18 Юли, 2018 18:17 15 361 68

Германия иска по €4000 от собствениците на Tesla

  • tesla-
  • model s-
  • субсидия-
  • премия-
  • германия

Федералното управление по икономика и експортен контрол (BAFA), което предоставя субсидии при покупката на екологично чисти автомобили, изиска от клиентите на Tesla да възстановят на държавата премиите в размер €4 000, получени за всеки закупен електромобил. Според ведомството заявената от калифорнийския производител цена на Model S не отговаря на критериите на държавната програма за насърчаване на екологичния транспорт, тъй като е над €60 000.

"Това означава, че всички, които са получили субсидия за покупката на Model S до 6 март 2018 г., нямат право на нея. Ако сумата им е била изплатена, трябва да я върнат", гласи съобщението на BAFA. От Управлението уточняват, че мярката ще засегне около 800 собственици на Tesla.

Решението на BAFA слага край на споровете около обвиненията, че компанията на Илон Мъск се е възползвала неправомерно от програмата за стимулиране на продажбите на електромобили. Макар Tesla да намали цената на Model S до необходимите €60 000, колата излизаше по-скъпо на клиентите заради начисляването на допълнителни €13 000 за пакет от екстри, от които не могат да се откажат.

Заради избухналия скандал Model S бе изключен от програмата за субсидиране, само за да бъде върнат в нея през март. От Tesla от самото начало категорично отричаха обвиненията, че задължават клиентите да плащат допълнително за екстрите. Немското представителство на компанията обяви, че ще обжалва решението и ще овъзмезди клиентите си за разходите по възстановяването на екологичната премия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    33 13 Отговор
    Tesla Model S(cheiße).
  • 2 Driving pleasure

    37 24 Отговор
    Публикувано във факти.бг: заради начисляването на допълнителни €13 000 за пакет от екстри, от които не могат да се откажат.

    Илончо освен с лъжи няма как да просъществува :)
  • 3 омъскаряване

    41 18 Отговор
    Брех, как можаха да разплачат така сектантите на "свети" Илон то и без това им се реве само, като чуят цената на колата и срока за нейното получаване, ако изобщо я получат !
  • 4 Тесла е номер

    27 33 Отговор
    Мечтаите си поне да карате тесла

    Коментиран от #5, #7, #8

  • 5 Driving pleasure

    40 23 Отговор

    До коментар #4 от "Тесла е номер":

    Е точно тва никога няма да стане - дори да е последната останала кола на света ще мечтая за нещо истинско, а не за зле сглобена от едно тарикатче електрическа кошница ;)

    Коментиран от #12, #24

  • 6 699

    11 7 Отговор
    Грисишен прекарвашен с тазишен овцишен фрау Меркел, тъпишен овцишен!
  • 7 мани беги

    15 9 Отговор

    До коментар #4 от "Тесла е номер":

    Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му, разбра ли дребен ! Хаха
  • 8 123

    12 2 Отговор

    До коментар #4 от "Тесла е номер":

    Верно, голем номер се оказа.
  • 9 Иванов

    7 13 Отговор
    За толкова пари бих си купил един форд Фюжън, 1,4 бензин на около 50 х.км., а остатъка бих подарил на Герб да закърпят бюджета.

    Коментиран от #11

  • 10 Електрошок

    11 20 Отговор
    Появи ли се тема за Тесла,замирисва на чесън,бензин и нафта!
  • 11 Форд Вижън

    23 6 Отговор

    До коментар #9 от "Иванов":

    ...защото са с големи предни стъкла, че да те видят лесно кой си ти, дето си си купил такъв автомобил...и защото реотаните на задното стъкло са по-дебели от тези на другите автомобили, за да могат тези които те бутат да си топлят ръцете.

    Коментиран от #16

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Boxer

    16 6 Отговор
    Германското правителство изплати ли обезщетения за дизелгейт? Щом е VW е ОК. Но за Тесла "са зимат други мярки"...
  • 14 axel

    17 18 Отговор

    До коментар #12 от "Теодор":

    И аз мисля така Теодоре, гледам коментари и не мога да разбера...защо се противопоставят на еволюцията изобщо? Електромобилите са бъдещето. Това е истината, driving pleasure.Както ДВГ смениха конския впряг,така и електромобилите вече подменят вече морално и екологично остарелите ДВГ. А също така и ресурсите на петрол намаляват и не се знае ,докога ще могат да задоволят потребностите на нарастващото население на планетата....и в някой слънчев ден, когато няма гориво, кво правим ? Човек, не се заяждам ,но помисли разликите между 20 и 21 век. Печка на дърва с климатик, стационарен с мобилен телефон. ДВГ с електро....

    Коментиран от #15

  • 15 Антиелектрика

    19 9 Отговор

    До коментар #14 от "axel":

    Хайде поредния заблуден или поредния ник. Абе хора, защо не си правите труда да прочете, че електромобилите са по-старата технология и то с половин век?! Какво бъдеще бълнувате? Само времето ще покаже кое е бъдещето, слезте на земята и мислете малко!

    Коментиран от #28

  • 16 Иванов

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Форд Вижън":

    Колите не са ми мания, а бензините на форд са безотказни, стига да не ги чипираш или газифицираш. И за какво ми е кола дето половината айдуци ще я харесат, а другите ще ме ненавиждат от завист? Завистта може да убие човек, запомни това добре.
  • 17 Шоо

    17 6 Отговор
    Абе какво толкоз тия електромобили? Ми това си е малко по-лъскав мотокар.
  • 18 bravo

    10 11 Отговор
    Българските анонимни коментатори най-много разбират от Tesla.
  • 19 Huinqta

    16 23 Отговор
    Обзалагам се че 100% от коментиращите са виждали тесла единствено на снимка, а и изброяват недостатъците все едно имат по няколко в гаража. Толкова ли е сложно да отворите едно просто сравнение с който и да е автомобил с двг и да се убедите че тесла ги превъзхожда по абсолютно всички критерии! Но не след като неможем да си я позволим да я критикувме. Жалка картина. Зависта ще ви погуби!

    Коментиран от #20, #22

  • 20 Зорлем

    11 1 Отговор

    До коментар #19 от "Huinqta":

    По абсолютно всички критерии?!
  • 21 Тъп

    8 14 Отговор
    Нормално да са против Тесла. 80% от хората в този сайт са русофили. Те от технологии не разбират :) Дай им жигула и ги остави да си хранят Герб, Сащ, живота, че ги е оставил бедни и тн.

    Коментиран от #23

  • 22 куку руку ку

    12 3 Отговор

    До коментар #19 от "Huinqta":

    Аз мога да кажа само един критерий (макар, че има още един съществен, а той е животът на батерията и цената на нова такава), но основният по който ДВГ превъзхожда електричките и той убива всички други превъзховства на ел. задвижването си остава времето за възстановяване източника на енергия при изчерпване на последната. Или по-просто казано, времето за зареждане на колата със съответното гориво. И веднага давам пример. С моята кола минавам само 200 км с една бутилка газ, но не се бавя повече от 5 минути със самото зареждане на бутилката. Просто си правя разчета къде ще спирам да зареждам. Когато направят батерията да се зареди за 5 мин. ще настъпи краят на ДВГ задвижването.
  • 23 куку руку ку

    13 2 Отговор

    До коментар #21 от "Тъп":

    Адмирации от мен. Много сполучливо си си избрал име.
  • 24 Бай хой

    5 13 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Кога си влизал в Тесла бе Каун?!

    Коментиран от #25

  • 25 Зорлем

    14 3 Отговор

    До коментар #24 от "Бай хой":

    Той и в Русата Златка едва ли е влизал, но това едва ли му пречи да знае що за стока е тя.
  • 26 Disela

    17 5 Отговор
    Много. се лъжете че това е технология на бъдещето ,това че не пуши не означава че е еко.Това електричество все пак се добива някъде във Аец,тец ,или вец ,това значи че все пак някъде пуши за да се добие.Ще ги призная ако се самозареждат тези батерии ,до тогава са си същите катраници кат тези дето ги караме

    Коментиран от #30

  • 27 Дани

    1 6 Отговор
    Абе простотия голяма
  • 28 Да да

    3 15 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    А шайбовия телефон е по- нов от смартфона и няма как да му гръмне батерията и да те утрепе! Толкова си зациклил,че си по-зле от комунист на разпит! Да махнем ветрогенераторите, щото са осъвременени мелници и са на 1000 години и да блъскаме кюмюр в ТЕЦ-овете!

    Коментиран от #29

  • 29 Антиелектрика

    13 2 Отговор

    До коментар #28 от "Да да":

    Тираджийче, не се опитвай да разсъждаваш, защото се излагаш с тъпотиите си. Не знам какво трябваше да значи цялото това слово блудство и какви комунисти пак бълнуваш. Простотиите ти не могат да променят фактите, че електричките са по-стари като технология, за което постоянно се изказвате неподготвени. Върти геврека и не се прави на оригинален!

    Коментиран от #31

  • 30 Да да

    2 16 Отговор

    До коментар #26 от "Disela":

    Ако се беше поинтересувал,вероятно щеше да знаеш колко процента от ел.енергията се добива от ВЕИ в различните държави! В България от ВЕЦ,фотовилтаици и ветрогенератори е около 30% ,като мелниците не са добре развити! Отделно АЕЦ не изхвърля сажди,а е опасен само при авария! Много по-опасен,отколкото да му гръмне батерията на Антиелектрика,а това е най-новата технология за производство на ток,защото слънце и вятър има от милиарди години и фотоволтаиците и ветрогенераторите са по-стара технология! Ако не вярваш, питай Антиелектрика :ддддд

    Коментиран от #32, #33

  • 31 Да да

    3 12 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Коя година откриха литиеео-йонните батерии че забравих! А графеновите? Да не беше през 1768 когато падна дълбокия сняг или преди 20 години.когато съвременната техника имаше нужда от тях и възможности да ги създаде! А комунизма го намесвам , защото си закостенял пенсионер комунист с 400 лв.пенсия от "големите"! А защо по-старата технология е с по-високо КПД,което е недостижимо за най-развитите ДВГ! Къде е грешката?

    Коментиран от #34

  • 32 Антиелектрика

    12 1 Отговор

    До коментар #30 от "Да да":

    Някакви комплекси ли имаш, та все мен намесваш? Но шофьор на камион нали е олицетворение на "интелект и научно мислене", та какво ли да се учудвам?Ходи открадни една туба нафта, че да се поуспокоиш малко.
  • 33 Мартин

    9 2 Отговор

    До коментар #30 от "Да да":

    "Умен", къде се складира отработеното ядрено гориво от АЕЦ-а? Лошото не е, че ти не можеш да отговориш на този въпрос. Трагедията идва оттам, че и тези, на които им е работа да мислят по този въпрос всеки ден, и те още не са го измислили.
  • 34 Антиелектрика

    11 3 Отговор

    До коментар #31 от "Да да":

    Пенсионер с 400 лева пенсия - хахахаха. Абе ти нормален ли си? Като няма какво да кажеш, защо не си траеш? Щом има нови батерии значи е нова технология, така ли? Ами сигурно ако утре започнем да караме на водород, няма да е ДВГ? Много си "умен" шофьорченце - хахахаха

    Коментиран от #40

  • 35 гост

    0 12 Отговор
    За всички "защитници" на ДВГ , еволюцията не прощава !!!
    Миналата година писахме за една от колите на компанията Tesloop, която е базирана в Калифорния и използва Tesla Model S и Tesla Model X коли за превоз на своите клиенти от Калифорния до Лас Вегас. Един от шофьорите им бе навъртял над 500,000км с Model S, но сега негов колега е надминал значително това разстояние и колата, която кара е поставила нов рекорд за изминато разстояние с Tesla електромобил. Първата кола на Tesloop, която компанията е кръстила eHawk, вече е на три години и за този период от време е изминала 643,737 км. !!!!!!!!!!!!
  • 36 гост

    0 11 Отговор
    Рекордът определено бе добър повод за споделяне на малко статистика за разходите по поддръжка и цялостното представяне на колата и компанията посвети цял блог на този резултат, който може да прочетеш тук.
    Техните данни показват, че комбинираните разходи по поддръжката на колата за период от три години и тези изминати километри възлизат на $19,000 или средно по $0,05 на миля. (!!!!!!!!!!!!!)
    Сумата се разделя на $12,200 за планирана поддръжка и $6,700 за подмяна на различни компоненти и общи ремонти. Пълната разбивка на разходите е описана тук. Документът включва сравними очаквани разходи за изпълнение на услугата с Lincoln Town Car вместо Model S или Mercedes GLS, вместо Model X.
    Tesloop изчислява, че комбинираните разходи за поддръжка на Lincoln Town Car или Mercedes GLS клас са около $88,500 ($0,22 на миля) и $98.900 ($0,25 на миля) за пробег от над 600,000 км. !!!!!!!

    Коментиран от #37, #38

  • 37 qwerty

    1 5 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Ако приемем, че са верни твърденията ти за преход от 600К км за три години, не ми се иска да смятам колко пъти е преминато разстоянието от ЛА до ЛВ по I-15, което е около 270 мили (~430км)
    Поздрави!!! Максимума, който съм виждал за преход от 3 години е един нюйоркски МЛ 320 дизел, който беше завъртял 350К мили по маршрут НЙ-ЛА където разстоянието си е бая голямо.

    Коментиран от #39

  • 38 гост

    0 10 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Посочените разходи за Lincoln Town Car или Mercedes GLS клас са с около 50% ПО-ВИСОКИ от покупната цена на Тесла от 60 546 долара и не включват разходи за гориво , тъй като Тесла е зареждана на Суперчарджър ! Тоест дори най-мощната модификация на Тесла с цена около 100 000 долара при този пробег е БЕЗПЛАТНА в сравнение с посочените модели само от разходите за "поддръжка" !!!! Без да смятаме разходите за гориво и обезценяване които също са в полза на Тесла и то в ПЪТИ !!!!
  • 39 гост

    0 11 Отговор

    До коментар #37 от "qwerty":

    Разстоянието е изминавано всеки ден , а често и по два пъти , на фирмата точно това и е основната дейност , нещо като такси за дълги разстояния .

    Коментиран от #48

  • 40 Да да

    1 13 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Не си обикновен пенсионер! Ти си закостенял комунистически пенсионер инжинер с 400 лв. пенсия от високите! А нещо да кажеш за КПД-то на по-старата технилогия спрямо най-новия ДВГ! А защо не ползваш миксер с ДВГ! Или бормашина и струг! Вероятно прахосмукачката ти е с ДВГ! Климатика! Абе тия много са изостанали бе! Някой асансьор с ДВГ поне!Ползват стари технологии :ддддд Имам добър приятел психиатър! Мога да те уредя да те прегледа,но да знаеш че не ползва лампа с ДВГ ,нито петромакс ,а е с ЛЕД осветление :ддд И що тая стара технология по-добра от свръх новата! Пак питам - Къде е грешката?

    Коментиран от #41

  • 41 Антиелектрика

    13 2 Отговор

    До коментар #40 от "Да да":

    Искаш ли да се срещнем някъде да ме видиш от кои пенсионери съм. Знаеш ли колко бързо ще ти останат обувките сираци?! Тъпизмите ти край нямат. Правиш ли разлика между сфери на приложение? Ти що не ядеш ток или си свикнал да ядеш само бой, а?

    Коментиран от #43, #65

  • 42 гост

    2 11 Отговор
    Колата е била експлоатирана абсолютно безжалостно , като между 2 и 4 пъти ЕЖЕДНЕВНО е зареждана до 100% на бърза зарядна станция без да и се остава никакво време да се охлади и при екстремно високи външни температури !! Същото е абсолютно забранено от Тесла и изрично описано в правилата за експлоатация ! Въпреки това изтезание батерията издържа 310 000 км със само 6% загуба на капацитет , когато е заменена ! Втората батерия издържа още около 250 000 км , когато е установена и повреда на модула за високо напрежение , след което са сменени и двата !! Въпреки всичко Тесла поема разходите за двете батерии безплатно в рамките на гаранцията !!! Именно заради такива зачестили случаи на злоупотреба е въведено и ограничение по километри в гаранцията на батерията , която иначе беше 8 години без ограничение на пробега !!!!

    Коментиран от #45

  • 43 гост

    2 13 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    Оууууу , значи си и пенсионер побойник , радетел на саждите , хахахахах !!!!! В музея ще ти сложат снимка до любимия ти ДВГ !!!!

    Коментиран от #44

  • 44 Антиелектрика

    12 1 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Странно ако аз съм пенсионер, ти какво ли трябва да бъдеш - може би БЕЗполезно изкопаемо? Апропо, сигурен съм, че караш дизел, ама сега се правиш на голям еколог. Нали, г-н теслофилецо?
  • 45 Бухахахахахха

    8 3 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Да си взема кола която ако я карам цял ден ще трябва да зареждам между 2-4 пъти?????Айде "новата" технология не на мен.

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #45 от "Бухахахахахха":

    Ти колко пъти ще "зареждаш" дневно при пробег 900 -1800 км , старотехнологичния ??? И колко ЩЕ ПЛАТИШ за тоя пробег , умнико ???

    Коментиран от #49

  • 48 qwerty

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Не оспорвам това за изминаване на разстоянието дори и по 2 пъти на ден, но нали все пак има технологично време (честно не знам) за зареждане на батерията на автомобила, все пак не ми се вярва тази Тесла да има 1 000км пробег? Малко и те послъгват за да си вдигнат акциите, нещо като Лексус 1998г от другата статия с навъртяни 1,4М км в Украйна. Въпреки, че моята талига, купена от магазин до жп. прелеза в Хаджи Димитър за 12 г по БГ пътищата има изминати 310К км.

    Коментиран от #50, #52, #53

  • 49 Бухахахахахха

    6 1 Отговор

    До коментар #47 от "гост":

    Боли ме фара колко ще платя.Ако искаш ти плащай.Това за 1800км на ден го има в "Стар Трек"За 1800км ще тръгна с пълен резервоар,след 1000ще сипя пак и те така.10мин. ако те интересува време.На автостоп е още по евтино от това да си купиш Тесла.Защо не се предвиждаше така щом само икономията те интересува?
  • 50 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #48 от "qwerty":

    Нали не искаш да кажеш , че такава компания ще лъже за такива неща , още повече , че всичко е надлежно записано и в отчетите и , и в сервизната история на автомобила в Тесла , която се следи денонощно през интернет ?? И то само за да "заблуждават" някаква групичка вдетинени дървени философи в България , които се чудят само как да изкарат бялото черно ?? "Технологичното време" за заряд до 100% е около 2 часа (до 80% - до 45 минути ) , което заедно с около 4 часа за изминаване на 430-450 км прави 6 !! Напълно достатъчно за 4 пъти в денонощието , а да не говорим , че може и да прескочат няколко часа в следващото ! Средно за тоя пробег се получават 2,3 цикъла заряд , пробег в денонощие !!! Ето ти линк да си прочетеш сам , обаче по-добре обърни внимание на последното изречение !!!
    The company believes that the Model S can drive another 600,000 miles over the next 5 years, while under warranty. !!!!!!
    https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers
  • 51 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    0 0 Отговор
    Нагледен пример на поговоркта бог дал бог взел хахах
  • 52 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #48 от "qwerty":

    Също така да обърна внимание на теб и на "групичката" дървени философи , единствената операция от списъка , която може да се приеме за причинена от износване !! Смяна на спирачни дискове и накладки отпред о отзад !!!!!! Направена на 225 000 мили ( 360 000 км ) !!!!!!!!!!!!!!!! Къде е ФИЛОСОФА дето ни проглуши ушите как "високото тегло" на Тесла износвало гуми и спирачки за "нула време" ????? За гумите също са сменяни общо 9 пъти , но не и четирите , така че да ги сложим 7 общо , тоест 57 000 мили ( 91 000 км ) !!!!! На лъжата краката са къси , а на невежеството очите слепи !!!!!
  • 53 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #48 от "qwerty":

    И всъщност освен гумите и спирачките и няколко каросерийни панела , сменени предполагам след дребни чуквания , НИЩО ДРУГО НЕ Е СМЕНЯНО !!!! За 650 000 км !!!!!!!!!!
  • 54 гост

    5 2 Отговор
    Никъде другаде няма горен лимит на цената на автомобила, който получава субсидията. Колата е електрическа, това е. Германците се опитаха да отрежат Тесла, за да не стане както в Норвегия, но от Тесла им го върнаха. Сега Тесла ще покрият разходите и собстениците няма да дадат и едно евро отгоре над платеното. Коя немска компания би направила така? ФВ, която искаше хиляди евро за дсг-кутиите въпреки, че колите са в гаранция ли? Не им прави чест на германците след Дизелгейт да се правят на екосъобразни, срамно е за тях.
  • 55 гост

    1 2 Отговор
    А и да си припомним "задния" , както твърдяха някои хора на правителството на Великобритания за отказ от ДВГ :
    Правителството на Великобритания публикува стратегия и подробен план за отказ от използването на бензинови и дизелови автомобили, продажбите на които трябва да бъдат ПРЕКРАТЕНИ през 2040 г. !!!!!!!!!!!!!!!
    Документът под името The Road to Zero.
    Новият план цели да помогне на правителството да реализира ключовите моменти в Промишлената стратегия, която издига като приоритет икономическият ръст на основата на чистите технологии и е насочена към осигуряване на конкурентоспособност на страната, „пред лицето на основните глобални икономически тенденции“. !!!
    Та да успокоим невярващите , за нискоемисионни автомобили се говори към 2030 г. Към 2040 варианти НЯМА , само НУЛА емисии !!!!
    То не че някой ще се изтрепе и 2030 да купува нещо от порядъка на 0,8 л 60-70 коня , щото това ще е максимума за ДВГ !!!!! Честито на пишещите братя и само такива "задни" занапред да виждаме !!!
    https://www.gov.uk/government/publications/industrial-strategy-building-a-britain-fit-for-the-future
  • 56 Зорлем

    3 1 Отговор
    Не ти ли се изтърка удивителния знак на клавиатурата, бе...

    Коментиран от #57

  • 57 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #56 от "Зорлем":

    Води си монолози завалията - хахахаххаха
    Кой ще му повярва обаче на глупостите, не знам - то не бяха глупости, че електричките не износвали гумите, то не са простотиите, че електричките за 650 000 км нищо не сменят освен 7 гуми и едни накладки. Ама те електричките летят и нямат ходова част, лагери, окачване, амортисьори, биалетки, карета, носачи и рейки. Аз в моите коли ремонтите ги правя по ходовата част и по двигателя почти никога нищо не съм ремонтирал. А колко заблуден фанатик трябва да си, за да вярваш, че ако миксерите станат масови, производителите ще ти сменят батериите без пари, при положение, че това е 1/3 от цената на автомобила. И за тези 650 000 км само двете смени на батериите са към 150 000 лева, което в бензин прави пробег от 700 000 км при цените у нас. При цените в САЩ пробегът ще мине милион километра. Ама ние консумираме доматите с колци - хахахахахахха

    Коментиран от #58

  • 58 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Цена Тесла - 66 000 евро. Батерия 1/3 от цената - около 22 000 евро. Две смени на батерия - около 44 000 евро = 87 000 лева. Горе-долу два пъти по-малко от това кото сам си написал. Помниш ли цените на зарядните батерии преди 10 - 15 г. какви бяха, и колко издържаха? Това че ние остаряваме, не значи че
    света ще спре да се развива.

    Коментиран от #59

  • 59 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    Хайде бе, дали цената на модел S тук е 100 лева, а? И коя е тази батерия, която струва 30 000 лева? Да ви таковам у таковата.

    Коментиран от #60, #61, #63

  • 60 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #59 от "Антиелектрика":

    Таковай си таковата в празното междуушие !!! Батериите са сменени заради безобразна експлоатация , абсолютно забранена от производителя и издържаните км ВЪПРЕКИ това само доказват , че при нормална експлоатация пробега ще е поне 2-3 ПЪТИ повече , а цената за замяна след изтичане на гаранцията , обявена от Тесла още преди 5 години най-вероятно ще ти докара спазми !! И то при тогавашни цени от 400-500 долара за киловат !!!!
    Tesla Motors успя да учуди всички за пореден път, сега с обявените ниски цени за подмяна на батерии на Model S след изтичане на гаранцията. Ето ги за различните варианти:

    40 кВтч батерия – $8,000;
    60 кВтч батерия – $10,000;
    85 кВтч батерия – $12,000.
    Сегашните високи цени на електромобилите са такива най-вече заради батериите. Често се говори за диапазон $400-500/кВтч. Затова няма как да не сме изненадани от цените на Tesla. След осем години цените на батериите вероятно ще са значително по-ниски от сегашните, но и тогава обявените сега от Tesla цени може да изглеждат актуални. Ако не друго, виждаме едно логично (за нас) обяснение и то е, че Tesla просто показва колко ще струват според нея батериите след осем години. По-ценна информация и насока за бъдещия пазар от това, здраве му кажи!

    Коментиран от #62

  • 61 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #59 от "Антиелектрика":

    Ако си беше направил труда да прочетеш блога на фирмата (поне с гугълския преводач , ако не можеш с друго) , все щеше да забележиш информацията за другите и Тесла , БЕЗ сменяни батерии !!!!!!
    Back in June 2018 one of Tesloop’s Model X 90Ds, dubbed Rex, achieved 300,000 miles on its original battery and drive units in 1.75 years. Battery degradation over the 300,000 miles was ~10%.
    През юни 2018 г. един от моделите X 90D на Tesloop, наречен Rex, е постигнал 300 000 мили на оригиналната батерия и задвижващи устройства за 1,75 години. Деградацията на батерията за 300 000 мили е ~ 10%. !!!!!!
    И колата продължава да се експлоатира с ОРИГИНАЛНАТА батерия !!
  • 62 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #60 от "гост":

    Нали знаеш къде да си завреш кристалната топка? Пък и по-празно междуушие от твоето едва ли може да се намери! А те за това Тесла са на загуба, нали? Ама ти си посягай всяка вечер с мисълта за Тесла, то си е болестно състояние твоето!

    Коментиран от #64

  • 63 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Антиелектрика":

    300 000 мили са 480 000 км , ако и това не можеш да си сметнеш !!! И дано си прочел някъде , че след първите 10% деградация , процеса съществено се ЗАБАВЯ !!!!! Тоест , ако продължават със същата експлоатация , нищо чудно да изкарат над 750 000 мили до падането с 25% , което се счита за нужно за замяна !!! 1 200 000 км , малко ли ти се виждат ??
  • 64 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Антиелектрика":

    Честно , ти Гугъл за какво си мислиш , че е ?? За "достъп" до Уикито ?? Не можа да видиш , че публикацията е от 2013 ?? Кристална топка викаш , а ?? Май ти си играеш с нея , ама да си я "поставяш" където слънце не огрява ?? Хахахаххах !!!

    Коментиран от #67

  • 65 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    Закостенял пенсионер комунист побойник! Тази злоба заради пенсията от 400 лв.ли е или от мъка по разпадналия се социализъм и гладуващата пРосия? Напиши нещо смислено вместо да пробваш с жалките си опити да обиждаш и да изпъкнеш колко си силен! Пази се да не ти гръмне батерията на телефона като на онзи от статията дето умрял! Не съм и очаквал смислен отговор от теб,но е забавно как се правиш на експерт! Кога ли ще направят еко пасатор с ДВГ ,че тока идва от ТЕЦ-ове с въглища! Ако не пасатор,поне да сложат ДВГ на метрото,влаковете и тамваите,щото е по-нова технология! Може ли да са такива тъпаци тия,не знаят ли че така замърсяват повече :дддддд

    Коментиран от #66

  • 66 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Да да":

    От родоотстъпник като теб, не мога да се обидя - върти си геврека и слугувай на чужденците и не ни давай наклон! Ти и в живота ли заекваш като тук или просто толкова ти е багажчето по рождение? А може би се успокояваш като си измисляш някакви имагинерни образи на хора, с които няма как да спориш смислено?! Толкова ли ти е мозъченцето та само това можеш да измислиш - че съм пенсионер с 400 лева пенсия, който обича Русия? Ти някакви комплекси ли си решил да избиваш тук? Питах те нещо - ток ли ядеш, че правиш толкова плоски и елементарни паралели? Много лесно мога да ти тегля една, за да блокират темата, както между другото много добре направиха, че в съседната тема за Тесла няма възможност за коментари. Адмирации към Факти.бг, особено към статиите за Тесла не трябва да има възможност да коментиране - който прочел си остава за него, без възможности за словоблудства.
  • 67 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    Имаш някакви джендърски наклонности ли та все си мислиш за местя, където слънце не огрява? И съм ти казвал стотици пъти първо да си избършеш пяната от устата или там каквото е около нея, пък тогава да пишеш. Прочети пак какво съм написал, защото явно изобщо не схващаш. Давай, лъсни една и тази вечер над някой лъскав плакат на Tesla S P100D - хахахахаххахахаха
  • 68 клоака

    0 1 Отговор
    Хората които предпочитат електрокар пред V8 са клоака.