Last news in Fakti

21 Септември, 2018 10:36 6 557 14

Боб Лъц пак погреба Tesla

  • tesla-
  • илон мъск-
  • боб лъц
Боб Лъц пак погреба Tesla - 1

Бившият вицепрезидент на General Motors Боб Лъц е известен като ярък противник на Tesla. Сега, в едно интервю за CNBC, той отново подхвана компанията на Илон Мъск, като заяви, че тя се е запътила към гробищата.

Според Лъц, Илон Мъск е "симпатяга", който обаче не умее да управлява компания от такъв ранг. Мнението на Лъц е, че Tesla никога няма да излезе на печалба от новия най-евтин Model 3.

Той заяви, че няма как на поточните линии да работят 9000 души, годишното производство да е под 150 000 и да се излезе на печалба. Коментарът на Лъц се появи в медийното пространство само дни след като Audi представи e-tron.

Изявлението идва и след като американското министерство на правосъдието започна разследване по отношение на Мъск, който е заподозрян в измами на пазара на ценни книжа и за измама при производство Tesla Model 3.

Лъц завърши интервюто, като каза, че след една или най-много две години очаква конспиративен филм със заглавие "Кой уби Tesla", а в главна роля щял да бъде Леонардо ди Каприо.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 смях

    31 14 Отговор
    Тесла отдавна минаха границата от 150 000 коли годишно. В момента от поточните линии излизат средно около 6000 Model 3 седмично, тоест около 312 000 коли годишно, като идеята е да произвеждат около 500 000 броя годишно. И това е само бюджетния модел, другите естествено са в доста по-малки обеми, но се продават.

    Коментиран от #5

  • 2 Кибик

    25 22 Отговор
    Няма чак толкова много зомбирани последователи на култа които са готови да дадат 60-80 хиляди долара за Тройката.
  • 3 гост

    23 16 Отговор
    Този бивш мениджър на ГМ да вземе да обясни защо Шеви Болт напълни паркингите и работниците им минаха на половин работен ден поради ниско търсене. Защо като знае толкова, направили са конкурент на модел 3 то Болт за тази година са продали малко над 7х.бройки от него, а модел 3 продава толкова за 15 дена, както може да се свери имат над 14х.продажби за Август, а от началото на годината са над 55х.бройки. Къде са 7, а къде 50, къде са хващащите прах нови коли и къде са стотоците хиляди единици на опашка за модел 3. Още преди 10г. Мъск им каза на такива като него: когато влезеш с цялото си лично богатство и го заложиш за успех на компанията, която управляваш, тогава може да му казват какво да прави и да му дават оценка, но хора на милиони долари годишна заплата без оглед представянето им е смехотворно да изказват мнение. Тесла е различна, затова се чака за Тесла, а не за Волт, а ФВ и техният голф са касирали 3х.борйки, но ги пишат като убийците на тесла.Ха.
  • 4 Extra

    22 11 Отговор
    Дядка не можете стигнете Илон!!!
  • 5 smeh

    13 21 Отговор

    До коментар #1 от "смях":

    Смях ще е като хлопнат кепенците и почнеш да си изкарваш парите с реален труд и да изработваш реален продукт. Щото ако вашият поп Мъск правеше на 1/3 от шума който вдига, досега щеше да се е наводнило с Модел 3, а не да тече медийна пропаганда и да ми спамите тука за ЕкоБъдеще. Кажи ми сега, как така хем има чакащи за базови 3-ки и тях щели да ги произвеждат накрая, щото били евтини и в същия момент се оказва, че имат ОТНОВО базови 3-ки на склад? Кой лъже ? И тея алабализми, които УЖ за увеличаване на производството намалили броя на цветовите гами, отново е за ЛАИЦИ в автопроизводството. Дето завод са виждали само на снимка, а процесите вътре са им тъмна Индия. Да продължавам ли с болезнените факти и да те оставя без заплатка...че взе да ми омръзваш вече?

    Коментиран от #6

  • 6 Икономист

    12 0 Отговор

    До коментар #5 от "smeh":

    Хора няма смисъл от спорове краят на септември идва и производствените цифри ще излязат. За деливърите е ясно че ги закъсня нарочно заради субсидията, но е интересно за производството колко е цифрата.
  • 7 Кольо Камиона

    15 12 Отговор
    Илончо умело представи Тесла за автомобилния еквивалент на Айфон, тези които чакат по цяла нощ пред магазина на Епъл за да могат да нахлуят сутринта и да са първи с новия модел са тези които дават големи депозити за кола която никой не е виждал. Колкото е по малък клас колата толкова по трудно се печели от нея, те не могат да са на печалба от Ес модела, чакайте да са на печалба от тройката. До година-две пирамидата ще рухне.
  • 8 kjl

    6 8 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: след като американското министерство на правосъдието започна разследване по отношение на Мъск, който е заподозрян в измами на пазара на ценни книжа и за измама при производство Tesla Model 3"
    Сега ще стане ясно какво е действително върховенството на закона в САЩ и дали протекциите му са наистина от най-високо ниво. Или всичко ще се "забрави" бързо и следващата измама ще влезе в ход.
  • 9 бау бау

    12 6 Отговор
    Мъск не можел да управлява компанията, а Лъц защото много умел управител та след него GM фалира. Тоя е никой вече, не е в бранша и така си лае от липса на внимание....

    Коментиран от #10

  • 10 мяу мяу

    8 6 Отговор

    До коментар #9 от "бау бау":

    Досега Тесла е само на загуба, Илончо все измисля нови модели и продукти за да привлича нови капитали и да отлага деня в който Тесла трябва да стане печеливша, да видим още колко време тези фокуси ще минават и кога зомбираните инвеститори ще загубят търпение.
  • 11 Трифонов

    9 7 Отговор
    Казах ви аз... точно преди не по-малко от 4 години, че тоя е новият "Вълк на Уолстрийт" на 21 век обаче... Ама тогава знайни и незнайни коментатори се надпреварваха да ми обясняват как бъдещето било това - електромобил на батерии, дето си ги носи в пода и по тая причина тежи 2200 кг., при положение, че конкуренцията тежи 1600. Технология, и изобретена и изоставена едновременно все в зората на автомобила и преди двигателя с вътрешно горене. И дето, до изобретяването на ДВГ, всички я гледат подозрително, щото файтона с конете е по-бърз, по-евтин за поддръжка, с по-голям пробег и много по-надежден. Демек, ако не бяха немците да измислят ДВГ, десетилетия човечеството щеше да предпочита конския впряг пред електромобила...
    И очаквам тоя "Вълк" да свърши точно, както и предишния - пиян, надрусан и в затвора след като е натопил всичките си служители, партньори и клиенти пред ФБР, за да се отърве леко...

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 къв е проблема

    2 0 Отговор
    Работна ръка по 60 000 дол. годишно разход, за 9 хил. работника, е 540 милиона дол, или 3600 дол. на кола, при 150 хил. коли.

    Коментиран от #14

  • 14 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "къв е проблема":

    Сложи разходи за матреал, рандеман, енергийни, ресурсни, режийни, непроизводствени разходи, реклами и кампании, разходи за рез части и сервизна и гаранционна поддръжка и още няколко други и ще получиш себестойността на продукта. Прибави и печалбата и тогава ще имаш цената му.