Last news in Fakti

25 Септември, 2018 12:47 7 525 7

Най-после 4 задвижващи колела за Peugeot

  • peugeot-
  • 3008-
  • hybrid4
Най-после 4 задвижващи колела за Peugeot - 1

В новата моделна гама на марката Peugeot отсъства автомобил с четири задвижващи колела. Единствено "баничарката" Partner/Rifter може да се оборудва с такова, но то е опционно iucmf e и се поръчва от фирмата Dangel.

Най-после 4 задвижващи колела за Peugeot

Сега французите обявиха обновление на моделите 508 и 3008, в което са включени модификации с хибридни силови трактове. Те ще са на базата на турбо бензиновия мотор 1.6 PureTech. Автомобилите ще са оборудвани и с осемстепенни автоматици e-EAT8, а на ток могат да изминават до 50 километра на ток.

Силовият тракт Hybrid за 508 ще се състои от два агрегата - въпросният 1.6 бензинов и 80-киловатов електромотор (110 к.с. и 60 Нм). И двата двигателя обаче ще предават момента на предните колела. При кросоувъра 3008 обаче нещата са различни.

Най-после 4 задвижващи колела за Peugeot

Там ще е наличен и втори електромотор, който ще е монтиран на задната ос заедно с инвертор и редуктор. Системата се нарича Hybrid4, а системната мощност на силовия тракт ще е 300 конски сили. Той ще работи съвместно с осемстепенен автоматик, в който хидро трансформаторът е заменен с "мокра" многодискова муфа.

Електромоторите на хибрида ще се захранват от йон литиев акумулаторен блок с капацитет 13.2 киловат часа. От стандартна розетка батериите ще се зареждат за седем часа, а от бързозарядна станция - за час и 45 минути. Хибридите разполагат и със спирачна система i-Booster, позволява рекупериране на енергията.

Най-после 4 задвижващи колела за Peugeot


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 гост

    23 3 Отговор
    Хайбрид4 съществува от 10години при моделите на ситроен, само че се компектоваше с дизел. Като се има предвид, че модел с този двигател се продава за 65х.лв то добавяне на два електромотора и батерия ще надуе цената до над 100х.лв. И какъв е смисъла тогава караш пежо?

    Коментиран от #3, #7

  • 3 До гост

    14 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Не е въпрос на марка, пежо са супер по надеждна от немска е. Въпросът е в простите електрички и смешните двигатели. 1.6 200 кс на купе 1700 кг живота е 200 хил км на двигателя. Втория собственик си купува морга. Колите вече ги правят като телефоните. 5 г и на боклука, защото така е екологично

    Коментиран от #4

  • 4 цистит

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "До гост":

    екологично е да им пълним корпоративните джобове, нали?
  • 5 Деянов

    1 2 Отговор
    Следим те
  • 6 Деянов

    0 4 Отговор
    Следим те
  • 7 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Хибрид 4 има и при Пежо.Ще добавят само един електромотор,другото го имат и сега.Пежо 508 хибрид вярно е към 65хил.лв но е с всичко възможно за модела.