Last news in Fakti

29 Юли, 2018 09:12 10 778 26

След 20 години Opel пак е на печалба

  • опел-
  • opel-
  • продажби

Офанзивата на SUV моделите помпат продажбите

След близо 20 години Opel отново е на печалба. Това става, след като компанията беше купена от френския автомобилен концерн - PSA Group, съобщава специализираните издания.

Opel отчита оперативна печалба от €502 млн. за първите шест месеца до 30 юни 2018 г.. За 2016 г., когато германският автомобилен производител беше все още е собственост на General Motors, бяха отчетени загуби за €257 млн.

Компанията-майка PSA обяви, че е регистрирала 38,1% ръст на продажбите в световен мащаб, като е продала рекордни 2,2 милиона автомобила. Това идва след "офанзивата на SUV", при която бяха представени 13 модела, сред които и под марките на Opel и Vauxhall.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 qqjk

    14 90 Отговор
    Нека минат още 5-10 за да ръждясат текущите модели и пак ще минат на загуба. Немци им кажи и не ги обиждай повече.

    Коментиран от #7, #13, #25

  • 2 Тесла щяла да фалира

    19 6 Отговор
    Тези от 20 години на загуба, а Тесла само от 10. Имат още 10 години да минат и те на печалба като Опел.
  • 3 еха

    50 3 Отговор
    новата инсигния кърти мивки

    Коментиран от #4

  • 4 Sofia

    14 21 Отговор

    До коментар #3 от "еха":

    Като дойде кърта отдолу ще видиш
  • 5 Хихихи

    45 6 Отговор
    Браво на французите. Радвам се да видя Опел отново съживен. Успех ПСА, доказвате, че работите в правилната посока.
  • 6 Paxnas

    7 21 Отговор
    На Опела на времето му викаха Москвича на запада,дано сега да е по добре.

    Коментиран от #20

  • 7 Опел

    43 1 Отговор

    До коментар #1 от "qqjk":

    Явно никога не си виждал опел наживо и говориш само по чуто някъде си!Опелите не са това което бяха преди 20 години.Ела и намери петънце от ръжда на моя и ще ти го подаря заедно с още два пасата

    Коментиран от #9

  • 8 Разбирачо

    19 8 Отговор
    Опел може и да беше на загуба, но разработваше технологии за GM. Всички коли и SUV на BUICK бяха базирани на Опел и генерираха печалба на друго място. От тук вече всичко ще е базирано на стари технологии или на пежо.

    Коментиран от #11, #19

  • 9 269

    3 27 Отговор

    До коментар #7 от "Опел":

    Не лъжи Юда! Опелите ръждясват на поразия, онзи ден гледах един внесен от германия как беше шупнал. Да не говорим за проблемите с двигател и диференциал при моделите от 2008-2011 година

    Коментиран от #17

  • 10 ХХМ

    12 2 Отговор
    Браво на опил
  • 11 ХХМ

    8 7 Отговор

    До коментар #8 от "Разбирачо":

    Много си прав. Да видим сега до къде ще ги докарат PSA. Ако 2008 г. Германия ги беше удържавила щеше за се разкрие истинския потенциал на немската инжинерна мисъл.
  • 12 onq s konq

    10 4 Отговор
    Относно заглавието на статията...ДОКАТО ИМА БАЛАМИ,ЩЕ ИМА И ТАРИКАТИ:)
  • 13 Анонимен

    13 0 Отговор

    До коментар #1 от "qqjk":

    Човек аз има опел на 10 години никакъв проблем нямам с него няма изгнило нищо по него ама не е в България
  • 14 aaaa

    6 2 Отговор
    Novite opeli na rajdqsvat veche vsichko e podcinkovano a novata insignia karti otvatre si e chisto pejo 508

    Коментиран от #16

  • 15 Екотек

    17 3 Отговор
    Карам трети опел цена качество са перфектни надеждни колици а това за ръждата моля ви се не сме 90те г.откакто се махнаха от хамериканците GM фирмата във възход!
  • 16 insignia

    13 0 Отговор

    До коментар #14 от "aaaa":

    новата инсигния няма нищо ама нищо общо с което и да е пежо, както и астрата.. французите купиха опел след разработката й от GM. новата инсигния е като новия буик. със 508 нямат нито платформа нито разработка нито оборудване еднакво. единия е разработен от ГМ, другия от ПСА... за напред ще има още платформи, но сегашните модели на астра и инсигвия са си изцяло ГМ разработки.
  • 17 ръждата

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "269":

    опела не гния повече от която и да е друга марка от края на 90-ти насам. за разлика от маздите, че и зори мерцедеси от 2000-2005. имаме външна астра г 99 и няма грам ръжда и не е правена... както и вектра ц 2007 без петънце...
  • 18 Вики

    10 4 Отговор
    Опелите са супер автомобили.Карам втора Астра и съм много доволна.На първата съм сменила само амортисьори и гуми .Никога не ме е изоставяла.Все още си я карам.20 годишна ама е ток и жица .Новата пък е перфектна и нея си я карам.Сменям ги хей така от кеф.Немеца си е немец..

    Коментиран от #22

  • 19 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "Разбирачо":

    Опел използва последните разработки на ПСА, платформата на Грандланд е същата като на 3008. Какво му е морално остарялото? ГМ източваха Опел, както правят и тук в България, все се работи с евтина работна ръка, а фирмите все на загуба и нямат възможности. В същото време собствениците капитализират огромни печалби. Сега просто става видно нормалното отношение към компанията. Да, ако не рабоят ефективно някои фабрики може и да затворят, същото стана с ФЦА, Рено и ПСА преди годиним за да може да изплуват и да съществуват, а не да фалират като английските марки и да бъдат изкупени на безценица от индийци и китайци. Браво на ПСА.
  • 20 Кракра

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Paxnas":

    Кой точно е викал на Опел "Москвичът на Запада"? Със сигурност не и самите западняци, които за Москвич не са чували през живота си. Подозирам, че пак са били нашенски "разбирачи", и те чули-недочули, видели-недовидели и вече с експертно мнение.
  • 21 Райчо

    4 0 Отговор
    Това е кадилакът на европа GMC , няма проблем в двигателитежи скоростите. Нарочно ги правят да ръждясват , имах такси DEU NEXIA на милион и половина км. Още не е отворен двигателят .
  • 22 Алфа Ромео

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Вики":

    Опела не е чист немец, сигурно затова си доволна, е ся за съжаление ша е половин французин.
  • 23 Четвърти пол

    1 4 Отговор
    Тия Опели се ремонтират само с един вид инструмент - чук
  • 24 ВАГ

    2 0 Отговор
    Беспорен факт е ,че : Генаралния Мотор бяха все първи ,продадоха Опел и сега ...кои бяха тези ГМ !!!
  • 25 гощо

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "qqjk":

    За поколението опели за които говориш ръждясваха толкова бързо колкото и всяка друга бангия особено японските по онова време.Та чул не дочул по маси в кафенето.......Не се изказвай неподготвен.Яхни си сега колелото и върти педали през парка.
  • 26 Близо до Перник

    1 2 Отговор
    ГоУфо е жеУезен, Опело е кенеф.