Last news in Fakti

16 Юли, 2018 11:43, обновена 16 Юли, 2018 11:54 16 412 88

Новият Nissan GT-R ще е най-бързата кола в света

  • nissan-
  • gt-r
Новият Nissan GT-R ще е най-бързата кола в света - 1

"Следващото поколение на Nissan GT-R ще ъбде най-бързия суперкар в света. Моделът стилистично няма да повтаря лимитирания GT-R50, а ще получи свой уникален дизайн." Това са думи на главния дизайнер на Nissan Алфонсо Албаис. В интервюто, което той дава за Autocar, се казва още, че работата по дизайна на новия GT-R ще започне тогава, когато стане ясно какъв ще е силовият агрегат. "Задачата в момента е поставена и инженерите се трудят усърдно. Когато са готови, поемаме ние" - заявява още Албаис.

Официална информация за типа силов агрегат все още няма, но предвид думите на шеф дизайнера, спекулациите по темата започнаха с пълна сила. Не е изключено той да е пълен електромобил, но по-вероятно е да е хибрид. Не се изключват версии за заимстване на силовия тракт от спортния прототип LMP1 GT-R, който се състои от бензинов V6 мотор и от електродвигател, задвижващ предните колела. Мощността на силовия тракт ще е далеч по-голяма от сегашната, която в топ изпълнението Nismo е 600 коня.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Boxer

    26 4 Отговор
    Тъкмо за наште пътища ;)
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Електромобилите нямали бъдеще

    11 22 Отговор
    Този път са си написали черно на бяло, в прав текст, така че и Антиелектрика да разбере че бъдещето е на електромобилите. А дано ама надали ще разбере. Сега ще се появи и ще започне да обяснява как от ДВГ по-убаво нема!

    Коментиран от #4, #10, #11

  • 4 Да да

    6 11 Отговор

    До коментар #3 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Интерсно ще е ,когато след 5 години негов съсед си купи елка и той ще излезе да му дръпне една реч как за нищо нестава,че замърсява повече от дизел и още един тон глупости! Как нямало да стигне до морето с нея и даже как ще му гръмне батерията(и на телефона)!

    Коментиран от #13

  • 5 München

    13 8 Отговор
    Дааааа, видях го изложен в Токио преди месец. Много сериозен "звяр".
  • 6 Антон

    10 4 Отговор
    Интересно. Но от начина по-който е написана статията се разбира че в следващите поне 3-4 години новото поколение гтр не се очаква да излезе.
  • 7 Антон

    8 12 Отговор
    Аз пък си мислих че Ламбото или Поршето ще бъде най-бързата кола в света що така ся ;((:((

    Коментиран от #8, #9

  • 8 селянин

    8 10 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Индюк тоже думал,думал..и в суп попал.Да бе двата вага,най бързи,и то в света..мръднало ти е нещо.
  • 9 Антон

    16 3 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Много си оригинален :)
    Можеш да разгледаш в момента кои са най-бързите коли вдигащи над 400 км/ч.....
    можеш да видиш и с какви двигатели се задвижват , като няма v6, инженерите подготвили ги знаят със сигурност по-добре от теб какво да сложат за силов тракт.
    И за да си спокоен може да кажем така, понеже намесваш порше и ламбо. Поршето и ламборджиното са бързи луксозни коли. ГТ-р е просто бърза кола, което никой не отрича.Така спокоен ли си?
  • 10 Електромобилите нямали бъдеще

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    И все по-трудно ще му става. Досега плюеше само по Тесла, сега вече всички започнаха да правят електромобили, даже когато става въпрос за най-бързите автомобили в света. Съвсем скоро единственият му смислен аргумент ще остане, че електромобилите не вдигат такъв шум при движение и няма ауспух от който да излезе огън и пушек.

    Коментиран от #12, #14

  • 11 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Абе ти на колко грама си? Я ми цитирай къде в прав текст в статията пише, че миксерите са бъдещето?

    Коментиран от #17

  • 12 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Сам ли си говориш вече? Защо не се лекуваш?
  • 13 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "Да да":

    Тираджийче, я се събуди и стига писа едни и същи глупости за батерии на телефони. Нито някога съм писал, че миксер не може да стигне до морето, нито ме вълнува. Поне помни с кой спориш, че ти се е размътил мозъка от въртене на геврек.
  • 14 Тишина

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    А другите коли вдигат ли шум???
    Я се събуди и влез в една нова кола да видиш в купето е тишина и спокойствие, само като я настъпиш си казва.
    Даже имаше една статия за едни глупави американци дето са задушили щото не разбрали че двигателят работил.
    Има хиляди тестове за измерване на шума в тесла и другите автомобили шумът е еднакъв!!!!

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Електромобилите нямали бъдеще

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Тишина":

    Това го обяснявай на онези, които нямало да си купят електричка защото щял да им липсва звукът от ремуса. Нямало как да се изрежат на светофара докато чакат на червено, за да се обърнат всички да ги видят.

    Коментиран от #19

  • 17 Електромобилите нямали бъдеще

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Цитирам:

    "Nissan GT-R ще е най-бързата кола в света...НЕ е изключено той да е пълен електромобил"

    Край на цитата. Всички работят по въпроса да изхвърлят ДВГ напълно ОТ НАЙ-БЪРЗИТЕ АВТОМОБИЛИ. И това не е "оня клоун" Илон Мъск, а шефове на знакови автомобилни марки, които вярват в потенциала на електромобилите. Ако успеят до излизането на модела да развият технологиите, още следващите модели ще са напълно електрически. В краен случай ще е по-следващия модел, но всички работят в тази посока. Няма и дума за чисто ДВГ, няма дума за водород. Оказва се, че Кристалните ни топки виждат по-добре от твоите. Само за няколко месеца ти разбиха всичките опорни точки, представи си какво ще е след една-две години. И забележи че никъде не става въпрос за Екология, и забрани, накъдето все те избива.

    Коментиран от #20

  • 18 Giuseppe Busso

    6 0 Отговор
    Обещаното не е като даденото!
  • 19 Тишина

    3 4 Отговор

    До коментар #16 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    А ти виждал ли си автомат да реве?
    Няма как да го форсираш определено.
  • 20 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Верно ли го написа това: Публикувано във факти.бг: Този път са си написали ЧЕРНА НА БЯЛО, В ПРАВ ТЕКСТ, така че и Антиелектрика да разбере че бъдещето е на електромобилите." и после това Публикувано във факти.бг: "Nissan GT-R ще е най-бързата кола в света...НЕ Е ИЗКЛЮЧЕНО той да е пълен електромобил". Това ли ти е черно на бяло, че някой не изключва дадена възможност след 7 години? Ти си този който сънува това: Публикувано във факти.бг: "АКО УСПЕЯТ до излизането на модела да развият технологиите, още следващите модели ЩЕ СА напълно електрически. В краен случай ЩЕ Е по-следващия модел". Разбил ми всички опорки - хахахахахаха. Разби ме от СМЯХ!!! Наистина си за спешно лечение след всичките ти тези глупости.
  • 21 Зелено

    1 6 Отговор
    Щял да бъде най- бързия. Хахаха. Ама друг път

    Коментиран от #22, #37

  • 22 Сееереемм

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Зелено":

    Я ходи си яж мусаката и недей да остроумничиш
  • 23 CL500

    0 5 Отговор
    Някои тука много ме радват. Тука написали, че тая кола щяла да е най-бързата в света и зяпачите се захласнаха и приеха веднага обещанието за най-голямата истина. Ама то тая кола е само още идея, няма нищо готово, кога ще стане и как аджеба тия знаят другите марки, какво ще изкарат тогава. И сега, и в бъдеще има и ще има такива ултра спортни марки, където ГТР не може да се постави в едно изречение с тях. Не казвам такива с ДВГ или електрички, има всякакви, които са в друга лига.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Пич, тотално си изтрещял. Никога не съм твърдял нещата, които си изброил. Това, че ти пишеш с различни никове, не означава, че всички сме страхливци като теб и не си стоим зад думите. Единственото от изброените от теб неща, което твърдя е, че електромобилите са по-слаби на писта от ДВГ - ФАКТ. Чакам да ме обориш с реални резултати, не с болните си фантазии. Другото, което твърдя е, че електромобилите са опасни заради самозапалвания на батериите и токсичността им, както и от силното им електромагнитно поле. Забравих да добавя и, че твърдя, че няма Глобално затопляне причинено от човека. Сега си намери с кой си спорил за останалите неща и не ме занимавай с измислиците си.
  • 26 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Сега видях и това: Публикувано във факти.бг: "И изведнъж се появяват разни шефове на спортни автомобили класика в жанра и обявяват, че усилено работят по изхвърлянето на ДВГ от автомобилите си още в следващия модел?". Абе ти верно на какви хапчета си? Кой и къде се е появил и обявил, че работи усилено за изхвърлянето на ДВГ? Ти имаш наистина сериозни проблеми с централната нервна система!
  • 27 Зомби с квадратно чело

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Престанете да обвинявате за всичко Антиелектрика.
    За слона аз го казах и продължавам да го твърдя. Обаче говоря за момента а не след 5 или 10 години щото нямам кристална топка като теб да гадая!!!!!
    Както виждаш инженерите от Макларън и Нисан твърдят същото. Най-вероятно е те да са хибриди като забележи както и досега електромоторите са помощни!!!!!!!
    Какво означава това, баториите са много малки и служат само да добавят момент при ниските обороти където ДВГ има най-голяма нужда. Основният агрегат е ДВГто и основно се черпи енергия от бензина!!!!!
    Естествено са си оставили вратичка ако някои гениални учени направят някаква супер лека батерия ДВГто да стане излишно обаче са казали НАДАЛИ поне не и в близките 5 години. След 10, 20,30 кои знае може както ДВГто така и асинхронният двигател вече да не е на мода. При големите няма зомбиране и сантименти използват само най-доброто.

    Коментиран от #29, #30

  • 28 AUDI A8

    1 2 Отговор
    Някои хора карат nissan micra и си мислят някой ден ще карат GT-R ...ха ха ха

    Коментиран от #38, #88

  • 29 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Зомби с квадратно чело":

    Защо му говориш в мн.ч. - защото има много личности в главата си ли - хахахахахахаха Последните дни се чуди какъв ник и на кои точки да отговаря. Не виждаш ли, че стана за смях във всички теми - хахахаха Вече му се привиждат несъществуващи думи на несъществуващи хора, явно е в последен стадий - хахахахахаха
  • 30 Електромобилите нямали бъдеще

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Зомби с квадратно чело":

    Точно защото използват най-доброто, най-добрият двигател за задвижване е електродвигателя. Дали асинхронен или с постоянни магнити няма значение, а понякога слагат и от двата вида в един автомобил за различните режими на движение. Да си чул за сериен автомобил с два или повече ДВГ?

    И преди да почнеш да ме убеждаваш, че си говорил само за настоящето, да ми кажеш къде в настоящето видя на пистата бъдещия Тесла роудстър, за който спорихме?

    Коментиран от #31, #33

  • 31 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Ти така и не разбра че ел. двигателят сам по себе си не върши нищооооооооооо!!!!!!!!!
    Имаш система за задвижване тоест асин. двигател+ батерии+нарежение или ДВГ+резервоар+бензин колко пъти да ти го напиша незнам вече.
    В момента батериите са тежки и това е след 5 години никой не знае само някой в някоя лаборатория в някой университет.
    Чакаме го роадстера ама нали сега идва спортната Тесла 3 която да е бърза като БМВ3 на писта защо да чакаме роадстера???
    Някой да я вземе тази СЕРИИНА тесла и да се пробва на ринга да видим!!!!!
  • 32 явх

    1 0 Отговор
    Пак да напомня - градско 50км/ч, извънградско 90км/ч. На магистрала до 140км/ч
    Който иска да си купува нисан гтр.
  • 33 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    И защо за задвижване е най-добър електромотора? Защото така са ти говорят гласовете в главата ти ли? Я да видим настоящето какво показва: https://fakti.bg/avto/311113-lubitel-vze-severnata-daga-za-6-45-minuti-video - ЛЮБИТЕЛ прави най-бърза обиколка на Ринга с кола с "едва" 420 к.с. от 2,9 ДВГ. Обиколката на тази колица с ДВГ е по-бърза от най-бързата и мощна електричка NIO EP9 с 1360 к.с. Та аз лично си мисля, че новия Роудстър ще е пак далеч назад, ако ще и с 3000 к.с. да е, но времето ще покаже. За сега реалността е, че миксерите са много по-слаби на писта. А ти вярвай в пророка Мохамед, че ще измисли някаква чудодейна батерия.

    Коментиран от #34, #39

  • 34 Електромобилите нямали бъдеще

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Антиелектрика":

    Продължаваш да твърдиш неща, които отричаш да си казвал! Слушай зомбито и не се опитвай да разсъждаваш самостоятелно, защото е всеизвестен факт, че не ти се отдава. Електродвигателят е бил по-добър от ДВГ още в зората на автомобилите, но му е липсвала подходяща батерия и зарядно. Неслучайно най-тежкотоварните превозни средства се задвижват от електродвигатели, които се захранват от мощни дизелови генератори. ПРАВИШ ЛИ ВЪОБЩЕ РАЗЛИКА МЕЖДУ ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛ И ЕЛЕКТРОМОБИЛ или си АНТИ всичко ЕЛЕКТРО? Бъдещето на електромобилите и в частност състезателните такива, зависи само и единствено от развитието на батериите. Всичко останало вече е на лице от години.

    Коментиран от #41

  • 35 Антиелектрика

    0 3 Отговор
    До тук изброих 8 тъпака които ми пишат с Ника, е как не можахте да си измислите свой, що всички се криете зад моето име!!!?

    Коментиран от #42

  • 36 Електромобилите нямали бъдеще

    2 0 Отговор
    Съгласен съм с написаното... почти! Както вече многократно съм писал, всичко е въпрос на батерии. Вече ти писах в предишното мнение, че двигателите на електромобилите не са само асинхронни! Използват се и синхронни двигатели с постоянни магнити.

    Аз също с нетърпение очаквам резултатите от ринга на Модел 3. После да не останат само опорните точки за времето за зареждане и 10 обиколки на пистата? Обещаваш ли, че ще приемеш резултата с достойнство и ще признаеш успеха на Тесла? А дано, ама надали! Вие имате инфантилните очаквания всичко да се случи с магическа пръчка още утре като се събудите!

    Коментиран от #43

  • 37 АЛФА Q4

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Зелено":

    ТОВА Е НЕКВО ВАГАДЖИЙЧЕ..ОТДАВНА КЬОНИСЕКТ САСИПА ВЕЙРОНА.НА КОЙТО САМО РЕКЛАМАТА Е НЕМСКА
    ТА ТОВА Е ЯПОНЧЕ БЕ. ТО МОЖЕ МНОГО.ЕДИНСТВЕННИЯ СЪПЕРНИК НА ИТАЛИАНСКОТО ИЗКУСТВО\ FERARI/

    Коментиран от #45

  • 38 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "AUDI A8":

    ИЗВИНЯВАМ СЕ ИСКАХ ДА СЛОЖА ПЛЮС. ТОВА МИ ЗВУЧИ КАТО МЕЧТАТА НА ВСЯКО УНО..МЕЧТАЕ КАТО ПОРАСНЕ ДА СТАНЕ ДЕЛТА ИНЕГРАЛЕ
  • 39 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Антиелектрика":

    НЕЗНАЯ КОЙ ТИ Е НАБИЛ МИНУС ЯВНО ГРАМ ПОНЯТИЕ НЯМА. ТОЧНО НА ПИСТА ТЕЗИ ТРАМВАЙ СА МНОГО ЗЛЕ
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Плоските опити за обиди, вече започват адски да ме дразнят! Всеизвестен факт е, че си неадекватен и невменяем. Какво ме интересува, че в тежкотоварните машини има електродвигатели, като тук говорим САМО ЗА СПОРТНИ АВТОМОБИЛИ?! Все едно да ти изтъквам, че всички самолети и ракети са с ДВГ! Такива нелепици пишеш, че се превърна в пълно посмешище за всички!

    Коментиран от #46

  • 42 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "Антиелектрика":

    Що за слабоумник трябва да бъдеш, за да ползваш такава идиотска стратегия и да се представяш за друг човек, като пишеш с моя ник? Това да нямаш грам достойнство и да се опиташ да ме злепоставяш, като пишеш от мое име, показва пълна мозъчна импотентност!Призовавам модератора да ми засече IP адреса и всеки коментар с моя ник и пуснат от друг IP, да бъде автоматично изтрит.
  • 43 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Да обещавам, аз да не съм ученик?
    Единственото което ще направя е да го поздравя НОООО, понеже много хора се опитват да шмекеруват а Мъск редовно го прави искам да кажа, че ринга е мерило само за СЕРИЙНИ автомобили!!!
    Всякакви опити да махат седалки, кори, да слагат слик гуми, да поставят допълнителни елементи и т.н. не трябва да се брои.
    Та да обобщя, взземат колата от салона, наемат Хамилтън да кара и ако направят нещо примерно от рода на 8:00 мин това ще е успех.
  • 44 Модърн

    0 1 Отговор
    Ако изглежда като посмешището от снимката по-добре да не го пускат
  • 45 Зелено

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "АЛФА Q4":

    Така е, прав си. Симпатизирам на ваг. Не виждам къде стана спор за бугати и кьонигзег, но ако те интересува предпочитам бугати, въпреки че кьонигсег също страшно много ми харесва и много се радвам на успехите им. За мен са на едно с бугати. Колкото до италианските трошлеци, предпочитам немските. За японските оставам неутрален, не ги мразя, просто отново предпочитам немските пред тях. Колкото до нисана, не е лоша кола, предлага много за цената си, но да се твърди че ще е най- бързата кола е смешно и глупаво. Първо да излезне, пък после нека е най- бързата и най- яката. Айде със здраве
  • 46 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    Господин адекватен, защо не даде адекватен отговор на въпроса, конкретно отнасящ се за спортните автомобили :" Да си чул за сериен автомобил с два или повече ДВГ?" Ключовата дума е сериен. При електромобилите вместо да даваш десетки хиляди долари за да свалиш 30 килограма от теглото, за да подобриш отношението тегло/мощност, ДОБАВЯШ 30кг за още един електродвигател с 300коня или пък още два три при едно и също тегло на батериите.

    Коментиран от #47, #48

  • 47 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Аз няма какво да давам какъвто и да било отговор. Отговорът се дава на пистата - там хегемон е ДВГ. Какво има пак да ми разтягаш локуми за влакове, 4 ел. двигатели, КПД-та и всевъзможни простотии. Данните за сега са категорични кое е по-доброто за писта!

    Коментиран от #51

  • 48 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    A защо му е на автомобил 2 двигателя това да не е самолет??
    В съвременното ДВГ добавяш по-мощен турбокомпресор, форсираш оборотите и готово. От 1 литър може да извадиш 500коня примерно!!!
    За драг най-важното е отношение тегло/мощност плюс естествено сцеплението с пътя.
    За писта обаче естествено ти трябва мощност, но също толкова важно е и теглото. И забележи след един момент нататък мощността даже започва да пречи, така че ако искаш направи и 1 милион коня на теслата ако тежи над 2 тона няма място на пистата.
    И другото на кой му е притрябвало кола с 1000 коня и резервоар примерно 20 литра това е някакво безумие???

    Коментиран от #54

  • 49 Бледоликия

    0 1 Отговор
    Само да няма нова изненада от koenigsegg, GT-R е суперкар но според мен няка как да се сравни с koenigsegg

    Коментиран от #50

  • 50 ДВГ

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Бледоликия":

    Какъв Koenigsegg бе хора някакви гаражни майстори се мъчат да правят коли, стига се излагахте вече. 100 пъти излиза на ринга и 100 пъти става смешна колко пъти излетя то направо срам да го хване човек.
    НИСМОТО ще изяде този прехвален кош където го хване, не става само с мощ трябва малко и акъл. Да не говорим за господарите на пистата ще му дадат минута и после ще го изядат за закуска.
    Само за драг става жалко че са Европеици.
  • 51 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    Най-обичам така като слагаш всички под един знаменател. На коя писта са хегемони ДВГ? Май забрави последното състезание, на което се оправдавахте с надморската височина, как дори турбокомпресорите не стигали? Така ще е писта по писта, за която подготвят електромобил. Както винаги има можеш дори въпроса да прочетеш. Имат ли БЪДЕЩЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, БЪДЕЩЕ БЪДЕЩЕ БЪДЕЩЕ БЪДЕЩЕ. Според тебе имат ли бъдеще електромобилите? БЪДЕЩЕ? Нормално е сега, когато има три модела електромобили на кръст, да не могат да покрият всички критерии за сравнения с ДВГ, които имат 100-годишна преднина в производството и развитието си. ПРОИЗВОДСТВО И РАЗВИТИЕ ПРОИЗВОДСТВО И РАЗВИТИЕ ПРОИЗВОДСТВО И РАЗВИТИЕ. Повтарям ти го 3 пъти на висок глас, дано го схванеш,за да не почнеш с мантрата кое кога било измислено.

    Коментиран от #53

  • 52 гощо

    0 1 Отговор
    Най бързата кафемелачка.Може и миксер да го наречем. Кой нЕма за Порше и Ферари вика Нисане е супер ще те изпреваря с него. Ахахахахаха....
  • 53 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Ти правиш ли разлика между писта и трасе? Другия път може да направят състезание и под вода, където определено електричките ще бият, но на ПИСТА ДВГ винаги бие. И кога съм казвал, че електричките нямат бъдеще? Хайде спри да лъжеш и да си измисляш. Казвам, че не трябва да се отказваме нито от една от технологиите за сметка на другата.

    Коментиран от #56

  • 54 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Зомби с квадратно чело":

    Ако говорим за мощност, тегло и сцепление, кой автомобил според тебе ще има по добро поведение на пистата при еднакво тегло ако ги модифицираме?

    1. На бензинов автомобил с двигател 300 коня, 2000 кубика по твоята формула с помощта на турбо, увеличим мощността на 1200 коня.

    2. На електромобил с електродвигател 300 коня и по-добър въртящ момент от бензиновият двигател в предишния пример, добавим още три двигателя, по един на всяко колело с векторно управление и при потегляне и при спиране и в завой. Особено в завоите, където всяко колело да се върти с различна скорост, за да се избегне недозавиването.

    Кой от автомобилите ще има по-добри състезателни качества според тебе?
    За 101-ви път повтарям, всичко е въпрос на батерия не на двигатели. Електродвигателя винаги ще е по-добрия избор.

    Ако си на върнем на примера с добавянето на турбо или допълнителен електродвигател. В единия случай усложняваме системата и натоварваме ДВГ, като модификацията съкращава живота му с пъти. Във втория случай, разтоварваме първия двигател и увеличаване ресурса му с добавянето на втори, като подобряваме надежността. За пистата и отбори с неограничени бюджети това може да е без значение, но за обикновения потребител това е от първостепенно значение.
  • 55 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор
    Явно не си запознат с автомобилизма:
    1.Векторно управление има много преди новата вълна електрички,
    всички спортни автомобили с ДВГ го имат!!!!!
    2.Бъркаш момент на колела с момент на двигател !!!!!!!Момента на гумите движи колата не на двигателят, ако имаш 1200 коня при правилно подбрана предавка дори и при 200 км/ч ще имаш огромен момент на колелата.
    3. ДВГ има малък недостатък че има съединител и при превключването губи мощност към колелата, забележи при новите двоини съединители това време е милисекунди!!!!!Един път ДВГ влезе ли в обороти няма разлика от електричката, не случаино всички когато обесняват ускорението на тесла казват най-силно е усещането до около 50 мили/час понеже нормално човек тогава е свикнал да ускори по-бавно.
    Тоест в момента всичко е въпрос на тегло, батерията тежи и пречи това е.
    Между другото скоростната кутия служи не само за икономия но и за да разтовари двигателят!!!!!
    10000 пъти съм казал обикновенният човек няма нужда от кола 400 коня, която да вдига 300км/ч и да ускорява за 3 сек!!!!

    Коментиран от #61

  • 56 Електромобилите нямали бъдеще

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Антиелектрика":

    Хайде пак се захвана със семантиката за значението на думите и запетайките, като избягваш смисъла на това което ти говорят. Средностатистическия потребител, поне няколко пъти през живота си ще се качи на планина с автомобила, но никога няма да кара на писта. Ти лично колко пъти си карал на писта и защо трябва да те интересува какво може автомобилът ти там?


    Никой не те кара да се отказваш от ДВГ. Напълно законно ще може да си го караш докато си жив. Не знам каква е тази злоба и омраза към електричките. И те като всичко друго си имат и предимства и недостатъци и всеки може да си избере каквото си пожелае. Не виждам защо все трябва да се бъркаш в чуждата паница, кой какво щял да избере в БЪДЕЩЕ.

    Коментиран от #57

  • 57 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Първо, на мен никога няма да ми се наложи да карам на 4000 метра надморска височина. Второ, статията е за спортен автомобил. Трето, ти си този, който ни в клин, ни в ръкав, започна да си измисля, че някой казал в прав текст, че следващия GT-R щял да е електричка. Единствената ми злоба и непоносимост е към глупавите ти лъжи. И гледай да не умреш от жега, че 23 градуса в средата на юли са голяма жега и Глобалното затопляне се засилвало - хахахаха
  • 58 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    А ти знаеш ли какви са целите за намаляване на глобалното затопляне? С колко градуса трябва да стане по-горещо след 10 години в сравнение с днес, за да намалим глобалното затопляне, след като за 2100 ната година, Разликата с днешните температура трябва да е 1,5°С? Смяташ ли, че можеш да направиш разлика, ако догодина СРЕДНАТА ГОДИШНА ТЕМПЕРАТУРА, това е средното аритметично на температурите през цялата година е с един градус разлика от тази година? А да си чувал за 10 годишните цикли на слънцето? Ти май гараж само на неща, които можеш да видиш с очите си. По-скоро даже само на неща които лично си видял, защото не вярваш на останалите.

    Не разбрах колко пъти си карал на писта през живота си и защо е толкова важно това за автомобила ти?

    Ти се чудиш как нито в клин нито в ръкав, да извъртиш факта, че и Макларън и Nissan имат цел да направят най-бързите си модели напълно електрически, в момента в който технологиите го позволят и биха го направили още от следващият модел, АКО е възможно. Отречи тези факти, ако можеш. Дали до излизането на следващия модел ще са се развили технологиите е съвсем отделен въпрос на който никой не се яде няма да даде конкретен отговор. Аз също не съм давал, така че не ме вкарвай думи в устата. В прав текст ти казах, че е ВЪЗМОЖНО да е следващия, а е възможно и да е по следващия. Това че страдаш от функционална неграмотност и не можеш да разбереш смисъла на написаното, си е твой проблем.

    Коментиран от #60

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Стигне ли се до редовната ти глупост за функционална неграмотност, работата е ясна - влизаш пак в криза. Какви цели те гонят за намаляване на температурите или викаш Макрон се справи с Глобалното затопляне - хахахаха. И за твое сведение сателити има от едва няколко десетилетия, за да се измерват температури с такава точност. Ама как ли ще ме разбереш като сега си пак в същата мозъчна безизходица и единственото, което може да пелтечиш е тъпото словосъчетание за Функционална неграмотност - хахахаха. Поздравления - омаза поредната тема с простотиите си!!!

    Коментиран от #63

  • 61 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":

    Съгласен съм с почти всичко написано

    1. Да, имат векторно управление, но то се изразява в удряне на спирачки на вътрешните колела в завой за да намалиш въртящият момент. Дали загряването на спирачките докато даваш газ е по-добра идея, отколкото да упражниш истинско векторно управление чрез индивидуално регулиране на скоростта на въртене директно от двигателя, като запазиш въртящият момент и спестиш прегряването на спирачките?
    2.Да. Наистина въртящият момент на двигателя и на гумите са различни. На Тесла модел Х например, въртящият момент на колелата е 10 000 нютон метра от нула до около 150 км в час, а след това започва плавно да намалява до около половината от тази стойност при максимална скорост. При всяка скоростна кутия, е абсолютно същото, само където дори на първа скорост почти никой автомобил няма такъв въртящ момент, а още на втора скорост въртящият момент намалява. При 200 километра в час, единственото което се очаква скоростната кутия е да го намали още повече, така, че не виждам предимство. Няма как да стане същия като на първа скорост.
    3. Не бива да очакваш чудеса от скоростната кутия и в разтоварването на двигателя, каквото и според тебе да значи това. Ако пък си да опитваш да разтоварваш електродвигателя, той няма никаква нужда от това. Работи с приблизително еднаква ефективност в целият диапазон на оборотите. Буталните автомобили имат засега предимство при ускорение над 150 километра в час, заради по-високото тегло на електромобили

    Коментиран от #64

  • 62 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    Буталните автомобили имат засега предимство при ускорение над 150 километра в час, заради по-високото тегло на електромобилите съчетано с намаляващият въртящ момент на електродвигателя над определени обороти. При еднакви тегла, няма да имат това предимство, защото въртящият момент все пак е по-висок от на колелата на буталния автомобил, следователно пак стигаме до извода, че е въпрос на батерии, а не на двигатели.
  • 63 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Антиелектрика":

    Ами функционално неграмотен си. Направо съм потресен, как спориш от една година за това глобално затопляне, а дори не знаеш В какво се изразява то. Знаеш ли какви са целите на парижкото споразумение? Не знаеш нали? Ами точно това са. Да ограничим затоплянето до 1,5°С през 2100 ната година. Като чу затопляне да не си помисли, че разликата ще е 50 градуса до тогава?

    Какво искаш да усетиш? Дори самата мисъл че може да усетиш нещо, показва колко си функционално неграмотен. Та нали само за половин час температурата се променя с по 5 градуса нагоре-надолу. Нали средногодишната температура между миналата и тази година ще е поне два-три градуса? Всички обаче са съгласни, че затопляне има , включително и онези за които даде списък и са съгласни с мен или по-скоро аз с тях, че човека не е (чак толкова) отговорен за глобалното затопляне и е малко вероятно да го повлияе със забраната на ДВГ. Само ти си единственият който отрича че въобще има затопляне и че въглеродният двуокис е парников газ.

    Коментиран от #65

  • 64 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    1.Не си наясно много много. Това което обясняваш е допотопно и се използва за малки и евтини коли. За истинските бегачки векторното управление се извършва със специален диференциал който върши чудеса!!!!!
    2.И 1М да го направиш въртящият момент все тая щото няма как да го предадеш на асфалта. Има си инженери които си смятат какви скорости да сложат в зависимост от това какво е състезанието. Има дори ел. коли със скорости във Ф-Е. Влезе ли един път в обороти ДВГто става страшно, щото момента при ДВГто не си го преставяй като линейна характеристика, той след едни обороти стои постоянен като ел. колата до определени обороти.Тoст ти като си на горната граница на обороти за макс. като смениш предавката отиваш на долната граница но пак на макс. и т.н. Губиш милисекунди от превключването което не е чак толкова много.
    3. Значи като покараш на магистралата на 3та скорост един час сам ще дойдеш да ми кажеш абе верно бе разтоварва го. Същото се отнася и за ел. мотора термодинамиката не прощава дори и на ел. мотора триенето си е триене.
  • 65 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Абе ако аз съм функционално неграмотен, то ти си за психиатрията. Аре разкарай се, че писна ми да разводняваш темите с простотии. Затоплянето водело до студове - ненормална работите сте всички работещи в тези нагли НПО-та!

    Коментиран от #68

  • 66 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    1. Каквато и да е системата, смяташ ли че може да бъде по-добра от 4 индивидуални електродвигателя, всеки свързан за собствено колело? А нещо по-просто и надеждно? Винаги е възможно да се измисли нещо по-сложно и от сегашните системи, което да е по ненадеждно и скъпо, но какъв е смисълът? 2. И какъв е смисълът от поставяне на скоростна кутия на електродвигател? Единственият смисъл е, ако при фиксирана предавка, при старта не достига въртящ момент, а обикновенно е точно обратното, както и самият ти казваш казваш. При старта въртящият момент е повече, отколкото може да се предаде от гумите на асфалта. Скоростните кутии се ползват в автомобилите, единствено заради недостатъците на ДВГ.

    3. Каква термодинамика, какво триене? Единственото триене в електродвигателя е това в лагерите на оста му. Там се ползват високооборотни лагери, които имат ресурс над един милион километра, преди да се наложи да се сменят. Загряването в тях е нищожно, в сравнение със загряването на ротора и статора, а то зависи единствено от подаваната мощност, която не се променя при смяна на предавки точно както и при ДВГ. Нали не си мислиш, че ако караш 1 час със 140 на трета, като включиш пета, ще ти трябва по-малко мощност? Подаваната от ДВГ мощност за поддържане на 140 ще е абсолютно същата, независимо на коя предавка се движиш. Само оборотите на двигателя ще са различни.

    Дадените от тебе примери само доказват недостатъците на ДВГ спрямо електродвигателите, въпреки че се стреми

    Коментиран от #69

  • 67 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    Дадените от тебе примери само доказват недостатъците на ДВГ спрямо електродвигателите, въпреки че се стремиш да докажеш обратното. Отново ти казвам всичко е въпрос на батерии, електродвигателите са по-добри от ДВГ по всяка една гледна точка. Всички недостатъци на електромобилите са в батериите...засега.
  • 68 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Антиелектрика":

    Ако има някой за психиатрия, това определено е този който смята, че притежава свръхспособности и твърди, че ще види с просто око разлика в нивата на Черно море от преди 10 години, както и ще усети с тялото си 0,15°С разлика в средногодишните температури от преди 10 години. Също така твърди, че всяка една батерия, включително и първата батерия, която е изобретил Волта през 1800 година или пък батерийка от дистанционно за аларма, може безпроблемно да отдава 200 ампера ток, ако електродвижещото и напрежение е 12V и свържем към нея съпротивление от 0,06 ома. И не става въпрос за моментно объркване, а твърди тези неща в продължение на месеци въпреки доказателствата. Пич определено нямаш никаква връзка с реалността. Поне недей се излага захващаш тези теми. Нали имаше учени, които не вярват в глобалното затопляне, та чак преди три дни схвана че всички вярват в глобалното затопляне, само където не вярват да е причинено от човек, точно както ти казах преди половин година. Само се направих, че не съм видял, че вече си си променил гледната точка, но не исках да те излагам, като ти го кажа. Писна ми по половин година да ти обяснявам нещо, докато го схванеш.

    Коментиран от #70

  • 69 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    1.А 4 отделни двигателя е много просто няма що, а защо тесла няма два двигателя тогава на задната ос а има диференциал???
    2.Защото КПДто на ел. мотора е различно при различен товар затова.
    3.Не няма триене а също е мит че ел. моторът имал охлаждане с антифриз това е пълна дезинформация :).
    А последното беше върха само оборотите биле различни :))) еми това ако не е разтоварване здраве му кажи. Пак ти казвам карай 1час на 6000 оборота да го видим този двигател на какво ще заприлича, защо се излагаш така не разбирам?????
    Слушай сега внимателно това е последен урок:
    Мощността представлява еквивалент на това колко бързо се пренася определена СИЛА!!!В единият случай двигателят трябва да произведе повече сила и се мъчи здраво като ще се пренесе по бавно в другият ще се произведе по-малко сила и се разтоварва но ще се пренесе по-бързо!!!!!
    Не се излагай повече като не разбираш.

    Коментиран от #71

  • 70 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Нагъл лъжец си, ето това е единствения факт. Разкарай ми се от главата и повече не ме занимавай, мозъчно немощно човеченце!!!

    Коментиран от #73

  • 71 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Зомби с квадратно чело":

    1. Ами например, защото Тесла е семеен автомобил и два двигателя със 700 конски сили и 10 000 нютон метра въртящ момент са и достатъчни да засрами доста бегачки по обществените пътища. Ще видим Тесла роудстър колко двигателя ще има.
    2. И каква е разликата в КПД на електродвигателя при различен товар - при пълна мощност, има максимум пет процента загуба в топлина, при по-малко натоварване, загубите са по-малки. Само че товар, означава мощност, а както ти казах мощността предавана на гумите е практически равна на мощността отдавана от електродвигателя, независимо от предавателното число.

    3. Идея си нямаш какво е сачмен лагер, нали? А знаеш ли какво е високооборотна грес и какво ще се случи с нея, ако прегрее? Да не мислиш, че е на втулков лагер да прегрява от високи обороти? Най-много триене има в редуктора, но при него триенето зависи от въртящият момент който предава, а не толкова от оборотите. Толкова сте ми смешни с антиелектрика, като вземете да споменавате цифри от които идея си нямате. Как да не ви бъркам! Караш ме да карам с 6000 оборота на електродвигателя, който според тебе ще прегрее. Дори не предполагаш, че това се равнява на 80км/ч за Тесла, нали? При нея няма обороти в червено, защото двигателя безпроблемно се върти до 18 000 оборота при максимална скорост. Дали ще загрее двигателя зависи от МОЩНОСТТА, а не от оборотите. КПД е около 95%, следователно 5% се отделят във вид на топлина.

    Коментиран от #75

  • 72 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    При движение с 200км/ч автомобила се нуждае от около 150kW мощност, а в топлина от електродвигателя се отделят 7,5 kW, за което има нужда от охлаждане. Ако има скоростна кутия, оборотите на двигателя ще паднат, въртящият момент ще се увеличи, но необходимата мощност ще е същата. Редуктора ще се натовари повече заради по-големият въртящ момент и загубите му ще са по-големи. По-ниските обороти се постигат с по-ниско напрежение, но по голям ток, а топлинните загуби в проводниците зависят само от токът и не зависят от напрежението Следователно и електрическите загуби ще са по-големи, включително и в двигателя и отделената от него топлина. Значи никакво разтоварване не постигаме с добавяне на скоростна кутия. Скоростната кутия има нужда и от съединител. Както вече казах, тя е неразривна част от ДВГ, заради недостатъците му, но е абсолютно излишна за ел.двигател, а дори вредна.

    Коментиран от #76

  • 73 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Антиелектрика":

    Страхотна риторика, и невероятно ораторско майсторство! Представил си и необорими аргументи в защита на гледната си точка! За мен е чест да разговарям с толкова ерудиран и културен събеседник, спазващ добрия тон! Точно заради такива като тебе, България е страна за пример на останалите държави!

    Коментиран от #74

  • 74 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Как може да си такъв наглец? Писна ми от гнусните ти лъжи! Това за батерията и 200-те ампера беше за акумулатор, но все се опитваш да ми слагаш думи, които не съм казвал никога. Имаш халюцинации и виждаш неща, които не съществуват, също като това, че в тази статия някой бил казал в прав текст, че бъдещето било на електричките. Също като това, че спектралния анализ на кислородът в ледът, водата и озонът са различни - уникална тъпотия. Никой не бил твърдял, че нямало Глобално затопляне - хахахахахаха. Страшен лъжец си. Ето какво пишат: "Изнеcени cа и доклади, покaзващи, че нивата на въглеpоден двyокиc в миналото cа били в пъти по-виcоки, отколкото cа днеc, и че те нямат пpяка вpъзка c повишаването на температурите пpез pазличните пеpиоди." - http://www.168chasa.bg/article/5809160
    До оня ден говореше, че валяло заради Глобалното затопляне, сега пак смени плочата. До оня ден разправяше, че децата в Конго не са важни, после ме обвини, че съм бил расист, защото искам в Уганда да не раждат по 38 деца и също да плащат за парникови газове. Повдига ми се вече от теб и твоите долни лъжи и наглост! Как се търпиш, не знам!
  • 75 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    1.Засрамва ги ама на светофара, на магистралата е като ученичка пред едно БМВ примерно. Е ти нали имаш кристална топка и виждаш всичко виж там колко са двигателите, какво ще чакаш да излезе роадстера???
    2.Това го кажи на инженерите от Ф-Е ти разбираш повече от тях!!!!! А 5% казваш е нищо е когато става въпрос за състезание явно е нещо.
    3.Палячо 6000 оборота е за ДВГ, ти не можеш да четеш или се правиш на оригинален??? Вземи си твоята кола а не въобразяемата ти ТЕСЛА ходи на магистралата и карай с 6000 об/мин да те видя като си отворен. Пак ти казвам ама в прав текст щото се правиш на ударен: Защо му е на ДВИГАТЕЛЯТ на тесла охлаждане бе отворко като няма отделяне на топлина ???????????????????? Ти го завърти на 15000 оборота ел. двигателят пък после чакай да се изстуди може ли да си толкова неграмотен.
    И накрая за капак поредното доказателство за неграмотност дали ще загрее двигателят зависел от мощноста не от оборотите АМА ВЕРНО ЛИ???????
    Неграмотник мощноста от какво зависят, като момента е еднакав от 0 до определена стоиност на оборотите, ти си толкова неграмотен че незнаеш елементарни формули, скрии се някъде, че се излагаш!!!!!!
  • 76 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    1.Нали не се разтоварвал двигателят пък сега редуктора се натоварвал :))) Ти изобщо знаеш ли какво говориш или копираш от уикипедиа???
    2. Основното регулиране на инвертора става чрез ПРОМЯНА НА ЧЕСТОТАТА!!!!!!!!!
    ЧЕСТОТА ЧЕСТОТА ЧЕСТОТА ЧЕСТОТА ЧЕСТОТА хаиде сега вземи си прочети учебника каво е честотно регулиране!!!!!!!
    И не не съм културен когато преиначаваш думите ми както за 6000 оборота когато говорихме за ДВГ, не обичам подлите хора.

    Коментиран от #79, #80

  • 77 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    1. Хайде да затвориш темата и да прочетеш За какво ставаше въпрос, защото функционалната неграмотност ти играе лоши номера. Четеш, но не разбираш написаното, за да го запомниш и осмислиш.

    https://m.fakti.bg/avto/247521-parvata-tesla-model-3-napusna-zavoda#comment_37
    "Не всеки 12 волтов акумулатор може да отдаде 200 ампера, дори при късо съединение, което на теория означава 0 ома съпротивление и безкрайни ампери ток. Освен това между акумулатора и електродвигателя се предполага че има кабели, които също имат съпротивление, което колкото и да е малко, върху тях има пад от напрежение. Ако акумулаторът е 12 V 1Ah, трудно ще изкараш от него повече от 20-30ампера дори на късо."

    Знаеш ли въобще какво е един ампер час? Вече?

    Прочети си и отговора на този пост, в който отричаш, че вътрешното съпротивление на батериите и съпротивлението на проводниците имат някакво практическо значение и влияят на тока. Точно както в момента отричаш други неща:

    "Направо ме удивлява простотията и наглостта ти!!! Ти май наистина не може да проумееш елементарни неща? Какво съпротивление ще има 10 см кабел със сечение 2 квадрата например, та говориш за пад на напрежение, г-н 8-ми клас? И за твое сведение дори най-евтиния акумулатор има стартов ток над 300А, който е достатъчен да стопи намотката на твоя 0,06 омов двигател. Обикновено двигателите са с по 8 ома съпротивление и този пример с двигател с 0,06 ома трябва да търсиш в Лего. "

    Това ти ли си го писал? Бях забравил
  • 78 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    Това ти ли си го писал? Бях забравил за Бисера, че всички електродвигатели на света са с импеданс точно 8 ома, независимо от номиналната им мощност, захранващото им напрежение и натоварването. Както и бисерът, че консуматор с 200 ампера се захранва с кабел два квадрата. Да не говорим че такъв кабел не съществува. Стандартните са 1,5мм² , а следващият размер 2,5мм².

    Последно, това ти ли си го писал и държиш ли още на него? Ако си спомняш, след този спор половин година се заяждаше с мен, че не знам закона на Ом, докато разбереш, че грешиш и дори на теория тока няма как да е 200 ампера.
  • 79 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Зомби с квадратно чело":

    1. По-лекият режим на двигателите е с по високи обороти и малък въртящ момент, отколкото по-малки обороти, но с по-голям въртящ момент. Това е всеизвестен факт и няма нужда дори да четеш, а просто трябва да се огледаш. Добавянето на скоростна кутия, че като включиш на втора, или по голяма предавка за да поддържаш 140 километра в час, оборотите на електродвигателя ще паднат, но ще трябва да се повиши въртящият му момент, следователно ще го натовариш повече, отколкото когато е бил на първа. Е за какво ти е в такъв случай скоростна кутия?

    2. Аз съм чел когато е било необходимо. Ти имаш нужда от четене. Регулирането на оборотите на двигателите на електромобилите става с увеличаването и на напрежението и на честотата от нула волта и нула херца, до достигане на номиналната честота и напрежение на електродвигателя. До тази точка, максималният въртящ момент е един и същ дори от един оборот в минута. От тази точка нататък, се повишава само честотата като напрежението остава максималното за електродвигателя. Оттук нататък максималният въртящ момент който може да осигури двигателят, пада пропорционално на покачване на честотата и съответно оборотите. Това е точката след която ДВГ може да има предимство, ако автомобилът е по-лек при същата мощност.

    Коментиран от #81

  • 80 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Зомби с квадратно чело":

    Пропуснах да пиша за 6000 оборота. Откъде да предположа че говориш за ДВГ, след като няколко пъти ти казах, че при него скоростната кутия е задължителна и неразривна част, заради недостатъците му?

    Нали говорихме за нуждата от скоростна кутия за разтоварване на двигателите на електромобилите? Защо в такъв случай ми даваш пример с ДВГ? Дай пример в който ще се разтовари електродвигателя, ако му сложим скоростна кутия?

    Коментиран от #82

  • 81 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    1. Ясно ти си караш ДВГто на 1 на магистралата за максимални обороти щото така двигателят се разтоварва :))))
    Освен да ти се подиграва човек знам ли какво???
    А като караш колело на равното сигурна караш на 1ва щото така ти е по лесно нали:))).
    2.Пак неграмотност ама то не е за първи път оборотите на асинхронният двигател зависят само от полюсите му и от честотата на напрежението :)))
    От амплитудата на напрежението се регулира момента.
    Нищо де другият път пак чети Винету.
  • 82 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Прочети коментар 66 после 69 и после пак говори.
  • 83 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор
    Аз съм го чел вече и го прочетох отново, но колкото и пъти да го чета, написаното се отнася за електродвигател. Също както аз ти писах за електродвигател. Ще ми цитираш ли къде съм писал или намекнал, че ДВГ няма нужда от скоростна кутия и се разтоварва при високи обороти. При високите обороти се разтоварва електродвигателя или и с това не си съгласен?


    "Не няма триене а също е мит че ел. моторът имал охлаждане с антифриз това е пълна дезинформация :). А последното беше върха само оборотите биле различни :))) еми това ако не е разтоварване здраве му кажи. Пак ти казвам карай 1час на 6000 оборота да го видим този двигател на какво ще заприлича, защо се излагаш така не разбирам????? Слушай сега внимателно това е последен урок: Мощността представлява еквивалент на това колко бързо се пренася определена СИЛА!!!В единият случай двигателят трябва да произведе повече сила и се мъчи здраво като ще се пренесе по бавно в другият ще се произведе по-малко сила и се разтоварва но ще се пренесе по-бързо!!!!! "

    Едно бонус въпросче. Като включиш на по-висока предавка за да разтовариш двигателя, въртящият момент на колелата увеличава ли се или намалява и това предимство ли е пред електромобила?

    Коментиран от #84

  • 84 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "Електромобилите нямали бъдеще":

    Не съм съгласен, ето ти и за ел. двигателят при високи обороти:
    1. Механичното триене е по голямо.
    2.По-голям ток.
    3.По-голям импеданс.
    Между другото защо всички рекорди с електрики за изминати км са освен при добри температури и с около 40км/ч що не ги карат с 200 а???
    От четене на Винету, нито коментарите четеш като хората, нито книжки по темата. Е нищо поне ще станеш индианец.

    Коментиран от #85

  • 85 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Зомби с квадратно чело":

    След като не си съгласен, ще ми покажеш ли поне една електрическа машина, чиято електродвигател работи на ниски обороти, а с мултипликатор оборотите се повишават до работните. Всички машини които съм срещал в реалността, са на точно обратния принцип - електродвигателя се върти с високи обороти, а след това с някаква предавка оборотите се намаляват до работните. След като двигателите се товарят повече при високи обороти, защо високооборотните ел. двигатели са много по-малки по размери в сравнение с бавнооборотни двигатели със същата мощност и не се нуждаят от толкова охлаждане? Ето защо редовно ви бъркам с Анти. И двамата плюс още няколко ника, твърдите все едни и същи неща, които нямат нищо общо с реалността!
  • 86 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор
    1. Казах ти ще ти г поввторя защото бавно схващаш, защото честотата на мрежата е 50Hz и простотата на изпълнението.
    2.То и при ДВГ е така високооборотните форсирани двигатели са по- малки, по-леки,по-икономични обачееее са консуматив :)))
    Аз пък не те бъркам с Електрика и гост, един и същ човек сте заедно с многото други никове. Как познах ли, еми няма много Българи които да не са завършили училище, това ти е уникален почерк че питаш елементарни въпроси :).

    Коментиран от #87

  • 87 Електромобилите нямали бъдеще

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Зомби с квадратно чело":

    Ако при фиксирана мрежова честота по-високооборотните ел. двигатели имат повече предимства, представи си колко повече стават с промяна на честотата И НАПРЕЖЕНИЕТО!

    Високооборотните ел. двигатели имат същия или по-голям ресурс от бавнооборотните, защото лагерите се износват повече от аксиалното или радиално натоварване на оста, отколкото от оборотите. Зъбните колела също. Неслучайно на много машини зъбните колела към двигателя, където оборотите са високи, но нютонметрите малко, са пластмасови, а към изходната ос стават метални.

    На заяжданията нали знаеш, че не обръщам внимание. Не се хаби! При гост може и да вършат работа, но аз ги игнорирам и оставям четящите да преценят на кой колко му е възпитанието и умствените способности.
  • 88 Шматка

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "AUDI A8":

    Да секи клошар може да кара аулди но не и гтр легай да спиш