11 528 21

Чуйте как звучи новата Delta Integrale

Георги Касабов

Шефът на Automobili Amos Еудженио Амос публикува в Instagram видео, в което може да се чуе звукът от двигателя на възродената Lancia Delta HF Integrale. Автомобилът, създаден по мотиви от модификацията Evoluzione и наречен Futurista, дебютира на изложението Grand Basel в Швейцария.

Новата Delta Integrale е построена на базата на версията 16V. Има изцяло нова каросерия с три врати, изработена от алуминий и въглеродни нишки, окачване с променена геометрия, съвременни фарове и салон в стила на Delta S4 Stradale. Двигателят е реконструиран оригинален турбомотор с обем 2.0 литра и мощност 330 к.с.

Еудженио Амос планира да произведе само 20 бройки Lancia Delta Integrale Futurista. Всяка от тях ще струва по €300 000, три пъти и половина повече от оригинала Evoluzione II.

SOUNDCHECK ✅ She's alive!! È viva!!! #Futurista #MakeLanciaGreatAgain

A post shared by Eugenio Amos (@automobili_amos) on Sep 21, 2018 at 5:18am PDT



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • no name no face no number
    Отговор
    1 12:11  13.10.18
    Жалко за тези хубави коли, това трябваше да го направи Фиат-Крайслер, а не да убива тази марка оставяйки на конвейра само Ипсилон. Дано пуснат серийно Ланча Делта Интеграле заводска. 300 000 за кола и милиярдер да съм няма да дам.
  • АLFA Q4
    Отговор
    2 12:48  13.10.18
    ОХ БОЖКЕ,, ЩО ГИ НЯМАМ ДО ЦЕНТ ЩЕ ГИ ДАМ
  • VikiModena
    Отговор
    3 13:05  13.10.18
    Новото Ferrari Portofino е 297 000 евро - 3 800 сс - 610 коня на 1450 кг.

    Коментиран от #14

  • John Doe
    Отговор
    4 13:51  13.10.18
    За много по-малко от тези пари бих си взел оригинално интеграли в перфектно заводско състояние и реално ще е ИСТИНСКО! Има само една малка подробност - нямам толкова пари :D

    Коментиран от #6, #17


  • pazenek
    Отговор
    5 15:06  13.10.18
    Много са, но ще се намерят хора да ги купят! За тези пари се купува "Ферари",но е по- скъпа подръжката.
  • Vuicho Vanio
    Отговор
    6 15:27  13.10.18

    До коментар #4 от "John Doe":

    Ти ще си вземеш оригинално интеграле за 20 - 30 000 евро примерно ама много бързо ще разбереш, тая малка количка гълта много пари за поддръжка, а и става все по-трудно да се намират хора които разбират и части за подобни коли.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    7 15:46  13.10.18
    Голяма кола, звяр беше направо на рали трасетата, мачкаше наред! После вместо да изкарат достоен наследник на Делта направиха няква абсурдна Делта голяма тежка каруца която нямаше нищо общо със старата Ланчия и накрая затриха марката.

    Коментиран от #15

  • LDS4
    Отговор
    8 16:13  13.10.18
    много пари просто не си струва и да ударя от тотото или лотарията няма да дам толкова пари по скоро ще си купя старата последно беше 210 коня има и климатик за около 30 000 евро ако имам парите де

    Коментиран от #9

  • Алфа Ромео
    Отговор
    9 16:21  13.10.18

    До коментар #8 от "LDS4":

    Ша си я купиш ако има кой да я продаде, което вече е малко вероятно.
  • 1500 S
    Отговор
    10 16:52  13.10.18
    ЛаДАТА МИЙ ЧЕТИРИ КЪРБУРАТУРНА И ТОЯ КЕНЕФ ГО СЛАГАМ В БАТАЖНИКА И ОТФЪРЧАМ....

    Коментиран от #12

  • qqqqqq
    Отговор
    11 20:44  13.10.18
    Аз искам Ланчиа Делта S4 Страдале - звярът от група Б. Интеграле е следващият модел, но е като играчка сръвнение с нея. 300 к.с. от wrc и 600 к.с. от група Б. Изводите са ясни. Най ефтината S4 струва в момента 400 000 евра и то версията 250 к.с. . WRC е за момчета, група Б е за мъже. как то беше казал някой.
  • Като гост
    Отговор
    12 21:12  13.10.18

    До коментар #10 от "1500 S":

    И 40 карбуратора да сложиш ладата си остава най-големия кенеф.

    Коментиран от #21

  • 673
    Отговор
    13 21:34  13.10.18
    А бе някой забеляза ли, че тази кола пуши нещо докато и подават ръчно газ?

    Коментиран от #18

  • aaaaaaaНУсз
    Отговор
    14 21:54  13.10.18

    До коментар #3 от "VikiModena":

    ферари се кара само от гейове
  • селянин 1
    Отговор
    15 22:06  13.10.18

    До коментар #7 от "Алфа Ромео":

    Ланча-Интеграле,Стратос-класика в жанра,ваг такава история нямат..слават се като крадци,откраднаха от Татра-V-570,,гърбоватия,,дизайн,и Фердинанд го сложи на Type-32..порше и днес го използват.Ако не беха чехите,,народен,,хърби-нямаше да има.

    Коментиран от #16

  • Селянин 2
    Отговор
    16 22:53  13.10.18

    До коментар #15 от "селянин 1":

    Забравяш, че и Ауди Куатро е част от историята на ВАГ!

    Коментиран от #19

  • 17 01:03  14.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • АLFA Q4
    Отговор
    18 01:11  14.10.18

    До коментар #13 от "673":

    АМАТ ОТ НЕГРАМОТНОСТ ЕДИ СПОРТЕН АВТОМОБИЛ НЕПОХАРЧВА ЛИ МАСЛО Е БЛОКИРАЛ В.МЕТРИ
  • АLFA Q4
    Отговор
    19 01:13  14.10.18

    До коментар #16 от "Селянин 2":

    И КВО КАТО Е ИМА ДВЕ ПОБЕДИ ПРЕЗ.ОСТАНАЛОТО ВРЕМЕ НЕЗАВЪРШВА ЩОТО ВИНАААГИ СЕ ЧУПЕШЕ
  • 20 09:28  14.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СИГУРЕН СЪМ ЧЕ ЖЕНАТИ СМЕНЯ
    Отговор
    21 15:47  14.10.18

    До коментар #12 от "Като гост":

    СПУКАНАТА ГУМА НА ТАРАЛЯСНИКА И КЪТ ТИ СА РАЗВАЛЯТ ЧИСТАЧКИ ИЛИ МИГАЧ ШЪ СИ СЧУПИШ КРАКАТА ДА СА МОЛИШ НА ПИШМАН МАЙСТОРИ .НЕСРЕТНИК С РЪЦЕ НАВРЯНИ ОТЗАД .ТВА СИ.

Напиши коментар:


Публикувай