14 133 30

Топ 100 на най-продаваните коли в Европа за 2018-а

Радослав Славчев

Аналитичната агенция focus2move, която периодично вади рейтинги за най-продаваните автомобили в различни региони по света, публикува класация на най-продаваните автомобили в Европа от началото на годината. От 100-те най-добре продавани коли на Стария континент, с най-много продажби се отличава обичайният заподозрян - VW Golf. Любопитен факт е, че ако не броим Nissan Qasqai, то в първата десетка няма нито един японски или корейски автомобил. Toyota Yaris е чак на 16-а позиция, а Hyundai Tucson и Kia Sportage - на 26-о и 29-о място, съответно. Това са и най-добре представените азиатски коли в Европа за 2018. Вижте и пълният списък.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ДОКТОР
    Отговор
    1 11:37  04.09.18
    Всичко е ясно ! При нужда от лек - от понеделник - петък 9:00 - 14:00
  • 004130
    Отговор
    2 11:42  04.09.18
    Място 54 и 63...
  • админ
    Отговор
    3 11:46  04.09.18
    Доминирана от Рено, Нисан, Дачия, Лада, тия скоро и ВАГ ще детронират.
  • Borislav Popov
    Отговор
    4 12:40  04.09.18
    Всичко свързано с Фолксваген и дъщерните му фирми - мушенгия ! Не купувайте автомобили на фирмата. Лъжат и при дизеловите и при бензиновите автомобили. Пълни боклуци със скъпа поддръжка.

    Коментиран от #5


  • Просия
    Отговор
    5 14:01  04.09.18

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Пак не си си изял туршията.
  • Гошо
    Отговор
    6 14:11  04.09.18
    Отново VAG доминират.Това говори за качество, дизайн, рентабилност и най-вече здрав разум на купувачите. Разумните хора знаят какво да изберат.

    Коментиран от #7

  • иванчо
    Отговор
    7 14:25  04.09.18

    До коментар #6 от "Гошо":

    За тях е нормално. Вземаш нова и след 5 години я разкарваш.Точно когато запонат големите ремонти. Идва в БГ и започваш да вдигаш ръцете. Нова кола каквато и да си вземеш няма да имаш проблеми.
  • Басибаси
    Отговор
    8 15:22  04.09.18
    Дачия сандеро по предпочитана от с класа басибаси

    Коментиран от #9

  • Коко
    Отговор
    9 20:50  04.09.18

    До коментар #8 от "Басибаси":

    Ми по- евтина е бе каун.

    Коментиран от #10

  • абе
    Отговор
    10 21:21  04.09.18

    До коментар #9 от "Коко":

    Нали се търси повече тикво
  • що така
    Отговор
    11 22:39  04.09.18
    Ладички няма. Путин ще плаче.

    Коментиран от #12

  • тгй
    Отговор
    12 23:48  04.09.18

    До коментар #11 от "що така":

    Има ембарго .Ладата е от групатаРено Нисан.Цените им са нерентабилни за нас в сравнение с коли от ЕС
  • Иванко
    Отговор
    13 23:51  04.09.18
    И няма Алфа дето се налагат с едни от най здравите си мотори и са едни от най—красивите коли..??!?! ай да го лапате тва е нереално
  • Сервизаджия
    Отговор
    14 01:13  05.09.18
    Пет пари не давам кои са били най- продавани,разбирачите не са като купувачите!
  • Варненец(натурализиран).
    Отговор
    15 09:18  05.09.18
    Имам Тойота Chr хибрид. Когато немците направят такава да се обадят. Разход 4.00 градско с включен климатик. КПД на бензиновия мотор 40% непостижимо да другите.

    Коментиран от #16, #19, #20

  • Тошко
    Отговор
    16 10:18  05.09.18

    До коментар #15 от "Варненец(натурализиран).":

    Беги с тоя асматик бе. По-импотентна кола не успя ли да си купиш???

    Коментиран от #17, #18

  • Той
    Отговор
    17 10:34  05.09.18

    До коментар #16 от "Тошко":

    Тая класация е съвсем близо до гледката и по родните пътища.За мен е доста реална и разби всички платени статистики до сега в, които величаеха японския "гений".Не ,че са лоши японките,но чак такава доминация дето ни я навираха в очите..... Все пак Европа не е Америка .Тук хората са доста по трезви.
  • Варненец(натурализиран).
    Отговор
    18 10:54  05.09.18

    До коментар #16 от "Тошко":

    Колко е импотентна от 0 до 100 11 секунди. Най голям кеф е че няма да пълня гушите на монтьори и майстори 10 години напред. А в европа хората са сетиментални и си купуват коли собствено производство за да си запазят работните с места. Пример в Германия фолксваген, Франция Пежо, Рено, Италия Фиат. Провери ги продажбите в Австралия дето няюа собствена марка и не произвежда никакви коли? И после провери колко Голфа се продаденив Япония( много по малко от Тойотти в Европа.)

    Коментиран от #21

  • Plameni
    Отговор
    19 11:13  05.09.18

    До коментар #15 от "Варненец(натурализиран).":

    Ама нямаш 4х4
  • Plameni
    Отговор
    20 12:37  05.09.18

    До коментар #15 от "Варненец(натурализиран).":

    Хибридният Mercedes S Class се оказа по-икономичен от Toyota Prius (AutoMedia.bg) Разходът на гориво при Mercedes S 560e Plug-in Hibrid 2018г.е едва 2,1л/100км.Това е с 0,7/100км.по-малко от предлагания досега Mercedes S 500. За сравнение ,дизеловата модификация 400d,която е оборудвана с 3,0 литров V6 с мощност 340 кс.харчи 3,6л/100км. А хибридната Toyota Prius има разход от 3,3 л/100км.
  • Тошко
    Отговор
    21 13:15  05.09.18

    До коментар #18 от "Варненец(натурализиран).":

    Душичка, предпочитам да си купя кола за каране с 10000 лв по-евтина от картончето което караш, т.е. около 35000 лв(тук имаш добър избор производство 2013-2015 г) и да си сложа в джоба 10 те хиляди лева, които ти споменах като гаранционен фонд за бъдещи ЕВЕНТУАЛНИ(въпрос на избор, може и да нямаш такива) ремонти и да си гарантирам поне 2-3 години усмивка на устата когато ускорявам и завивам!!! Не се напъвам да ти отварям очите, те твоите са по японски затворени, едвам виждаш.. Само за уточнение, твоята гордост CH-R я карах преди около 2 години, още първите дилърски бройки пристигнали в България. Безличен автомобил(нали не си мислиш, че караш джип!) със същото безлично управление и динамика. Що годе атрактивен вид, и до там.

    Коментиран от #22

  • Варненец(натурализиран).
    Отговор
    22 13:33  05.09.18

    До коментар #21 от "Тошко":

    Пич хубавата кола на 2 години никой не си я продава на половин цена, за ти да бъдеш на далавера. Цената и намалява на 50 % чак на 6 година. Ислам да ти кажа че новото си е ново. И аз заблуден като теб проверявах 2 до 4 годишни коли с пробег до 50000 км, и отстъпката им беше до 10% от първоначаната стойност. Междудругото CHR го кара женами, аз имам 2.5 литров двигател на mid size sedan. За женска кола и градско е идеална. След 5 години като си купувам нова кола ще ти се обадя да ми намериш 2 годишна употребвявана на 15000 km за половин цена.

    Коментиран от #23

  • Тошко
    Отговор
    23 14:02  05.09.18

    До коментар #22 от "Варненец(натурализиран).":

    Сега ще започнеш да ми хвалиш и Субару ли? 2.5 литра на седан? Преди да се изложиш допълнително се замисли. Точно за 10 минути намерих MAZDA CX-3 2.0 Ambition AWD Skyactiv Drive 150PS 26000KM/HYUNDAI iX 35 2.0 CRDi exxtra Plus 4WD 184PS 20000KM в най-скъпата модификация и двете за по 35000 лв. Ако си отделя повечко време ще направя солиден списък. Да има повечко като тебе, та родните дилъри да пълнят гушки..

    Коментиран от #24

  • Варненец(натурализиран).
    Отговор
    24 14:20  05.09.18

    До коментар #23 от "Тошко":

    Кажи ми само ти каква кола караш? Корса Б от1994г. Не ти хваля Субару а Камри 2.5 169 kc. Едва ли ще можеш да си позволиш нова кола някога, както те гледам как разсъждаваш. Гроздето е кисело. Мога да ти намеря голф 3 от 1998г. За 850 лева.

    Коментиран от #25

  • Тошко
    Отговор
    25 14:43  05.09.18

    До коментар #24 от "Варненец(натурализиран).":

    Хахахаха, изложи се. Камри?? Честно ли бе човек?? ти си ми идол. Карам Пасат 2013г 4х4 щом ти е важно, имам и още две коли, но не искам да те комплексирам допълнително. Явно си фен на японския Запорожец и си горд с това. Все пак се радвам, че си горд с колите си. Пред алтернативата да карам Тойота, бих предпочел колелото на балкона..
  • Варненец(натурализиран).
    Отговор
    26 14:53  05.09.18
    Пич дано да си механик или да имаш роднина с автосервиз поне няма да плащаш за труда а само за частите по 1000 лева бройката на швабските кожодери и измамници. И аз едно време обичах немски коли до 1990 г, здрави и надежни и класи над дрругите, обаче една немска ми я разказ а играта 500 км и в в сервиза айде 600 лева. След месец пак. Провери в щатите на consumer report и ще разбереш кои са най здрави коли, лексъс, тойота, хонда и порше. Дано другите ти коли се порше.

    Коментиран от #27


  • Тошко
    Отговор
    27 15:06  05.09.18

    До коментар #26 от "Варненец(натурализиран).":

    Много обичам consumer report или друга тъпотия да ми дава наклон какво да карам, щот съм малоумен и не мога да имам собствена преценка и изискване. Откак карам кола приятел съм имал само немски дизел автоматици и познай какво? не съм правил нищо повече от това да си обслужвам колите! Явно или не си късметлия или нямаш ресурса да купиш правилната кола. Не ти е виновен никой, но ти си направил избора да се самозалъгваш, че Тойота са нещо повече от посредственост и измислена надеждност!
  • Тойота
    Отговор
    28 00:06  07.09.18
    На моя пасат 2011г.производство 2.0д 170кс 4х4 на 60000км се скъса ангренажен ремък и двигателя стана леш. Добре че беше в гаранция. Биалетки разбива постоянно, особено задни, зимата му падат всички мокетени кори отдолу от леда, лагери на главини вият, капризна кола дори при грамотна експлоатация. Сега съм Тойота, засега добре, времето ще покаже.
  • гощо
    Отговор
    29 08:06  07.09.18
    Къде са сега лаладжиите за японските коли?!?! Обикновено ни поднасят подобна информация от пазаеа в Щатите и те много се радват как Тойота и Хонда са номер едно там.Живял съм там номер едно са защото са ефтини и с добри лизинги а не защото са страшните коли.
  • Димов
    Отговор
    30 08:20  07.09.18
    По-скоро говори за сериозно обедняване на хората. Кризата сви портфейлите на бая народ. Почнаха да търсят народни коли, вместо луксозни. Карам VW, между другото.

Напиши коментар:


Публикувай