Следващото поколение на култовата Supra ще дебютира официално на автосалона в Детройт през януари, обявиха от Toyota. Германското представителство на марката обаче предоставя възможност на най-нетърпеливите почитатели на модела да резервират отсега първите 900 бройки, което ще ги направи автоматично членове на Supra 900 Club. Какво точно ще представлява той все още не е съвсем ясно.
Няма яснота и около цената на новото купе. От Toyota вече обявиха, че Supra определено няма да бъде евтина, а главният инженер на проекта Тетсуя Тада нарича автомобила "убиец на Porsche-та". Това дава основание на много специалисти да смятат, че моделът ще струва колкото Cayman GTS - около €80 000-€90 000.
Toyota показа предсериен прототип на новата Supra на Фестивала на скоростта в Гуудууд през юли. Тогава купето, покрито с плътен камуфлаж, взе участие в състезание по планинско катерене. Серийната версия на колата ще споделя платформата и трилитровия шестцилиндров двигател с BMW Z4, но ще има съвсем различни настройки на шасито.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Илиян
13:32 02.10.2018
2 BRABUS
Коментиран от #3, #5, #14
14:02 02.10.2018
3 Дан
До коментар #2 от "BRABUS":
Не разбирам, нещо смешно ли е казал човека?Факт е че GT-R беше убиец на Поршета, не виждам проблем и Супрата да е такава.
Коментиран от #8
14:24 02.10.2018
4 цистит
14:32 02.10.2018
5 селянин
До коментар #2 от "BRABUS":
Тя,и старата Супра,,нодеше боксерчета-отзад.14:39 02.10.2018
6 123
Коментиран от #7, #9
14:43 02.10.2018
7 селянин
До коментар #6 от "123":
Ще има вариант на Супра,с хибрид от TS 050-с три електромотора,AWD,и само 1500кг,тежка.15:04 02.10.2018
8 Вихъра
До коментар #3 от "Дан":
Първо! Порше Турбо Ес винаги е биело нисанчето, където и както го срещне. Второ! Това подобие на нещо ще е в рамките на 350-400 коня, т.е. още поне 4-5 модела на Порше ще отнасят японската пръчка. Трето! Тепърва ще гледате клипчета на Супра, както стана с Хонда NSX, доста коли я мачкат, а преди това бяха едни писаници..Коментиран от #21
15:04 02.10.2018
9 Антон
До коментар #6 от "123":
уловката е че всички жълти все с поршета се сравняват и все техни убийци пускат.хаха как пък не се сравниха един път с някой оризарник от техните си, все към порше гледат. това трябва да ви говори достатъчно.Коментиран от #10, #11, #12
15:07 02.10.2018
10 Трифон
До коментар #9 от "Антон":
Не е имало, няма и няма и да има сравнима японска спортна кола с Порше. Вижда се при всеки един нов модел на япончетата, че все не им достига, но не малко а доста. 10 години разработки и т.н. и пак не са на нивото, дори не са близо. Освен това има още поне 3 европейски марки за спортни коли далеч напред от всичко което ще се произведе някой ден от изток. В категорията на Cayman 4s е Супрата, та ще трябва доста да даде от себе си.Коментиран от #15
15:21 02.10.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Да да
До коментар #9 от "Антон":
Прав си! Само убийци на Поршета и Тесла в последно време! Пък тр не мрат!15:29 02.10.2018
13 асддса
Старата супра е харесвана заради издръжлив двигател от фабриката и затова носи на тунинг, нищо специално няма в нея. Такива компоненти може да сложиш на всяка спортна кола.
16:47 02.10.2018
14 Боян
До коментар #2 от "BRABUS":
Я излез от статуквото Генчо, ще им прави палачинки изотзад...Кво като е порше ВЕ пъпеш...Ти да не си расъл в резервата Сребърна, ши ги убий от "любов" новата Супра :)))))17:38 02.10.2018
15 Антон
До коментар #10 от "Трифон":
Аз го знам това, ама сега ше дойдат двама-трима слепи фенове на жълтите и ще ни кажат колко сме в грешка, ще бъдем оплюти и заклеймени.Коментиран от #16
17:38 02.10.2018
16 селянин
До коментар #15 от "Антон":
Картошкин,а знаеш ли що Ауди и Порше,вече ги нема на,,24 часа на Льо Ман,,питай Алонсо и Кобаяши..вагаджиите са,,забравили,,да извадят манипулатора,и ги отстраниха.То с измама се върви лесно напред,до като се намери некой да те съпне.Коментиран от #19
19:10 02.10.2018
17 Алфа Ромео
Коментиран от #18
20:26 02.10.2018
18 селянин
До коментар #17 от "Алфа Ромео":
По добре на БМВ..отколкото на алфа,те ги даваха на Инсигния,ама опелджите си я купуват,сега са с пежо,то по твоето разбиране,,фенове,,те на нисан и бенц,не трябва да ги купуват що са с двг на рено..за да оцелеш днес,трябва да се сработиш с някой..гледай вагаджите кво прат..ауди,шкода,сеат,порше,ламбо,буги..и пак са втори.Коментиран от #23, #25
20:52 02.10.2018
19 Антон
До коментар #16 от "селянин":
Колега само да те светна че говорим за коли които се шофират свободно и легално по пътната мрежа, не за драгове, формули, дино състезания, льо ман и подобни.Това което имат порше с гт 2 рс, гт 3, гт 3 рс, бугати, ламбо хуракан перформанте и подобни малките жълти хора няма да имат дори в следващите 20-30 год. Колкото и да не ти харесва това са факти.Имали са някога някаква супра която e спряна от производство преди16 год., лфа произведен в ограничен тираж и спрян от производство преди много години, а сега предстои реанимирането на супрата в някаква съвместна разработка. другото един нисан гт-р от преди 10 год. и нсх от който в щатите са продадени 111 бр. от началото на година срещу над 4000 за 911. Каквото и да ми пишете и говорите, към настоящия момент жълтите са адски назад в спортните коли.Ама толкова са назад, че даже не съм убеден че могат да наваксат. След като в новите шкоди могат да сложат автоматик с двоен съединител а в лексус бичат CVT трансмисии, защото нямат нищо работещо и адекватно, положението е наистина сериозно. И преди да ми говориш че продавали много японски коли, се замисли че и евтин алкохол се пие много спрямо отлежалото уиски, но това не прави евтината и гадна водка качествен продукт.
21:53 02.10.2018
20 Кольо Камиона
05:36 03.10.2018
21 John Doe
До коментар #8 от "Вихъра":
Защо всички си мислите, че е голям критерий един спортен автомобил да бъде супер бърз в права линия. Предполагам, че като заявяват, че ще е убиец на поршета, означава, че ще ги бие по пистите, където нещата с комплексни. Друг вече е въпросът колко наистина биха могли да се конкорират баш с порше. За мен те са кралете на пистите.Коментиран от #22
09:05 03.10.2018
22 Кольо Камиона
До коментар #21 от "John Doe":
Далеч не всички мислим така. За да е добра на пистата една кола трябва да прави добре три неща: да ускорява, да намалява и да завива. За първото условие е най-важно да имаш мощност, за второто и третото колата трябва да е с ниско тегло. Не споменавам гуми и спирачки, то се подразбира. Драговете на 1/4 миля и времената 0-100 дават идея колко добре ще ускорява, но не казва нищо за намаляването и завиването, а точно там се печели или губи мноооого време на пистата. Пожелавам на всеки да отиде на пистата и да се заяде с някой Лотус който е наполовина на твоите коне, но и наполовина по лек за да разбере за какво точно става въпрос. Който е бил - знае.12:01 03.10.2018
23 Алфа Ромео
До коментар #18 от "селянин":
Кое е точно по-доброто на БМВ отколкото Алфа, че нещо не се сещам....13:37 03.10.2018
24 4х4
И не ща да бие поршетата,затова махнете 2 от буталата...
22:38 03.10.2018
25 Алфа Ромео
До коментар #18 от "селянин":
Кое е по-лошото на Алфа че препарира БМВ-та и че е Джулия е най-бърз сериен седан на Ринга, че не се върти кат пумпал по завоите. че даже 159-ата кола със предно според германците превъзхожда БМВ Е90. Кога ша направят такива страхотни наистина спортни коли като 4С и 8С.11:56 04.10.2018