Last news in Fakti

16 Юли, 2018 10:01 3 755 10

Най-скъпата евтина Tesla

  • tesla-
  • model 3-
  • performance
Най-скъпата евтина Tesla - 1

Електрическият седан Tesla Model 3 продължава ад изпитва трудности с производството си. Това е най-евтината Tesla, която обаче също има свое наточено изпълнение. То ще се предлага за сумата от $64 000, почти двойно от базовата цена на модела.

Наточеното изпълнение се нарича Performance и според информация на Илон Мъск, която той сподели в twiter, ще разполага със занижен с 10 мм клиренс. Performance модификацията дебютира заедно със стандартния Model 3 и освен със занижен клиренс ще се отличава и с доста по-добра динамика.

Ускорението от 0 до 100 ще отнема 3.5 секунди, а максималната скорост ще е 249 км/ч. Стандартната версия прави упражнението от 0 до 100 за 4.5 секунди. Още нещо любопитно е, че част от пакет Performance ще може да се поръчва отделно и ще струва $5 000.

В него са включени увеличена максимална скорост, карбонов сплитер, 20-цолови джанти, алуминиеви педали, червени спирачни супорти и гуми Michelin Pilot Sport 4S.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цените падат

    11 7 Отговор
    А защо забравихте да споменете, че цената е много по-ниска от първоначално обявените 78 хиляди долара?

    Също така че това е цената на бензиново BMW 3, което според претенциите на Илон Мъск ще по-бавно на пистата от модел 3.
  • 2 Driving pleasure

    9 7 Отговор
    Ми щото не се споменава и, че Свети Илон така и няма да пусне евтината 3-ка за 35 к
    Нито се споменава, че при 249 (ако въобще ги вдигне) ще източи батерията за норматив, ако преди това не препищи, че е прегряла и даже не се самозапали - а баварската М3ка може цял ден да си ги поддържа. да не говорим, че спира, да не говорим, че качеството и е на друго ниво, да не говорим че си запазва стойността през годините като М-модел...
    Илончо е пред фалит - свиквайте

    Коментиран от #3, #5, #8

  • 3 Според зависи

    3 5 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Защото правилно каза СПОРЕД Елон на който никой не вярва.
    Когато направи 3 обиколки поредни с близки времена до 3ката тогава всички ще споменават за Теслата.
  • 4 омъскаряване

    4 7 Отговор
    Дори не смятам да коментирам поредните глупости на лаладжията Мъск !
  • 5 Да да

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Те и ВМЗ бяха пред фалит преди 10-15 год.! Опел си фалира официално и ПСА го купиха! Ланчия вече няма,както и много други марки автомобили, че и камиони! Това е пазарна икономика! Но как да повярвам че Илон ще фалира,след като се гласи да отваря завод в Китай за 500 000 Тесли годишно! Как да повярвам като притежава най-голямата фабрика за батерии,която не смогва на поръчките! Как да вярвам на теб,след като има печалба от всеки автомобил, а е продал хиляди още преди да са произведени и не спира да получава поръчки за нови! При това не съм гледал платена реклама на Тесла по телевизия или дори в нета,а от другите марки ще ни удавят с такава! Но ти можеш да си вярваш, а и не е изключено след 10,100 или 500 год.Тесла да я няма! Някой да кара нови Варбург или Трабант! Да срещаш ново Деу! И да фалира Илон,друг щр продължи да произвежда коли и батерии с наличните мощности или ти силно вярваш че някакси ще се изпарят!

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Икономист

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Да да":

    За печалбата можем да поспорим.
    Отчетите за всяко тримесечие са задължителни и публични. Мъск до момента не е отчел печалба а загубите са драстични. За последното тримесечие прогнозите също не са розови.
    Мъск започна с преструктурирането за да се спаси.
    1. Соларсити беше доста на загуба и се принуди да го погълне от Тесла. Именно заради този ход акционерите го съдят.
    2.Уволни 9000 работника с ясно изразената цел: Компанията да стане печеливша.
    Та така Тесла няма да фалира но бавно зомби статуса ще изчезне и отдолу ще се появи една фирма със своите и проблеми и предимства.
  • 7 Driving pleasure

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Да да":

    Илон говори, че щял да отваря завод в Китай...
    ама финансовия му отчет казва, че няма :D

    То и аз вече 10 години говоря за околосветско пътеществи - ама банковата ми сметка вика "иди до морето и не харчи много там"

    На 10тината милиарда натрупани загуби още 6-10 милиарда за завод в Китай ли ще направи? И за какво - да продава на по-опитни краставичари от него краставици?
  • 8 Цените падат

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    И защо така реши? За първи път, вероятно и за последен, че нямало да се произвеждат базовите модел 3 на цена 35 хиляди долара. Сигурно ти го е казал същия, който ти е казал е че Тесла ще фалира. Не знам защо реши, че точно сега, когато започна масово производство ще фалира, при положение, че вече 10 години е на загуба за да строи производствени мощности и зарядна инфраструктура, които вече са готови и носят приходи?
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.