3 Октомври, 2018 11:51 10 316 9

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили)

  • paris 2018-
  • автосалон
Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили) - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Утре отваря врати за посетители едно от най-старите автомобилни изложения - това в Париж. Юбилейното 120-то издание на автосалона във френската столица обаче позагуби доста от блясъка си, тъй като тази година много от марките отказаха участие. Сред липсващите в Париж са марки като Aston Martin, Bentley, Fiat Chrysler, Ford, Lamborghini, Mazda, McLaren, Mitsubishi, Nissan, Rolls-Royce, Volvo, VW и др, но въпреки това парижкото изложение предлага и интересни премиери. Ето и какво ни впечатли най-много от премиерите на серийни електромобили и от концептуалните такива.

Mercedes Benz EQC

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили)


Първата изцяло електрическа серийна кола на Mercedes също събираше погледите на журналистите в Париж. Новият кросоувър на ток е дълъг 4 761, широк 1 884 и висок 1 624 мм при база 2 873 мм. Това го прави 105 мм по-дълъг, 6 мм по-тесен и 15 мм по-нисък от GLC. Междуосията на двата автомобила са еднакви. Електрическият модел обаче тежи почти половин тон повече от върховия GLC 63 S със 150 к.с. - 2 420 килограма. EQC има два електромотора за всяка от осите. Сумарната им мощност е 300 кВт/408 к.с., а въртящият момент - 765 Нм. Захранват ги йон-литиеви батерии с капацитет 80 кВтч и тегло 650 кг, разположени в пода.

Audi e-tron

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили)


Ел. кросоувърът e-tron е другият сериен електромобил, който ни впечатли в Париж. Той е снабден с два електромотора, електрическа 4х4 система, както и с уникална система за рекупериране на енергията, разполагаща с три режима на работа. Дължината на e-tron е 4 902 мм, широчината - 1 938 мм, а височината - 1 664 мм. С тези габарити e-tron се позиционира между моделите Q5 и Q7. В салона се побират до пет пасажера, а обемът на багажното отделение е 600 литра. Дизайнът на e-tron е в стила на останалите модели на марката, като сред особеностите му е осмоъгълната радиаторна решетка с активни ламели.

Peugeot e-Legend

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили)


Този идеологичен наследник на култовото 504 Coupe е един от двата най-интересни концепта в Париж. Иновацията се нарича e-Legend и за разлика от болшинството нови прототипи, не във формата на SUV. Егоистичният формат coupe позволява на дизайнерите да придадат на колата неповторимия френски шик от миналото, като наред с това тя изглежда свръхмодерно. Що се касае до техническата част на e-Legend, то колата разполага с четири режима на работа - два безпилотни и два традиционни, с участието на водача.

Renault EZ-Ultimo

Най-интересното от автосалона в Париж (ЧАСТ II - електромобили)


Другата свръхинтересна концепция беше тази на Renault. Според французите EZ-Ultimo е автономно превозно средство за премиум мобилно изживяване. 5.8-метрова лимузина с предно предаване е представата на Renault за бъдещето на луксозния транспорт. Прототипът е по-дълъг от Rolls-Royce Phantom, но в същото време височината му не надвишава тази на MINI. Достъп до салона дават автоматични врати, а за удобство на пътниците креслата се местят и въртят. Интериорът напомня за разкошна яхта. Декориран е с дърво, мрамор и кожа.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    12 5 Отговор
    Миксери
  • 2 гост

    8 3 Отговор
    Това ренце, след като е безпилотно кому е нужно да е толкова дълго, повече от ролсове и бентлита?

    Коментиран от #4

  • 3 komunista

    1 5 Отговор
    сичкото е за скраб
  • 4 Ivan S

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    За да правиш секс удобно легнал, без да разбутваш бурканите в багажника на комбито!
  • 5 Даммммм

    9 1 Отговор
    Пежото е трепач....
  • 6 Някой

    7 3 Отговор
    Нещо, нищо!
    Само peugeot може да остане, другите са свободни

    Коментиран от #7

  • 7 Пламен

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Някой":

    Абсолютно сте прав!
  • 8 лададжия 23години

    1 0 Отговор
    Искам да се преродя след 100 год. като един женски полов орган представящ се за Ирландска овчарка,за да видя дали някой от тези ''концепти'' ще се е реализирал.
  • 9 ай сиктир

    0 0 Отговор
    Peugeot преди 10 години имаха един страхотен прототип който така и не реализираха за съжаление. Peugeot 908 RC. V12 дизелова суперлимузина на задно.