Last news in Fakti

18 Септември, 2018 11:04 11 672 10

Най-скъпите и най-евтини Porsche-та у нас

  • porsche-
  • цени-
  • българия
Най-скъпите и най-евтини Porsche-та у нас - 1

Главната машина на Porsche и законодател в света на настоящите спорткари е моделът 911. Историята на култовото 911 започва още през 1960 година, когато Фердинанд Порше проектира автомобила. В продажба обаче първите 911-ки постъпват през 1964-а.

Днес този модел продължава да е визитната картичка на марката, въпреки появата на нетипичните за миналото на Porsche модели като Panamera, Cayenne и Macan. Не е тайна също така, че тази марка олицетворява върховете на германската инженерна мисъл.

Най-скъпите и най-евтини Porsche-та у нас

Porsche-атта неизменно заемат първите места в най-различни класации за надеждност, здравина и комфорт. Знаете ли обаче колко струват те? У нас се предлагат, както чисто нови Porsche-та, така и употребявани.

Кратка справка в най-големия сайт за автомобили mobile.bg ни показва, че най-евтиното Porsche, продаващо се в България е 924. Екземпляр от него се предлага за 5 800 лв. Най-скъпото употребявано Porsche пък е едногодишна Panamera Turbo S E-Hybrid, която се продава у нас за 389 900 лв.

Най-скъпите и най-евтини Porsche-та у нас

Що се отнася до чисто нови Porsche-та, то най-евтиното от ценовата листа на вносителя у нас е 718 Boxster. Базовата му цена стартира от 111 365 лв. Най-скъпото Porsche от у нас е 911 Turbo S. Неговата начална цена е 446 056 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Немец

    3 4 Отговор
    Хубава реклама ни правите на нас немците, всеки ден има по една статия възхваляващи немски коли (било то и втора употреба) ... ние ви даваме отстъпка от продуктите ни (като за търговци на дребно) и вие се препитавате с тези отстъпки, че даже и защитавате нашите интереси ... ние ви подкрепяме и винаги ще сме до вас, щом и вие сте с нас )

    Коментиран от #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 BERIYA

    11 2 Отговор
    Те втора ръка по- скъпи от нови.

    Коментиран от #7

  • 4 Глупав немец

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Немец":

    Ти наистина ли вярваш, че някой ще плаща на малък български сайт да стимулира хората да купуват употребявани коли с надеждата че ще им използват сервизите, което е ясно че няма как да стане, особено в България ?
  • 5 CL500

    0 0 Отговор
    Само не съм съгласен за комфорта, че били лидери, но за надеждността е така! А за цените има и по-високи, просто това са обявите. Но стига да искаш, отиваш в представителството и заръчваш едно GT2 RS, новичко, 700 коня стоково, най-бързото Порше на пазара, но преди това приготвяш мин 380-400 К евра, а може и повече. То там и на договорка се обръщат нещата.

    Коментиран от #6

  • 6 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "CL500":

    Много си прав за гт 2 ер ес. Лошото е че дори ида ги имаш парите не е сигурно че ще успееш да се вредиш. пазят се да не решиш да правиш пари на техен гръб :), купуваш го и после го пускаш със 100-200 хил. евро нагоре, ама налично на момента …
    Между другото в България си имаме вече поне едно гт 2 рс
  • 7 MT Гонтан

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "BERIYA":

    В коментара ти има много истина . Но е истина също че в зависимост от модела , и това как е поддържан цената му може да се запази . Доста 964 в момента бараки се продават за 40 000 евра , а реновирани такива почват от 100 000 хил нагоре , стигайки до най изтънчените Сингер които са по 500 000 - 600 000 . Джей Лено и Ко. знаят какви играчки да си купуват

    Коментиран от #8

  • 8 Гошо

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "MT Гонтан":

    964 в последните 2 години скочи 4-5 пъти.
    Преди се намираха по 30к в перфектно състояние, сега започват от 50к.
  • 9 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Ако гледате 911, много добър избор, макар и малко скъпичък, е 997.2. Проблемите с първото поколение 997 са абсолютно изчистени, като надеждност са чук, като вървеж са гръм, все още не са технологично остарели, не се плащат от много километри, подръжката не е супер скъпа, а цените са по скоро като на употребявана отколкото като на колекционерска кола, особено на базовите модели. До година две цените ще се стабилизират и ще тръгнат леко нагоре.
  • 10 ВАГ

    5 1 Отговор
    Скъсаняци ,гледайте само картинките и не коментирайте Порше.