13 Септември, 2018 15:16 36 425 36

Volvo представи камион на бъдещето

  • volvo trucks-
  • vera
Volvo представи камион на бъдещето - 1

Безпилотният влекач се нарича Vera и според създателите му от Volvo Trucks е изцяло съвместим със съществуващата инфраструктура и с действащите товарни ремаркета. Задвижва се от електричество и е свързан с облачен сервиз, способен постоянно да анализира пътната обстановка, както и да определя местоположението на превозното средство с точност до сантиметри.

Volvo представи камион на бъдещето

Още от предимствата на камионите без водач Vera са по-голямата им товароносимост и изключително ниските нива на шум. Последното позволява превоз на товари в градовете нощно време. Включването на Volvo Vera към облачния сервиз дава възможност и за точен контрол на движението на товарите, като по този начин много компании могат да намалят обемите си от резервни запаси от даден вид стока.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    51 14 Отговор
    Verвайте им, скоро хиляди тираджии ще останат без работа

    Коментиран от #11

  • 2 Перър

    36 14 Отговор
    Къде е камиона? тука кола дърпа ремаркето.
  • 3 СссереМ

    71 9 Отговор
    А кой ще клеца магистралките,ич не мислите за хората начи.

    Коментиран от #9, #23

  • 4 САП

    43 6 Отговор
    Освен тях колко други хора ще останат без работа заради технологичната безработица(заменени с машини) просто не е истина.

    Коментиран от #21

  • 5 Свилен

    35 3 Отговор
    Мааани това мнооого грозно па и в нашите условия нит мож го удари през прозореца нит да го напсуваш малиий !:)
  • 6 229

    11 15 Отговор
    Къде ще са леглата за шофьорите?
  • 7 Салам Алеко

    35 4 Отговор
    Ехаааа, циганина го спира, разтоварва, покрива го с фолио, и няма жертви! Кеф!
  • 8 грозотия

    18 38 Отговор
    По голяма грозотия измислена от ислямистки инженер не бях виждал , къде са сега критиците да ми обясняват как руските коли и камиони били грозни кочини. Евро педалите и джендъри удрят дъното със всеки изминал ден .
  • 9 Пешо - Вилибеца

    28 4 Отговор

    До коментар #3 от "СссереМ":

    Прав си брато..............доста труженички ще останат без работа. Друго си е след дълъг и продължителен курс една магистралка да ти продуха мазния изпотен и вмирисан дудук.
  • 10 асддса

    19 4 Отговор
    Хората няма да трябва да си търсят нова работа, защото този преход няма да стане изведнъж. Дори и да пуснат напълно готова технология и всички нови продадени автомобили са автономни ще минат години докато се заменият всички автомобили в движение. Сегашните шофьори (и други свързани професии) ще се пенсионират, следователно няма да има толкова търсене и за бъдеще хората изобщо няма да се насочват към тези професии.
  • 11 Фен на БМВ

    25 4 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Ако автора на статията беше изгледал клипа....щеше да спомене, че това е направено за затворен тип заводи, пристанища и т.н. В които да се извършват превозите на товари без шофьор. Преди година гледах за едно пристанище по Дискавъри, разтоварват контейнери от Китай, по 8000 бройки на кораб. Крана слага контейнера на едно ремарке и то тръгва да го занесе в дадения район на пристанището. Без шофьор, без нищо. Все още ще има тираджии, спокойно.

    Коментиран от #32

  • 12 гост

    4 6 Отговор
    Стара концепция , четох за нея още преди 30 години , но тогава беше на дизел.
  • 13 KOK

    22 3 Отговор
    вместо да са с ИИ, тези камиони може да се карат с джойстик от вкъщи на дивана - сядаш пред плейстейшъна караш 8 часа и си айляк после да ходиш на кино а не да спиш на паркинг в другия край на Европа

    Коментиран от #27

  • 14 Гост

    20 1 Отговор
    До инвалида, който е превеждал - Service не се превежда сервиз в случая, а услуга
  • 15 CL500

    12 2 Отговор
    Такова чудо, ако се пусне в цивилната мрежа, що хакване има да става и крадене на стоки ... Аз лично, ако видя такъв на магистралата и тръгна да го изпреварвам, ще ми е бая притеснено тая машинка, какво може да и хрумне и да ме отнесе от пътя. Нещо нямам доверие ако няма мозък, от човешкия тип.
  • 16 1234

    12 4 Отговор
    спирам го, ограбвам го и да си ходи..... картечници ли ще им монтират за да ги пазят !?! че някой да ги хакне и да ги почва? не всичко което измисли човек е приложимо
  • 17 гост

    10 6 Отговор
    Може да си пишете глупости до утре , но при 4000 евро месечна заплата и двусменен режим фирмата плаща на година 96 000 евро , повече от цената на целия камион !!! А на запад даже вече се мръщят на такива заплати !! Трябва да са луди да не гледат по най-бързия начин да не минат на безпилотни , да не говорим колко ще им паднат и останалите разходи за гориво и поддръжка !! Та колкото и да не ви се вярва , това е по скоро въпрос на това кога ще гласуват съответните закони , което ще е много скоро !!!
  • 18 госта

    9 1 Отговор
    Това е бъдещето макар и прохождащо.

    Коментиран от #28

  • 19 МиГ 23

    10 2 Отговор
    В Искърското дефиле като няма интернет, кой ще го поддържа?

    Коментиран от #20

  • 20 ГОРАЗД

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "МиГ 23":

    То в Искърското дефиле преди дестина години и мобифоните не хващаха,ама времената се менят ако някъде има достатъчно платежоспособно търсене на интернет,интернета се появява!
  • 21 ГосТ

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "САП":

    Това е бъдещето, колко пъти го повтарям, човешкия труд изцяло ще бъде заменен от машината. Какво лошо има ? Лошото е, че все още се държим като овце. Научно-Технологичната революция,не е за да се облагодетелстват шепа кърлежи,а цялото човечество. Сега е времето за социализма. Ще се оправят нещата,рано или късно.

    Коментиран от #22, #31

  • 22 Българина

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "ГосТ":

    С нетърпение очаквам да видя на каква възраст и с каква пенсия ше се пенсионираш. Икономика която основната й цел е заместване на хората с машини в името и за доброто на хората..... Това беше от един филм където хората не са хора, а малкото които са не са никак щастливи нахранени и облечени, обшо взето сегалния тип прогрес скъсява човешкия хоризонт със стотици години всеки ден. Икономика в която човека е излишен, т.е. Няма да има и потребление, а машините трябва да бачкат само за себе си самоцелно или как?!? Пълен оксиморон. Ще има ресет

    Коментиран от #26

  • 23 Пак аз

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "СссереМ":

    Що питаш, няма да имаш клиенти ли...спокойно-турските шафьори ще те навестят
  • 24 Влака

    5 0 Отговор
    Като цяло стъпка в правилна посока, но тировете по принцип бяха излишна история. Имаше си товарни влакове, които вършиха и вършат перфектна работа. И замърсяваха доста по-малко.
  • 25 призрачен ездач

    2 0 Отговор
    Като има затворен път, дали ще следва табелите за обход или ще чака пред загражденията докато му паднат акумулаторите?
  • 26 ГосТ

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Българина":

    Икономиката не наука и ако за нещо трябва да се каже че е относително,то това е именно икономиката. Човек може да спортува,да чете и пише,да мисли върху проблеми и без да бъде притиснат от насъщния. Мишел дьо Монтен е живял в замък, Марк Аврелий е бил император и т.н. Повечето философи са били обезпечени за насъщния. Учените също. Затова не виждам нищо лошо в механизацията и роботиката. Виждам много лошо, обаче в олигархичната структура, където 10те% много зли хора се опитват да натрупат непотребно богатство на гърба на останалите. Единственото, което постигат е страдание за много хора. Разбира се, че тези зли същества не могат да определят хода на ноосферата,тя се определя от хората които създават-наука, технологии, изкуство. Но тези същества могат да причинят много страдания на човека
  • 27 onq s konq

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "KOK":

    KOK тима разби, вместо да жула по 8 часа GT на PS ще мога да изкарвам по някой лев даже. Браво.

    Коментиран от #29

  • 28 аналитик

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "госта":

    Какво бъдеще, бе? Нали стоките трябва да се продават, а не само произвеждат. То от 50-60 години има такива коли и роботи. А като не работи човек откъде ще има пари и с какво ще купува? Робпти ли ще купуват плодове, чисбургери, касетофони, смартфони, ... коли? Ти ако нямаш пари пазариш ли? Робота няма нужда от стоки, храна, зареждаш го, наливаш консумативи и работи. Тогава 6.9 млрд ще станат излишни. Ще ги избият глобалистите по,, Златния милиард,, ли? Това ли приветствуваш? Ами ако не си от златния милиард ще се радваш ли?
  • 29 аналитик

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Чете ли как оня хакнал Тесла с телефона си? И ти както седиш на дивана някой ако те хакне, промени паролата и ти закара товара другаде, разтовари го и ти прати камиона в друг град какво ще обясниш на шефа си или на себе си? Ще платиш ли товара?
  • 30 гост

    2 0 Отговор
    тази концепция е на 30 години , тогава беше с дизелов двигател
  • 31 САП

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ГосТ":

    Блажени са верующите. :))))
  • 32 Да да

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Фен на БМВ":

    Да обясним на какво се казва маневрист! Това е шофьор който цял ден откача, закача и мести ремаркета във фабрики, логистики, пристанища и гари! Ползват се така наречените Мъф-ове или обикновен влекач! За тази цел мисля че това е добро!
  • 33 Джентълменът русофил

    5 0 Отговор
    99% от транспортните превози изискват товаро-разтоварни дейности с участието на водача. В Англия въобще не съм срещал товаро-разтоварна дейност без участието на водача. Другото, което не ми е ясно, кой ще носи отговорност при инцидент, ако водача на практика липсва. От Волво вероятно, ще излезнат с медийно ибръщение "Извиняваме се, че наш камион размаза една дузина хора и автомобили, компютъра се е бъгнал малко". Другото е, че милиони шофьори, ще останат без работа. Компаниите, ще спечелят, но хората, ще загубят. Но кой го е грижа за хората? Изкуственият интелект, който управлява цивилизацията ни се интересува много повече от машината отколкото от човека.
  • 34 АКК

    1 0 Отговор
    Чудно ми е накрая, като хората бъдат заменени от машини, дали няма да настъпи безпаричност, и каква ще е потребността от "Безпилотни таксита" или "безпилотни влекачи" като човек няма да има пари да използва нито такситата, нито това което извозват безпилотните камиони??
  • 35 в бъдеще

    0 0 Отговор
    роботи ще евтаназират шофьорите за да не се плащат обезщетения въобще човека става излишен при неправилен избор на професия
  • 36 Тира

    0 0 Отговор
    Ще мине един котарак и камиона в канавката и после циганите си знаят работата.
    Правило номер 1 никога не вярвай на компютри.