Серджо Маркионе вече не е президент на Fiat Chrysler Automobiles. Официалното съобщение от пресслужбата на италианско-американския концерн гласи, че миналата седмица 66-годишният мениджър се е подложил на планова операция, след която състоянието му се е влошило рязко и няма да му позволява да изпълнява задълженията си. Според публикации в италианската преса Маркионе е в кома.
На спешно заседание на съвета на директорите на FCA за временно изпълняващ длъжността на концерна е назначен 54-годишният Майк Манли, шеф на компаниите Jeep (от 2009 г.) и Ram (от 2015-а). Окончателният наследник на Маркионе ще бъде избран на следващото събрание на акционерите, което трябва да се проведе в най-скоро време. Манли вече обяви, че възнамерява да следва утвърдената наскоро стратегия за развитие на FCA.
Серджо Маркионе стана президент на Fiat през 2004 г. и ръководи лично сливането с Chrysler. Той смяташе да се оттегли през 2019 г. Овакантения му пост във Ferrari, която мениджърът превърна в самостоятелна компания и също оглавяваше, ще поеме 63-годишният Луи Камилери, бивш шеф на Philip Morris International.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Giuseppe Busso
Коментиран от #2
10:52 23.07.2018
2 Дали?
До коментар #1 от "Giuseppe Busso":
Че не е добре някой да има проблеми със здравето е вярно, дано се оправи човека. Но като ръководител... . Ще го запомня с призива "За Бога братя не купувайте нашите автомобили".Коментиран от #4
11:32 23.07.2018
3 Баш Майстора
12:17 23.07.2018
4 Не изкривявай фактите
До коментар #2 от "Дали?":
Чел си между редовете. Призива бе да не се купува електрическия Fiat 500 защото го продават по евтино от себестойността си, а не да не се купуват техните колиКоментиран от #6
13:23 23.07.2018
5 Фичо
14:53 23.07.2018
6 Дали?
До коментар #4 от "Не изкривявай фактите":
Какво значение има за кой автомобил става въпрос? Кой нормален човек казва не ми купувайте стоката? Като иска да не се купува или да не я произвежда или просто да я пусне на печалба, пък който реши да си я купи.Коментиран от #8, #9
16:22 23.07.2018
7 Гост2
20:28 23.07.2018
8 Зорлем
До коментар #6 от "Дали?":
Само дето при автомобилите, добрите момчета и момичета от ЕК и националните правителства имат доста еко идеи и ограничения какво, къди и как да продаваш, така че не е толкова просто.20:29 23.07.2018
9 Иван
До коментар #6 от "Дали?":
Има такава рекламна статегия. Чети ако имаш време в дебелите книги или в гугъла...А иначе - убиха Ланча, за да налеят пари в Крайслер, смятайки че ще растат чрез увеличаване на пазарен дял в САЩ и да вземат едни пари от държавната помощ, за да не фалира Крайслер когато беше кризата. Но май няма да стане и ще засъсват и още.
Сега наливат в Алфа ама с 3-4 модела на кръст и там няма да е розово. Това им е големия грях.
17:28 24.07.2018