В руските специализирани сайтове за продажба на автомобили се появи една интересна обява. Става дума за Москвич пикап с десен волан. Сам по себе си този пикап Москвич-434 е доста рядък, защото е правен в много малки серии.
От него обаче има и такива за експорт, предимно за Великобритания, които са с обратна дирекция. По онова време с импорта на Москвичи на Острова се занимава компанията Satra Motors Limited.
Именно един такъв "английски" Москвич е се продава, при това на колосалната цена от 5 млн. рубли - сума, равняваща се приблизително на 65 000 евро. Продавачът оправдава високата цена с факта, че такива пикапи с десен волан са произведени под 100 броя.
Пак според информацията от обявата, този пикап е единственият оригинален, който е запазен днес. Москвичът е оборудван с 1.5-литров бензинов двигател с мощност 75 конски сили, произведен е през далечната 1972 година и е с пробег от едва 1 000 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
13:54 14.08.2018
2 нервен
13:56 14.08.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 лабораторията
14:01 14.08.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 vasik atanasova
15:13 14.08.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Мале
16:35 14.08.2018
9 Guest
16:35 14.08.2018
10 Guest
16:36 14.08.2018
11 Ценителя
17:45 14.08.2018
12 АЛ КУРОПАТКИН
18:08 14.08.2018
13 qqqqqq
19:08 14.08.2018
14 Мохер
Коментиран от #17
19:14 14.08.2018
15 въх
20:04 14.08.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ХХМ
До коментар #14 от "Мохер":
От казаното ми стана ясно че ти си ползвал автомобила като селскостопанска мащина а не по предназначение. Ресурса на Москвича е 150000 км. в най-добрия случай и после основен ремонт. Така че виж западните аааналози на москвича и ще видиш че това не става за ползване.Коментиран от #23, #26
20:51 14.08.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 косъма
22:10 14.08.2018
20 Геро
22:43 14.08.2018
21 Бля бля
23:08 14.08.2018
22 ннн
08:31 15.08.2018
23 Мохер
До коментар #17 от "ХХМ":
И селско-стопанска машина е бил , дърпаше ремаркетата пълни с грозде, но не съм орал с него. Гонили сме нощем зайци в полето , газ колко може, един път, на пълен ход скочихме през една ЖП линия , прелетя през насипа , релсите, и падна на гуми от другата страна . Как не му се разхвъчаха дингилите , не знам , запалих след шока и продължих. За ресурса не знам колко е . НО СЕ ПОДНОВЯВА ЗА ПОЛОВИН ДЕН. Дванадесеттака е с оригинално подвижни ризи на блока , няма шлайф ,няма дявол. Сваля се главата , избиват се ризите с обикновена щанга, махаш старите бутала,и сегменти, слагаш нови бутала на биелите , и се набиват нови ризи на блока , всичко това отгоре без да мърдаш мотора. А коляновият вал има огромен ресурс и не се пипа до живот . Масквича е единствената кола на която можеш да направиш Основен Ремонт , на пътя. Ако се правеха автомобилите по такава схема , много собственици на сервизи и магазини , щяха да умрат от глад.13:40 15.08.2018
24 Moskvich
14:16 15.08.2018
25 Крокодила Гена
Коментиран от #27
14:32 15.08.2018
26 Пешо
До коментар #17 от "ХХМ":
Колко москвета си карал, че даваш акъл. Като не си наясно, поне си трай.Коментиран от #29
17:06 15.08.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Крокодила Гена
18:19 15.08.2018
29 ХХМ
До коментар #26 от "Пешо":
Акъл не давам, просто изразявам мнение. Москвета съм карал и ремонтирал доста и точно за това казвам че си е недомислица. А това че в соц. лагера хората го обичах се дължи на това че го чакаха 15 г. да излезе вноската. Просто казвам да го сравните със западните аналози по онва време.22:31 15.08.2018
30 Като гост
22:48 15.08.2018
31 ВАГ
20:02 16.08.2018
32 Емил
11:29 17.08.2018