Last news in Fakti

20 Февруари, 2012 10:27 77 422 104

Вижте кои коли се развалят най-често

  • mercedes-benz-
  • porsche-
  • lexus-
  • toyota

 

Американската агенция J.D. Power публикува нов рейтинг относно надеждността на автомобилите. Експертите са направили статистиката на база брой повреди от всякакъв характер на 100 автомобила. По-конкретно става дума за тригодишни превозни средства.
 
Интересното е, че средно се пада по минимум една повреда на автомобил, като единствено марките Lexus и Porsche могат да се похвалят с по-малко повреди. Японският премиум бранд впечатлява с 86 повреди на 100 автомобила, а Porsche - с 98.
 
Всички останали са с по над 100. Средно за отрасъла се падат по 132 проблема на 100 превозни средства, като най-лошо са оценени марките Jeep – 179, Dodge – 183 и Chrysler – 192. Интересно е, че марката Land Rover, която традиционно е на едно от последните места, този път не е включена в класацията.
 
Родственикът и Jaguar обаче също е на опашката на списъка със 172 повреди на 100 автомобила. Странно е и, че качеството на повечето немски марки също е под средното за бранша - Audi – 148 повреди, BMW – 154, Volkswagen – 159.
 
Японските марки, които традиционно се считат за едни от най-надеждните също показват слаби резултати. Не всички естествено, но Subaru, Nissan, Mitsubishi, Mazda и Suzuki са под средната оценка за бранша от 132 повреди на 100 автомобила.
 
Ето всъщност как изглежда рейтинговата класация за тригодишни автомобили на J.D. Power:


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Богдан

    0 4 Отговор
    тук очаквам много плюене по бмв хаха,то се вижда кой на обичан и най купуван
  • 2 ahaha

    3 1 Отговор
    Pulen upsurt e taia klasacia! Volvo,VAG i BMW sa nai-otpred po problemi zaedno s Mercedes ,Jaguar i Land Rover! Ima slu4ai na Volvo avtomobil na 20 000km da otiva za scrab, izgurmial dvigatel, samozapalil se, a BMW vseki den otiva na service zaradi komputera. VW s DSG staav na par4ena na 10 000km nova kutia! Vuob6te germania i UK sa za ko6a za bokluk!
  • 3 autofan

    2 0 Отговор
    Отново някоя американска статистика. Отсъстват някои марки които са предпочитани от повечето европейци като Опел, Фиат ,Алфа. Все пак предимно те са ни по джоба.
  • 4 hienata

    5 0 Отговор
    Евала на mobille! След постния уикенд две статии за "чешене на крастата" (тази и оная с Ферари с/у GT-R). А горната таблица показва, че съм направил правилен избор (Тойота Авенсис, вече за втори път). Макар и скучна е доста безпроблемна. Изненадват ме многото повреди по Infiniti (все пак луксозна марка). А доброто представяне на Форд, не се дължи на европейското подразделение( мое мнение).
  • 5 HenpokoncaHuka

    2 0 Отговор
    Към autofan....тази статистика е за автомобили!
  • 6 VR4 TT

    1 4 Отговор
    Доста измислена статистика. От японските най-издържливи са Хондите, а Тойота отдавна произвеждат само боклуци, едва ли не аналогични на Рено.

    Коментиран от #9

  • 7 Дошо

    3 1 Отговор
    Ей тия Алудита много напред са ги набутали бе.Фолксваген със 169, Алуди с 148 айде стига нали е едно и също.Чак пред Субару ги сложили хахахахаха
  • 8 Дошо

    3 1 Отговор
    Да и Мерцедес набутали пред Хонда айде леко.
    (ЗА тези, които ще ми се нахвърлят сега.Извинявайте, но Мерцедес последно време не е това, което беше относно надеждността)

    Коментиран от #15

  • 9 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "VR4 TT":

    @6 Може би си прав за 20+годишните (в което дълбоко се съмнявам), но това е за тригодишни превозни средства. И с гаранция в САЩ никой не кара произведените в Турция Йарис и Аурис (които доста свалят качеството на марката). А Хонда в Америка не продава само Акорд (безспорно мн. качествен автомобил) ,а и доста др. автомобили (предимно за американския пазар), които може и да не са толкова добри (само американците си знаят).

    Коментиран от #13

  • 10 YoYo

    2 0 Отговор
    Да не повярваш! SCON по здрав от Мерцедес!? Може ако не го изкарват от гаража, няма как да се развали. Защо не пишат за какъв пробег става дума. А Дошо има право до някъде по отношение на Мерцедес-а, но след SCION-а, това е смешно.
  • 11 BMW

    0 5 Отговор
    Споко народе,не се вълнувайте толкова.Статията показва статистика на колите на американския пазар,който няма абсолютно нищо общо с европейския,та камоли с българския.А и статистиката си е по принцип пълен т..ак
  • 12 Hoho

    1 1 Отговор
    Малее, сега да турят до нея и една таблица за надеждността от Ауто Билд (или - ведомственото VAG издание) и стана боят! ;–)
  • 13 VR4 TT

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "hienata":

    @9
    Да, и ти си прав до някъде. В юесей тойотите са основно камри и авалон, дето са си на друго ниво.
  • 14 Ганьо Балкански

    1 1 Отговор
    Към Дошо! Доколкото прочетох става въпрос за 3-годишни автомобили. Точно 3 годишните мерцедеси са ДОСТА! добри. Нямат общо с тези произвеждани 1995-2005. Иначе такива класации немогат да са достатъчно точни и показателни.
  • 15 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    @8 miastoto na mercedes e mnogo pred Honda.zashto si mislish che Honda sa zapazili kachestvoto ot predi godini?
  • 16 Путун

    3 1 Отговор
    Ай стига глупости! Вижте поне TuV за 3 годишните автомобили, като не вярвате на американците. Всъщност, доста от класираните автомобили се произвеждат в щатите и Мексико, а не в Европа. Затова и разлика в качеството. A за Мерцедес...единствено C класата е класирана добре пред TuV, Останалите модели са след средата и дори в дъното - S, ML и E. Първо направете справка с немските класации и после плюйте американците!Мерцедес отдавна не са това, което бяха( главно в главите на някои, защото тогава никой не правеше класации)

    Коментиран от #20

  • 17 ннн

    4 1 Отговор
    Това са глупости! Ще им се чупят като ги карат като диваци и не ги поддържат. Поддържаш ли си добре колата няма да имаш никакви проблеми, пък ако и ще и Лада да е
  • 18 Добрин Петров

    2 1 Отговор
    нашата кола като я няма е безпроблемна така ли , стига с тия класации, прекалено необективни са по много причини, пък и според мен е по важно как се представя даден модел а не марката като цяло,а колкото до чупенето, чупи се и толкоз, всеки сам да си прави сметка какво му е по джоба и какво иска от една кола...
  • 19 staroto

    0 5 Отговор
    Явно опела и реното не ги смятат за коли...жалко...иначе класацията е добра...за начинаещи шофьори...ННН е много прав - познавам един с една шкода октавия от 1960 г - върви си колата и то много добре...
  • 20 ВИП АМГ

    0 6 Отговор

    До коментар #16 от "Путун":

    @16 kade pak vidia che S klasata ,MLa i E klasata sa problemni.pishete gluposti.are stiga veche.
  • 21 Клаус Лешке

    3 2 Отговор
    Европейската класация не изглежда по такъв начин... За щатите автомобилите не са същите. В европейската класация първите 5-6 места са за японски и корейски автомобили... Тойота навсякъде е лидер... шапка им свалям на самураите!
  • 22 Клаус Лешке

    2 2 Отговор
    Много ми е странно, че мерцедесите са толкова добри в щатите, в Европа никакви ги няма.

    Коментиран от #83

  • 23 Клаус Лешке

    2 2 Отговор
    ЕТО ВИ ДРУГА АМЕРИКАНСКА КЛАСАЦИЯ ОТ 2011Г!!!
    "Японските автомобили са най-надеждните в САЩ, докато Ford и Porsche са минали доста назад в списъка, според годишната класация на заслужаващите доверие автомобили на списание "Consumer report", цитирано от ДПА.
    Първите места в класацията са заети от японски производители, като начело е Toyota Scion, следвана от Lexus, Acura, Mazda и Honda. Ford е изпаднал от 10-о на 20-o място от общо 28 класирани марки"
  • 24 Ценител

    1 0 Отговор
    Класациите в САЩ са най-достоверни, обхващат същността на надежност! В Германия TUV-взима предвид само данните от техн. прегледи-а всяко село има фирмен сервиз за немските марки. DEKRA-събира пък данни само от сервизите. А ADAC-събира данни само от пътната помощ, при което повечето немски коли не влизат с бройки, тъй като предпочитат фирмените сервизна помощ. А сп. Аутобилд, имащо дъщерни издания в половин Европа, се знае какъв ще й е избора.

    Коментиран от #25

  • 25 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Ценител":

    @24 Какъв е избора на Аутобилд?
  • 26 бате Ицо

    1 1 Отговор
    За пореден път ТОЙОТА!!!
  • 27 Стоян Коцев

    1 1 Отговор
    Добринчо (коментар№18), твоята кола за 5 хил лв. няма и да я има в нито една класация, но това не е защото е безпроблемна. Иначе класацията си е обективна и до голяма степен важи и за Европа.
  • 28 520 zender

    0 2 Отговор
    Тук не бих защитил БМВ но просто не вярвам на американците-не на тяхната статистика а на самите потребители.Те се отнасят към автомобилите си като италиянците.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "520 zender":

    @28 Вярвай на немците тогава, техните резултати са близки, само че в челото са изцяло японски и корейски автомобили.
  • 30 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "520 zender":

    @28 И с риск да те разочаровам, ще ти кажа, че бмв (новите модели) страда от тежки и скъпи повреди. Най- слаби агрегати са им трансмисиите ! БМВ е просто една луксозна и приятна за каране кола( не и през зимата), която не е по- надеждна от която и да е друга марка. Фактите не са на страната на немските производители. От началото на 2000 г. се правят на тарикати и се опитват да правят евтино, скъпо изглеждащи коли и това бавно, но сигурно ги съсипва.
  • 31 до зендерчето

    0 0 Отговор
    не знам от коя пещера си аз съм жживял там.там задължително се сменя маслото на 3000мили-5300км.-или колата ти става непродаваема.смяна на масло с филтри труд и всичко необходимо в зависимост от сервиза е между 22 и 28 долара говоря ти за 8 цилиндра.на всяка кола чукаш в нета VIN номера и ти излиза всяка смяна на масло или каквато и да е интервенция.връщане на километраж -5 ГОДИНИ-ПАНДИЗ-ПЪРВО ПИТАШ ПОСЛЕ ГОВОРИШ
  • 32 520 zender

    2 0 Отговор
    Вярвам на класацията на ауто билд-там също в челото са японците но 130и води.Междо другото според тази класация най-зле се представя фв тауран.

    Коментиран от #37

  • 33 Илиана Трендафилова

    0 1 Отговор
    Това май са го правили французи не американци!Не виждам нито една френска кола!

    Коментиран от #36

  • 34 520 зендер

    1 1 Отговор
    До 31-Аз съм от пещера българия-не съм излизал от нея.Това не ми пречи да имам мнение.Прави ми впечатление че американците обичат да си оставят колите на къси фарове при изгасен двигател-този извод правя от филмите които гледам.Да,смешно е но просто ми прави впечатление-аз лично винаги карам на фарове но никога не си оставям колата при изгасен двигател включени.Ми това говори за небрежност бе човек.
  • 35 тихомир тонов

    0 1 Отговор
    напоследък гледам тук разни класации и са все от американски източници, не разбраха ли редакторите на този сайт ,че от колите в Европа, тези дето ние ги караме и Американските разликата е от земята до небето
  • 36 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Илиана Трендафилова":

    @33 Кажи ми, че се шегуваш!..............Наистина ли мислиш, че американците са чували за пежо и рено?

    Коментиран от #42

  • 37 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 zender":

    @32 Опа... май старата мазда 6 още си стои на върха, ако не се лъжа?! Единичката на бмв е заедно с нея, нали така?
  • 38 kapitolia

    1 1 Отговор
    lexus 3 модела, porsche 3 модела, cadillac 4 модела, scion?! toyota добре за марка от средна класа. Mercedes-Benz над 20 модела от най-висок клас евала!!
  • 39 520 зендер

    1 0 Отговор
    Не пред нея е.Виж аз не отричам че японските коли са качествени.Просто си обичам немските коли и по-точно БМВ5.
  • 40 от 31 каду

    1 0 Отговор
    в източните щати където живеят много европейци може да се намерят и пежо и рено вкарани от някои ентусиасти.приятел си купи стара алфа не знам от къде я намери и като му дотрябва ггърне го пратиха в дилъра на ферари и там му се дорева.афаровете гаснат сами след известно време.класацията е вярна.изненадва ме VW които преди години бяха на първите места.до зендера-влезни-autotrader.com-виж цени и екстри и коли ако ти трябва информация питайще ти кажа.
  • 41 драйвър

    0 1 Отговор
    За мен голямата изненада е SCION , защото това е марката на Тойота обърната към младите хора и се предполага , че не са си дали много зор , да ама не . Иначе мястото на немските коли не ме изненадва и си е очевиден провал , като се има предвид супер високите им цени .
  • 42 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Клаус Лешке":

    @36 хахахахахаха, добре казано
    @17 Естествено
  • 43 4runner

    1 2 Отговор
    От първите 5 в класацията 3 са Тойота :-)
  • 44 Петър

    2 1 Отговор
    а Фият явно не са открили цифрата да го поставят в тази класация, би бил безспорен победител :Д
  • 45 Путин

    2 1 Отговор
    @Ценител, тук говорим за 3 годишни автомобили. Правена е някаква анкета между 30 000 собственика, което няма нищо общо с десетките милиони, минаващи пред TuV. Освен това в тая псевдокласация на американците се отчитат всички повреди. Значи може да е натрошена трансмисия, може и да е изгорял бушон на лампата за вътрешно осветление. Мен като ме питат по телефона( а и да не е по телефона), дали ми се е чупила колата, мога да им кажа каквото ми хрумне. Друго си е да се вземат данни от сервизите на DEKRA примерно, където минават доста автомобили за годишния си технически преглед. Сега...ще кажеш, че всеки може да си оправи колата и тогава да ходи на преглед. Е, може, ама така е за всички. Не може да кажеш примерно, че собствениците на Форд си оправят колите, затова Фиеста, Куга и Транзит са номер едно в класовете си, а БМВ примерно не. Нима собствениците на Форд са по-тарикати от тия на БМВ и крият дефектите от DEKRA? DEKRA правят много добра класация - по километри. Защото когато човек купува даден модел на дадена марка, гледа и километрите. Така той има представа за надеждността според изминатите километри. Когато и годините са малко, всичко е ОК. Освен това, DEKRA разделят автомобилите на три - такива, минали преглед без дефекти, такива с малки повреди и такива с големи повреди. Ето още една възможност от пръв поглед да се види колко са големите и колко малките повреди, защото не е все едно, дали е изгоряла крушка или се е скапала скоростната кутия или окотил мотор. Освен всичко друго, в DEKRA ясно се вижда, че по-новите модели дават по-малко проблеми заради възрастта си, макар да са на същите километри като предшественика си. От там човек пак може да си направи извод, че километрите не са всичко и колкото колата е с по-нова дата на производство, толкова по-добре за нейната надеждност въпреки километрите. Какво дават американците? реално нищо, защото годишните им класации са с голяма корелация. Тоест, няма зависимост спрямо предната година. Причина за това са и малкото анкетирани, както и безсмислената класация според какви да е повреди на 100 автомобила. Както казах, не е все едно да ти се отлепи уплътнение и да ти изгори гарнитура.
  • 46 patin

    1 0 Отговор
    putin ni se zaribqiii 4ak tolkova we
  • 47 Japan Power

    1 3 Отговор
    Тойота пак са номер 1.
    Приятно висене в сервизите на останалите

  • 48 atanas

    2 0 Отговор
    а къде са OPEL?
  • 49 tralala

    1 1 Отговор
    Тая класация е пълна глупост, американски кошници, кашоните на форд ги и тем подобни ги изкараха най - надеждни, че пък и тойота, на приятелката ми и взехме чисто нова корола от магазина и на 3 години отдолу беше цялата в ръжда, от всички коли дето съм имал най съм останал доволен от БМВ
  • 50 магарцедес!

    0 0 Отговор
    Каква класация е това! Да пишат кое се чупи, кое не се чупи ,къде са им слабите места,по какво се класират дефектите! Магарцедеса е най големия боклук в списъка!
  • 51 главен разбирач

    1 0 Отговор
    Колите които не са в класацията са най големите трошки,направо се разпадат хахаха
  • 52 Мнение на Софиянец,не на селянин

    0 1 Отговор
    Чудно как VAG не са на първо място с техния кош Audi !!!
  • 53 ани кирова

    0 2 Отговор
    kAKTO VINAGI TOYOTA E BILA E I SHTE BUDE NOMER 1
  • 54 хаха

    0 1 Отговор
    То по голямо село ат софия няма!
  • 55 nasko

    0 1 Отговор
    opel май не се разваля изобщо....................

    Коментиран от #63

  • 56 Класация

    1 1 Отговор
    Интересно - щото като бройка части съотношението в един автомобил на Ягуар и Джип е сигурно 3/1 ,друг интересен момент е ,че ако собственик на нов Ягуар има проблем с „недотам" плавното смъкване на капака на жабката ,то той ще отиде във фирмения сервиз и това съответно ще се отрази в статистиката ,а този с Джип дали ще отиде...
  • 57 пич

    0 2 Отговор
    Моят фиат го няма значи аз печеля.
  • 58 алекс бук

    1 0 Отговор
    фиат са извън класацията :)
  • 59 qwerty

    1 1 Отговор
    Опа любимия ни vw нещо е назад в класацията още по лошото е че е доста по назад от "бангията " FORD хахаха
  • 60 DENIS

    1 1 Отговор
    Кво стана Toyota ви раэби отново ФОЛКСВАГЕНЖИЙ ХА ХА ХА
  • 61 Gostenin

    1 1 Отговор
    E тази класация за какво сте я публикували, като няма нищо общо с автомобилния пазар в Европа?! Да бяхме в САЩ-да ни интересува, ама ние не сме! И както по-долу пишат за Форд без да знаят, разликата в качеството на марката на двата континента е огромно.
  • 62 Хаха

    3 3 Отговор
    Това е нереална класация защото Порше не е всекидневна кола и се кара само през уикенда за удоволствие. Ram се кара в нечовешки условия с товар от домати, краставици и картофи в прериите. Смарт почти не се кара освен до кварталния магазин, колкото да не си пеша. Сцион се кара само от младежи , които се ръмбат като ненормални по улиците като за последно и си мислят че са най-големите. Кадилака също не е масова кола. МИНИ-то обикновено се ползва , като се закачи зад някоя кола на вересия - за това и няма как да се счупи. Хонда е здрава, защото е само с 2 колела и седалка - нали е мотоциклет. Лексус е най-здрава, защото се кара само от дома до офиса по права линия на добър асфалт и макс 1000 навъртян км на година. Субару - тия изобщо няма да ги коментирам , защото са ми под достойнството

    Коментиран от #64, #75

  • 63 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "nasko":

    @55 Той направо се чупи или ръждясва, не се разваля.
  • 64 Kobester

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Хаха":

    @62 По-безмислен коментар не бях чел.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 do Xaxa

    0 0 Отговор
    субару му било под достойнството..xaxaxaxax...
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 пешо

    0 1 Отговор
    МАГАРЕТО СЕ ЯЗДИ СЕКИ ДЕН
  • 69 иванчо

    0 1 Отговор
    В българия колите се развалят еднакво, щото влизат в едни и същи дупки!
  • 70 Путин

    3 1 Отговор
    Има такива като бившата ми кола, дето не се разваля при влизане в дупки :P Няма да казвам марката и модела, за да не възникват спорове. Коментарът на @хаха ми харесва с духовитостта си. Момчета, четете малко и между редовете. Гледам, пяна взела да излиза вече от устата ви :)

    Коментиран от #76

  • 71 Путьо Маринкин

    1 1 Отговор
    Евалата на Ха ха ! Т...ците се връзват, ама си много прав!
  • 72 schwaben kaputt

    0 2 Отговор
    Ха ха ха , всички германски бараки са под Лексъс.
    Гледайте бе разбирачи , гледайте японското качество.
    Дано Бай Ганю най накрая осъзнае от къде изгрява слънцето.
  • 73 баба яга

    1 1 Отговор
    няма лоша кола а има намарливи стопани :)))))

    Коментиран от #98

  • 74 дядо яго

    0 2 Отговор
    Има има казва се Ауди.
  • 75 до хаха

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Хаха":

    @62 Тва е най-якия коментар който съм чел напоследък. Браво баце
  • 76 ????

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Путин":

    @70 Няма такава кола която да не се чупи!
  • 77 рено

    0 1 Отговор
    ха ха ха ха ха . Е какво се оказа - мойто рено е безсмъртно. ха хах ха ха
  • 78 тойота

    0 1 Отговор
    ауди са по ненадежни от форд и шевролет
    но са по надежни от бмв

    фолксваген са по зле от киа


    абе тойота му е майката !!!
  • 79 оги

    1 2 Отговор
    Това е супер тъпо класиране таз не бих казал това класиране някога ще се отнася за българия ;) в америка бмв и фолксваген колко са карат зада разберат колко са чупливи в българия лично заламе на тойото фолксваген опел хонда мерцедес бмв и форд
  • 80 Speeder

    1 1 Отговор
    Тъй като гледам другата ми кола ще е Форд :D
  • 81 jeki

    0 2 Отговор
    dobre e klasiraneto OPEL nikoga ne se razvalia
  • 82 Лада

    1 1 Отговор
    Класацията има един сериозен недостатък, за три годишен период добре, ама не се казва за колко километра! Ако е по българските стандарти това може да са 30000км за 3г. да речем, което за тия километри да влиза в сервиз една кола 1-2 пъти за повреди не е малко, а повече е трагично. ако обаче е по западните стандарти тия 3г. може да са 150000км, което за 1-2 повреди не е нищо, още повече ако са поне над на половината километри, дори и малко повече повреди да са, не е толкова страшно. Също не се уточнява и колко са сериозни тия повреди, ако е незатегната скоба е направо смешно, но ако е ремонт на глава или нещо подобно голямо то си е много сериозно... По принцип статистиката показва че 7-8% от колите показват дефекти средно, въпроса е да не си от късметлиите...
  • 83 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Клаус Лешке":

    @22 interesno kakvo iskash da kajesh s tova che v Evropa mercedesite gi niama.haha grozdeto mai e mnogo kiselo za teb.

    Коментиран от #85

  • 84 Георги Георгиев

    1 1 Отговор
    Най-често се развалят колите, карани в България!!!
  • 85 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "ВИП АМГ":

    @83 Спаске Аз ти говоря за статистики и факти, а ти ми излизаш с аграрни мъдрости.
  • 86 DB9

    1 1 Отговор
    Радославчо никъаде не си написал че става въпрос за САЩ !!!

    Хора не се заблуждавайте да си купувате Порше ! Не става за България !

    Американските автомобили са доста по некачествени от Европейската сглобка !

  • 87 pkl

    1 0 Отговор
    DB9, хаха, те за това Поршетата не ги карат много много, щото нещо не са хубави, нали?
  • 88 kris

    0 0 Отговор
    e dobre de v auto bild mazdite sa na 4elni mesta tuk edva li ne na posledni! tia klasacii сa za koito im vjrvat vseki si pi6e kakvoto mu skimne
  • 89 rado

    0 0 Отговор
    До autofan ,Опел, Фиат ,Алфа както и Пежо, Сутиен опсссс /Ситроен/ в Америка не се предлагат
  • 90 Радо

    0 0 Отговор
    До autofan ,Опел, Фиат ,Алфа както и Пежо, Сутиен опсссс /Ситроен/ в Америка не се предлагат
  • 91 Иван Цочев

    0 0 Отговор
    Pri vsqka kola ima defekti.V taq skala malko preovelichavat....Ako edin avtomobil e defecten,se vrashta obratno ot kadeto e doshal.Veche ostava samo edin vapros-SOBSTVENIKA na avtomobil kak se griji za nego,nemoje samo da katash,no i trqbva da poddarjash.Naistina avtomobilite za pazara na USA,sa po-dobri zaradi po-kachestvenite materiali,no pak chak tolkova.Moje i da e platena reklama,vse pak jiveem v BG.
  • 92 ООО

    1 0 Отговор
    Дженерал Мотърс предлага Опел Инсиния в Америка като Буик Регал. Едно към едно е със Инсиния.
  • 93 ГОШО

    0 0 Отговор
    В класацията става въпрос за брой повреди, което не е съизмеримо като цена на поддръжката за порше и тойота при равен брой повреди сумите ще са в пъти по малки в полза на колите от нисък клас
  • 94 Kak

    1 0 Отговор
    Как не ? Най-масовите продаваните в САЩ автомобили Форд и Линкълн давали по-малко повреди от японските ? Питайте потребителите, не списанията които пишат по поръчка.
  • 95 az i pak az

    0 1 Отговор
    da, statistika za 3 godini,..i sled tova v mordata , 6to ne doidat tia tapi amerikanci da vidat v bg golf 1 i 2, opel cadet i tem podobni kolko godini karat
  • 96 Фичката /майстора/

    1 0 Отговор
    къде ли щеше да е в класацията "Москвич -408" ?
  • 97 Gosst

    0 1 Отговор
    Е то излиза,че по-здрав бюджетен автомобил от форда няма...насам народе вече ще почнат да ги дават в комплект с телоподаващо и 2-3 листа ламарина.
  • 98 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "баба яга":

    @73 Абсолютно. голф ли е, ес класа ли е, ако я поддържаш правилно няма да се чупи.
    @87 Да бе как, е.ати гадната кола, какво и е по-хубавото на порше от лада примерно. Взимаш си една лада и си ти, защо ти е порше :D:D:D:D:D
  • 99 Прост

    2 1 Отговор
    Еда ама тук става въпрос за американски ФОРД а не за европейския боклук.
  • 100 ГОСТ

    0 2 Отговор
    Как кои?Германските еднодневки разбира се

    Коментиран от #101

  • 101 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "ГОСТ":

    @100 ia pak si pomisli dali da slojish vsichki nemski marki pod obsht znamentel.
  • 102 TCTCTCTC

    0 0 Отговор
    хора, моля правете разлика между Американските коли и Европейските коли.... Имат огромни разлики!!! Това проучване според мен няма смисъл въобще да го гледаме даже..... то е за Американския пазар!!!
  • 103 прост 2

    3 0 Отговор
    до Прост!!! не знам какъв Форд (европейски) имаш!!! или въобще дали имаш някакъв Форд но моля те не съди за европейският Форд от 2003 насам!!! ПРОСТО ЯВНО НЕ СИ ИМАЛ ВЪЗМОЖНОСТ ДА КАРАШ ФОРД ДОРИ ОТ 2004 ГОДИНА НАГОРЕ !!! КАКЪВТО И ДА Е МОДЕЛ....
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.