17 754 30

Вижте възродената Lancia Delta Integrale

Радослав Славчев

Компанията Automobili Amos завърши проекта по възраждане на култовата Lancia Delta HF Integral. Фирмата, която се занимава с проекта, е основана от колекционера и състезател Егуенио Амос, а публичният дебют на модификацията Evoluzione ще се състои от 6 до 9 септември в рамките на изложението Grand Basel в Швейцария.

Към момента все още няма нова информация за възродената кола. Знае се, че тя ще се казва Delta Integrale Futurista. В основата и лежи модификацията Delta Integrale 16V, но за нея е разработена нова каросерия от карбон, а геометрията на окачването е коренно променена. Иновацията ще се предлага само във вариант с три врати.

Особеност на спортната кола ще е и каросерията, впечатляваща със силно раздути калници, съвременни предни светлини, а така също и с изцяло преработен салон, детайлите на който са заимствани от друга Lancia - Delta S4. Новата Delta Integrale ще бъде демонстрирана пред публика в цвят Verde Brinzio.

Окраската е разработена специално за този автомобил, а емблемите по него са направени от същата компания, която е правила първите лога за Енцо Ферари. Автомобилът ще се прави в италианската област Пиемонт, като от него ще бъдат изработени само 15 екземпляра. Цената все още не е известна.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 12:23  04.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Емил
    Отговор
    2 13:16  04.09.18

    До коментар #1 от "Колю":

    За Ланчията ставаше дума, Кольо. Много е яка!!!
  • Viper
    Отговор
    3 13:21  04.09.18
    Ланчиата е хубава, но и Колю е прав!
  • Алфа Ромео
    Отговор
    4 13:27  04.09.18
    Първата Делта беше роден победител и икона, първата остана и единствена, но остави ярък отпечатък във автомобилната история, кола огън, кола победител!

  • Спиро
    Отговор
    5 13:51  04.09.18
    15 бр. !!?? Страхуват се да не се изложат масово!

    Коментиран от #10

  • Coupé
    Отговор
    6 13:59  04.09.18
    Да живее класиката!
  • ГГГГГ
    Отговор
    7 16:08  04.09.18
    Това е Lancia, колкото аз съм марсианец!

    Коментиран от #24

  • Боян
    Отговор
    8 16:32  04.09.18
    Не се подвеждаите, това не е просто Ланча, а Ланча Интеграле, много книги трябва да изчетете за тази икона в автомобилизма, дори тези произведените от мин. век, струват колкото 1 Ферари :)
  • Алекс
    Отговор
    9 17:22  04.09.18
    Това може да му сложат заглавие Lancia Delta Integrale, но истинската е спряна в началото на 90те А от тази тук се опитват да изкарат пари от името на предишната. Нека спечели 7 - 8 ралита та тогава ще има покритие. Заглавието, дизайна и цената не доказват същите гени.
  • СТР
    Отговор
    10 19:12  04.09.18

    До коментар #5 от "Спиро":

    Ехо Спирооо, прост си като гадулка!!!

    Коментиран от #28

  • qqqqqq
    Отговор
    11 21:22  04.09.18
    Lancia Delta S4 звярът на Б група
  • qqqqqq
    Отговор
    12 21:25  04.09.18
    Интеграле е играчка сравнение с S4

    Коментиран от #16

  • Потребител
    Отговор
    13 21:53  04.09.18
    Оставете ги тез италянски боклуци.Пълни бараки са ланчийте алфите и фиатите имал съм и повече не ща да чуя за тез едвам се отървах
  • АЛФА Q4
    Отговор
    14 22:05  04.09.18
    БОЯН, НЯМА КАК ГОЛФАДЖИЯ С КАПАЦИ НА ОЧИТЕ ДА ОЦЕНИ ИКОНА И РЕЛИГИЯ В РАЛИТО КАТО ИНТЕГРАЛЕ ТА НАЛИ ТОЧНО ЛАНЧА ИНТЕГРАЛЕ НАПРАВИ НА ПУХ И ПРАХ ВСЯКАКВИ НЕМСКИ МЕРАЦИ НАСТРЪХВАМ САМО ПРИ ИЗПИСВАНЕТО НА ИМАТО ГОЛЯМО ЕВАЛА,,ГОЛЯМО
  • Антони Лазаров
    Отговор
    15 22:33  04.09.18
    ..за няма и година ше й е.а мамата!!!
  • охлюв
    Отговор
    16 22:38  04.09.18

    До коментар #12 от "qqqqqq":

    Прав си класики са Ланча S4 Игтеграле,Ауди Куатро S1-S2,Пежо 205Т16 и др. от 1982ра до 1986та ни пълнеха душата на рали "Златни пясъци" .
  • охлюв
    Отговор
    17 22:56  04.09.18
    S4 Интеграле ми струваше супер грозна но голяма машина със механичен компресор и турбина,най-хубав звук имаше петака на Ауди Куатро, Пежака ги биеше наред, когато закриха група Б заради инцидента на рали „Корсика"през 1986 г.със Хенри Тойвонен и навигаторът му Серджо Кресто тогава чак се появи Ланча Делта Интеграле, наистина имаше много победи но нямаше тази мощ .
  • Познавач
    Отговор
    18 00:56  05.09.18
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ,здрава бегачка хвала на жабарите,дано вьзродената я задмине!
  • HF 4 Integrale
    Отговор
    19 03:09  05.09.18
    Момчета и момичета виждам че много хора от вас харесват Ланча Делта Интеграре както разбира се и аз ! Имам такава и съм щастлив че я имам но легендата в рали спорта завинаги ще си остане Ауди S1 куатро ! Това е най голямото постижение в рали спорта след него идват Ланча Стратос , Ланча 037 Рали и Интеграле ! Тези коли останаха икони в рали спорта и в момента наистина цените им са космически !

    Коментиран от #20, #21, #23

  • АЛФА Q4
    Отговор
    20 08:02  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    ДА НЕЗАХВАЩАМЕ СПОР, МА ХАЙДЕ СЕ РЪЧНИ В НЕТА И ЩЕ ТЕ ЗАБОЛИ ГЛАВАТА КАКВА ОГРОМНА РАЗЛИКА В ПОЛЗА НА ИНТЕГРАЛЕТО,
  • АЛФА Q4
    Отговор
    21 08:05  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    НЕУТОЧНИХ СПРЯМО QATROTO, САМО ВИЖ, ПОРЕДНИТЕ ПОБЕДИ НА ЛАНЧИА
  • ПЕЕВ
    Отговор
    22 09:48  05.09.18
    НЕВЕРОЯТНА КОЛА,НАДМИНАЛА ВРЕМЕТО СИ.
  • АЛФА Q4
    Отговор
    23 17:36  05.09.18

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    РАЗКОВА QATRO ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ,ДА QATRO БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩНО,,НО ИКОНАТА БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗЧИСЛЕНА И СУПЕР НАПРАВЕНА,,НИКАКЪВ ШАНС ГЛЪТКА ВЪЗДУХ НЕДАДЕ А КАДЕ СА СЕГА ТИЯ ВЪЗДУХАРИ АНТОНОВЦИ, ВАГАДЖИЙ,НЕЩО ПО ТЕМАТА ОСВЕН ЛИЧНА ПРОСТОТИЯ

    Коментиран от #25

  • охлюв
    Отговор
    24 14:32  06.09.18

    До коментар #7 от "ГГГГГ":

    Просто не си бил роден!!!
  • охлюв
    Отговор
    25 14:47  06.09.18

    До коментар #23 от "АЛФА Q4":

    Забравяте за една най- балансираната кола по това време Пежо 205 Т16, 1985 и1986 станаха шампиони и закриха група Б.

    Коментиран от #26, #29, #30

  • qqqqqq
    Отговор
    26 19:59  06.09.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    Реално Б група я закриха точно заради Ланча делта S4 страдале, когато се уби Тивонен. Предполага се че е била напомпана до 600 кс и е станала по бърза от пилота. Не случаино Б група е определена като царя на мотоспорта, а царицата е Ф1. Пилот от Б група може да кара формула, ама пилот от Ф1 да кара в Б група е трудна работа.

  • qqqqqq
    Отговор
    27 20:02  06.09.18
    Юха Канконен мисля че беше казал : wrc е за момчета, група Б е за мъже.
  • АЛФА Q4
    Отговор
    28 22:42  06.09.18

    До коментар #10 от "СТР":

    Е КОЛКО ДА Е ПРОСТ КОЛКОТО СПИРО,,МА Е ДОСТАТЪТЧНО,,,,,,,,, ,,
  • АЛФА Q4
    Отговор
    29 22:45  06.09.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    И ПЕЖО И QATRO СПРЯХА ЗАЩОТО НЯМАХА ОТГОВОР НА ИНТЕГРАЛЕТО ПОДИГРАВАШЕ ИМ СЕ
  • АLFA Q4
    Отговор
    30 21:47  10.10.18

    До коментар #25 от "охлюв":

    това че.си охлюв.напречни.да пишеш милион ГЛУПОСТИ 1986 ШАМПИОН Е QATRO ПОНЕ ПРОЧЕТИ БЕ И ДО ДНЕШНО ВРЕМЕ ИКОНАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА Е А НАЙ МНОГО ПОБЕДИ А ВЕЧЕ 26 години не.се.състезава

Напиши коментар:


Публикувай