Думата "Project" официално отпада от името на хиперавтомобила на Mercedes-AMG, който ще се казва просто One. От немската компания обявиха и някои технически подробности за серийната версия на бензин-електрическия хибрид с технологии от Формула 1.
One ще се оборудва с 1.6-литров V6 и четири електромотора, които ще генерират системна мощност от над 1 000 к.с. Бензиновият агрегат ще развърта 11 000 об/мин и ще се нуждае от основен ремонт на всеки 50 000 км.
Купувачите на One ще могат да следят напредъка по проекта благодарение на мобилна изложбена зала. Тя представлява камион с ремарке, наречено "The Future of Driving Performance", в което бъдещият собственик ще може да седне в кокпита на колата и да изпробва различните екстри, докато пийва кафе или по-силна напитка.
Mercedes-AMG One ще бъде произведен в ограничен тираж от 275 екземпляра. Всички те вече са капарирани.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 555
Не можаха ли да сложат един брутален двигател точно в стил Mercedes AMG. Мисля че много повече би отивал на този автомобил
Коментиран от #5, #6
19:17 28.09.2018
2 onq s konq
Коментиран от #3
19:27 28.09.2018
3 CL500
До коментар #2 от "onq s konq":
Да не забравяме, че това 1.6 литрово моторче идва от Ф1, където само то произвежда над 700 коня. Тук само е дефорсирано, за да издържа по-дълго. От Мерцедес са приели, че 50 хил. км е достатъчен ресурс преди да му подменят почти всичко и са го дефорсирали дотолкова. Затова са включени и ел. моторите, които да дърпат на старта, а и да добавят мощност, че сумарно да мине 1000 коня. Е, разбира се това бензиново моторче може да ги прави тези над 700 коня само със специално гориво за ф1 и със супер голям разход на гориво, но все пак ... Има си място и това моторче в колата, най-малкото за звука ;-)19:41 28.09.2018
4 322323
19:41 28.09.2018
5 Алфа Ромео
До коментар #1 от "555":
Колата е със технологии от Ф1 и затова е такъв двигателя, тук се търси лекота а не огромни тежки двигатели.Коментиран от #7
19:42 28.09.2018
6 Гост
До коментар #1 от "555":
Защото това 1.6 моторче тежи сигурно 100кг ,а вади същата мощност като някой v8 който тежи над 200кг! Е вярно звука не може да се изкара същия ,но по важни са цифрите по отношение на динамиката!19:47 28.09.2018
7 911 GTS
До коментар #5 от "Алфа Ромео":
Търсят се предимно дебелите портфейли на джендъри с пари които няма да навъртят и 5 хиляди км19:47 28.09.2018
8 Фетел
19:56 28.09.2018
9 555
20:03 28.09.2018
10 Бай Ганьо с ВЕ осмака
21:04 28.09.2018
11 бмв
Коментиран от #13, #17
21:06 28.09.2018
12 DTM
Коментиран от #15
21:34 28.09.2018
13 Дюнера
До коментар #11 от "бмв":
Тая кола не се създава да я спираш пред дюнера,селското кафе,или кръчма.Вие с кръчмата се хвалете с 2.5 шестак на газчица21:37 28.09.2018
14 Японеца
НО е красив, спор няма.
22:09 28.09.2018
15 АЛФА Q4
До коментар #12 от "DTM":
ДА БРУТАЛНО ГРОЗНОИМА СЪЩИТЕ ХАРАКТЕРИДТИКИ КАТО, ЛА ФЕРАРИ,,,,С ГОЛЯМАТА РАЗЛИКА ЧЕ ЛА ФЕРАРИ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КРАСИВО И Е СЪЗДАДЕНО 2014
АМА НА ТЕЗИ ТОЛКО СА ИМ СИЛИЦИТЕ
Коментиран от #18
01:10 29.09.2018
16 Фен на марката
08:27 29.09.2018
17 диди
До коментар #11 от "бмв":
Който ходи в кръчмата за да се хвали с колата си на жените е за смях по принцип ;)Коментиран от #22
08:37 29.09.2018
18 CL500
До коментар #15 от "АЛФА Q4":
Как можа да намесиш ЛаФерари тук? Пишеш, че са били с подобни характеристики, дай линк, ако знаеш с повече характеристики за този Мерцедес 1, защото тук има доста оскъдна информация. Но дори и с нея, пак не са нещо много сравними. ЛаФерари разчита главно на ДВГ, което е V12 и развърта макс до 9250 об/мин, а тук става въпрос за 11 000 об/мин, ЛаФерари има ел.мотор само с 163 коня, а тук има цели 4 и явно от тях идва много голяма част от мощността, която тук е над 1000 коня (не пише, колко е точно), а сумарната мощност на ЛаФерари е 800+163=963 коня. Разбираемо е тогава и, че Мерцедес 1 ще бъде по-бърз, особено на старта, след като има 4 ел.мотора. Освен, че са по-мощни, то явно има мотор на всяко колело, т.е. този болид е с 4х4 и то с ел. мотори. Познай на старта, какво ще се случи с ЛаФерари, което е само със задно (това е официално по данни, не видях данни малкия ел. мотор с тези 163 коня дали задвижва и предните колела). Отделно мисля, че и Мерцедес 1 с тези 4 ел. мотора и малък лек ДВГ ще е още по-добре балансиран, а виждаме, че има и активна аеродинамика (освен задното крило има и тези повдигащи се 'хриле' отпред - предполагам освен за по-добро охлаждане, служат главно и като възд. спирачки).Коментиран от #19
08:45 29.09.2018
19 АЛФА Q4
До коментар #18 от "CL500":
ВИЖДАМ ЧЕ ТИ ХАРЕСВА ТОВААА,МА ИМА ДРАГ НА НАЙ,НАЙ. И ВИЖ КВО ГИ НАПРАВИ ЛА ФЕРАРИ ТОЧНО НА СТАРТА,ЯВНО ИМАТ ВЪРХОВА ТЕХНОЛОГИЯ И ТО В 2014
ЛАФЕРАРИ РАЗПОЛАГА С ВСИЧКИ ТЕЯ АКТИВНИ ДЖАДЖИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И КОНТРОЛИРАНО ОХЛАЖДАНЕ НА СПИРАЧКИТЕ,
НО ВСЕ ПАК ТАКЪВ АВТОМОБИЛ Е РЕДНО ДА Е КРАСИВ
А ТУК НЕЩАТА СА ДАЛЕЧ ОТ КРАСОТА
В ТОЗИ СЕГМЕНТ СТАНДАРТИТЕ СЕ ОПРЕДЕЛЯТ ОТ ФЕРАРИ ПО ТРАДИЦИЯ,И ВИДИМО Е ТАКА
Коментиран от #20, #23
08:54 29.09.2018
20 CL500
До коментар #19 от "АЛФА Q4":
Айде, поспри се малко :-) Тук е тема за нещо върхово, идващо максимално от Ф1 и с поглед към бъдещето на ел. двигателите, коренно различна концепция от ЛаФерари с голям V12. А ти дори си тръгнал да ги сравняваш, като още този Мерцедес не му знаеш пълните характеристики, камо ли времена на драг или още по-добре на писта. Това говори само, че просто си хейтваш, ей така съботно сутринта, явно да ти напълни душичката за уикенда, хаха.10:39 29.09.2018
21 Dino
Коментиран от #24
11:18 29.09.2018
22 Много брутален!
До коментар #17 от "диди":
А и ас много харесвам Мерцедес Бенц направо е супер11:38 29.09.2018
23 Гост
До коментар #19 от "АЛФА Q4":
Защо се излагаш като типичен неук хейтър? Това Ла Ферари прави от 0 до 200 за секунда по-бавно то този Мерцедес. Не пиши простотии, защото и на пистата Ферари не е първенец и го бия Ламбота, Макларъни и Поршета.Коментиран от #25
14:04 29.09.2018
24 Гост
До коментар #21 от "Dino":
Поредната глупост - как може изобщо някой да се мери с историята на Мерцедес? Когато Мерцедес са побеждавали в състезания и са кръстени сребърните стрели, Енцо Ферари още не е можел да си връзва обувките сам! Още 30-те години на миналия век правят кола с 722 к.с., а Ферари не са съществували.Да, последните години Мерцедес не са това, което бяха, но с този модел разбиват на пух и прах конкуренцията!!!
Коментиран от #26
14:28 29.09.2018
25 АЛФА Q4
До коментар #23 от "Гост":
АБЕ ТИ КОГА ТОЧНО ВИДЯ ТОЗИ МЕРЦЕДЕС НА ПИСТАЯ ДА ГО ВИДИМЕ И НИЕ
ИЛИ ТИ ВРАЧУВАШ
ХВЪРЛЯШ БОБ,ЛЕЩА ИИИИИ
В ТОЗИ СЕГМЕНТ ПРАВИЛАТА СЕ ОПРЕДЕЛЯТ ОТ ЕДИНСТВЕННИЯ ЛИДЕР,, Ф Е Р А Р И,,,,ДАЛИ ФЕРАРИ НЕМОГАТ ДА НАПРАВЯТ НАЙ ДОБРОТО КАТО.ХАРАКТЕРИСТИКИ
ЕСТЕСТВЕННО ЧЕ Е ДЕТСКА ИГРА ЗА ТЯАХ,,,НЕ ТОВА Е ИДЕОЛОГИЯТА НА КУЛТА ФЕРАРИ,,,ИСТИНСКОТО УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО А ГРУБА СИЛА,, ФИНЕСТ И КАЧЕСТВА
НЕЩО КОЕТО НЕМЦИТЕ НЕ С.МЕРЦЕДЕС, НЕ С АУДИ НЕ С BMW
НИКОГА НЯМА ДА СЕ СПРАВЯТ
Коментиран от #27, #28
15:36 29.09.2018
26 АЛФА Q4
До коментар #24 от "Гост":
МЕРЦЕДЕС ДАЖЕ НЕ Е НЕМСКО ИМЕЕДИНСТВЕННОТО НЕМСКО Е ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА
15:39 29.09.2018
27 Гост
До коментар #25 от "АЛФА Q4":
Ти първо се научи да пишеш. Когато някога Ферари направи най-бързата обиколка на известна писта, пак се плюнчи! Статията е за Мерцедес, така, че спри да се излагаш, че ставаш смешен. И Ферари и Мерцедес са били еталон с порта!15:49 29.09.2018
28 CL500
До коментар #25 от "АЛФА Q4":
Човек, с такъв плам пишеш и възхваляваш Ферари за усещания, финес и какво ли още не, като същевременно отричаш напълно всички останали, че чак ти се чудя. Възниква логичния въпрос ти колко Ферари си карал и колко други супер-кари. Пишеш така, сякаш говори главния тест пилот на Ферари, който преди това е обиколил и работил за конкуренцията. Намали малко изхвърлянията си, защото изглеждаш нелепо.Коментиран от #29
17:10 29.09.2018
29 АЛФА Q4
До коментар #28 от "CL500":
НЕЛЕПИЦИ СА БЪРЗИНАТА НА ТОЗИ МЕРЦЕДЕС, мерцедес, е кубински имеПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ТОВА ИЗДЕЛИЕ ОЩЕ НЕ Е ВИЖДАЛО ПИСТА
Коментиран от #30, #33
21:40 29.09.2018
30 Jason Button
До коментар #29 от "АЛФА Q4":
Гледам, че нахъсано се изявяваш като фераристка подлога и с кеф ще гледам как ще загубите поредната титла във Формула 1. Изгонихте си последния световен шампион от отбора. Пожелавам ви още 20 години в Маранело титла да не помиришете и Кими да ви остане последния шампион! Да не забравяме, че вече 5 години ви правим КРИВИ, ДИВИ и ЩАСТЛИВИ по всички писти на планетата. Сега пак ми разправяй колко са велики ръждясалите ти фиатове и колко бързо и красиво било "ла фирарито" Толкова беше бързо, че единствените му конкуренти по това време - порше 918 и макларън P1 бяха значително по-бързи, ахаха... фирари бе - черни кранти, дърпащи червени каруци.00:51 30.09.2018
31 АЛФА Q4
И НЯМА КАК ДА СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ФЕРАРИ,
ТАЗИ КОЛА ВИНГИ Е СТРУВАЛА ПОВЕЧЕ СЛЕД НАПУСКАНЕ НА ЗАВОДА,,ВЕЛИКИТЕ ВИ КАСКИ СЕ ОБЕЗЦЕНЯВАТ МОМЕНТАЛНО С. 30%,, ТОВА ОЩЕ АСВАЛТ НЕ Е ВИЖДАЛО И., аууууууу
Коментиран от #32, #34, #35
09:32 30.09.2018
32 Jenson Bourne
До коментар #31 от "АЛФА Q4":
Ахаха, продължававай да пишеш, за да продължим да се смеем!09:48 30.09.2018
33 Мартин
До коментар #29 от "АЛФА Q4":
Малко момченце, както виждаш, всички тук имаме who you bol за хейтърското ти мнение.10:02 30.09.2018
34 Хаха
До коментар #31 от "АЛФА Q4":
С този си коментар идеално си описал себе си. Тук никой не реве. Освен теб. Само ти ревеш за внимание, като недоклатена мастия. Погледни само колко неадекватни ревливи коментари с измислени факти си напляскал. Само отбелязвам.10:08 30.09.2018
35 Гост
До коментар #31 от "АЛФА Q4":
Я си виж ника - АЛФА Q4. Карай си умрялата Алфа и си мисли, че караш Ферари. Едва ли има по-голям селянин от теб, комплексирано хейтърче.Коментиран от #38
10:13 30.09.2018
36 Rimac concept One
http://aboutcars.bg/0-300-за-14-2-сек-електрическият-rimac-concept-one-идва-в-жен/
Коментиран от #39
10:52 30.09.2018
37 Очаквайте скоро в БГ
11:55 30.09.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 АЛФА Q4
До коментар #36 от "Rimac concept One":
КАК БЕ, ТЕ ВЕЧЕ СА ОБЯВИЛИ ИМЕТО НА ХИИИИИПЕР КОЛАТА23:56 30.09.2018
40 SFM
Коментиран от #41, #50
07:05 01.10.2018
41 Vortex
До коментар #40 от "SFM":
Мда, когато фактите говорят, и Боговете мълчат.09:48 01.10.2018
42 Vortex
10:01 01.10.2018
43 Гост
Коментиран от #44
10:43 01.10.2018
44 Vortex
До коментар #43 от "Гост":
Най бърза ли? В какво е най-бърза? В изоставането ли? Гледам на сайта на мерцедес са обявили 0-100 за 2.5 сек и 0-200 за 6 секунди и максимална скорост 354 км/ч, това те са си го написали нали? Е, ами този хърватски сериен автомобил Rimac реално прави 0-100 за 2.4 и 0-200 за 6 сек, и максимална скорост 356 км/ч а вече се произвежда от няколко години за разлика от тоя мерцедес който скоро няма да започне да се произвежда щото имат прототип само и още са на база тестове, но и да излезе той пак е по-бавен от една Хърватска кола? Ко праим бе пич? Нали била най-бързата? Фактите май говорят друго.Коментиран от #45
11:18 01.10.2018
45 Гост
До коментар #44 от "Vortex":
Само дилетант като теб може да си мисли, че двутонен тулуп е спортен автомобил. Този хърватски миксер тежи 1850 кг и има почти 1500 к. с. докато Мерцедес със своите 1300 кг е правен за писта. Къде е времето на Ринга на смешната електричка да те питам аз? Ако искаш ускорения и максимална скорост, отдавна има драгстери с реактивни двигатели. Този Мерцедес е за писта и се очаква да счупи рекорда на Порше, така че се скрий някъде със смешния си двутонен миксер!Коментиран от #47
11:41 01.10.2018
46 Vortex
12:34 01.10.2018
47 Vortex
До коментар #45 от "Гост":
Рекорда е на Ламборгини, може да си свериш часовника. А иначе се очаква какво? Нека да ти кажа още един факт по повод очаквания на мерцедес... Нали най-мощната модификация на сегашния най-бърз автомобил на мерцедес - AMG GT "R" щеше да чупи рекорди на ринга? А ама кво стана? Миналата година въртяха сукаха дни наред обиколки накрая 2 сек по-бавни от Nissan GTR Nismo 2013, влез и виж времената, GTR Nismo 2013 - 7мин 08 сек, AMG GT "R" - 7 мин 10 сек... Е очакваше се ама не стана, и какво излиза, не могат да бият един супер тежък автомобил с 4 места и огромен багажник и малко 6 цилиндрово моторче? A мерцедес изкараха двуместен V8... Смешници...Коментиран от #48
12:54 01.10.2018
48 Гост
До коментар #47 от "Vortex":
Я бегай оттука, пак провери времето на Порше и тогава плямпай. А Ламбо е толкова италианско, колкото ти си Нобелов лауреат по физика.13:13 01.10.2018
49 Vortex
Коментиран от #54
15:02 01.10.2018
50 Plameni
До коментар #40 от "SFM":
Според статистиката която си представил означава ,че Mercedes е печелил всяко второ състезание (184÷84=2.2),а Ferrari всяко четвърто състезание (964÷233=4.1) Това според теб, какво означава ?Коментиран от #51, #52
15:35 01.10.2018
51 SFM
До коментар #50 от "Plameni":
Означава, че скоро нещата ще се заъртят и силните на деня ще са други. Или ти смяташ че по някое време ще вземат вартбург да печелят всяко първо състезание а? Няма как да се случи, доста отбори са печелили 3-4 години че дори и 5 една след друга, но кранчето пресъхва по някое време и състезанията започват да се трупат а победи няма, и ще станат всяко 4 и над 4 ще минат, всяко 5-то и така. Та нищо не означава, просто най-голям бюджет във Ф1, но както казах това няма как да е вечно колкото и да ти се иска. Отбор без история, е отбор без бъдеще, 184 срещу 964, ние само чакаме, да видим докога борда на директорите на вартбург ще отпуска по 400 млн годишно само за да може да се прави някаква статистика, колелото се върти.15:55 01.10.2018
52 SFM
До коментар #50 от "Plameni":
И понеже сметките те интересуват гледам, а не броя на победите и успехите, кога според теб вартбург ще направят 233 победи? Догодина сигурно а? или най-късно по-догодина? Като ги сметнеш по 20 състезания на сезон, ама те дали ще печелят 10 години всяка година а другите да спят? Както и да е, кога очакваш да направят 233 победи? И кога 10-те титли ще станат 31? Щото дават по 2 на сезон?Коментиран от #53
16:03 01.10.2018
53 Plameni
До коментар #52 от "SFM":
Ами и на Ferrari ще им трябват още поне 16 години докато титлите им станат 31 И това,че сравнявате всички (Lamborghini, Ferrari, Porsche, Rimac,Nissan GTR ,McLaren ) с Mercedes означава едно: МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ.16:27 01.10.2018
54 Гост
До коментар #49 от "Vortex":
Пич, ти си непоправим хейтър - първо плямпаш за някакви хърватски миксери, после за Ламбо и всичко това в името на тъпата ти и идиотска омраза към Мерцедес! Да, преди месец Ламбо счупи рекорда при серийните автомобили, но рекордът е на Порше и то пак от тази година - цяла минута и половина по-бързо от Ламбото. Амбициите на Мерцедес са именно в този рекорд. И за разлика от теб аз харесвам и уважавам доказани марки в т.ч. Ламбо, Ферари, Порше и т.н. А ти си вярвай в Дядо Мраз и ако искаш си мисли и, че Бугати е френска кола.17:02 01.10.2018
55 Plameni
17:45 01.10.2018
56 Vortex
18:13 01.10.2018
57 Vortex
Коментиран от #58, #60
18:22 01.10.2018
58 Гост
До коментар #57 от "Vortex":
Ха сега де?! Имал бил преди 8 години S class и дай да плюем по болидите им. Ами то по тази логика Фиат правят най-големите кенефи, пък Ферари са техни, нали? Всички производители взеха да правят чупливи коли, но тук говорим за състезателни автомобили, които нямат нищо общо, с обикновените автомобили. Рекордът на Порше е за състезателни автомобили.18:40 01.10.2018
59 Koko
Предпочитам да мечтая за Лаферари пред този грозил.
Искам да гледам Лаферари, а не този Грозил.
Айде излезе му името: Грозил с главно ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ.
Грозил 1.
Mercedes-AMG GROZIL ONE
22:46 01.10.2018
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Jason Button
03:08 02.10.2018
62 Този коментар е премахнат от модератор.