28 Юли, 2018 11:00 7 802 31

Следващият RS6 със 605 к.с.

  • rs6-
  • audi

Новият RS6 ще дебютира на автомобилното изложение във Франкфурт през 2019-а и ще бъде произвеждан успоредно с технически свързания RS7 в завода на Audi в Некарзулм, Германия. Подобно на Porsche Panamera Turbo и Lamborghini Urus, RS6 ще бъде оборудван с 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, за да достави около 605 к.с. Освен това новият двигател ще добави допълнителни 50 Нм, достигайки общо 800 Нм мощност. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

За сравнение, М5 предлага 600 к.с. и максимален въртящ момент от 750 Нм, а Е63S разполага с 604 к.с. и 627 Нм.

Новият RS6 също така ще бъде с почти 80 кг по-лек благодарение на новата MLB структура от второ поколение. В резултат на това автомобилът ще развива скорост от 0 до 100 км/ч за 3,6 сек. - с 0,1 сек. по-бързо от актуалния RS6 Plus. Усъвършенстваната аеродинамика на автомобила ще позволят и повишаване на максималната скорост до 311 км/ч.

RS6 ще пристигне след 5-тото поколение S6, което също се очаква през 2019-та. Новият S6 ще замени 4.0-литровия V8 двигател на предшественика си с 2,9-литров битурбо V6, който е значително по-лек. Очаква се той да развива мощност от 450 к.с. и максимален въртящ момент от 550 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    18 12 Отговор
    нЕкой БМВ-ист нЕма ли да по църка малко като мишок под тази статия?!?!
  • 2 хяй

    26 7 Отговор
    Наистина ми е любопитно всички тези рс, м-ки, амг-та и т.н. простотии от последните 4-5 години, как ли ще изглеждат като станат на 15 години. Поддръжката ще е невъзможна дори за богати хора. Не толкова финансово, колкото че ще се чупят през ден. Те се чупят още в гаранция на поразия, а какво остава на 10тата, 15тата година. Да му мислят батките от студентски град тогава, че те са клиенти на скъпи и издухани коли.

    Коментиран от #6, #11

  • 3 ABT маняче

    14 3 Отговор
    Готино комби - след доработка при инженерите от АВТ без проблем минава 1000 кс
  • 4 Шампиона

    8 17 Отговор
    Само дето Е63 е 612 коня и 850 Нм...И като гледам ще препарира и новата RS6, както новата М5

    Коментиран от #7, #14, #23

  • 5 CL500

    5 2 Отговор
    Едно уточнение към статията:
    Последният Мерцедес AMG 63 S, има далеч по-добри характеристики от написаните тук. Мощността му е 612 коня, въртящият момент е 850 н.м. (при 2500 до 4500 оборота), двигателят е 4.0 литров, би-турбо, ускорение до 100 км/час е за 3.4 сек (4-матик+ и спийдшифт 9-степенна кутия). Цената е около 240 хил. лева, малко по-скъпа е от РС6 и М5 Компетишън.

    Коментиран от #10

  • 6 Кожо

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "хяй":

    Ще изглеждат така, както една 20-годишна мацка-трепач след 50 години: сбръчкана, без зъби, с два инфаркта, ишиас и гъбички под ноктите
  • 7 Дискретен герой

    12 6 Отговор

    До коментар #4 от "Шампиона":

    Е63s ниту RS6 ще препарира, а за М5 дума да не става, от 10 показатели припада в 7...

    Коментиран от #9

  • 8 Японски въпрос

    3 15 Отговор
    Кога немските прехвалени коли ще стигнат GTR от 2007г, който тогава фабрично беше на 3,4сек, Низмо на 2,7?

    10г няма стигаме вече!
  • 9 CL500

    4 13 Отговор

    До коментар #7 от "Дискретен герой":

    Има не един и два клипа в нета, как E63S бие последното M5. А освен, че е по-бърз Мерца е и по-луксозен, по-добър и за ежедневна кола, както и с по-добър звук. Затова е и по-скъп от М5, както и по-добре държи цена.
  • 10 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "CL500":

    За 240 хил.можеш да вземеш добре оборудвана нова ес класа дизел.
    Мерца за който горовиш започва от 320 хил. в магазина. Такива коли се купуват от магазин , а не тестови, дено коли и подобия, които са разгембени от каране ужким на 2-3 хил.км ама им минали 100-200 човека да го разцепят кога колата трябва най-много да се пази. Ама е хубаво пишман гъзарите да си го слагат сами, иначе няма да са пишман.

    Коментиран от #16

  • 11 Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "хяй":

    Всички тези които си изброил и след 15 години изглеждат и привлекателно, че и съвсем не демоде, и си струват парите които даваш отгоре над модела конфекция, но ти откъде да знаеш...

    Коментиран от #12

  • 12 хяй

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Иван":

    Ок пожелавам ти да притежаваш такава и да споделиш през сълзи опита си ;) Аз ще ти подавам салфетките и ще те утешавам.
  • 13 асддса

    1 6 Отговор
    В момента има RS6 Performance със абсолютно същия двигател с 605 коня, така че новата ще е като старата.

    Коментиран от #15

  • 14 Някой друг път

    4 7 Отговор

    До коментар #4 от "Шампиона":

    Е класата винаги е яла бой от М5,винаги.Така че не чаквай нещо различно и тоя път.
  • 15 Японеца

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "асддса":

    На картинка в панелката ли имаш RS?
    Хора със скъпи коли, не драскат тук!

    Коментиран от #20

  • 16 CL500

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Дай линк за подобна цена на E63 AMG S ! Аз намирам цени в САЩ към 106 хил. долара, в Англия към 90 хил. паунда и т.н. Дори да има още някакви допълнителни оскъпявания, то такава цена от 320 хил. лева няма за тая Е-класа, че дори казваш от там да започва цената...

    Коментиран от #22

  • 17 MDivision

    8 2 Отговор
    https://f90.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1485738
    Това е един професионално направен тест с много данни и сравнения между големите играчи в момента. М5 като цяло е с по-добро управление, спирачки, ускорение, комфорт от Е63S. Отстъпва в саунда, но е лесно поправимо с Akrapovic например. Имах трудна задача да избирам между двете наскоро за daily driver, цените в България нови са сходни, по над 300 хил. лв. добре оборудвани. Избрах М5 и не съжалявам въпреки, че Е63S е брутална машина.
  • 18 Бай Оня

    5 9 Отговор
    Много сте смотани нима не видяхте новата тенденция -повече коне от реално обявените и в това ВАГ е ЦАР!!!
    Обявени 605 коня ще са реални 650-660 и така Мерседес пак ще го духа.-или те инжинерите от Ауди са малоумни хахаха. Да не забравяме, че RS 6 има версия Performance!!!! Вие сте ЕЛЕМЕНТАРНИ!!!!!!
  • 19 Не ли дизел не ми го фалете

    3 2 Отговор
    Опция за фабрична газ дали има
  • 20 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    Що да не пишат? Да не сме с нещо по-различно от другите, или мислиш че тези със скъпите коли нямат достъп до нет, не четат новини, нямат мнение. В чужди форуми собственици на ферари, ламбо и подобни коли пишат и изказват мнението си. И недей да казваш че си измислят, защото дискутират срокове за производство, кой какви екстри си е поръчал и т.н. Ето аз примерно като съм споделял тук какви са ми колите и бивам оплют - викат ми жалкар, мишкар и т.н. Освен да им пожелая здраве и успех друго не мога
  • 21 Гост

    7 3 Отговор
    Ако AUDI направи версия седан на RS6, тогава ще е наистина конкурентен автомобил на M5 е E63 AMG по отношение на управление и разпределение на масите, спиране и т.н.
    Драг може да бъде и по-бърз, но на мен лично драга не ми е интересен както и на много други хора.
    За по-долния спор M5 или E63 AMG, моето мнение е М5, защо?
    По-добра визия, по-добро управление, по-ниска маса, по-ниска цена. За звука не мога да се съглася че единия е по-добър от другия, просто и двете марки си имат запазена марка и следват линията която са избрали, това че в БМВ го няма това бръмчене на АМГ не означава че чистия рафиниран звук е по-лош.
    Това е моето мнение сигурно на някои няма да им хареса но това е живота :)
  • 22 Антон

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "CL500":

    Получило се е недоразумение. Коментирал съм твоя пост номер 5, където съм полислил че говориш за ес класата съответното цената която съм писал от 320 хил.лв. е за ес 63 амг. А всъщност ти си имал предвид е класата.....здраве да е .
  • 23 Mitq

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Шампиона":

    Рс6 ще ги плющи и двете а за рс+да не говорим та нещата отиват към ГТР
  • 24 Mitq

    3 0 Отговор
    Рс6 ще ги плющи и двете а за рс+да не говорим та нещата отиват към ГТР
  • 25 Зелено

    4 0 Отговор
    Мисля че рс6 винаги е било по- добро от м5 и е63, във всички поколения. А и както един колега спомена по- горе, във ВАГ наистина имат склонността да занижават мощността в каталожните данни. Бях гледал мисля че в пета предавка тест на Голф на диното където коментираха имено това.

    Коментиран от #27

  • 26 Mitko

    1 2 Отговор
    Какво ни интересува от такива коли ако ще и 1000к.с да са след като не можем да си ги купим и поддържаме а това че станало по бързо с 1 стотна от секундата е без никакво значение не може да се усети на практика.Та голямо постижение
  • 27 CL500

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Зелено":

    Това не е голяма база за сравнение с мощността, защото не е само Ауди да показва още по-голяма мощност на диното от официално обявената. В нета има различни клипове не само на тая Е-класа, на М5 мисля също има. И другите го правят това!
    А иначе коя от трите е по-добра? Казвал съм го неведнъж... Тук няма и 1% хора, които могат да изстискат възможностите на тези автомобили, да не говорим, че и няма къде освен на писта. А колко писти има? Иначе къде на магистралата - там не е толкова интересно, газ на правата, скоростта не се усеща толкова направо (особено в Мерцедеса), няма я тръпката от завоите. А такива има само на 2-посочен обикновен път, но там рано или късно, ако караш така ще причиниш дори и смърт (не дай Боже!). Така че какво излиза при избора... И трите коли ще дърпат от място еднакво (разликите за минимални, само 1-2 десети, които не можеш да усетиш като различие). Остава ти да избираш по визия, по звук, по цена, по запазване на цената във времето, по търсене на вторичния пазар, по комфорт, по материали и лукс. Така че, изборът се свежда строго индивидуално. Съветът ми към всички е да спрат да си мислят за колите кой за 'лудите' М-ки на пистите, кой за Ф1 с Мерцедесите и мантрата Мерц и всички останали, кой за бруталното ускорение на РС и т.н. Ама преди 3 години имаше едно М3, дето как биеше всички, значи всяко М - М3,М5,М7 са ненадминати и завинаги, ама същото и за РС6, ама и имаше и едни Мерцедеси и т.н.. Ами НЕ! Всичко се свежда до определен мод

    Коментиран от #29

  • 28 Японеца

    2 9 Отговор
    Германците не могат да правят коли !
  • 29 Зелено

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "CL500":

    И това го има. Големия въпрос е до къде ще стигнат с това съревнование в конете. След 10-15 години или след още няколко поколения на моделите конете може и да минат 1000. И като цяло не знам къде е смисъла от това в цивилни коли за предвижване по дори и хубавите западни пътища.

    Коментиран от #31

  • 30 vasik atanasova

    2 0 Отговор
    БРАВО ВЕ САШКО НАЙ ЯКАТА КОЛА СИ ИЗБРАЛ
    САМО АУДИ
  • 31 CL500

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Зелено":

    Така си е, всичко се е превърнало с мерене на п..ки и то вече се е стигнало до такива стойности, които дори и състезател не може да използва в цивилната мрежа. Да, хубаво е да го има якото усещане, как дърпа колата и как изпреварваш, ама надали човек ще намери особена разлика, ако сравнява АМГ, М или РС. Производителите го правят да се демонстрират и да 'излъжат' клиента да избере тяхното. Ама хорицата гледат това, а не примерно коя кола е най-надеждна и безпроблемна, коя ти предлага и комфорт, коя няма да се притесняваш да дадеш на жена си да я кара и т.н. Не казвам, че е лошо, но тук нямаме така да кажем състезателна култура. На запад има доста писти, хората с пари си купуват нещо супер бързо, отиват уикенда и карат на писта за кеф, прибират се, а в понеделника отиват на работа с ежедневната кола. Тук цари балканската култура и показността :-)