Last news in Fakti

18 Септември, 2018 10:21 7 027 5

Сравнение между стандартен, спортен и състезателен Civic

  • honda-
  • civic-
  • type r
Сравнение между стандартен, спортен и състезателен Civic - 1

Японската компания Honda сравни три версии на новия Civic на шотландската писта Knockhill Racing Circuit. В надпреварата взеха участие цивилният хечбек в модификация Sport, наточеният Type R и състезателният Civic, подготвен за шампионата BTCC.

Honda Civic Sport е оборудвана с 1.5-литров VTEC Turbo мотор, мощността на който е 182 конски сили. Максималният въртящ момент на този двигател е 240 Нм. Civic Type R пък разполага с двулитров турбоагрегат с мощ от 320 коня и пиков момент 400 Нм.

Наточеният Civic Type R се съчетава само с механична трансмисия, ускорява до 100 км/ч за 5.7 секунди и разполага с адаптивни амортисьори, с диференциал с повишено триене и със система за избор на различни режими на управление.

Civic-ът за BTCC е построена на основата на Type R, но мощността на двигателя е 350 конски сили. Максималният въртящ момент е същият - 400 Нм, а скоростната кутия е усилената шестстепенна секвенциална трансмисия Xtrac.

Състезателната кола, пригодена за надпреварите BTCC е и по-лека от гражданската версия на Honda Civic Type R с почти 200 килограма. Вижте как се представят тези три автомобила в директна битка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нагласен рекламен клип

    15 6 Отговор
    То беше ясно че BTCC колата ще победи, но това е чисто и просто реклама на хонда! Нищо не сравниха така, трябваше да тръгнат заедно, за да се види действителната разлика между колите...

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Като гост

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Нагласен рекламен клип":

    Не я ли видя бе? Ако не е на финала разликата не се ориентираш?

    Коментиран от #3

  • 3 Чичу Ади

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Като гост":

    Какво да види на този клип? Тайп Ар настигна първия Сивик на третия завой и кара зад него до финалната права. Състезателния пък настигна двойката 3 завоя преди края и също караше на влакче. Накрая излизат на правата от 300 метра и пистовата разминава Тайп Ар, все едно е двойно по-мощна. Ок, има времената от обиколките на тази писта, но някак не ми се връзва 180к.с. срещу 320к.с. и почти двоен въртящ момент и само 4 секунди разлика. Да не забравяме, че окачването на Тайп Ар си е почти пистово за разлика от другата. Гумите също няма да са еднакви. За пистовата съм съгласен на тези 6 секунди. Офф топик, този Сивик вече втора година не мога да свикна що за грозотия го направиха.

    Коментиран от #5

  • 4 асддса

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Нагласен рекламен клип":

    Това не е състезание... Целта е да се види разликата между обиколките. Ако тръгнат заедно ще си пречат.
  • 5 асддас

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Чичу Ади":

    Ти кога искаш да го настигне ? Това е къса писта, обиколката е минута и тръгват с няколко секунди разлика. Какво си мислиш, че като мощността е двойна това значи, че колата е двойно по-бърза ли ?
    Това си е съвсем точна обиколка. Ако бяха повече от една или пистата беше по-дълга разликата щеше да е по-голяма.

    Ако на нормалния сивик му смениш окачването и спирачките ще подобри със секунда. Ако сложиш гуми, още секунда. Като добавиш мощност ще настигне Тайп Р.
    И изпреварването си е точно. Състезателната кола е много по-мощна и лека, затова ги настигна и мина.
    А който наистина е пробвал 2 коли с разлика 100-на коня знае че няма как едната да дръпне твърде много.