7 Юли, 2018 10:30 16 400 15

Колко струва Renault Espace на старо в БГ

  • renault-
  • espace-
  • mobile.bg
Колко струва Renault Espace на старо в БГ - 1

Въпреки че минивановете постепенно излизат от мода, като на тяхно място все по-успешно се наместват функционалните SUV-та, те все още имат своите почитатели у нас. Renault Espace е първият масово произвеждан европейски многофункционален автомобил и макар последното му поколение да не се продава у нас, то предишните четири се предлагат на пазара ни за употребявани автомобили. Моделът се произвежда от далечната 1984 година, като третото поколение се счита за един от най-елегантните миниванове.

Колко струва Renault Espace на старо в БГ

Espace се предлага в къса и дълга версия, като дългата се казва Grand Espace. Това е хубаво, защото всеки би намерил нещо за себе си, ако е заклет фен на Renault. Ние обаче акцентираме на късия Espace, защото е по-удобен за паркиране и по-маневрен, но от друга страна събира по-малко хора и багаж. Да не забравяме, че това е и един от моделите, които бетонира Renault на едно от лидерските места сред производителите на ванове. Миниванът на Renault винаги е имал специфична, но твърда клиентела.

Колко струва Renault Espace на старо в БГ

Цените на употребяваните екземпляри са по-високи от тези на конкурентните предложения на други марки, което съвсем не им пречи да владеят обширна част от пазарния сегмент. Доколко оправдана обаче е покупката на Espace втора ръка? Оценките за надеждността на модела са противоречиви, но едно е сигурно - той съвсем не е лишен от недостатъци. Може би най-неочакваният от тях засяга наглед неуязвимата към корозия каросерия. Нейните панели са изработени от композитни материали, но рамките на прозорците, например, са метални. Не са поцинковани и с времето започват да ръждясват неприятно. Какви екземпляри от минивана Espace се предлагат у нас, вижте ТУК.

Колко струва Renault Espace на старо в БГ

Колко струва Renault Espace на старо в БГ

Колко струва Renault Espace на старо в БГ


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто спеца

    30 20 Отговор
    Пластмасовото Рено!
  • 2 Ефтини сензации

    28 37 Отговор
    Средно статистическо парче скрап.
    Никога не бих си купил тоя боклук!

    Коментиран от #14

  • 3 jambazina

    29 2 Отговор
    Абе авторе, толкова ли не можеш да изпишеш името на родината си та съкращаваш? Много е тъпо.
  • 4 фейк статия

    23 1 Отговор
    Некомпетентност и "копи - пейс"!!!... Има мини ВАН Renault Scenic! Ван е Renault Espace Още при старта на четвъртото поколение на модела френският ван се предлагаше и в удължената версия Renault Grand Espace. При нея изобилието от място при многобройни варианти за вътрешна подредба придобива направо разточителни измерения с товарен обем, който може да бъде разширен до 3050 литра
  • 5 реалист

    22 2 Отговор
    Пластмаса и композитен материал са нещо съвсем различно,ама за пластмасови глави е все тая.Който не е карал само той може да плюе.Мен ме кефи и пак бих се метнал на една Quadra.Съвременен СУВ - мерси.Бездънна яма за пари.
  • 6 RichardHammond

    11 16 Отговор
    Като сложим ремонтите - мама си и баща си :)
  • 7 Logrus

    24 6 Отговор
    Имам Еспас 2. Не го заменям за нито един СУВ или по-модерен ван. Огромно, много светло купе, много приятно за каране и с нормални разходи за подръжка.
  • 8 Аааа

    14 34 Отговор
    Чудя се , как може да си фен на рено ?

    Коментиран от #9, #11

  • 9 XXL

    29 2 Отговор

    До коментар #8 от "Аааа":

    И аз се чудя как може да си фен на футболен отбор,на чалга певачка,на марка телефони и т.н.,ама има всякакви...
    "Въпрос на вкус!"-казало кучето и се облизало под опашката.
  • 10 Тото3

    27 4 Отговор
    Имам вече 6та година Еспас3. Ако този ван беше чисто нов,не бих си купил никаква друга кола.И макар да е 18-19 годишна,не мога да сравня пространството,возията комфорта с нито една друга нейна връстница от същия клас.
  • 11 Фгхй

    22 4 Отговор

    До коментар #8 от "Аааа":

    А на кое????По зле е фен на ВАГин....но тази група никои не пита защо....ВСИЧКИ ЗНАЕМ.....оти арчи малко и бега....ПРОВАНСЪРИ...а ВАГините са НАЙ ДОЛНАТА И ЛЪЖЛИВА СЕКТА ЗА ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА/не коли/....дори доскоро самите те ни убеждаваха ,че правят коли...дас ауто....СМЕШНИЦИ ЛЪЖЛИВИ....
  • 12 Антон1

    10 11 Отговор
    Тая кола винаги са я спрягали за една от най- проблемните !
    И не само Аутобилд или АМС ! :)
  • 13 очевидно

    7 1 Отговор
    Колкото хора, толкова и мнения. Един съученик кара Гранд Еспейс. Ходят клубно на състезания по ориентиране и му трябваше обемна кола. Сега е страшно доволен, товарят се с багаж, байкове, ходят по туризъм, на състезания. По дизайн мисля, ще заедно с Крайслер Вояджър са най-доброто на пазара. Повече от това вече минава към микробусите.
  • 14 очевидно

    10 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ефтини сензации":

    Няма лоша кола, има калпав стопанин! На татето Жигулката е стара, но като се притегнахме клапаните и това онова, върви като нова. Все ме питат продава ли се? А е стар модел, гори 7-10 на 100.Да оплювате този красив и практичен ван Еспейса е жалко - това е страхотен ван. Двигателите на Рено са тихи, надеждни, икиномични. Еспейс 2, 3 са от най-практичните автомобили.
  • 15 PlimP

    5 0 Отговор
    3.5 наказава доста "бързи" бенвета, бенцове, вагени и т.н.