Last news in Fakti

20 Юли, 2018 11:23 4 211 11

Най-мощният WRX STI

  • subaru

Subaru отпразнува 30-годишнината на подразделението STI (Subaru Tecnica International) със специална модификация на WRX STI, която ще стане най-мощната в историята на модела. Type RA-R ще бъде произведен в ограничена серия от 500 бройки и изненадващо има 2.0- вместо 2.5-литров опозитен двигател.

Боксерът развива 329 к.с. и е съчетан с шестстепенна механична предавателна кутия. Type RA-R тежи 10 кг по-малко от стандартното Subaru WRX STI (1 480 кг) и има нова спортна изпускателна система, пружини и амортисьори, разработени специално за тази версия, шестбутални спирачки Brembo с 457-милиметрови дискове отпред и двубутални отзад.

Юбилейната версия на рали легендата има и специални гуми Michelin Pilot Sport 4S с различен състав на сместа във външната и вътрешната част на грайфера. От Subaru твърдят, че така се осигурява еднакво добро сцепление на сухо и мокро покритие.

За съжаление Type RA-R е предназначен само за японския пазар. Поръчки ще се приемат до 17 декември. Цената е 4 998 240 йени (€38 167).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 джап

    17 25 Отговор
    Subaru, вече не вълнуват, обезличиха се !

    Коментиран от #8

  • 2 1111

    26 6 Отговор
    За тези пари е колкото един пасат с екстри... Много прилична цена са супер автомобил.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Бомба

    25 6 Отговор
    Истинякият спортен дух, естествено че ще да е в японските автомобили.. ;)
  • 4 Бомба

    17 7 Отговор

    До коментар #2 от "1111":

    Тоз пък, къде слагаш пастет тука, да сръвняваш подобна кола :DD
  • 5 GTE

    19 1 Отговор

    До коментар #2 от "1111":

    Пасата е много пара за една обикновенна, но доста претрупана кола.
    Разбира се има пазар и за пасата, но тази кола е съвсем друга концепция. Това е кола за шосеен, пистов и извън восеен спорт.
    Пасата не става за никакъв спорт, освен за голямо семейство, за мениджър средно ниво или за ходене до тенис корта или голф игрището.
  • 6 BMW

    13 2 Отговор
    За Японския пазар има коли, които са САМО с десен волан, които никога не са излизали с ЛЯВ волан ... хонда, тойота, които са мега яки и здрави и с уникални двигатели, но уви, заради това недоразумение с десния волан никога няма да им се насладим :-( ... Та и това субаро, което така или иначе могат да си го позволят само богаташчета, щом е за Япония, ще е с десен волан ...
  • 7 Хонда

    8 7 Отговор
    Веднъж субару никога повече субару, имах три и много солено излизат като подръжка. Може само ако е ново и да го караш до 180000 километра и вън от гаража.

    Коментиран от #9

  • 8 джап

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "джап":

    За цял ден под 1500 прегледа и само 6 мнения без моите от които половината за пасат ? Още ли мислите, че субару вълнува ???
    Не разбрах тогава защо ми сложихте тези (-) !?!? Видно е че марката вече е загубила престиж и не вълнува феновете си ! Познавам няколко, които бяха заклети такива, но вече и те се отрекоха и карат други коли ! Аз също бях фен, но подчертавам БЯХ !
  • 9 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "Хонда":

    Веднъж, пък си имал три - или си мазохист или просто си измисляш. Сигурно са били и на газ :))) Аз пък не виждам разлика в поддръжката на Субару и друга кола - говоря за 2,5 турбо мотора. Все пак статията е за WRX STI, а не за скопени газови умрялоци!
  • 10 Павлин

    6 10 Отговор
    Беее смешковци, 2 живота няма да ви стигнат да карате субару аре влачете клошарчета :Д :):Д :С :С :( (: :))
  • 11 Кики

    7 4 Отговор
    Преди години един приятел имаше WRX STI 300 коня, карал съм го и съм се возил, за тогава беше много яко, но в последните 10-15 години май тъпчат на едно място и продължават да са грозни.