6 296 33

Нова Toyota Corolla комби

Радослав Славчев

Японците от Toyota представиха новото поколение Corolla Touring Sports. На европейските пазари моделът ще замени Auris Touring Sports. Както и при хечбека, така и при комбито, автомобилите са построени на GA-C платформата, а гамата от двигатели ще включва бензинов турбомотор и два хибрида.

За първи път за Corolla ще е достъпно адаптивно окачване. Междуосието от 2 700 мм е по-дълго с 60 и със 100 мм от това на хечбека и на предходния универсал Auris, съответно. По този критерий иновацията е близка то Octavia Combi. В сравнение с предшественика, новото комби е с по-нисък център на тежестта, което се постига от изменените опори на двигателите.

По данни на производителя тази кола ще разполага с най-голямото пространство за пасажерите отзад в своя клас. Обемът на багажника е 598 литра. Дизелова версия няма да се предлага в Европа, а премиерата на новото комби е насрочена за автомобилното изложение в Париж през октомври тази година.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • той0та бе
    Отговор
    1 13:51  04.09.18
    Карам тойота и съм доволен! След 2000г до 2010г теа ВАГ-ове да се срият.

    Коментиран от #10

  • 942
    Отговор
    2 13:56  04.09.18
    Много е красиво комбито!Все едно не е Тойота.

    Коментиран от #28

  • clicko
    Отговор
    3 13:59  04.09.18
    Абе те хубави ама много твърди пластмаси ползват в интериора. Някои бутони са същите от 20 години.

    Коментиран от #5

  • Ауууууу
    Отговор
    4 14:01  04.09.18
    Много по красиво от онази глупост от предната статия.

  • гост
    Отговор
    5 14:05  04.09.18

    До коментар #3 от "clicko":

    В това няма лошо, защото шофьорът трябва да не се разсейва и да не се отвлича с разнородни бутони, а да се намират и използват интуитивно. Дори този екран на предното стъкло е прекален, но да приемем, че е с навигационна цел. Аз не одобрявам дигиталните уреди, множество монитори, камо ли сензорно управление. Може да е евтино и лесно за персонифициране, но това натоварва вниманието на шофьора. И докато при Тесла например замисълът е използване на адаптивен крузконтрол, при който може дори да си обядваш зад волана, то при 99% от колите това не е случая, а вече мнозинството зарязаха добрите стари стрелки и табла с лампички. Според мен колите от 2001 до 2008 са едни от най-добрите като баланс от нови технологии и ергономия.

    Коментиран от #12

  • Vuicho Vanio
    Отговор
    6 14:54  04.09.18
    Мдам, фен съм на тойота, но трябва да помислят малко и за комфорт не само здравина. Изключително здраво и опростено окачване но возията е 0тврат. За това аз избрах мазда 6. Иначе от към надеждност са наистина ненадминати.

    Коментиран от #7, #13

  • неетака
    Отговор
    7 15:20  04.09.18

    До коментар #6 от "Vuicho Vanio":

    Ако искаш и голям комфорт, то минаваш на лексус. Там има всичко вече, срещу съответната сума разбира се.
  • оеяв
    Отговор
    8 15:21  04.09.18
    Браво! Само да остане здрава е най-важното. Това е последният оазис за хората търсещи здрави и безпроблемни автомобили.
  • селянин
    Отговор
    9 18:19  04.09.18
    А бе къде са антонивановците с конфигурацийте и опцийте на фалшивите вагини,,Corolla,,идва в Б-Я,със седем год.гаранция,или 200000км-кое настъпи първо,ако е хибрид-10 год.гаранция на батерията..или както вика оня от,,Bri4ka,,караш Toyota и забравяш за каналоо.

    Коментиран от #15

  • Бесен Язовец
    Отговор
    10 18:43  04.09.18

    До коментар #1 от "той0та бе":

    Карай си тойтката ве човек, но защо пък ваговете трябва да се крият, пречат ли ти нещо !? Аз, например си карам вагомобилчето и никой не ми пречи, нито япончеата, нито корйчеата с италиано-французчетата, никой не ми пречи !

    Коментиран от #23

  • ???
    Отговор
    11 20:57  04.09.18
    Егати параноята по тази надеждност.Само за това ли се купува Тойота?
  • Бухахахахахха
    Отговор
    12 21:06  04.09.18

    До коментар #5 от "гост":

    Айдеееее,започна и да обядваш докато караш Тесла.Затова ли стават толкова катастрофи с тоя електрокар,защото обядват докато карат?Тесла да се откаже и от страничните огледала,може да се начервиш и на средното огледало.
  • Антон 1
    Отговор
    13 22:32  04.09.18

    До коментар #6 от "Vuicho Vanio":

    Тука вече има адаптивно окачване , което за тоя клас е голяма работа ! Маздата без адаптивни амортисьори също е голяма каруца ! Дано окачването не е някаква бутафория ! Иначе адмирации !
  • нафто
    Отговор
    14 22:45  04.09.18
    Япончетата за пореден път доказват,че са преди останалите авто производители.Дори от нашенските "разбирачи" все по рядко и по рядко се чува фразата: "Мани го,японски боклук".

    Коментиран от #16

  • Антон
    Отговор
    15 22:47  04.09.18

    До коментар #9 от "селянин":

    Тука съм, споко. Виж му постния интериор на това нещо, изглеждащи вътре като правено от студенти първи курс по дизайн. Обрано и икономисано. Те в това са най-добри - да направят една кола без душа.
  • Антон 1
    Отговор
    16 22:53  04.09.18

    До коментар #14 от "нафто":

    С какво са преди останалите ? :)

    Коментиран от #17

  • нафто
    Отговор
    17 23:36  04.09.18

    До коментар #16 от "Антон 1":

    С всичко каквото се сетиш.

    Коментиран от #18, #19

  • Антон
    Отговор
    18 23:43  04.09.18

    До коментар #17 от "нафто":

    Коли като коли, нищо особено, по-непретенциозни, по-постни, просто да се качиш и да отидеш от А до Б. нищо повече. А мантрите че много се карали в щатите защото са много яки нали знаете къде да си ги мушнете. То в щатите и много джънк фууд се хапва ама това не значи нито по-качествена нито по-добра храна.

    Коментиран от #20

  • Антон 1
    Отговор
    19 00:03  05.09.18

    До коментар #17 от "нафто":

    Айде , подсети ме ! С какво една Тойота Корола е по-добра от една Шкода ? А едно Камри / няма вече Авенсис / от Супърб ? Освен , че вече има адаптивно окачване ! Искам Корола ,4х4 , автомат , комби ! Дай да видим цената и другите вкстри ! Може и дизел да е ! Подсеща ме ника ти ! Ама май няма такав комбинация ! Трябва да се откажеш от нещо , от тази иначе превъзхождаща останалите автомобили -уникална Корола !:):):):):):)

    Коментиран от #21

  • темелко
    Отговор
    20 00:07  05.09.18

    До коментар #18 от "Антон":

    Антонеее,Нафто си казва мнението ти обръщаш на простащина "да знае къде да си мушне мантрите". Иначе имаш право на мнение.

    Коментиран от #25

  • нафто
    Отговор
    21 00:18  05.09.18

    До коментар #19 от "Антон 1":

    Ника ми нафто не е свързан с дизела.До сега не съм имал кола дизел и не искам.

    Коментиран от #22

  • Антон 1
    Отговор
    22 00:29  05.09.18

    До коментар #21 от "нафто":

    Добре , извинявай ! Дай сега по същество на поста ми ! Ако искаш де !
  • няйкал
    Отговор
    23 08:13  05.09.18

    До коментар #10 от "Бесен Язовец":

    Скрий се с твоя ваг. Да, пречат ми. Пречат ми защото от над 10 години лъжат с еко нормите, както се оказа в последните дни дори и с бензиновите двигатели. Пречат ми защото претендират да са по-добри от конкурентите, но не са. Другите се опитват да спазват нормите и правилата, а тези нагло лъжат. Също ме дразни, че в България масово се карат от хора без капка култура, които им режат катализаторите, не ги поддържат и бълват кълба дим след себе си. Същото важи и за другите две големи немски марки. Само опелите спазват някакво благоприличие. Затова и спрях да карам немско, не искам да се асоциирам с подобни типажи, да не говорим, че 80% от вноса на немски коли са коли за брак.

    Коментиран от #29

  • Трифон
    Отговор
    24 10:26  05.09.18
    Скрийте се с тия ръждилници бее! Колите с душа и характер не идват от Япония, и нямат нищо общо с кота или икономията за която толкова ревете. Ми ходете пеша бе, драги стотинковци!!!
  • Антон
    Отговор
    25 10:56  05.09.18

    До коментар #20 от "темелко":

    И аз си казвам мнението! Какъв ти е проблема? Адаша ви написа - дайте цена на корола автомат 4x4. Такова през 2018 год. не същесъвува в тойота. Жалко за фирмата, обаче твърдя че на тойота и лексус маркетинга и това което предлагат не е много конкурентно на аналозите им.

    Коментиран от #26

  • селянин
    Отговор
    26 11:38  05.09.18

    До коментар #25 от "Антон":

    ..има опция,,дюза-помпа,,от 20 век,лиценз на ваг..най,,доброто,,вагинално решение продълзаващо и през 21 век..до като гризнаа щатското дръвце..и отнесо комфортни и екстрийални и конфигурационални глоби за пет милиарда $..тва е за дизелгей,и не е края..идва ред,и на фалшивите екстри при бензинките..

    Коментиран от #27

  • Антон
    Отговор
    27 12:29  05.09.18

    До коментар #26 от "селянин":

    За съжаление даваш такъв отговор, защото много добре знаеш в това отношение колко са изостанали жълтите! И понеже все ваг са ти в устата, нещо коментар по тази статия от днес: https://m.fakti.bg/avto/326885-pak-problemi-s-toyota-otzovavat-1-mln-koli
  • Тойота
    Отговор
    28 13:20  05.09.18

    До коментар #2 от "942":

    Toyota Auris Touring Hibrid 2017г. с най-грозния дизайн отзад
  • smeh
    Отговор
    29 13:50  05.09.18

    До коментар #23 от "няйкал":

    Ти си същата работа, просто си от другата страна на оградата. Единия купува кола за да е високо в очите на останалите. А другия не купува от тая марка, щото да не го мислят, че е същия. Общото е, че и двамата купуват не това, което могат и искат, а заради това, което хората ще си мислят за тях - Роби на хорското мнение. Ти твоя живот за хората ли го живееш или заради себе си?

  • Plameni
    Отговор
    30 13:51  05.09.18
    Хибридната Toyota НЕ Е с десет годишна гаранция на батерията ,а е с десет годишна ГРИЖА за батерията .Гаранцията е шест години или 200000 км.
  • Вихъра
    Отговор
    31 15:42  05.09.18
    Купувайте тойотки, най-безличните коли за всички времена. Нека сте повече, радвам ви се!
  • Селянин с bmw-це
    Отговор
    32 22:55  05.09.18
    Golf-у на Три Морета))))))))))))
  • 123
    Отговор
    33 23:31  05.09.18
    Е не, тоя форум се напълни като панелка д хлебарки ох защитници на Тойота! Леле мале! Да, надежда е, и кво, толкоз! Как няма да е надежда с технологии но 20 години? Адаптивни окачване? Ко речи? За какво ми е? Колко коня ще трябва да 'носи' това окачване? Казвал съм го и друг път, отивате на едното околовръстно и тестване Карола, топ нивото! После се местите на другото околовръстно и тестване Джетата! Нея може и с по ниско ниво! Разликата е като между селянин и селяндур, нищо, ама нещо общо! А, и последното в едно изречение е, Тойота и технологии! Няма, цвък, нула, нищо!

Напиши коментар:


Публикувай