Last news in Fakti

5 Юли, 2018 10:42 25 251 71

Мощни компактни коли: Кои са добри и кои да избягваме?

  • хот-хеч-
  • класация
Мощни компактни коли: Кои са добри и кои да избягваме? - 1

Всеки има своите предпочитания към марка и модел, независимо от класа автомобили, които харесва. Ако все пак се чудите какъв хот-хеч да си вземете, то вижте класацията, която ви представяме. Тя е направена от WhatCar, които оценяват новите горещи хечбекове на пазара.

Те класират десетте най-добри според тях, като отбелязват и два автомобила, които не са препоръчителни за покупка. При съставянето на рейтинга се обръща внимание на мощност и бързина, но се гледат и критерии, като управляемост, практичност, комфорт и ежедневна експлоатация. Вижте.
Най-добрите хот-хечове
10. Volkswagen Golf GTI
9. Audi S3

8. Ford Focus ST

7. Ford Fiesta ST-Line

6. Audi RS3

5. Volkswagen Golf R

4. Mercedes-AMG A45

3. Hyundai i30N

2. Ford Focus RS

1. Honda Civic Type R

А ето и двата, които се определят, като непрепоръчителни
Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde
Opel Corsa OPC


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шофьорът

    24 27 Отговор
    Женска работа!
  • 2 мм84

    91 58 Отговор
    Хахаха 2 аудита и два Голфа, няма такъв цирк. БМБ 1/2 серия е пъти по-класен, качествен и приятен за шофиране от легените на ВАГ. Не знам защо в класацията не фигурира и Рено Меган, един истиснки еталон при хот хечовете и Сеат Леон купра, който цена-качество е за предпочитане пред донорите Голс и С3. Поздравления, че все пак сте помостили измежду жалката продукция на ВАГ Форд и Хонда - два много сериозни автомобила с доказани достойнства на писта.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 civic

    47 20 Отговор
    Хейтърите на Honda да не се чувате , щото тоя civic дава най-добри времена на пистата от по-горните в топа , по-здрава е и си заслужава мястото ;) Този звяр би трябвало да ви затвори устите ,че хонда правят малки и слаби мотори ;)

    Коментиран от #17, #29, #32, #68

  • 5 Wicked

    22 11 Отговор
    Кои е на първо място .. ХОНДА РЕСПЕКТ Сполай
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ivan

    83 0 Отговор
    На последното авто изложение в София, Фокуса беше на цена 90 000лв, а до него Мустанг 5.0 V8 за 92 000лв.
    Какъв хот хеч бе мен!?
    Тези коли са хубави резачки но цените им са....олеле майко.

    Коментиран от #9

  • 8 Иии

    50 4 Отговор
    Фокус СТ си е $25к. Мустанг 5.8 $30к. За съжаление в България пазарът на истинските американски коли ( не европейските им
    - немски версии ) е по-малък и цената е по-висока. Немците са се вкочанили в Европа и не допускат конкурентен пазар, а от това губим само ние. Абсурдно е голфа да струва повече от Мустанг екобууст, който е в пъти по-добър във всеки показател.

    Коментиран от #44

  • 9 953

    38 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ivan":

    В САЩ цената на спортния фокус се равнява на 40000лв, а Мустанга варира от 40 до 70000 в зависимост от версията. В сравнение, показаните по-горе немски коли са супер надценени за същите характеристики спрямо японските и американските. Просто внасянето от друг континент излиза скъпо, а немците не позволяват да се произвеждат в Европа на конкурентна цена като им държат високи такси.

    Коментиран от #65

  • 10 гост

    52 1 Отговор
    Хондата е безспорно изумителна за скромната цена от 55 хиляди лева. Обаче, както колегата по-горе е написал в България всъщност струва цели 71000. Не стига, че сме по-бедни от останалите държави, ами за да купуваме европейски коли, вдигат цените на вносните с цели 25%.
  • 11 дфгдаг

    29 17 Отговор
    отново немските кенефи заемат почетните последни места....
  • 12 Алфа Ромео

    41 1 Отговор
    Хонда или Фокус, макар че и за Хюндая се чуват много добри отзиви напоследък.
  • 13 гост

    24 13 Отговор
    Форд Фокус СТ е най-доброто като дизайн, качество, вървене и цена.
  • 14 PSA

    36 6 Отговор
    Швабите пак са плащали за класация - нямат спирка по тази линия...

    Коментиран от #26

  • 15 НАТО ВЕЦ

    9 5 Отговор
    Пълна тъпня.
  • 16 СамураятОтБацоваМахала

    15 0 Отговор
    Бих избрал Хонда-та, така като ги видях. Цвета обаче да е повече червено бордо отколкото типично червено. Чувал съм от коментиращите, японските коли са хубави.Евтино обслужване, малко реглажа на клапаните е фин, прилично качество, като дизайн -най-доброто със френските.
  • 17 123

    9 30 Отговор

    До коментар #4 от "civic":

    Тоя Сивик дава най-добри времена по напълване на купето с дъждовна вода през шибедаха. Направо няма равен.

    Коментиран от #54

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 НАТО ВЕЦ

    5 2 Отговор

    До коментар #18 от "Николай Колев":

    Гроздето е кисело.
  • 20 На Преслава МАЙКА И

    15 16 Отговор
    От всички само корса ОРС става - другите са кенефи
  • 21 Хонда

    13 9 Отговор
    Хондата е здрава,бърза и евтина за обслужване.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 пост

    6 4 Отговор

    До коментар #18 от "Николай Колев":

    защото тази алфа е с шаси на Пунто. Едено магаре, колкото и да го кичеш, си остава магаре.

    Коментиран от #47

  • 24 пост

    9 9 Отговор
    Хондите и Тойотите заприличаха на космически кораби - пластмасата взема все по - причудливи форми.// Новата а-класа на Мерцедес има страхотен дизайн и стъпва широко.

    Коментиран от #28

  • 25 хцхйхйжк

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "москвич408":

    а ти откъде си бре хаспел,да не си от марс.....
  • 26 123.300д

    16 5 Отговор

    До коментар #14 от "PSA":

    Те нали си платиха на миналото световно да са шампиони,сега не дадоха нищо и корейците им разказаха играта...та и колите им такива,а още повече ако класацията е направена от аутобилд или друга такава фирма-просто от прехваления им голф,счупеното Ауди, вечно закъсалите по "аутобана" нови Мерцедес и БМВ и раждиво-кафевия Опел няма да има по-хубави и "надеждни"...по пътищата на Европа много рядко може да се види закъсал френски и италиански автомобил, като изключим пукнати гуми...

    Коментиран от #31, #60

  • 27 123.300д

    13 7 Отговор

    До коментар #18 от "Николай Колев":

    Защото не може да си позволи хубава кола явно... алфата и Субару не са за всеки
  • 28 Голям праз

    15 3 Отговор

    До коментар #24 от "пост":

    Ей шлоко кажи коя немска кола е само от желязо бре разбирач.В неските коли има повече пластмаса от японските само ,че немците умело си замазват пластмасарките с разни покрития махагон тип руски пазар и кожа от алигаторски К.....р и.т.н.Като ням друго какво да кажете немски фенове и веднага пластмасата ви е в устата.Немците много обичат да работят с пластмаса на много важни възли по-охладителната течност за да може по - лесно да ти роди колата точно като пътуваш лятото към морето.

    Коментиран от #33, #46

  • 29 лимонад

    6 4 Отговор

    До коментар #4 от "civic":

    аудитата и голфа стават за ежедневна употреба - по разпространени са и имат по висок клиренс, докато хондата и повечето от останалите са "бутикови" за марката и се продават по малко бройки в сравнение с другите. от там - трудно намиране на части, по-скъпи ремонти и ако са по-ниски - просто се карат само по съвсем равен път.
    Това някак вероятно е дало привес при избора и при класацията. Иначе останалите не са изобщо за подценяване и по много параметри може и да са по-добри. Но доколко са приложими за ежедневието?

    Коментиран от #42, #52

  • 30 Ivan

    9 2 Отговор
    Такива култови бегачки но достъпни като цени и обслужване като Голф GTI 2,3 и 4, Опел Кадет / Астра, BMW 318ti, 325ti и тн няма вече да видим.
  • 31 селянин

    9 4 Отговор

    До коментар #26 от "123.300д":

    Много добър коментар,Е.С.не само e ваг,бенц,бмв..има нещо което тук липсва-Giulia,тя сложи германските си конкуренти в задния си джоб.

    Коментиран от #35, #51

  • 32 Я па я

    5 15 Отговор

    До коментар #4 от "civic":

    Ма тая хонда кивик много грозна .

    Коментиран от #34

  • 33 Ъъъъ?!

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Голям праз":

    "...по-охладителната течност..." - НЕГРАМОТНИК
  • 34 УордаН

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Я па я":

    като майка ти
  • 35 Алфа Ромео

    6 2 Отговор

    До коментар #31 от "селянин":

    Тук става въпрос за компактни хот-хечове, Джулията е една идея по-голяма и няколко идеи по-расова.

    Коментиран от #45, #50

  • 36 OPC

    6 5 Отговор
    Какво й е на 207-коньовата Корса?? Не съм им гледал цените на тия хечове, но със сигурност тя е от най-евтините, а и все пак е Опел - доказано здрава!
  • 37 Шофьор

    3 5 Отговор
    Само Опел!

    Коментиран от #57

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Да да

    3 1 Отговор
    Опел нали вече е френскини го наплюха! А Рено Меган да не би да е лошо?
  • 41 Koti Puka

    0 7 Отговор
    Само Дачия,купуваш А класа и получаваш Рено. Купуваш нов Опел и получаваш Пежо. Купуваш Дачия и получаваш Рено сглобено в братска Ромъния. Vive le France!
  • 42 очевидно

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "лимонад":

    Това не са коли за ежедневието, а за натискае на газта... Приложими са за сътезания, за фукария и ако всеки ден пътуваш София-Бургас или някой аутобанпо света. С тези коли не си комфортно за кратък път, градско или дупчестите ни постоянно ремонтирани пътища. Не виждам, за какво ти е такъв автомобил по нашите постоянно реновирани пътища? В сервиза често ще ти усвояват суми за ремонти, я предница, прагове, ...
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 ALFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Иии":

    ЯВНО ИМА И ПРОГЛЕДНАЛИ.БРАВО ПИЧ
  • 45 селянин

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    Ама аз нали съм сеянин не видях че са скосени отзад нещо като Lancer, Impreza,ама тва е японско,тия от ваг що не са сложили,нещо по топло от голф..Октавия RS Tsi 250 к.с.

    Коментиран от #49

  • 46 ALFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Голям праз":

    КВО ЗАМАЗВАНЕ БЕ БРАД.ЧУПЯТ ИМ СЕ ДРЬЖКИТЕ КАТО СОЛЕТИ .И СЕ ЛЮЩЯТ КАТО КЕСТЕНИ И КОПЧЕТА И ОБЛИЦОВКА.МАНИ ГИ ТИЯ ТЕ СА МАЗОХИСТИ
  • 47 ALFA Q 4

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "пост":

    ТОВА МАГАРЕ Е В ПЬТИ ПО ИЗДРЬЖЛИВО ОТ голф
  • 48 Гошо

    2 12 Отговор
    VAG е най доброто

    Коментиран от #56

  • 49 очевидно

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "селянин":

    Политиката а ВАГ е такава, Вагените и Порчето на преден план, а Шкода, Сеат за бюджетно попълнение. Ако говорим за качества, Сеат Ибиза може да обере точките пред не едно от горекласираните коли. Ако се оборудва Шкода Рапид също. Класациите са субективно нещо. Не се знае Тесла Чеми къде би се класирал?
  • 50 ALFA Q 4

    4 4 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    БИХ СЛОЖИЛ 200 ПЛЮСА ЗАЩОТО ТАЗИ КРАСОТА РАЗМАЗА ВСИЧКИ НЕМСКИ ПРЕМИУМ РЕЗАЧКИ И ТОВА ШВАБИТЕ ВЕЧЕ ОСЕМ ГОДИНИ НЕМОГАТ ДА СТИГНАТ.ЗНАМ ЧЕ ЩЕ РЕВНАТ СЕГА КАМАРА СЕЛЧОВЦИ МА ВСЕ МИ Е ТОЛКО. РЕАЛНОСТА Е ДРУГА .
  • 51 ALFA Q 4

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "селянин":

    МА ТОВА ПРОДЬЛЖАВА ДОСТА ДЬЛГО .ОЩЕ НЕ СА НАМЕРИЛИ ОТГОВОР.МНОГО СА ТЕХНОЛОГИЧНИ..ТОВА Е КОЛАТА КОЯТО РАЗВАЛИ СЬНЯ НА НЕМСКИТЕ КОНСТРУКТОРИ ЗА ГОДИНИ..А ГИ ЧАКА И ПО ЛОШО.. ОЧАКВА СЕ И НАТОЧЕНАТА ВЕРСИЯ НА GULIA
  • 52 ALFA Q 4

    3 2 Отговор

    До коментар #29 от "лимонад":

    АБЕ ЗА СКЬПИ РЕМОНТИ АУДАЧИЙ НАЙ ДОБРЕ ЗНАЯТ ЗА КВО СТАВА НА ВАПРОС..НЕЩАТА ОПИРАТ ДО ХАРАКИРИ
  • 53 станчо

    2 3 Отговор
    това мощни коли ли са. божееее. аз с 5.7 трябва да съм космическа ракета

    Коментиран от #55

  • 54 ALFA Q 4

    5 6 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    ТОЧНО ЗА ПЬЛНЕНЕТО С ВОДА ГОЛФАДЖИЙТЕ ИМАТ НАЙ ГОЛЯМ ОПИТ ИЙЙЙ НАЙ ГОЛЕМИ ПРОБЛЕМИ.. НА КОЛКО ГОЛФАДЖИЙ ИМ РАБОТИ ЦЕНТРАЛНОТО ИЛИ ЕЛ СТЬКЛАТА.ВЕНТИЛАТОРА В КУПЕТО БАЧКА САМО НА 4 КЛЮЧА ЗА ФАРОВЕТЕ СЕ БАЗИЧКА. ВРАТИТЕ ОТКАЗВАТ ДА СЕ ОТВАРЯТ ОТ КАДЕТО И ДА Е .А ЗА ИЗГОРЕЛИТЕ КРУШКИ НА ФАРОВЕТЕ .ПОСТОЯННО..ЕЙ СТИГА НИ ТРОВИЛИ С ТЕЯ КАЛЯСКИ БЕ..СЕДАЛКИТЕ СА КАТО ПЕЙКИТЕ НА ЦЕНТРАЛНА ГАРА.ЕКСИК И НЕМСКИТЕ ЧУМИ

    Коментиран от #66

  • 55 ALFA Q 4

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "станчо":

    ШЕВИ 1983
  • 56 Гинка

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Гошо":

    хахахах мечтател:D
  • 57 Ivan

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Шофьор":

    В грешка си да знаеш.
    Казва ти го човек който кара Инсигниа турбо бензин.
    Смених 20 годишен Мерцедес Е класа и БМВ 5-ца за по нов Опел ама нъцки пич...Опел никога няма да бъде БМВ или Мерцедес.

    Коментиран от #64

  • 58 ГостЪ

    2 2 Отговор
    Суперсмешно плетено проучване .
  • 59 вижся

    1 0 Отговор
    забравихте Peugeot 308R Hybrid, със общо 500 конски сили от които 2 по 100 са от електрическите двигатели на предните и задните колела и отвява ауди RS3 безпроблемно
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Франсето

    1 0 Отговор
    Маца,борче и ромче невозим брато ;)

    Коментиран от #63

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Ivan":

    Добър ден, той Опела кога е имал претенции да е БМВ и Мерцедес, просто е една прилична семпла кола по-евтина и по-надеждна от споменатите премиуми.

    Коментиран от #67, #70

  • 65 Сеат Леон купра

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "953":

    Да бе ама в Европа цените на фокуса са като на голф, та въпроса кое е над ценено.?
    За мен в момента най - добрия хеч е сеат леон
  • 66 Бате къде живееш

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "ALFA Q 4":

    Ти за голф 1ца говориш, за костенурка ли?

    Коментиран от #69

  • 67 Не съвсем

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Алфа Ромео":

    Имал съм два опела, една Хонда, един фолксваген, но се спрях на сеат. Ако ми се дават пари за премум марка, то е ясно - трите германски. Ако искам по нисък клас, сеат и Шкода. Опела бива, но с американските марки приключих - Опел и Форд повече не..
  • 68 Хаха

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "civic":

    Те па изкараха един по мощен мотор и сега той ще бъде гордост и мечта за всички собственици на оризови легени с двигатели от косачки
  • 69 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Бате къде живееш":

    ВДИГАМ МИЗАТА. ЗА5/ ЗА 5+/ ТА ДООООО
  • 70 Ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Алфа Ромео":

    Така е, няма спор по въпроса но дори нов Опел не може да се сравнява със старо БМВ 5-ца или Мерцедес Е.
    Единствено Опела е по-нов и на теория по-надежден.
  • 71 ASD

    0 1 Отговор
    Само погледнете пазара на 5 годишните коли от въпросните марки и модели. Как им спада цената и на кои с колко процента. Ауди и форд трябва да са в края на класацията, а не на първо място. Фолцваген не са това качество което бяха нито са ремонтно пригодни, както преди.

    Поредната измислена класация прославяща германски кошници. Най-нелогичното е че липсват представител на Тойота и френските марки.