прави дупка във времето, това ще бие вс рекорди бе детската градина. Японците никои няма да ги стигне, никога..Какво ми споменавате тези м5-ци ли кви са там м-пауъри,където на 50 000 влиза за билени лагери(консуматив), щот не им издържат чаркаляците(боклуци). Вижте какво е самолет в тяло на автомобил, лапенца
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 CL500

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "селянин":

    Все още не съм чул за Мерцедес ГТ-Р да има 4х4, дай линк да видя, щото НЯМА ТАКЪВ! Само са със задно. В САЩ се продават за 157К долара. Спрете се и свалете очилата. Има клипове в тубата за сравнение на този Мерцедес и Нисмо на писта. Като цяло Мерца би с 2 сек на пистата, хвалеха го за супер директното и остро поведение, за усещането за пътя и т.н. За материалите вътре няма смисъл да говорим. Отбелязаха и, че цената е доста по-голяма от на Нисмото. Но който има пари ...
    А за Порше ГТ2 РС просто са като в различни лиги с Нисмото. Тубата е фрашкана с клипове и за право ускорение на какво го прави Поршето. За писта пък няма въобще какво да говорим, ама ВЪОБЩЕ!
    Тука гледам се упражняват разни заслепени фенове, дето от 10 години са запомнили тоя ГТР, та тоя ГТР и толкоз. Ама какви коли излязоха от тогава, какво е сега положението не е важно, нали ?!?
    Пак казвам, ГТР имаше 2 хубави неща - динамиката за тази цена (ама в началото) и възможността за доработки по двигателя да го пържат и над 1000 коня. До там!

    Коментиран от #35, #36, #39

  • 32 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #30 от "Японеца":

    Виж моя изказ.
    Виж начина по който ти се изразяваш и епитетите които използваш.
    Ако се замислиш малко ще разбереш защо мога да имам такива коли а на теб възможностите ти се простират да обидиш някой.

    Коментиран от #34

  • 33 Японски

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Официални времена!

    http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Я отвори линка

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "CL500":

    Я отвори тоя линк!
    http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
    И коментирай гаражния си опит!

    Коментиран от #44

  • 36 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "CL500":

    Никога няма да те разберат, фенбойчетата.
    Това което са направили поршето с гт 2рс, ферари писта, ламбо хуракан перформанте, макларъна 720, мерца амг гтр, нисана колкото и да се напъват никога няма да постигнатмежду другото базовата цена на амг гтр е 334 хил.лв с ддс. , с екстрите да отиде на 380. Това е цената на нисмото. За мен трябва да си пълен кукувец да избереш нисана пред това.
    Като го карам моя нисан децата и тинейджърите най-много му се радват.....
  • 37 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Виж времената на Нюрбургринг":

    На клинчарнка е яко баровско да си стоя на открито.
    Поздрави на баровците от мене.
  • 38 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    ЕЙЙЙ ЕКСИК ОТ СЕЛЯЦИ
    АБЕ ТЪПО ПАРЧЕ ХОДИ СЕ ГРЪМНИ БЕ ПОМИЯР ДОЛЕН
  • 39 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "CL500":

    АЙДЕ БЕ НЕ СЕ ЛИ УМОРИХА СЕЛЯЦИТЕ БЕ ЛЕЛЕ БОЖКЕ ЛУД УМОРА НЯМА
  • 40 Барбароса

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Повечето такива коли отиват за ОАЕ и една друга част за колекционери и суетни протежета.
  • 41 Барбароса

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "селянин":

    Манипулаторите от ВАГ!!!!😁😁😁
    Съвсем на скоро и Мерцедес го ядоха това дърво!
    Май още никой не е разбрал че всички авто производители лъжат за едно или друго.
    Действителните характеристики на колите не са това което пише по каталог.
  • 42 Барбароса

    1 0 Отговор
    Колко от Вас дето коментирате тук имате навършени 25-30 години?
    Питам защото много разбирате,добре че живеем във интернет пространството та да се образовате от Чичо Гугъл или Ютуб.
    Да живее интернета!!!Наздраве🍷
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 CL500

    4 2 Отговор

    До коментар #35 от "Я отвори линка":

    Тези времена на Ринга (където дават Низмото да е само 2 сек по-бързо от Мерц ГТ-Р, който е само със задно и 2 сек на над 7-минутна писта..) за мен са малко нерелевантни. Защо? Ами защото определени марки отиват там само да си тестват колите, а други правят специални изпълнения само заради Ринга - само за едното доказване (след като им липсва исторически авторитет). Второ - някои времена са на коли, които са изтърбушени, със сменени елементи и прочие, не дотам серийни. Трето и много важно - не знам кой с какви гуми е бил - дали са серийните, дали полусликове или направо сликове. Четвърто - кой при какви атмосферни условия е направил времето си, кой е пилотирал и т.н. Има толкова фактори. Затова много по-истински тест е да са стокови машини като от шоу-рума, тестът да е един след друг от един и същ пилот. Както казах преди, в автомобилните предавания правят точно това и на шосе, и на писта - стокови машини, еднакви условия, еднакъв пилот.

    Коментиран от #47

  • 45 Обективен

    1 0 Отговор
    Да вземем да сложим вече ТОЧКА! Едва ли някой друг ще успее да създаде такава кола за такава сума...
    https://youtu.be/s8O5ncJWWao
  • 46 ВАГ

    1 4 Отговор
    ГъТъРъ-то има 1000 продажби ,Порше милиони -когато фактите говорят и боговете мълчат (явно устите на бедните БГ прошляци не могат да се затворят).
  • 47 селянин

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "CL500":

    Защо навирате,,осмаците,,при шест цилиндровия Nissan GTR,единствено пишете за порше гт рс..то е шестак ама 100к.с. по малко,даваий за амг v-8,580 к.с.със четери завиващи колела ай ай 3,6 сек до 100.Тези показатели ги правеше супрата преди 20 год...шестак..600к.с.е ако се завъртиш и я пипнеш още малко става гтр-700к.с..

    Коментиран от #48

  • 48 Антон

    2 4 Отговор

    До коментар #47 от "селянин":

    Хехехе
    Супрата, супрата,
    Хахаха, това нещо нещо вече не съществува като модел. Спряно от производство! В момента правят корола спорт 1.2 с 120 коня и екстри калобрани.
    Виж едните къде са, пък другите си спрели супер дупер мега успешния модел от производстов и що така.

    Коментиран от #52

  • 49 татко ти

    4 2 Отговор
    Какво го коментирате този дървен ГТР?Защо не пуснете статия за обиколката на Порше 919 на Нюрбургринг?Новият абсолютен рекорд е 5:19:55 мин.Какви ГТР-и какви супри,какви кашони са ви в главите.Порше мачка всичко наред.

    Коментиран от #50, #51

  • 50 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "татко ти":

    Интересна новина даваш. И аз не знаех, но тук не знам дали изобщо ще я публикуват, защото сега само се лансират електрически боклуци. Веднага писаха за рекорд на електричка в Пайкс Пийк. Сега обаче гледам, че рекордът е поставен преди 4 дни от Порше, ама никой нищо не пише за това. А рекордът наистина е впечатляващ и то за кола с 720 к.с. която се оказва почти минута и половина по-бърза от миксера с 1360 к.с.
  • 51 Антон

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "татко ти":

    Има само една разлика , която е много съществена , но и неумаловажава постижението на поршето.
    В единия случай говорим за серийно коли, които можеш да шофираш по пътя. / порше отново държат рекорда с гт2 рс/
    А това което ти ни даваш за пример е по-скоро болид в несерийко произвдоство, което не можеш да караш легално по улицата
  • 52 селянин

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Антон":

    Тоз е голям паранойк,аз му пиша че,,Супра,,V-6,през 20 век е давала тези показатели..където през 21 век ги дава wag..то в яслата знаят че,,Supra,,e спряна от производство..но Антошка собирает картошка ..и плямпа за стелки,чистачкии..и защо Тойота превзе Северния полюс без калобрани.А ваг с манипулации и всички екстри ги изритаха от щатите..

    Коментиран от #53

  • 53 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "селянин":

    Хаха,
    Добре де разбрахме за супрата.
    Кажи сега какво иамт тойота, нещо по-засукано, нещо по-спортно, по-мощно
    Нищо

    Коментиран от #55

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 селянин

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Антошка пошел копать картошку..Знаеш ли кой влачи,,совалки,,в САЩ-,,Тundra,,ваг-правят пикапи през 21 век,,амарок,,а..Hilux e излязъл кога си бил сукалче,а легендата,,Supra,,скоро ще се завърне,защото тя за,,Toyota,, е качество,здравина и нещо повече от ваг.Антошка дай некой хибрид на ваг,с истински софтуер..

    Коментиран от #56

  • 56 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "селянин":

    Човече статията и дискусията са за спортни коли, не за тръкове, спрени отнпроизвпдство коли и совалки Разбираш ли.
    Говорим към настоящия момент.
    Хибриди в порше има и панамерата и кайена. И то такива хибриди чиято динамика тойота няма да постигне никога.
    Разбрах ти болката, тъй като няма спортен автомобил към момента, започваш да ми говориш за совалки, тръкове , софтуер.
    Ама нормално, селяните карат тръкове, хората с положение се возят на порше.
    Поздрави и чакай супрата, която ще бъде съвместна разработка с бмв защото нямате капацитета да пуснете читав мощен двигател

    Коментиран от #57

  • 57 селянин

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "Антон":

    Антошка пошол жрать картошку..смехурко,питай баба Цоцолана кога,,Tundra,,e спряна от пройзводство,И кога твоите манипулирани шайени,кайени,стъпят в щатите,ми се обади,на север и юг,и 4-те А..та-Азия,Америка,Африка и Австралия..властва,,Toyota,,това не се постига с лъжливи софтуери..там място за ваг няма.