Last news in Fakti

14 Октомври, 2018 13:00 10 218 14

Какъв е мотоциклетът Honda от дъвките Turbo

  • дъвки turbo-
  • honda-
  • interceptor-
  • rc30
Какъв е мотоциклетът Honda от дъвките Turbo - 1

В продължение на поредицата от автомобили и мотоциклети от култовите в миналото дъвки Turbo, ви представяме състезателната Honda Interceptor в изпълнение RC30. Този мотоциклет е от семейството VF, а на дъвките Turbo се подвизава под номер 52.

Какъв е мотоциклетът Honda от дъвките Turbo

Серията мотоциклети Honda VF се появява на бял свят през 1982 година, а главната и особеност са двигателите V4 с водно охлаждане. През годините от серията се предлагат много разновидности, като работните им обеми варират от 400 см3 до 1.2 литра.

Какъв е мотоциклетът Honda от дъвките Turbo

Honda RC30, който е на картинката от дъвките, се оборудва със 750-кубиков двигател с мощност 118 конски сили. Скоростната кутия е шестстепенна, което позволява развиването на скорост от 246 км/ч. През 1988 и 1989 година този байк печели шампионата Superbike. Цивилната версия е VFR 750 R.

Какъв е мотоциклетът Honda от дъвките Turbo

Що се отнася до данните под картинката, то те са объркани и се отнасят до друга версия на Honda Interceptor - VFR700. Двигателят е 700-кубиков, а конските сили са 81. Максималната скорост на VFR700 обаче е по-висока - 200 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Иван Майсторо

    5 12 Отговор
    Пистов е
  • 2 Ицака

    16 2 Отговор
    Много си пр0ст. Прочети манериалчето, такава информация със сигурност няма от къде да получиш, а едва ли я знаеш. Но сме царе да прочетем само заглавието и да се правим на интересни.
  • 3 Borislav Popov

    6 21 Отговор
    Хубав мотор, но за мен сред моторите № 1 това Урал, № 2 Иж- спорт и №3 Ява.

    Коментиран от #4, #14

  • 4 А с'я к'о ста'а

    25 0 Отговор

    До коментар #3 от "Borislav Popov":

    Баце,ти сериозно ли?

    Коментиран от #5

  • 5 Borislav Popov

    5 10 Отговор

    До коментар #4 от "А с'я к'о ста'а":

    Говоря за цена-качество !
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Tuebo

    19 1 Отговор
    Много харесвам поредицата със статии за мпс-тата от дъвките Турбо. Връщат ме в детството :)
  • 8 Зорлем

    7 1 Отговор
    Този модел не беше ли с ангренажни зъбни колела, т.е. без ангренажен ремък или верига?
  • 9 Петър

    6 9 Отговор
    Най хубавият мотор от онова време е МЗ ЕТЗ 251
  • 10 Л918

    4 8 Отговор
    През турбото ми е за дъвките турбо.
  • 11 Баш майстора

    5 0 Отговор
    Като си ги разменяхме тази картинка се казваше "хонда на завой"
  • 12 Збигнев Бжежински

    3 1 Отговор
    Помня 51 а.к.а. Тройното ферари и, че най-трудни за "падане" бяха от 100 до 120.
  • 13 леле

    3 0 Отговор
    Тогава бяха мотори номер 1....
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.