Компанията Subaru обяви, че съвсем скоро ще пусне в ход специална програма за употребявани автомобили. Информацията е на пресслужбата на японската марка. Съгласно новите условия, всеки водач, закупил автомобил по програмата Subаru Sеlесt ще получи сертификат за пълна изправност на автомобила, както и книжка с пълна сервизна история.
Според японците, с помощта на тези документи собственикът на употребяваната кола ще може да докаже, както произхода, така и извършените ремонтни дейности. В рамките на програмата клиентите получават техническа поддръжка за срок от 12 години или за пробег от 25 000 километра. Основната цел на тази програма е положителният опит на феновете на Subaru и привличането на нови клиенти към нишовата японска марка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 forester
Коментиран от #9
12:04 12.09.2018
2 Subaru
12:04 12.09.2018
3 Nissan Skyline R34 RB26
12:14 12.09.2018
4 Гост
Коментиран от #8, #35
12:16 12.09.2018
5 яки кенефи
12:21 12.09.2018
6 ClaraStiger
Това е, което правя>>>> Ecash10.COM
Коментиран от #15
12:22 12.09.2018
7 К.К.
12:54 12.09.2018
8 Аз проклетника
До коментар #4 от "Гост":
Приятелю, точно старите модели НЯМАТ 300кс. А вариатора как точно пречи на "проходимоста"...да не би да имш предвид задвижване а не проходимост? Ти кой вариант на CVT притежаваш или само си слушал?Коментиран от #10
14:11 12.09.2018
9 Уча се !
До коментар #1 от "forester":
Бъркаш ти !Не можеш да четеш !
14:17 12.09.2018
10 Гост
До коментар #8 от "Аз проклетника":
Аре стига бе. Викаш WRX STI от 2007 година не е с 330 к. с. https://www.auto-data.net/bg/subaru-impreza-iii-hatchback-wrx-sti-2.5-330hp-awd-16073Или за теб 2007 година е нова кола?
Що се касае до вариатор, аз никога няма да си взема, защото съм с дъртата 4-степенна автоматична скоростна кутия и с 230 к. с. Ела с новото Субару да ми покажеш на мен с дъртото Субару, колко си проходим и бърз. Само гледай да не прегрее вариаторчето ти или да не се наложи да включиш задна скорост по баир. Пък и не се се сещам ако си с ново Субару да може да имаш 200 к. с. че да ме впечатлиш с динамика.
Коментиран от #11
14:34 12.09.2018
11 Проклетника
До коментар #10 от "Гост":
Погледни стандартния STI на колко к.с. излиза. Пак те питам ти с кой вариатор имаш проблем?15:51 12.09.2018
12 Гост
16:51 12.09.2018
13 Проклетника
Коментиран от #14
18:47 12.09.2018
14 Гост
До коментар #13 от "Проклетника":
Ти български език разбираш ли? Първо твърдиш, че старите модели нямали 300 к.с. Дадох ли линк, че имат, а новите нямат - ДАДОХ! После твърдиш, че вариатора става и за офроуд, а цял свят казва, че не става, защото прегрява и ИЗКЛЮЧВА ако колата буксува в кал например. Да не говорим, че не задната му скорост е толкова немощна, че не може да се качи на бордюр. Ако имаш нещо конкретно да казва - давай.Коментиран от #16
19:17 12.09.2018
15 Obey the law
До коментар #6 от "ClaraStiger":
Моля те престани.20:08 12.09.2018
16 Проклетия
До коментар #14 от "Гост":
Човек, ти си невменяем. НИКОГА не съм и няма да кажа че Субару става за офроуд. Ти си човека който не може да направи разлика между проходимост и задвижване. И пивярвай ми, CVT си качва бордюри много дибре на задна. Попитах те с каква кутия си, явно идея ди нямаш. Та, имаш ли VTD и с кой мотор си, с какъв заден диф си също е важно? Коя разновидност на DANA ти е датчика на муфата?Коментиран от #17
20:58 12.09.2018
17 Гост
До коментар #16 от "Проклетия":
Хайде по-полека с елементарните обиди! Кой е невменяем си личи. Вече нищо не казваш за 300-те коня, но продължаваш да не разбираш какво ти говоря! Казвам за последен път и приключвам - вариатора прегрява при буксуване и ИЗКЛЮЧВА! Тук няма никакво значение виско муфи, дифове и мотор. Аз съм си с 2,5 ХТ и оставям сам да прецениш какво имам и откъде мога да мина, а ти с вариатора само може да мечтаеш да минеш оттам.Хайде вече стига сме спамили, че ми писна от глупости!
Коментиран от #19, #22
21:06 12.09.2018
18 Като гост
22:32 12.09.2018
19 от Исландия
До коментар #17 от "Гост":
Проклетия те пита ти субару с СVT дали си пипал?Споделям личен опит-имам Форестер 2017 дизел,CVT и съм навъртял 30000 км,само смяна на масло и филтри до момента.Минавал съм като танк през метър дълбок пресен сняг отсечка дълга половин километър и това при преход от 400км в планина и поледици и снеговалеж и бях едиственият който мина трасето и след мен пътя го затвориха(живея в Исландия).Вариатора НЕ МОЖЕ да прегрее!!!(има 12 или 14 литра трансмисионно масло в него).Автомобила с CVT е ПЕРФЕКТЕН за каране на ЛЕД/СНЯГ-подминавал съм закъсали мазди CX-5,шкоди октавии,тирове и т.н.Много по-важно е задкормилното устройство ако ме разбираш ;).
Коментиран от #21, #23
23:15 12.09.2018
20 от Исландия
23:21 12.09.2018
21 Проклетника
До коментар #19 от "от Исландия":
Това се опитвам да обясня и аз. Просто хора които си нямат на идея от нещо и са чули от някъде развиват грешни теории. Още по-зле е че човека си мисли че има офроуд машина при положение че е с три отворени дифа(нещо което надали може да осмисли). Аз също съм почитател на марката и през гидините съм имал вече 5 различни но никога няма да говоря глупости.Коментиран от #24
05:39 13.09.2018
22 Субару
До коментар #17 от "Гост":
2.5 не стават, прегряват се лесно :), аз съм с 2.0 и съм много, много доволен.Коментиран от #25
06:10 13.09.2018
23 Гост
До коментар #19 от "от Исландия":
Абе големи инженери станахте. Ето, чети: http://caralyze.bg/articles/poddryjka-i-osnovni-problemi-s-variatornite-transmisiiХората са написали какви конструктивни проблеми има с вариаторите, вие ми обяснявате как не ви се повреждали колите. Ето ти и клип в който Субару прегря вариатора: https://www.youtube.com/watch?v=6g7sVc3meSY https://www.youtube.com/watch?v=BOD5JGMBdMY&t=21s
То поне малко трябва да си отворен, а не като кон с капаци и да си мислиш, че има конспирации срещу теб!
Коментиран от #28
07:24 13.09.2018
24 Гост
До коментар #21 от "Проклетника":
Не се прави на луд, казах, че Субару са високо проходими машини, а не офроудъри - има разлика! Карал съм толкова години Лада Нива, че едва ли точно ти ще ме учиш кое е блокаж и кое е офроуд автомобил!Карай си умрялото вариаторче с 150 к.с. и не ме мисли мен.
Коментиран от #26
07:27 13.09.2018
25 Гост
До коментар #22 от "Субару":
Я пак? Прегрява атмосферния, моя е турбо, а 2,0 е доста скопеничък ;)07:28 13.09.2018
26 Гост
До коментар #24 от "Гост":
Голям праз.07:43 13.09.2018
27 Outbeck
08:15 13.09.2018
28 от Исландия
До коментар #23 от "Гост":
Ей,аз съм "инженер" а ти си "дървен философ"...дам ти информация от първа ръка,а ти ми пускаш линкове с отаряла информация-вземи се ограмоти ,че вариаторите са различни модели(на нисан са с ремък а на субару с верига и муфата е вътре във вариатора и затова е 14 литра трансмисионото масло и не прегрява) .Ето ти контра линк как на руснаци тестващи субару и вариатора не прегрява https://youtu.be/8RIsTuQTxC8.Пак ти повтарям:много зависи от задкормилното устройство.Коментиран от #29
14:59 13.09.2018
29 Гост
До коментар #28 от "от Исландия":
Информация от първа ръка за 30 000 км - хахахахаха Брей, ама ти наистина може да си скъсаш дипломата ако си инженер. Аз моята диплома за инженер обаче няма да я късам, защото поне мога да чета. Ама да си беше изгледал твоя клип, който пусна, че така ставаш леко смешен, защото на 30:02 минута човека казва следното за Форестъра с вариатор: "Той вече има CVT вместо автомат, който ПЛАШИ МАЛКО С НАДЕЖДНОСТТА СИ".Ама ти нали си инженер и знаеш, че вариатора на Субару е с верига, пък всички други марки са тъпаци и правят колите си с по-висока проходимост без вариатори. Вариатора е чудесен и комфортен, но НЕ СТАВА за коли с амбициите да са по-проходими извън пътя. То голяма фирма стана Субару да си направи колите от 300 к.с. на 150 и да им тури на всички вариатори - само заслепени фенове като вас могат да казват, че това е правилна стратегия!
Коментиран от #30
16:55 13.09.2018
30 от Исландия
До коментар #29 от "Гост":
За последно от мен.30000км карани по тесни планински пътища без мантинели със на места асвалт и на места гравел и на актически климат!!!Сигорен съм че ако тук населението беше от Ганьовци вече щеше да се самоизтребило от автомобилни катастрофи(челни или скочили из пропастите).А за това,че само субарутата са с вариатори-ами това е реалноста/много добри са вариаторите им.И ДА!!!и аз предпочитам 300коня,но тук максималната позволена скоростфе 90км(нямат магистрали а само тесни планински пътища) и 150 коня са напълно достатъчни...Коментиран от #31
19:44 13.09.2018
31 Гост
До коментар #30 от "от Исландия":
Смяташ ли, че карането по тесни исландски пътища е критерий дали вариатора става за извън пътя, след като навсякъде казват, че той НЕ СТАВА? Дори в клипа от твоя линк го казват, ама ти нали си заслепен фен и смяташ, че Субару ще променят физичните закони, защото били с верига. А 300-те к.с. в една кола не са за да вдигаш 250 км/ч, а за да се ускорява по-бързо и безпроблемно когато изпреварваш или трябва да се престрояваш. Както казах няколко пъти - карайте си вариаторите с 150 к.с., но не се опитвайте да ни обяснявате как това е по-хубаво от един STI с 300 к.с. и 5 скоростен автомат например.Коментиран от #36
20:38 13.09.2018
32 от Исландия
Коментиран от #34
22:23 13.09.2018
33 от Исландия
спирките=спирачки
оговор=отговор
23:08 13.09.2018
34 Гост
До коментар #32 от "от Исландия":
Смяташ ли, че такива елементарни обиди ти правят чест? Невменяем и Ганьовец са характеристики, по-подходящи за теб, но не съм си позволил да ги пиша, само защото имаш различно мнение, нали? Хайде ако обичаш не ме занимавай повече, защото не си център на света, нито Исландия е моята родина. Дадох ти линкове и мнения на хора, казах си и моето мнение и толкова!07:54 14.09.2018
35 7EASER
До коментар #4 от "Гост":
Кой ти каза, че няма 300 коня?Гледай трейлъра в ю туб subaru impreza wrx sti 2018 да видиш за какво става на въпрос!
10:09 18.09.2018
36 Не мога да те трая
До коментар #31 от "Гост":
Къв STI с 5 скорости бе, такива елементи като теб браузърите трябва да ги засичат като "червей" и да ти блокират безплодните напъни за изява.09:49 26.10.2018