Last news in Fakti

28 Септември, 2018 19:09 11 869 62

Mercedes-AMG обяви името на хиперколата си

  • mercedes-amg-
  • project one-
  • one-
  • париж 2018

Думата "Project" официално отпада от името на хиперавтомобила на Mercedes-AMG, който ще се казва просто One. От немската компания обявиха и някои технически подробности за серийната версия на бензин-електрическия хибрид с технологии от Формула 1.

One ще се оборудва с 1.6-литров V6 и четири електромотора, които ще генерират системна мощност от над 1 000 к.с. Бензиновият агрегат ще развърта 11 000 об/мин и ще се нуждае от основен ремонт на всеки 50 000 км.

Купувачите на One ще могат да следят напредъка по проекта благодарение на мобилна изложбена зала. Тя представлява камион с ремарке, наречено "The Future of Driving Performance", в което бъдещият собственик ще може да седне в кокпита на колата и да изпробва различните екстри, докато пийва кафе или по-силна напитка.

Mercedes-AMG One ще бъде произведен в ограничен тираж от 275 екземпляра. Всички те вече са капарирани.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 555

    26 30 Отговор
    Всичко е наистина яко, но защо 1.6?🤔
    Не можаха ли да сложат един брутален двигател точно в стил Mercedes AMG. Мисля че много повече би отивал на този автомобил

    Коментиран от #5, #6

  • 2 onq s konq

    7 32 Отговор
    След като имаш 4 ЯКИ ЕЛ.ДВИГАТЕЛА,това 1,6 литрово моторче...спокойно можеш да го продадеш в някоя автоморга

    Коментиран от #3

  • 3 CL500

    35 2 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Да не забравяме, че това 1.6 литрово моторче идва от Ф1, където само то произвежда над 700 коня. Тук само е дефорсирано, за да издържа по-дълго. От Мерцедес са приели, че 50 хил. км е достатъчен ресурс преди да му подменят почти всичко и са го дефорсирали дотолкова. Затова са включени и ел. моторите, които да дърпат на старта, а и да добавят мощност, че сумарно да мине 1000 коня. Е, разбира се това бензиново моторче може да ги прави тези над 700 коня само със специално гориво за ф1 и със супер голям разход на гориво, но все пак ... Има си място и това моторче в колата, най-малкото за звука ;-)
  • 4 322323

    32 1 Отговор
    Това е кола, която вече гони нови стандарти близки до двигателите на Ф1. Ще се опитат да пробият с нов стил двигатели, които никой не е карал.. пък и кой карал хипер кар над 50000км. Със сигурност не ти е единствената кола :)
  • 5 Алфа Ромео

    33 2 Отговор

    До коментар #1 от "555":

    Колата е със технологии от Ф1 и затова е такъв двигателя, тук се търси лекота а не огромни тежки двигатели.

    Коментиран от #7

  • 6 Гост

    30 1 Отговор

    До коментар #1 от "555":

    Защото това 1.6 моторче тежи сигурно 100кг ,а вади същата мощност като някой v8 който тежи над 200кг! Е вярно звука не може да се изкара същия ,но по важни са цифрите по отношение на динамиката!
  • 7 911 GTS

    11 22 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Търсят се предимно дебелите портфейли на джендъри с пари които няма да навъртят и 5 хиляди км
  • 8 Фетел

    19 2 Отговор
    С това пикливо 1.6 моторче от Ф1 но късат здраво!
  • 9 555

    5 26 Отговор
    1.6 може вече да вади мощност като могъщ V8, но друго е самочувствието на автомобила а най-вече и на водача когато под капака се развърта мощен 560 например, защото така ще е като A класа 😅
  • 10 Бай Ганьо с ВЕ осмака

    46 4 Отговор
    Повечето от вас карат мотори по-малко от 2000 кубика на газ,а се изразявате така,че все едно всички сте с и V8 нагоре,Ганьовциии....
  • 11 бмв

    8 39 Отговор
    И като кажеш в кръчмата карам 1.6 мерцедес даже жените който не разбират нищо ще ти се смеят с тази кола.

    Коментиран от #13, #17

  • 12 DTM

    24 2 Отговор
    Това изглежда брутално!

    Коментиран от #15

  • 13 Дюнера

    32 2 Отговор

    До коментар #11 от "бмв":

    Тая кола не се създава да я спираш пред дюнера,селското кафе,или кръчма.Вие с кръчмата се хвалете с 2.5 шестак на газчица
  • 14 Японеца

    5 34 Отговор
    Смешници, с Нисан ГТР от 2007г. минал през Низмо, ще го отвеят.
    НО е красив, спор няма.
  • 15 АЛФА Q4

    6 28 Отговор

    До коментар #12 от "DTM":

    ДА БРУТАЛНО ГРОЗНО
    ИМА СЪЩИТЕ ХАРАКТЕРИДТИКИ КАТО, ЛА ФЕРАРИ,,,,С ГОЛЯМАТА РАЗЛИКА ЧЕ ЛА ФЕРАРИ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КРАСИВО И Е СЪЗДАДЕНО 2014
    АМА НА ТЕЗИ ТОЛКО СА ИМ СИЛИЦИТЕ

    Коментиран от #18

  • 16 Фен на марката

    15 1 Отговор
    Колата е уникална.Този автомобил не е за всеки потребител.Ако имах пари със сигурност щях да си го закупя.
  • 17 диди

    20 2 Отговор

    До коментар #11 от "бмв":

    Който ходи в кръчмата за да се хвали с колата си на жените е за смях по принцип ;)

    Коментиран от #22

  • 18 CL500

    18 3 Отговор

    До коментар #15 от "АЛФА Q4":

    Как можа да намесиш ЛаФерари тук? Пишеш, че са били с подобни характеристики, дай линк, ако знаеш с повече характеристики за този Мерцедес 1, защото тук има доста оскъдна информация. Но дори и с нея, пак не са нещо много сравними. ЛаФерари разчита главно на ДВГ, което е V12 и развърта макс до 9250 об/мин, а тук става въпрос за 11 000 об/мин, ЛаФерари има ел.мотор само с 163 коня, а тук има цели 4 и явно от тях идва много голяма част от мощността, която тук е над 1000 коня (не пише, колко е точно), а сумарната мощност на ЛаФерари е 800+163=963 коня. Разбираемо е тогава и, че Мерцедес 1 ще бъде по-бърз, особено на старта, след като има 4 ел.мотора. Освен, че са по-мощни, то явно има мотор на всяко колело, т.е. този болид е с 4х4 и то с ел. мотори. Познай на старта, какво ще се случи с ЛаФерари, което е само със задно (това е официално по данни, не видях данни малкия ел. мотор с тези 163 коня дали задвижва и предните колела). Отделно мисля, че и Мерцедес 1 с тези 4 ел. мотора и малък лек ДВГ ще е още по-добре балансиран, а виждаме, че има и активна аеродинамика (освен задното крило има и тези повдигащи се 'хриле' отпред - предполагам освен за по-добро охлаждане, служат главно и като възд. спирачки).

    Коментиран от #19

  • 19 АЛФА Q4

    7 15 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    ВИЖДАМ ЧЕ ТИ ХАРЕСВА ТОВААА,
    МА ИМА ДРАГ НА НАЙ,НАЙ. И ВИЖ КВО ГИ НАПРАВИ ЛА ФЕРАРИ ТОЧНО НА СТАРТА,ЯВНО ИМАТ ВЪРХОВА ТЕХНОЛОГИЯ И ТО В 2014
    ЛАФЕРАРИ РАЗПОЛАГА С ВСИЧКИ ТЕЯ АКТИВНИ ДЖАДЖИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И КОНТРОЛИРАНО ОХЛАЖДАНЕ НА СПИРАЧКИТЕ,
    НО ВСЕ ПАК ТАКЪВ АВТОМОБИЛ Е РЕДНО ДА Е КРАСИВ
    А ТУК НЕЩАТА СА ДАЛЕЧ ОТ КРАСОТА
    В ТОЗИ СЕГМЕНТ СТАНДАРТИТЕ СЕ ОПРЕДЕЛЯТ ОТ ФЕРАРИ ПО ТРАДИЦИЯ,И ВИДИМО Е ТАКА

    Коментиран от #20, #23

  • 20 CL500

    16 2 Отговор

    До коментар #19 от "АЛФА Q4":

    Айде, поспри се малко :-) Тук е тема за нещо върхово, идващо максимално от Ф1 и с поглед към бъдещето на ел. двигателите, коренно различна концепция от ЛаФерари с голям V12. А ти дори си тръгнал да ги сравняваш, като още този Мерцедес не му знаеш пълните характеристики, камо ли времена на драг или още по-добре на писта. Това говори само, че просто си хейтваш, ей така съботно сутринта, явно да ти напълни душичката за уикенда, хаха.
  • 21 Dino

    11 15 Отговор
    Вчера взеха разрешение въобще да изкарат тестовия прототип на обществен път, годината е 2018, мерцедес вкарват технология от Ф1 в лимитиран сериен автомобил... Ферари вкарват технологиите от Ф1 в серийни автомобили от 1948 г. Малко преднина имат, и 16 конструкторски титли от Ф1 а мерцедес имат 4. Сега ще ви кажа какво се случва в момента - мерцедес са се побъркали от ядове да решават 5000 проблеми а те всеки ден излизат и нови, това е непозната териотория за мерцедес и ще си понесат негативите, забавяне с доставките и много фабрични дефекти. Към Ферари да не гледат, Ферари са 70 години напред и са родени от състезания за състезания, мерцедес са просто печалбари. И 44 електромотора могат да сложат и каквото искат, Ферари ще наточат FXXK и ще им спрат тока с V12 и 1300 к.с и 1000 кг, разбира се Ферари правят над хипер коли за писти и хората с по 5-6 милиона свободни пари ги карат само там, даже е обидно за FXXK да се разхожда измежду други на 4 колела, ако сте били в Маранело и Модена значи знаете как е, мирише на история и много успехи и ти се спира дъха, а музея на мерцедес в щутгарт прилича на дюнерджийница. Лично мнение, не скаайте да плюете, няма да ви отговоря, Казах.

    Коментиран от #24

  • 22 Много брутален!

    12 1 Отговор

    До коментар #17 от "диди":

    А и ас много харесвам Мерцедес Бенц направо е супер
  • 23 Гост

    13 2 Отговор

    До коментар #19 от "АЛФА Q4":

    Защо се излагаш като типичен неук хейтър? Това Ла Ферари прави от 0 до 200 за секунда по-бавно то този Мерцедес. Не пиши простотии, защото и на пистата Ферари не е първенец и го бия Ламбота, Макларъни и Поршета.

    Коментиран от #25

  • 24 Гост

    18 4 Отговор

    До коментар #21 от "Dino":

    Поредната глупост - как може изобщо някой да се мери с историята на Мерцедес? Когато Мерцедес са побеждавали в състезания и са кръстени сребърните стрели, Енцо Ферари още не е можел да си връзва обувките сам! Още 30-те години на миналия век правят кола с 722 к.с., а Ферари не са съществували.
    Да, последните години Мерцедес не са това, което бяха, но с този модел разбиват на пух и прах конкуренцията!!!

    Коментиран от #26

  • 25 АЛФА Q4

    3 18 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    АБЕ ТИ КОГА ТОЧНО ВИДЯ ТОЗИ МЕРЦЕДЕС НА ПИСТА
    Я ДА ГО ВИДИМЕ И НИЕ
    ИЛИ ТИ ВРАЧУВАШ
    ХВЪРЛЯШ БОБ,ЛЕЩА ИИИИИ
    В ТОЗИ СЕГМЕНТ ПРАВИЛАТА СЕ ОПРЕДЕЛЯТ ОТ ЕДИНСТВЕННИЯ ЛИДЕР,, Ф Е Р А Р И,,,,ДАЛИ ФЕРАРИ НЕМОГАТ ДА НАПРАВЯТ НАЙ ДОБРОТО КАТО.ХАРАКТЕРИСТИКИ
    ЕСТЕСТВЕННО ЧЕ Е ДЕТСКА ИГРА ЗА ТЯАХ,,,НЕ ТОВА Е ИДЕОЛОГИЯТА НА КУЛТА ФЕРАРИ,,,ИСТИНСКОТО УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО А ГРУБА СИЛА,, ФИНЕСТ И КАЧЕСТВА
    НЕЩО КОЕТО НЕМЦИТЕ НЕ С.МЕРЦЕДЕС, НЕ С АУДИ НЕ С BMW
    НИКОГА НЯМА ДА СЕ СПРАВЯТ

    Коментиран от #27, #28

  • 26 АЛФА Q4

    1 14 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    МЕРЦЕДЕС ДАЖЕ НЕ Е НЕМСКО ИМЕ
    ЕДИНСТВЕННОТО НЕМСКО Е ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА
  • 27 Гост

    11 1 Отговор

    До коментар #25 от "АЛФА Q4":

    Ти първо се научи да пишеш. Когато някога Ферари направи най-бързата обиколка на известна писта, пак се плюнчи! Статията е за Мерцедес, така, че спри да се излагаш, че ставаш смешен. И Ферари и Мерцедес са били еталон с порта!
  • 28 CL500

    17 2 Отговор

    До коментар #25 от "АЛФА Q4":

    Човек, с такъв плам пишеш и възхваляваш Ферари за усещания, финес и какво ли още не, като същевременно отричаш напълно всички останали, че чак ти се чудя. Възниква логичния въпрос ти колко Ферари си карал и колко други супер-кари. Пишеш така, сякаш говори главния тест пилот на Ферари, който преди това е обиколил и работил за конкуренцията. Намали малко изхвърлянията си, защото изглеждаш нелепо.

    Коментиран от #29

  • 29 АЛФА Q4

    1 14 Отговор

    До коментар #28 от "CL500":

    НЕЛЕПИЦИ СА БЪРЗИНАТА НА ТОЗИ МЕРЦЕДЕС, мерцедес, е кубински име
    ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ТОВА ИЗДЕЛИЕ ОЩЕ НЕ Е ВИЖДАЛО ПИСТА

    Коментиран от #30, #33

  • 30 Jason Button

    12 1 Отговор

    До коментар #29 от "АЛФА Q4":

    Гледам, че нахъсано се изявяваш като фераристка подлога и с кеф ще гледам как ще загубите поредната титла във Формула 1. Изгонихте си последния световен шампион от отбора. Пожелавам ви още 20 години в Маранело титла да не помиришете и Кими да ви остане последния шампион! Да не забравяме, че вече 5 години ви правим КРИВИ, ДИВИ и ЩАСТЛИВИ по всички писти на планетата. Сега пак ми разправяй колко са велики ръждясалите ти фиатове и колко бързо и красиво било "ла фирарито" Толкова беше бързо, че единствените му конкуренти по това време - порше 918 и макларън P1 бяха значително по-бързи, ахаха... фирари бе - черни кранти, дърпащи червени каруци.
  • 31 АЛФА Q4

    1 12 Отговор
    КАТО ВСИЧКИ СЕЛЯНИ, РЕВАНЕ
    И НЯМА КАК ДА СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ФЕРАРИ,
    ТАЗИ КОЛА ВИНГИ Е СТРУВАЛА ПОВЕЧЕ СЛЕД НАПУСКАНЕ НА ЗАВОДА,,ВЕЛИКИТЕ ВИ КАСКИ СЕ ОБЕЗЦЕНЯВАТ МОМЕНТАЛНО С. 30%,, ТОВА ОЩЕ АСВАЛТ НЕ Е ВИЖДАЛО И., аууууууу

    Коментиран от #32, #34, #35

  • 32 Jenson Bourne

    14 0 Отговор

    До коментар #31 от "АЛФА Q4":

    Ахаха, продължававай да пишеш, за да продължим да се смеем!
  • 33 Мартин

    7 0 Отговор

    До коментар #29 от "АЛФА Q4":

    Малко момченце, както виждаш, всички тук имаме who you bol за хейтърското ти мнение.
  • 34 Хаха

    6 0 Отговор

    До коментар #31 от "АЛФА Q4":

    С този си коментар идеално си описал себе си. Тук никой не реве. Освен теб. Само ти ревеш за внимание, като недоклатена мастия. Погледни само колко неадекватни ревливи коментари с измислени факти си напляскал. Само отбелязвам.
  • 35 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "АЛФА Q4":

    Я си виж ника - АЛФА Q4. Карай си умрялата Алфа и си мисли, че караш Ферари. Едва ли има по-голям селянин от теб, комплексирано хейтърче.

    Коментиран от #38

  • 36 Rimac concept One

    2 4 Отговор
    Много прилича на Хърватската хиперкола Rimac concept One. Защо ли?
    http://aboutcars.bg/0-300-за-14-2-сек-електрическият-rimac-concept-one-идва-в-жен/

    Коментиран от #39

  • 37 Очаквайте скоро в БГ

    1 1 Отговор
    От тези 275 броя,колко ли ще видиме по наща мила родина
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 АЛФА Q4

    0 5 Отговор

    До коментар #36 от "Rimac concept One":

    КАК БЕ, ТЕ ВЕЧЕ СА ОБЯВИЛИ ИМЕТО НА ХИИИИИПЕР КОЛАТА
  • 40 SFM

    2 7 Отговор
    На цар киро любимата марка е един от най-смешните отбори в историята на формула 1, дори е обидно да сравняват това германско менте с истинската история на формула 1 - Ферари. И малко статистика Ферари, стартове във Ф 1 - 964, мерцедес стартове във формула 1 - 184. Общо титли във Ф1 - Ферари - 31, общо титли на мерцедес - 10. Победи във Ф1 - Ферари - 233, победи във Ф1 мерцедес - 84. Нали се сещате че сега мерцедес наливат по над 100 млн отгоре годишно и затова печелят, но това няма да продължи вечно, колелото се върти и ще дойдат и спадовете за хансовете, неизбежно е, и Ферари ще продължат да печелят както и трябва да бъде, първия отбор в историята на Ф1, свиквайте, те и Ред Бул бяха големи гъзари 4 години поред но вече не са, същото ще стане и с любимата марка на ромите - вартбург аааа така де мерцедес, разликата не е голяма. Свиквайте.

    Коментиран от #41, #50

  • 41 Vortex

    2 5 Отговор

    До коментар #40 от "SFM":

    Мда, когато фактите говорят, и Боговете мълчат.
  • 42 Vortex

    2 6 Отговор
    Не се излагайте, няма нищо общо тоя грозен бидон мерцедес с Rimac, хърватската кола е в пъти по-красива, а този таралясник на мерцедес ми прилича на една картинка от дъвка турбо от 1991ва година, тия германци са много скарани с дизайна. А тази простотия на 50 000 км да се сменя двигател за първи път я чувам, аз не знам друга такава кола, мега фейл пичове, няма друга супер хипер или каквато и да било кола която да иска нов двигател след 50 000 км, смятайте за какви аматьори става въпрос, и от тия 275 бройки, вероятно 273 са продадени на хора с черен цвят на кожата и със златен зъб а?
  • 43 Гост

    4 2 Отговор
    Що за нелеп хейтър трябва да си, за да спамиш под статия за най-бързата кола?

    Коментиран от #44

  • 44 Vortex

    1 5 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Най бърза ли? В какво е най-бърза? В изоставането ли? Гледам на сайта на мерцедес са обявили 0-100 за 2.5 сек и 0-200 за 6 секунди и максимална скорост 354 км/ч, това те са си го написали нали? Е, ами този хърватски сериен автомобил Rimac реално прави 0-100 за 2.4 и 0-200 за 6 сек, и максимална скорост 356 км/ч а вече се произвежда от няколко години за разлика от тоя мерцедес който скоро няма да започне да се произвежда щото имат прототип само и още са на база тестове, но и да излезе той пак е по-бавен от една Хърватска кола? Ко праим бе пич? Нали била най-бързата? Фактите май говорят друго.

    Коментиран от #45

  • 45 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "Vortex":

    Само дилетант като теб може да си мисли, че двутонен тулуп е спортен автомобил. Този хърватски миксер тежи 1850 кг и има почти 1500 к. с. докато Мерцедес със своите 1300 кг е правен за писта. Къде е времето на Ринга на смешната електричка да те питам аз? Ако искаш ускорения и максимална скорост, отдавна има драгстери с реактивни двигатели. Този Мерцедес е за писта и се очаква да счупи рекорда на Порше, така че се скрий някъде със смешния си двутонен миксер!

    Коментиран от #47

  • 46 Vortex

    1 5 Отговор
    Ами да не бяха ги публикували тия факти на сайта си мерцедес, какво ми пишат времена и максимална скорост като те са по-ниски от на един хърватски миксер? Очаква се? Този смешен германски бидон няма шанс дори срещу Ламборгини на нордшлайфе, но нека първо да излезе, щото дотогава имат толкова проблеми да решават хансовете че накрая ще излезе някоя спъната кошница, на каквото и прилича това нещо. Елате да ви сменим двигателя хахахаха май те са дилетантите.
  • 47 Vortex

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Рекорда е на Ламборгини, може да си свериш часовника. А иначе се очаква какво? Нека да ти кажа още един факт по повод очаквания на мерцедес... Нали най-мощната модификация на сегашния най-бърз автомобил на мерцедес - AMG GT "R" щеше да чупи рекорди на ринга? А ама кво стана? Миналата година въртяха сукаха дни наред обиколки накрая 2 сек по-бавни от Nissan GTR Nismo 2013, влез и виж времената, GTR Nismo 2013 - 7мин 08 сек, AMG GT "R" - 7 мин 10 сек... Е очакваше се ама не стана, и какво излиза, не могат да бият един супер тежък автомобил с 4 места и огромен багажник и малко 6 цилиндрово моторче? A мерцедес изкараха двуместен V8... Смешници...

    Коментиран от #48

  • 48 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #47 от "Vortex":

    Я бегай оттука, пак провери времето на Порше и тогава плямпай. А Ламбо е толкова италианско, колкото ти си Нобелов лауреат по физика.
  • 49 Vortex

    2 3 Отговор
    Пич, очилата ли си забрави някъде? В категорията лимитирана серийна спортна кола в която попада химическа тоалетна 1 на мерцедес, рекорда на нордшлайфе е на Ламборгини Авентадор Супервелоче Jota 6 мин и 44 сек. А дали са италиански, проектантските им студиа и завода им е в Италия пък не знам какви са, ако намекваш че ауди има нещо общо, объркал си се, единственото общо е че ауди вземат двигатели от Ламборгини да ги слагат на тяхната каручка R8, за да се получи спънато ламборгини, но Ламборгини се произвежда и разработва от италианци в Италия, а кой е собственика е все тая, той не се меси а само взема от тях.

    Коментиран от #54

  • 50 Plameni

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "SFM":

    Според статистиката която си представил означава ,че Mercedes е печелил всяко второ състезание (184÷84=2.2),а Ferrari всяко четвърто състезание (964÷233=4.1) Това според теб, какво означава ?

    Коментиран от #51, #52

  • 51 SFM

    1 4 Отговор

    До коментар #50 от "Plameni":

    Означава, че скоро нещата ще се заъртят и силните на деня ще са други. Или ти смяташ че по някое време ще вземат вартбург да печелят всяко първо състезание а? Няма как да се случи, доста отбори са печелили 3-4 години че дори и 5 една след друга, но кранчето пресъхва по някое време и състезанията започват да се трупат а победи няма, и ще станат всяко 4 и над 4 ще минат, всяко 5-то и така. Та нищо не означава, просто най-голям бюджет във Ф1, но както казах това няма как да е вечно колкото и да ти се иска. Отбор без история, е отбор без бъдеще, 184 срещу 964, ние само чакаме, да видим докога борда на директорите на вартбург ще отпуска по 400 млн годишно само за да може да се прави някаква статистика, колелото се върти.
  • 52 SFM

    0 4 Отговор

    До коментар #50 от "Plameni":

    И понеже сметките те интересуват гледам, а не броя на победите и успехите, кога според теб вартбург ще направят 233 победи? Догодина сигурно а? или най-късно по-догодина? Като ги сметнеш по 20 състезания на сезон, ама те дали ще печелят 10 години всяка година а другите да спят? Както и да е, кога очакваш да направят 233 победи? И кога 10-те титли ще станат 31? Щото дават по 2 на сезон?

    Коментиран от #53

  • 53 Plameni

    3 2 Отговор

    До коментар #52 от "SFM":

    Ами и на Ferrari ще им трябват още поне 16 години докато титлите им станат 31 И това,че сравнявате всички (Lamborghini, Ferrari, Porsche, Rimac,Nissan GTR ,McLaren ) с Mercedes означава едно: МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ.
  • 54 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #49 от "Vortex":

    Пич, ти си непоправим хейтър - първо плямпаш за някакви хърватски миксери, после за Ламбо и всичко това в името на тъпата ти и идиотска омраза към Мерцедес! Да, преди месец Ламбо счупи рекорда при серийните автомобили, но рекордът е на Порше и то пак от тази година - цяла минута и половина по-бързо от Ламбото. Амбициите на Мерцедес са именно в този рекорд. И за разлика от теб аз харесвам и уважавам доказани марки в т.ч. Ламбо, Ферари, Порше и т.н. А ти си вярвай в Дядо Мраз и ако искаш си мисли и, че Бугати е френска кола.
  • 55 Plameni

    3 0 Отговор
    Май ти си си забравил очилата .От Мерцедес обявяват максимална мощност НАД 1000 кс.ускорение от 0 до 200 км/ч за ПО-малко от 6 сек. и максималната скорост е ОГРАНИЧЕНА на 350 км/ч. но колко е максималната мощност , скорост и какво е ускорението не е ясно . Просто няма конкретни данни . Как го сравнявате просто не знам.
  • 56 Vortex

    1 3 Отговор
    Хаха какъв майтап, това мерцедес и всички останали нали знаете откъде идва? От бедните Албанци, преди около 40 години в албания имало общо 36 автомобила и всички били правителствени, поръчали са ги от мерцедес щото албанеца си е жив ром и местните не били виждали друга кола но все пак се чувало че някъде има други коли но не им знаели името, та като ги питали какви коли знаете и те казвали ами мерцедес и другите, но бедните българчета пак са преиначили нещата, това е истината, проверете за този факт, 36 мерцедеса имало в албания и това са знаели. А иначе да, и според мен е абсурдно да сравняват смешната тоалетна мерцедес с Rimac.
  • 57 Vortex

    0 3 Отговор
    Е как да харесвам мерцедес като преди 8 години имах S класа? Един път мерцедес, никога повече мерцедес, и аз вярвах в приказки едно време, ама имах нещастието да се запозная от първа ръка с този трошляк, ти проблем с еърматик имал ли си? Нямаш кола, общо взето е това. Сложна електроника ама евтина а пък колата скъпа, за тези никога нищо хубаво няма да кажа, автобусите и камионите им може и да стават, но колите не. Линк за рекорда на Порше?

    Коментиран от #58, #60

  • 58 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #57 от "Vortex":

    Ха сега де?! Имал бил преди 8 години S class и дай да плюем по болидите им. Ами то по тази логика Фиат правят най-големите кенефи, пък Ферари са техни, нали? Всички производители взеха да правят чупливи коли, но тук говорим за състезателни автомобили, които нямат нищо общо, с обикновените автомобили. Рекордът на Порше е за състезателни автомобили.
  • 59 Koko

    1 5 Отговор
    Избирам Лаферари пред този грозил.
    Предпочитам да мечтая за Лаферари пред този грозил.
    Искам да гледам Лаферари, а не този Грозил.
    Айде излезе му името: Грозил с главно ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ.
    Грозил 1.
    Mercedes-AMG GROZIL ONE
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Jason Button

    4 1 Отговор
    Фераристките хейтъри се пукат по шевовете от яд. А аз си умирам от кеф поради този факт. Мисля да си направя пуканки. Пожелавам на червените пъпчиви пунто ентусиасти още 10 години титла да не помиришат и Кими да им остане последния световен шампион. С 500 милиона инвестиции на година, вече половин десетилетие папат онази работа на Мерцедес. Ха-ха.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.