14 Август, 2018 13:45 32 683 32

Продава се Москвич пикап с десен волан за... €65 000

  • москвич-
  • пикап-
  • десен волан-
  • 434
Продава се Москвич пикап с десен волан за... €65 000 - 1

В руските специализирани сайтове за продажба на автомобили се появи една интересна обява. Става дума за Москвич пикап с десен волан. Сам по себе си този пикап Москвич-434 е доста рядък, защото е правен в много малки серии.

Продава се Москвич пикап с десен волан за... €65 000

От него обаче има и такива за експорт, предимно за Великобритания, които са с обратна дирекция. По онова време с импорта на Москвичи на Острова се занимава компанията Satra Motors Limited.

Продава се Москвич пикап с десен волан за... €65 000

Именно един такъв "английски" Москвич е се продава, при това на колосалната цена от 5 млн. рубли - сума, равняваща се приблизително на 65 000 евро. Продавачът оправдава високата цена с факта, че такива пикапи с десен волан са произведени под 100 броя.

Продава се Москвич пикап с десен волан за... €65 000

Пак според информацията от обявата, този пикап е единственият оригинален, който е запазен днес. Москвичът е оборудван с 1.5-литров бензинов двигател с мощност 75 конски сили, произведен е през далечната 1972 година и е с пробег от едва 1 000 километра.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    61 18 Отговор
    Такива пикапи правеха на село от Москвичите преди 25 години с рязане и заваряване.
  • 2 нервен

    25 14 Отговор
    за тия пари да не дават и ламбото от последната снимка като бонус към москвето ахахахахахах
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 лабораторията

    21 2 Отговор
    тоя москал очевидно е трансформърс щото на последната снимка се е превърнал на много по рядък и класен автомобил
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 vasik atanasova

    10 1 Отговор
    това е мечтата на моя приятел БУМЕР КАМОР
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Мале

    35 0 Отговор
    Даже си има и помпичката за водата за чистачките , карах такъв 10 години като 5 години ходих до морето с него никога не ме е оставял на пътя. Верно е - доста го и поддържах и карах норвално - без да го зоря
  • 9 Guest

    0 7 Отговор
    Менте кола имаш ти стари коли
  • 10 Guest

    1 0 Отговор
    Най скъпите коли света за €150000000000
  • 11 Ценителя

    1 2 Отговор
    Дайте точни данни че се заинтересувах .
  • 12 АЛ КУРОПАТКИН

    5 1 Отговор
    с кръстачки на фаровете..мохер трепач
  • 13 qqqqqq

    8 2 Отговор
    На времето един продаваше същият само че седан, направо без пари. Още ме е яд че не го купих. Ама кой да знае че ще дойдат такива времена. Километражът му беше до 100 ама мили.
  • 14 Мохер

    44 4 Отговор
    Имахме такъв звяр форсиран 12-так 83 коня. Никога не ни е оставил на пътя . Редовна профилактична подмяна на чукче за 1,20, на два три месеца един път , и ход. изпопренесе , и изпоизвлачи де що можеше къщи, вили. Цименти , греди , железа. С него си дърпах зимата първите западни коли , които не искаха да палят. Отиде след 30 години вярна служба на отпадъци , с много от оригиналните си части по него. След него разбрах , че на другите автомобили лагери на главините са консуматив, ангренаж консуматив, карета шарнири консуматив и др.

    Коментиран от #17

  • 15 въх

    15 38 Отговор
    за тоя курник, сглобен от пияни ушанки не давам и 65 евра.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ХХМ

    11 21 Отговор

    До коментар #14 от "Мохер":

    От казаното ми стана ясно че ти си ползвал автомобила като селскостопанска мащина а не по предназначение. Ресурса на Москвича е 150000 км. в най-добрия случай и после основен ремонт. Така че виж западните аааналози на москвича и ще видиш че това не става за ползване.

    Коментиран от #23, #26

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 косъма

    24 7 Отговор
    ВЕЛИКА МАШИНА
  • 20 Геро

    9 18 Отговор
    Нелеп автомобил на нелепа цена.
  • 21 Бля бля

    5 15 Отговор
    Ами Путин да си го купи и да си стои в Русия че те тия дърводелци един свестен автомобил нямат направен. Само "КУРНИЦИ"
  • 22 ннн

    4 5 Отговор
    Има ли много кандидати ? хаха
  • 23 Мохер

    20 3 Отговор

    До коментар #17 от "ХХМ":

    И селско-стопанска машина е бил , дърпаше ремаркетата пълни с грозде, но не съм орал с него. Гонили сме нощем зайци в полето , газ колко може, един път, на пълен ход скочихме през една ЖП линия , прелетя през насипа , релсите, и падна на гуми от другата страна . Как не му се разхвъчаха дингилите , не знам , запалих след шока и продължих. За ресурса не знам колко е . НО СЕ ПОДНОВЯВА ЗА ПОЛОВИН ДЕН. Дванадесеттака е с оригинално подвижни ризи на блока , няма шлайф ,няма дявол. Сваля се главата , избиват се ризите с обикновена щанга, махаш старите бутала,и сегменти, слагаш нови бутала на биелите , и се набиват нови ризи на блока , всичко това отгоре без да мърдаш мотора. А коляновият вал има огромен ресурс и не се пипа до живот . Масквича е единствената кола на която можеш да направиш Основен Ремонт , на пътя. Ако се правеха автомобилите по такава схема , много собственици на сервизи и магазини , щяха да умрат от глад.
  • 24 Moskvich

    14 1 Отговор
    Любимия ми модел е с четирите кръгли фара скорости на волана винилов салон изкарах разкошно детство возейки се в машината управлявана от баща ми още помня аромата на салона бензина и на цигарата БТ
  • 25 Крокодила Гена

    4 8 Отговор
    Цената малко е надута, но иначе москвича е прекрасна кола. Има невероятен дизаин, комфортен е и моторът му е невероятен.Най много ме кефи манивелата, просто с кеф да я навреш отзад на цялата пияна кочина.

    Коментиран от #27

  • 26 Пешо

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "ХХМ":

    Колко москвета си карал, че даваш акъл. Като не си наясно, поне си трай.

    Коментиран от #29

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Крокодила Гена

    3 1 Отговор
    Под пияна кочина имам впредвид всички дето са измислили и зглобили тази пародия на кола
  • 29 ХХМ

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Пешо":

    Акъл не давам, просто изразявам мнение. Москвета съм карал и ремонтирал доста и точно за това казвам че си е недомислица. А това че в соц. лагера хората го обичах се дължи на това че го чакаха 15 г. да излезе вноската. Просто казвам да го сравните със западните аналози по онва време.
  • 30 Като гост

    2 0 Отговор
    Единствен плюс, че беше доста маневрен. Лесно се преобръщаше, динамика нула, противни скорости, диференциална го чупеше без проблем. Компромис още за времето си, никакъв престиж. Беше си кола за селяните. А за разход на гориво да не говорим!
  • 31 ВАГ

    0 0 Отговор
    Единствения плюс на Москвичите е ,че изчезнаха . Никой не ги иска-ФАКТ ,дори и разни шляпурковци дето пишат глупости във форума как били мнооого хубави.
  • 32 Емил

    0 0 Отговор
    Тази кола не е оригинална от 1972 г. - дръжките на вратите и волана са от много по-късен модел! Поредното доработено менте!