9 Септември, 2018 11:46 30 840 41

Чисто нова M-петица F90 за няма и €60 хиляди

  • bmw-
  • 5er-
  • m5-
  • f90-
  • обява-
  • продажба

Германска автокъща предлага едно от 400-те произведени BMW-та M5 First Edition с пробег едва 400 км за € 59 999. Матовочервеният суперседан с цена като нов €150 000 обаче има "лек" недостатък.

Собственикът на колата явно е разбрал по трудния начин, че 600 коня не са шега работа. Предницата има нужда от сериозен и скъп ремонт, но 4.4-литровият битурбодвигател не изглежда засегнат от челния удар, а по останалата част от каросерията няма забележки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТретаГлуха

    40 27 Отговор
    Вземат ни за трета глуха: статии с реклама на блъснати коли, моля ви си хора, ние си имаме и си караме каквото си имаме, не ни набутвайте класации на марки, които затъват в лъжи и ги глобяват постоянно, защото и класациите им толкова струват. Света се промени, колите идват вече от изток, западните са на парад пред малка публика, гледаща класации.

    Коментиран от #4, #9

  • 2 Random

    33 9 Отговор
    Нищо й няма. Сигърно е като при волво - алуминиев елемент закрапен към шасито който е проектиран да поеме удара.
    Щом няма поражения по самото шаси няма никакъв проблем да се ремонтира.
    Обаче сега спецовете ще почнат с "утре на Горубляне", "нов внос" и т.н.

    Коментиран от #33

  • 3 zashto

    23 1 Отговор
    Може ли да ви питам нещо? Ако може някой да ми отговори. Защо в Англия и Русия колите са по-евтини от България, даже 2 пъти...?След покупката имат по-високи данъци или ??

    Коментиран от #6, #27, #28

  • 4 Random

    22 28 Отговор

    До коментар #1 от "ТретаГлуха":

    Прав си, от изток идват каруци. Истинските коли са немските и понеже не всеки може да си ги позволи имат малка публика.
  • 5 Честито

    16 8 Отговор
    Няма и нищо, друг път. Отпред е видимо, но назад е невидимо усукването. Тази кинетична енергия някъде трябва да вложи силата си. Задницата е естесвено вирната. За лагеруването на мотор и скоростна кутия да не говорим. Гледах един малоумник-немец, как беше обелил кората на две брезички с М3.

    Коментиран от #18

  • 6 Random

    21 4 Отговор

    До коментар #3 от "zashto":

    В Англия са с десен волан и практически пазарът им е ограничен. Освен това ГО струва майка си и баща си и затова си хвърлят колите като им падне цената под тази на застраховката.
    В Русия колите са по-зле от на Горубляне. Климатът им е такъв че или са ръждясали, или са блъскани, а може и двете. Там пак имат с десен волан, внос от Япония.
  • 7 майстора

    8 2 Отговор
    тука лежат много пари за части иначе като работа не е кой знае какво понеже вече ме питаха за цена мога да ви дам и още снимки на колата :
    https://www.autoevolution.com/news/2018-bmw-m5-first-edition-totaled-in-brutal-crash-125444.html#
  • 8 Антон

    19 9 Отговор
    Трябва да си луд да си го купиш това.Някой джамбаз може и да го потегне да има вид и толкова. Ще става от вкъщи до кафето и обратно. Замисъла на колата е performance и динамично шофиране, ако с това след ремонта шофирате динамично е билет първа класа за гробищата ! Да не говорим че пишман гъзарите купуват подобни коли предимно ем, амг, ес., ер ес , и после се започва че били талиги.

    Коментиран от #10

  • 9 пропов

    17 3 Отговор

    До коментар #1 от "ТретаГлуха":

    Тази кола в Германия никой няма да я пипне. Много е скъпо тук ,защото след ремонта не трябва да има и грам отклонения от заводските параметри.
    Но в някоя бедна държавица кати нашата, със занижен контрол на качеството, тази кола ще оживее. Макар и малко недъгава , след намесата на някой местен майстор, колата ще цепи 600 коня и ще радва някой маняк. Това всъщност е хубаво.
  • 10 Random

    4 12 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Е какво й е?
    Огънати панели, здраво шаси.
  • 11 байганьовщина

    19 7 Отговор
    Ще зарадва някой балкански селянин.
  • 12 БОКО

    9 4 Отговор
    Вече го разпинят в некой горублянски ишлик!
  • 13 немски кенеф

    14 13 Отговор
    за тоя кенеф няма да дам и 5лв
  • 14 Голямо газе

    13 2 Отговор
    Те малките Газета са така , 2 дни карат 2 Седмици ремонт правят !!!!! В НАЙ ДОБРИЯ СЛУЧАЙ !!!
  • 15 1234

    10 1 Отговор
    истинскара цена е около 30 хил лева, защото риска от счупена кутия и мотор е над 50 процента. и тогава и тези 30 плюспарите за ремонта са хвърлени на вятъра
  • 16 Бай Иван Майсторо

    14 4 Отговор
    А Еърбеците защо не са се активирали?

    Коментиран от #19, #20, #25, #32

  • 17 гост

    6 1 Отговор
    Само в Горубляне. Във ФРГ-то ще излезе по-скъпа от нова.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 незнайко

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Бай Иван Майсторо":

    Защото снимките не са от тази кола !!!
  • 20 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бай Иван Майсторо":

    Разгледайте всички снимки и кажете как се е изправило предното ляво колело !!!
  • 21 Хмм

    3 4 Отговор
    Това не е много ще поговоря с баща ми и може да я вземем,моторът не е засегнат нито скоростната кутия това е важноот също шасито,може и да я купим но само в кой град в германия,телефонен номер за връзка ако имате,също

    Коментиран от #23

  • 22 Morgoth

    5 1 Отговор
    Ако не се е посукала и ако се примириш с отпадналата гаранция и я ремонтираш в обикновен сервиз цената е на сериозна далавера. Обикновено не съм от тези които цитират Горубляне, но тази си е точно за там.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Мая

    2 7 Отговор
    Сега разбрах , че попа на Несебър е направил катастрофа с мотор в Гърция. Дано се оправи бързо !
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Форум на БМВ

    7 2 Отговор
    Колата е перфектна за донор.Взимате нормална 5-ца (може и с блокирал мотор или със изръбени скорости или с проблемен диференциал. Та ,проекта е следния,отвътре седалки, мокет,всичко се сваля от едната и се качва на другата. Диференциала, двигателя с кабелите,скоростите,и другото се продава на части,взимат се радиатор,(фарове,мигачи и тн),малко повечко ,ще е предната М-броня и сте горд собственик на 600 коня БМВ,на 40 Хил. Километра. В България има не повече от 10 човека, истински ентусиасти, който могат да си позволят грижите,неволите за това зверче. Всички други,си правим проветрение на устата.

    Коментиран от #29

  • 27 Бесен Язовец

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "zashto":

    А ти кои коли визираш, втора ръка или новите ? Но, уверявам те, в Русия и първите и вторите са по скъпи от колкото в България !
  • 28 Бесен Язовец

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "zashto":

    По евтини били, че и 2 пъти чак..) А бе, ти добре ли си със здравето ? За Англия не знам, но за по евтините в Русия, теб някой те е излъгал или ти си голям лъжец !
  • 29 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #26 от "Форум на БМВ":

    На това му се казва ганьовщина!!!!!!!!
  • 30 stupid dog

    4 2 Отговор
    Немска здрава кола!Отново ще я реставрират и дано попадне в ръцете на умен пилот!60 000 евро,евтинийка!!!!!

    Коментиран от #35

  • 31 гнида

    1 0 Отговор
    Е , има да се поработи по нея ...... Направо си е в раковото , дори и да няма нещо повито , има достатъчно строшени скъпи елементи .....
  • 32 нервен

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бай Иван Майсторо":

    ти да не си Рей Чарлс не виждаш ли разпореното табло и волан

    Коментиран от #38

  • 33 975

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Random":

    Вече ремонтирана - https://www.mobile.bg/11535820631320165

    Коментиран от #34

  • 34 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "975":

    Колата от статията е с бяла кожа и черен пиано лак. Това което ти ни показваш е с черна кожа и алуминиеви лайсни в купето. Колите не са същите
  • 35 АЛФА Q4

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "stupid dog":

    И КОЕ И Е ЗДРАВОТО
    ДАЖЕ И ПО МОТОРА ИМА ВИДИМИ ПОРАЖЕНИЯ,, НО КАТО ЗНАЕШ КАДЕ ДА ГЛЕДАШ
  • 36 Майстора

    1 1 Отговор
    Няма ли да си дойде на нормалната цена след като се ремонтира тоз "лек" недостатък,а пък за 60 000евро каква кола мога да си взема ако ги имам де ебавам ти и М5цата
  • 37 stupid dog

    1 1 Отговор
    Аз емблемата гледам,друго не ме интересува!Немците имат и мотори и врати и предници и какво ли не!!!!!!!!.!!!!
  • 38 Николай Колев джамбазина

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "нервен":

    Не знам дали той е Рей Чарлс ама ти май си Орхан Мурат!къде видя поражения по интериора

    Коментиран от #39, #40, #41

  • 39 нервен

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Николай Колев джамбазина":

    тъблото се вижда че е разпорено от пасажерския аербег на снимка номер 1 номер 11 през стъклото и на снимка номер 13 право пред очите ти
    волана се вижда на снимка номер 12 и 13 ... ако ви трябват очила купете си ... или си зумнете фотосите
  • 40 майстора

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Николай Колев джамбазина":

    Не се прави на интересен момчето е право всички възглавници са избухнали ето ви още снимки на същата кола :
    https://www.bmwblog.si/ekskluzivno-v-razbitinah-koncal-prvi-bmw-m5-first-edition/
  • 41 нервен

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Николай Колев джамбазина":

    аре бе киорбангиос кажи нещо ся а а !!!! мухльо !!