7 024 36

Subaru със специална програма за автомобили на старо

Радослав Славчев

Компанията Subaru обяви, че съвсем скоро ще пусне в ход специална програма за употребявани автомобили. Информацията е на пресслужбата на японската марка. Съгласно новите условия, всеки водач, закупил автомобил по програмата Subаru Sеlесt ще получи сертификат за пълна изправност на автомобила, както и книжка с пълна сервизна история.

Според японците, с помощта на тези документи собственикът на употребяваната кола ще може да докаже, както произхода, така и извършените ремонтни дейности. В рамките на програмата клиентите получават техническа поддръжка за срок от 12 години или за пробег от 25 000 километра. Основната цел на тази програма е положителният опит на феновете на Subaru и привличането на нови клиенти към нишовата японска марка.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • forester
    Отговор
    1 12:04  12.09.18
    12 години гаранция? кой бърка тук?

    Коментиран от #9

  • Subaru
    Отговор
    2 12:04  12.09.18
    Subaru ТОВА Е КОЛАТА НЯМА ДА ТЕ ОСТАВИ НА ПЪТЯ НЕ КАТО ДРУГИТЕ ДАРАЦИ
  • Nissan Skyline R34 RB26
    Отговор
    3 12:14  12.09.18
    Ако предлагаха Subaru WRC щях да го взема ново не искам...
  • Гост
    Отговор
    4 12:16  12.09.18
    Ами новите им модели като са джендърски, много ясно, че хората ще предпочетат старите доказани и надеждни Субарута. Да не говорим, че старите им модели имаха и 300 к. с. а сега нямат нов модел и с 200 даже. Пълна излагация са, пък с вариатора загърбиха и проходимостта си.

    Коментиран от #8, #35


  • яки кенефи
    Отговор
    5 12:21  12.09.18
    Едно ''себара'' как се беше размазало във Варна, на оградата на Морско училище преди две години. WRC на съставни части.
  • ClaraStiger
    Отговор
    6 12:22  12.09.18
    Последната ми заплата беше 2500 щатски долара за работа онлайн 12 часа в седмицата. Сестра ми приятел е средно 8k за месеци сега и тя работи около 30 часа в седмицата. Не мога да повярвам колко лесно беше, след като се опитах. Потенциалът с това е безкраен. Това е, което правя>>>> Ecash10.COM

    Коментиран от #15

  • К.К.
    Отговор
    7 12:54  12.09.18
    12 месеца може, но 12г или 25хил трябва да се кара само до кварталния магазин и обратно.
  • Аз проклетника
    Отговор
    8 14:11  12.09.18

    До коментар #4 от "Гост":

    Приятелю, точно старите модели НЯМАТ 300кс. А вариатора как точно пречи на "проходимоста"...да не би да имш предвид задвижване а не проходимост? Ти кой вариант на CVT притежаваш или само си слушал?

    Коментиран от #10

  • Уча се !
    Отговор
    9 14:17  12.09.18

    До коментар #1 от "forester":

    Бъркаш ти ! Не можеш да четеш !
  • Гост
    Отговор
    10 14:34  12.09.18

    До коментар #8 от "Аз проклетника":

    Аре стига бе. Викаш WRX STI от 2007 година не е с 330 к. с. https://www.auto-data.net/bg/subaru-impreza-iii-hatchback-wrx-sti-2.5-330hp-awd-16073 Или за теб 2007 година е нова кола? Що се касае до вариатор, аз никога няма да си взема, защото съм с дъртата 4-степенна автоматична скоростна кутия и с 230 к. с. Ела с новото Субару да ми покажеш на мен с дъртото Субару, колко си проходим и бърз. Само гледай да не прегрее вариаторчето ти или да не се наложи да включиш задна скорост по баир. Пък и не се се сещам ако си с ново Субару да може да имаш 200 к. с. че да ме впечатлиш с динамика.

    Коментиран от #11

  • Проклетника
    Отговор
    11 15:51  12.09.18

    До коментар #10 от "Гост":

    Погледни стандартния STI на колко к.с. излиза. Пак те питам ти с кой вариатор имаш проблем?
  • Гост
    Отговор
    12 16:51  12.09.18
    И на колко излиза, не е ли на 300 к.с? Спориш за неща, които очевидно не разбираш. И вземи прочети какво съм написал. Написах, че вариатора не става за кола, която има амбициите да е високо проходима. Проблемите са конструктивни и за това не е нужно да се набутам с вариатор, за да знам, че загрява при офроуд и не може да се качи на тротоар като включиш задна скорост. Това са фактите! Пък ти си се радвай на новото Субару, но аз никога не бих си купил Субару след 2010 г, защото вече за нищо не стават и опозориха името и рали традициите си в името на джендърството и лесната печалба!
  • Проклетника
    Отговор
    13 18:47  12.09.18
    Извинявай, явно имаш претенции за ментален капацитет в областа а ми твърдиш че Субару има претенции за ПРОХОДИМОСТ. Бъркаш проходимост и задвижване. С VTD ли е твоята кутия?

    Коментиран от #14

  • Гост
    Отговор
    14 19:17  12.09.18

    До коментар #13 от "Проклетника":

    Ти български език разбираш ли? Първо твърдиш, че старите модели нямали 300 к.с. Дадох ли линк, че имат, а новите нямат - ДАДОХ! После твърдиш, че вариатора става и за офроуд, а цял свят казва, че не става, защото прегрява и ИЗКЛЮЧВА ако колата буксува в кал например. Да не говорим, че не задната му скорост е толкова немощна, че не може да се качи на бордюр. Ако имаш нещо конкретно да казва - давай.

    Коментиран от #16

  • Obey the law
    Отговор
    15 20:08  12.09.18

    До коментар #6 от "ClaraStiger":

    Моля те престани.
  • Проклетия
    Отговор
    16 20:58  12.09.18

    До коментар #14 от "Гост":

    Човек, ти си невменяем. НИКОГА не съм и няма да кажа че Субару става за офроуд. Ти си човека който не може да направи разлика между проходимост и задвижване. И пивярвай ми, CVT си качва бордюри много дибре на задна. Попитах те с каква кутия си, явно идея ди нямаш. Та, имаш ли VTD и с кой мотор си, с какъв заден диф си също е важно? Коя разновидност на DANA ти е датчика на муфата?

    Коментиран от #17

  • Гост
    Отговор
    17 21:06  12.09.18

    До коментар #16 от "Проклетия":

    Хайде по-полека с елементарните обиди! Кой е невменяем си личи. Вече нищо не казваш за 300-те коня, но продължаваш да не разбираш какво ти говоря! Казвам за последен път и приключвам - вариатора прегрява при буксуване и ИЗКЛЮЧВА! Тук няма никакво значение виско муфи, дифове и мотор. Аз съм си с 2,5 ХТ и оставям сам да прецениш какво имам и откъде мога да мина, а ти с вариатора само може да мечтаеш да минеш оттам. Хайде вече стига сме спамили, че ми писна от глупости!

    Коментиран от #19, #22

  • Като гост
    Отговор
    18 22:32  12.09.18
    Ако всички нови са с вариатор приключвам с марката.
  • от Исландия
    Отговор
    19 23:15  12.09.18

    До коментар #17 от "Гост":

    Проклетия те пита ти субару с СVT дали си пипал?Споделям личен опит- имам Форестер 2017 дизел,CVT и съм навъртял 30000 км,само смяна на масло и филтри до момента.Минавал съм като танк през метър дълбок пресен сняг отсечка дълга половин километър и това при преход от 400км в планина и поледици и снеговалеж и бях едиственият който мина трасето и след мен пътя го затвориха(живея в Исландия).Вариатора НЕ МОЖЕ да прегрее!!!(има 12 или 14 литра трансмисионно масло в него).Автомобила с CVT е ПЕРФЕКТЕН за каране на ЛЕД/СНЯГ-подминавал съм закъсали мазди CX-5,шкоди октавии,тирове и т.н.Много по-важно е задкормилното устройство ако ме разбираш ;).

    Коментиран от #21, #23

  • от Исландия
    Отговор
    20 23:21  12.09.18
    Допълниние/уточнение 30000км и нито един път CVT на автомобила ми не е прегрявало и или изключвало...
  • Проклетника
    Отговор
    21 05:39  13.09.18

    До коментар #19 от "от Исландия":

    Това се опитвам да обясня и аз. Просто хора които си нямат на идея от нещо и са чули от някъде развиват грешни теории. Още по-зле е че човека си мисли че има офроуд машина при положение че е с три отворени дифа(нещо което надали може да осмисли). Аз също съм почитател на марката и през гидините съм имал вече 5 различни но никога няма да говоря глупости.

    Коментиран от #24

  • Субару
    Отговор
    22 06:10  13.09.18

    До коментар #17 от "Гост":

    2.5 не стават, прегряват се лесно :), аз съм с 2.0 и съм много, много доволен.

    Коментиран от #25

  • Гост
    Отговор
    23 07:24  13.09.18

    До коментар #19 от "от Исландия":

    Абе големи инженери станахте. Ето, чети: http://caralyze.bg/articles/poddryjka-i-osnovni-problemi-s-variatornite-transmisii Хората са написали какви конструктивни проблеми има с вариаторите, вие ми обяснявате как не ви се повреждали колите. Ето ти и клип в който Субару прегря вариатора: https://www.youtube.com/watch?v=6g7sVc3meSY https://www.youtube.com/watch?v=BOD5JGMBdMY&t=21s То поне малко трябва да си отворен, а не като кон с капаци и да си мислиш, че има конспирации срещу теб!

    Коментиран от #28

  • Гост
    Отговор
    24 07:27  13.09.18

    До коментар #21 от "Проклетника":

    Не се прави на луд, казах, че Субару са високо проходими машини, а не офроудъри - има разлика! Карал съм толкова години Лада Нива, че едва ли точно ти ще ме учиш кое е блокаж и кое е офроуд автомобил! Карай си умрялото вариаторче с 150 к.с. и не ме мисли мен.

    Коментиран от #26

  • Гост
    Отговор
    25 07:28  13.09.18

    До коментар #22 от "Субару":

    Я пак? Прегрява атмосферния, моя е турбо, а 2,0 е доста скопеничък ;)
  • Гост
    Отговор
    26 07:43  13.09.18

    До коментар #24 от "Гост":

    Голям праз.
  • Outbeck
    Отговор
    27 08:15  13.09.18
    Прегрява атмосвер.само при нехайни шофери.
  • от Исландия
    Отговор
    28 14:59  13.09.18

    До коментар #23 от "Гост":

    Ей,аз съм "инженер" а ти си "дървен философ"...дам ти информация от първа ръка,а ти ми пускаш линкове с отаряла информация-вземи се ограмоти ,че вариаторите са различни модели(на нисан са с ремък а на субару с верига и муфата е вътре във вариатора и затова е 14 литра трансмисионото масло и не прегрява) .Ето ти контра линк как на руснаци тестващи субару и вариатора не прегрява https://youtu.be/8RIsTuQTxC8.Пак ти повтарям:много зависи от задкормилното устройство.

    Коментиран от #29

  • Гост
    Отговор
    29 16:55  13.09.18

    До коментар #28 от "от Исландия":

    Информация от първа ръка за 30 000 км - хахахахаха Брей, ама ти наистина може да си скъсаш дипломата ако си инженер. Аз моята диплома за инженер обаче няма да я късам, защото поне мога да чета. Ама да си беше изгледал твоя клип, който пусна, че така ставаш леко смешен, защото на 30:02 минута човека казва следното за Форестъра с вариатор: "Той вече има CVT вместо автомат, който ПЛАШИ МАЛКО С НАДЕЖДНОСТТА СИ". Ама ти нали си инженер и знаеш, че вариатора на Субару е с верига, пък всички други марки са тъпаци и правят колите си с по-висока проходимост без вариатори. Вариатора е чудесен и комфортен, но НЕ СТАВА за коли с амбициите да са по-проходими извън пътя. То голяма фирма стана Субару да си направи колите от 300 к.с. на 150 и да им тури на всички вариатори - само заслепени фенове като вас могат да казват, че това е правилна стратегия!

    Коментиран от #30

  • от Исландия
    Отговор
    30 19:44  13.09.18

    До коментар #29 от "Гост":

    За последно от мен.30000км карани по тесни планински пътища без мантинели със на места асвалт и на места гравел и на актически климат!!!Сигорен съм че ако тук населението беше от Ганьовци вече щеше да се самоизтребило от автомобилни катастрофи(челни или скочили из пропастите).А за това,че само субарутата са с вариатори-ами това е реалноста/много добри са вариаторите им.И ДА!!!и аз предпочитам 300коня,но тук максималната позволена скоростфе 90км(нямат магистрали а само тесни планински пътища) и 150 коня са напълно достатъчни...

    Коментиран от #31

  • Гост
    Отговор
    31 20:38  13.09.18

    До коментар #30 от "от Исландия":

    Смяташ ли, че карането по тесни исландски пътища е критерий дали вариатора става за извън пътя, след като навсякъде казват, че той НЕ СТАВА? Дори в клипа от твоя линк го казват, ама ти нали си заслепен фен и смяташ, че Субару ще променят физичните закони, защото били с верига. А 300-те к.с. в една кола не са за да вдигаш 250 км/ч, а за да се ускорява по-бързо и безпроблемно когато изпреварваш или трябва да се престрояваш. Както казах няколко пъти - карайте си вариаторите с 150 к.с., но не се опитвайте да ни обяснявате как това е по-хубаво от един STI с 300 к.с. и 5 скоростен автомат например.

    Коментиран от #36

  • от Исландия
    Отговор
    32 22:23  13.09.18
    Ей,човеко наистина си невменяем/зорлем ме караш да ти отговоря пак.Проклетника ти писа за ПРОХОДИМОСТ!!! аз ти писах"Автомобила с CVT е ПЕРФЕКТЕН за каране на ЛЕД/СНЯГ" а ти го дъвчиш ОФРОУДДДД...да не си закъсвал някъде и затова да го взимаш толкова на сърце?Бих те поканил при мен на гости и да те науча на някой-друг урок за каране при черни пътища през зимата в планина например.Аз "инженерчето" ти го потретям философе (и да ме слушаш както слушаш другите дет казвали...) че много е важно как реагира задкормилното устроиство!!!Айде щот съм много добър-1 урок:при поледица основно правило е да караш бавно без резки маневри и натискане на спирките-та да те питам(оговор не искам) за какъв ти STI с 300коня при такива условия а тук те са 7месеца в годината/ти ще си единия от Ганьовците паднали в някое дере и дотам.

    Коментиран от #34


  • от Исландия
    Отговор
    33 23:08  13.09.18
    Сори да правописните грешки пиша от телефона- спирките=спирачки оговор=отговор
  • Гост
    Отговор
    34 07:54  14.09.18

    До коментар #32 от "от Исландия":

    Смяташ ли, че такива елементарни обиди ти правят чест? Невменяем и Ганьовец са характеристики, по-подходящи за теб, но не съм си позволил да ги пиша, само защото имаш различно мнение, нали? Хайде ако обичаш не ме занимавай повече, защото не си център на света, нито Исландия е моята родина. Дадох ти линкове и мнения на хора, казах си и моето мнение и толкова!
  • 7EASER
    Отговор
    35 10:09  18.09.18

    До коментар #4 от "Гост":

    Кой ти каза, че няма 300 коня? Гледай трейлъра в ю туб subaru impreza wrx sti 2018 да видиш за какво става на въпрос!
  • Не мога да те трая
    Отговор
    36 09:49  26.10.18

    До коментар #31 от "Гост":

    Къв STI с 5 скорости бе, такива елементи като теб браузърите трябва да ги засичат като "червей" и да ти блокират безплодните напъни за изява.

Напиши коментар:


Публикувай