17 133 24

4х4 за SUV-тата на УАЗ

4х4 за SUV-тата на УАЗ

След двегодишно прекъсване Уляновският автомобилен завод отново възобнови работа над кросоувърите си с индекс 3170. Този път обаче трансмисията е основно преработена. Новият модел разполага с доста по-лека конструкция, със самоносеща каросерия, с независимо окачване и с 4х4 система за предаване на момента на колелата.

Новата пълноприводна трансмисия е конструирана от инженерната фирма "Ладуга". Главната предавка е хипоидна, а не спирално-конична зъбна предавка (корона и пиньон), каквато е при останалите модели на УАЗ. Производството на редукторите пък се осъществява в Заволжкия моторен завод (ЗМЗ), които ще правят и двигателите за кросоувъра. Те ще два, като и двата ще са бензинови.

ЗМЗ-223012.10 е с турбокомпресор, с обем 2.3 литра и с мощност 170 конски сили. Вторият мотор е атмосферен с работен обем 2.5 литра. Към момента скоростната кутия е механична, но се очаква и появата на автоматична трансмисия, дело на белгийската фирма Punch Powertrain. Що се отнася до дизайна, то все още не се знае дали ще се използва настоящият, който е правен от Pininfarina (на снимката) или външният вид на кросоувъра УАЗ ще бъде разработен на ново.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • Решено: УАЗ няма да прави кросоувър

    Решено: УАЗ няма да прави кросоувър

    Уляновският автомобилен завод изненадващо се отказа от проекта за компактен кросоувър. Автомобилът, който беше известен с вътрешнозаводски индекс ...
    11.09.2018
    4 741
    17

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 турбо

    22 53 Отговор
    Много е хубава за кокошарник.
  • 2 сделано

    18 53 Отговор
    Абе ,Пининфарина или Водка/сланина ,все си остава - сделано !
  • 3 Ььььььь

    57 12 Отговор
    Добре изглежда-търсят си своя сигмент на пазара. Явно вървят в правилната посока.
  • 4 Реалист

    23 70 Отговор
    ТУРБО в кола на ушанките ХАХАХАХАХАХАХА.... Искам да го видя това В ДВИЖЕНИЕ. Те един свестен двигател не са направили до сега, а сега и ще "турбинират"... Голям смях ще настане.

    Коментиран от #13, #22

  • 5 Жип

    22 6 Отговор
    Прилича на удължена Дачия Дъстър.Независимо какво пишем ще си я правят и карат.Заради ембаргото пазарът е осигурен.Не им трябват повече двигатели щото няма да я изнасят.Заради миъата ще е колкотоНиссан.
  • 6 гост

    12 1 Отговор
    Какво означава "сувтата"?

  • 7 Гошо

    12 2 Отговор
    Ето така ще изглежда и новата G класа на Мерцедес.
  • 8 Рор

    25 5 Отговор
    Нали знаем за ганьо балкански как винаги намира маана
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 ба ги другарко

    2 5 Отговор
    https://www.uaz.ru/cars/hunter-ubilei ... т'ва ме кефи, но 700000 рубли :) скъпо е
  • 11 1944

    8 11 Отговор
    напълнихте музея на нами с единични екземпляри. направете първо тостер, колите после.
  • 12 JPower

    14 3 Отговор
    По-добре изглежда от Дачия....170 к.с. не е зле..
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Като гост

    3 15 Отговор
    2.3 170к.с. ТУРБО Много бе. Хората вадят от 2.0 такива коне без турбо. Много са жалки горките, хубаво не ги е срам.
  • 15 Е.С.А.

    11 2 Отговор
    ЗЛОБАРИ. ГЕРМАНЦИТЕ СЕ ХВЪРЛЯТ КОШНИЦИТЕ ,А НИЕ ИМ СЕ РАДВАМЕ НКАТО НОВ ВНОС. НАЙ-ХУБАВАТА КОЛА Е НОВАТА, НАЙ-СЛАДКАТА ЖЕНА Е ЧУЖДАТА.

    Коментиран от #20

  • 16 Кусури за контраст към добрата новина

    1 2 Отговор
    Няма лошо, ама как ще оставиш тая вече одъртялата емблема на такъв нов "свеж" автомобил? Също така защо по дяволите моделите им са в стил LADA - 2106, 2530 и т.н (не говоря за конкретен модел, а начина на наименование на моделите). Толкова ли не могат да измислят едно име за наименование на конкретен модел на марката? Ако е така, то тогава нека да откраднат идеята на BMW - първара цифра да е серията, а останалите две цифри да са обема на двигателя... Ще се помни лесно и ще е логично! Сякаш трябва да си ядрен физик, че да можеш да измислиш наименование на модел автомобил и да промениш дизайна на емблемата...

  • 17 Redhorn

    1 3 Отговор
    Дачиа определено си заеха своя дял от пазара въпреки, че нито Рено,нито Дачиа са символи за качество. Рускосъветските марки биха могли да пробият единствено и само чрез здрав дъмпинг на цените.Тоест,да предложат много за малко пари. Всичко друго ще е смях в залата.

    Коментиран от #23

  • 18 Бесен Язовец

    1 8 Отговор
    2018 година, нов голям успех на руската инжинерна мисъл, изобретен е олекотен редуктор за трансмисия 4х4 ! Ура товарисчи ! Слава Росии !

    Коментиран от #21

  • 19 Емил Стефанов

    4 1 Отговор
    ...на подигравките сме царе ! Поне се опитват да направят нещо ! ...защо тук колко класни автомобила са произведени ?!! Ловешките боклуци ли е базата за сравнение ?!!! ...славата на 1000 сглобени тук BulgarReno,някога,е гордостта да се изказват подобни мнения !!!
  • 20 Дан

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Е.С.А.":

    Не съм фен на немските коли, но една 20-годишна S-класа за 6000лв. е в пъти по-добра от всички чисто нови автомобили до 70 000лв.
  • 21 Смотан.русофил

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Бесен Язовец":

    Мислиш се за много оригинален.Жалак опиняк впрегна ли воловете да отидеш всъседното село да си купиш хляб
  • 22 Смотан.русофил

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    За какво са им свестни двигатели стехните стигат до Париж до Берлин аразправят,че в скоро време щели и до Вашингтон да стигнат
  • 23 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Redhorn":

    Ами какво чакаш още търчи бързо в залата да се смееш ,че вмомента там е гробна тишина
  • 24 незнайко

    0 0 Отговор
    ( Публикувано във факти.бг: Главната предавка е хипоидна, а не спирално-конична зъбна предавка (корона и пиньон), каквато е при останалите модели на УАЗ. ) ТОВА НЕ МОЖАХ ДА ГО РАЗБЕРА !!!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.