18 233 30

Вижте възродената Lancia Delta Integrale

Вижте възродената Lancia Delta Integrale
Радослав Славчев

Компанията Automobili Amos завърши проекта по възраждане на култовата Lancia Delta HF Integral. Фирмата, която се занимава с проекта, е основана от колекционера и състезател Егуенио Амос, а публичният дебют на модификацията Evoluzione ще се състои от 6 до 9 септември в рамките на изложението Grand Basel в Швейцария.

Към момента все още няма нова информация за възродената кола. Знае се, че тя ще се казва Delta Integrale Futurista. В основата и лежи модификацията Delta Integrale 16V, но за нея е разработена нова каросерия от карбон, а геометрията на окачването е коренно променена. Иновацията ще се предлага само във вариант с три врати.

Особеност на спортната кола ще е и каросерията, впечатляваща със силно раздути калници, съвременни предни светлини, а така също и с изцяло преработен салон, детайлите на който са заимствани от друга Lancia - Delta S4. Новата Delta Integrale ще бъде демонстрирана пред публика в цвят Verde Brinzio.

Окраската е разработена специално за този автомобил, а емблемите по него са направени от същата компания, която е правила първите лога за Енцо Ферари. Автомобилът ще се прави в италианската област Пиемонт, като от него ще бъдат изработени само 15 екземпляра. Цената все още не е известна.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 12:23  04.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Емил
    Отговор
    2 13:16  04.09.18

    До коментар #1 от "Колю":

    За Ланчията ставаше дума, Кольо. Много е яка!!!
  • Viper
    Отговор
    3 13:21  04.09.18
    Ланчиата е хубава, но и Колю е прав!
  • Алфа Ромео
    Отговор
    4 13:27  04.09.18
    Първата Делта беше роден победител и икона, първата остана и единствена, но остави ярък отпечатък във автомобилната история, кола огън, кола победител!

  • Спиро
    Отговор
    5 13:51  04.09.18
    15 бр. !!?? Страхуват се да не се изложат масово!

    Коментиран от #10

  • Coupé
    Отговор
    6 13:59  04.09.18
    Да живее класиката!
  • ГГГГГ
    Отговор
    7 16:08  04.09.18
    Това е Lancia, колкото аз съм марсианец!

    Коментиран от #24

  • Боян
    Отговор
    8 16:32  04.09.18
    Не се подвеждаите, това не е просто Ланча, а Ланча Интеграле, много книги трябва да изчетете за тази икона в автомобилизма, дори тези произведените от мин. век, струват колкото 1 Ферари :)
  • Алекс
    Отговор
    9 17:22  04.09.18
    Това може да му сложат заглавие Lancia Delta Integrale, но истинската е спряна в началото на 90те А от тази тук се опитват да изкарат пари от името на предишната. Нека спечели 7 - 8 ралита та тогава ще има покритие. Заглавието, дизайна и цената не доказват същите гени.
  • СТР
    Отговор
    10 19:12  04.09.18

    До коментар #5 от "Спиро":

    Ехо Спирооо, прост си като гадулка!!!

    Коментиран от #28

  • qqqqqq
    Отговор
    11 21:22  04.09.18
    Lancia Delta S4 звярът на Б група
  • qqqqqq
    Отговор
    12 21:25  04.09.18
    Интеграле е играчка сравнение с S4

    Коментиран от #16

  • Потребител
    Отговор
    13 21:53  04.09.18
    Оставете ги тез италянски боклуци.Пълни бараки са ланчийте алфите и фиатите имал съм и повече не ща да чуя за тез едвам се отървах
  • АЛФА Q4
    Отговор
    14 22:05  04.09.18
    БОЯН, НЯМА КАК ГОЛФАДЖИЯ С КАПАЦИ НА ОЧИТЕ ДА ОЦЕНИ ИКОНА И РЕЛИГИЯ В РАЛИТО КАТО ИНТЕГРАЛЕ ТА НАЛИ ТОЧНО ЛАНЧА ИНТЕГРАЛЕ НАПРАВИ НА ПУХ И ПРАХ ВСЯКАКВИ НЕМСКИ МЕРАЦИ НАСТРЪХВАМ САМО ПРИ ИЗПИСВАНЕТО НА ИМАТО ГОЛЯМО ЕВАЛА,,ГОЛЯМО
  • Антони Лазаров
    Отговор
    15 22:33  04.09.18
    ..за няма и година ше й е.а мамата!!!
  • охлюв
    Отговор
    16 22:38  04.09.18

    До коментар #12 от "qqqqqq":

    Прав си класики са Ланча S4 Игтеграле,Ауди Куатро S1-S2,Пежо 205Т16 и др. от 1982ра до 1986та ни пълнеха душата на рали "Златни пясъци" .
  • охлюв
    Отговор
    17 22:56  04.09.18
    S4 Интеграле ми струваше супер грозна но голяма машина със механичен компресор и турбина,най-хубав звук имаше петака на Ауди Куатро, Пежака ги биеше наред, когато закриха група Б заради инцидента на рали „Корсика"през 1986 г.със Хенри Тойвонен и навигаторът му Серджо Кресто тогава чак се появи Ланча Делта Интеграле, наистина имаше много победи но нямаше тази мощ .
  • Познавач
    Отговор
    18 00:56  05.09.18
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ,здрава бегачка хвала на жабарите,дано вьзродената я задмине!
  • HF 4 Integrale
    Отговор
    19 03:09  05.09.18
    Момчета и момичета виждам че много хора от вас харесват Ланча Делта Интеграре както разбира се и аз ! Имам такава и съм щастлив че я имам но легендата в рали спорта завинаги ще си остане Ауди S1 куатро ! Това е най голямото постижение в рали спорта след него идват Ланча Стратос , Ланча 037 Рали и Интеграле ! Тези коли останаха икони в рали спорта и в момента наистина цените им са космически !

    Коментиран от #20, #21, #23

  • АЛФА Q4
    Отговор
    20 08:02  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    ДА НЕЗАХВАЩАМЕ СПОР, МА ХАЙДЕ СЕ РЪЧНИ В НЕТА И ЩЕ ТЕ ЗАБОЛИ ГЛАВАТА КАКВА ОГРОМНА РАЗЛИКА В ПОЛЗА НА ИНТЕГРАЛЕТО,
  • АЛФА Q4
    Отговор
    21 08:05  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    НЕУТОЧНИХ СПРЯМО QATROTO, САМО ВИЖ, ПОРЕДНИТЕ ПОБЕДИ НА ЛАНЧИА
  • ПЕЕВ
    Отговор
    22 09:48  05.09.18
    НЕВЕРОЯТНА КОЛА,НАДМИНАЛА ВРЕМЕТО СИ.
  • АЛФА Q4
    Отговор
    23 17:36  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    РАЗКОВА QATRO ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ,ДА QATRO БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩНО,,НО ИКОНАТА БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗЧИСЛЕНА И СУПЕР НАПРАВЕНА,,НИКАКЪВ ШАНС ГЛЪТКА ВЪЗДУХ НЕДАДЕ А КАДЕ СА СЕГА ТИЯ ВЪЗДУХАРИ АНТОНОВЦИ, ВАГАДЖИЙ,НЕЩО ПО ТЕМАТА ОСВЕН ЛИЧНА ПРОСТОТИЯ

    Коментиран от #25

  • охлюв
    Отговор
    24 14:32  06.09.18

    До коментар #7 от "ГГГГГ":

    Просто не си бил роден!!!
  • охлюв
    Отговор
    25 14:47  06.09.18

    До коментар #23 от "АЛФА Q4":

    Забравяте за една най- балансираната кола по това време Пежо 205 Т16, 1985 и1986 станаха шампиони и закриха група Б.

    Коментиран от #26, #29, #30

  • qqqqqq
    Отговор
    26 19:59  06.09.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    Реално Б група я закриха точно заради Ланча делта S4 страдале, когато се уби Тивонен. Предполага се че е била напомпана до 600 кс и е станала по бърза от пилота. Не случаино Б група е определена като царя на мотоспорта, а царицата е Ф1. Пилот от Б група може да кара формула, ама пилот от Ф1 да кара в Б група е трудна работа.

  • qqqqqq
    Отговор
    27 20:02  06.09.18
    Юха Канконен мисля че беше казал : wrc е за момчета, група Б е за мъже.
  • АЛФА Q4
    Отговор
    28 22:42  06.09.18

    До коментар #10 от "СТР":

    Е КОЛКО ДА Е ПРОСТ КОЛКОТО СПИРО,,МА Е ДОСТАТЪТЧНО,,,,,,,,, ,,
  • АЛФА Q4
    Отговор
    29 22:45  06.09.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    И ПЕЖО И QATRO СПРЯХА ЗАЩОТО НЯМАХА ОТГОВОР НА ИНТЕГРАЛЕТО ПОДИГРАВАШЕ ИМ СЕ
  • АLFA Q4
    Отговор
    30 21:47  10.10.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    това че.си охлюв.напречни.да пишеш милион ГЛУПОСТИ 1986 ШАМПИОН Е QATRO ПОНЕ ПРОЧЕТИ БЕ И ДО ДНЕШНО ВРЕМЕ ИКОНАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА Е А НАЙ МНОГО ПОБЕДИ А ВЕЧЕ 26 години не.се.състезава

Напиши коментар:


Публикувай