С официалното представяне на флагманския X7 BMW окомплектова напълно всъдеходната си гама. Огромното SUV с вътрешнозаводски индекс G07 ще се бори за клиенти с Mercedes-Benz GLS и Range Rover.
X-седмѝцата е по-дълга от X5 с цели 229 мм и има по-голямо със 130 мм междуосие. С разстояние 5 151 мм от броня до броня моделът е по-голям дори от Cadillac Escalade и отстъпва с едва 48 мм на Range Rover с дълга база.
X7 е построен на модулната платформа CLAR, но според ръководителя на проекта Йорг Вундер е много повече от удължена версия на X5. Грамадното SUV е по-близко до нивото на комфорт на седма серия.
В салона има три реда седалки с шест или седем места. Всички те са снабдени с електрически регулировки.
Базовото оборудване включва четиризонов климатик и панорамен покрив. Списъкът с екстрите предлага петзонова климатизация, още по-голям стъклен покрив Sky Lounge, стъклена украса на органите за управление, озвучаване Bowers & Wilkins и информационно-развлекателна система Professional за пътниците отзад.
На първо време купувачите ще могат да избират между четири двигателя - два бензинови и два дизелови. Версията xDrive40i ще се оборудва с 3.0-литров шестак с 340 к.с., а xDrive50i - с 4.4-литров V8 с мощност 462 к.с. Шестцилиндровият дизел B57 с обем 3.0 литра ще се предлага в две модификации с 265 к.с. за xDrive30d и 400 коня за X7 M50d.
Всички мотори ще се съчетават с осемстепенна автоматична трансмисия Steptronic и система за задвижване на четирите колела xDrive, която предава въртящия момент към предните колела през многодискова муфа. X7 M50d ще разполага и с диференциал M Sport с електронен блокаж.
За разлика от BMW X5, който се предлага както с пружинно, така и с пневматично окачване, всички версии на X7 ще се оборудват с пневматика и амортисьори с електронно управление. Клиренсът ще може да се настройва в диапазон от 80 мм с натискането на бутон на централната конзола.
Кормилната уредба със завиващи задни колела и активните стабилизатори на напречната устойчивост влизат в списъка с екстрите. Ще може да се поръча пакет Off-Road, който добавя четири всъдеходни режима към работата на бордовата електроника. xSand, xGravel, xRocks и xSnow променят алгоритмите на автоматичната трансмисия, системата за двойно предаване, отзивчивостта на педала на газта и клиренса на автомобила.
Всички версии на BMW X7 ще бъдат снабдени със светодиодни фарове, а като опция ще се предлагат BMW Laserlight с лазерна секция на дългите светлини, чийто светлинен сноп стига на 600 метра.
Както се полага на флагмански модел, X7 е снабден с богат списък от електронни помощници: активен круиз контрол с функция Stop & Go, асистент за следене на движението в лентата и престрояване, паркинг помощник и автоматично спиране в екстрени ситуации.
Изцяло цифровият кокпит влиза в стандартното оборудване и включва виртуален приборен панел и централен дисплей с диагонал 12.3 инча. Той работи с операционна система BMW 7.0, която се обновява през интернет и има система за гласово управление от Microsoft.
X7 ще се произвежда в завода на BMW в Спартанбърг, Южна Каролина,. Официалният старт на продажбите е насрочен за март 2019 г. Базовата цена в Германия ще бъде €84 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 879
Коментиран от #5
11:48 17.10.2018
2 Гост
11:51 17.10.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
11:52 17.10.2018
5 124578
До коментар #1 от "879":
Ами то си е прасе. Модерна работа - екологично мислещите хора си купуват огромни всъдеходи 4х4 с разход двойно на автомобил които карат само по асфалт.11:53 17.10.2018
6 Т.о.ш.и.б.и.я.н
12:05 17.10.2018
7 Хубаво ама...
Коментиран от #45
12:20 17.10.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 hmhmhm
12:26 17.10.2018
10 Брат ми
12:40 17.10.2018
11 Хаха
13:02 17.10.2018
12 два квадрата бъбреци
13:10 17.10.2018
13 шахти махти
13:11 17.10.2018
14 Измет и бедняка милионер
13:25 17.10.2018
15 бимър
13:34 17.10.2018
16 Серяйдин
13:34 17.10.2018
17 Майко мила
13:38 17.10.2018
18 Мито
13:53 17.10.2018
19 гост
14:10 17.10.2018
20 нтнтнт
И още нещо доста е грозен , добре че е емблемата отпред да го познае човек че иначе си мяза на поредния китайски джип.
14:28 17.10.2018
21 zis 5
14:33 17.10.2018
22 sotko
14:39 17.10.2018
23 ПИЧ
14:48 17.10.2018
24 Дъстер
15:13 17.10.2018
25 Petar
15:28 17.10.2018
26 вес
15:37 17.10.2018
27 LZ2018
15:56 17.10.2018
28 Монтреал
16:06 17.10.2018
29 Петър
16:17 17.10.2018
30 Каубой
16:33 17.10.2018
31 LEGIONARIVS
17:12 17.10.2018
32 Пазарен Либерализатор
17:20 17.10.2018
33 Професор
Коментиран от #39
17:27 17.10.2018
34 пас пас пас
19:44 17.10.2018
35 селянин 1
20:10 17.10.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 vasik atanasova
20:17 17.10.2018
38 vasik atanasova
Коментиран от #46
20:18 17.10.2018
39 Язе
До коментар #33 от "Професор":
Професоре,браво за покупката.Дай Боже всеки.Този разход в града малко ми Малеева.Явно е със старт/стоп система.По-добре я изключи защото след време ще те вкара в бокса.Зимата ще я пробваш но единственият джип който съм виждал да закъса зимата по нанадолнище е точно...Х5 с Xdrive.Не е истински джип и не рискувай да ходиш в планината с него.20:20 17.10.2018
40 Юри сиганина
20:37 17.10.2018
41 Msux
2. Не съм фен на джиповете, но GLS изглежда 5 пъти по-добре от това , независимо, че го правят от 100 години.
3. Първо интериор-а не ми харесва ама това си е въпрос на вкус, ама как може да пуснат всичко с еднакъв интериор - ser3, ser8, X7 и т.н. Вижте главният им конкурент - Мерцедес C klasse и GLC с еднакъв
интериор, Е klasse е с различен от C, S е с различен, Даже новото GLE не е с интериор на донора - Е клас. Дори AMG GT 4 door е с тотално различен интериор. В крайна сметка Мерцедес имат 5-6 интериора , докато БМВ имат два - всички нови модели и старите модели дето не са станали нови. АБЕ малко е объркано, чак аз се обърках. Тези младежи бяха приели план, че до 2020та ще задминат Мерцедес по продажби. Хайде да се хванем на бас?
20:52 17.10.2018
42 БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
Коментиран от #50
21:40 17.10.2018
43 Роман дизел
23:23 17.10.2018
44 Omonvige
23:39 17.10.2018
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 АLFA Q4
До коментар #38 от "vasik atanasova":
НЕМА.ЩОГОЛЕМА.УБАВИНЯ Е.Q 8
НЕМА ЩО
23:56 17.10.2018
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Путкин
01:26 18.10.2018
49 Алфа Ромео
02:11 18.10.2018
50 Митю
До коментар #42 от "БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО":
Нимой убижда Волгата07:33 18.10.2018
51 гощо
08:03 18.10.2018
52 s-clase
09:03 18.10.2018
53 КОЙТО Е ИМАЛ КАДИЛАК
09:22 18.10.2018
54 Става
11:28 18.10.2018
55 Прокурорът
13:25 18.10.2018
56 жжжжжж
14:02 18.10.2018
57 Цанко
Коментиран от #58
14:45 18.10.2018
58 Трифонов
До коментар #57 от "Цанко":
Страхотен е, не се излагайте!!!Няма такова нещо, като "красив SUV" или джип... по нашенски. SUV е тип каросерия, която се е родила на базата на комбито. Фактически става дума за комби с увеличен пътен просвет. Такова нещо няма как да е красиво. Красиви автомобили са само спортните купета с максимум две врати. Всичко останало е някакъв компромис за постигане на функционалност. Няма Х5, няма Q7 или 8, няма Тундра, няма GLS - всичко е просто едно по-голямо или по-малко, повдигнато комби и нищо повече.
Затова, абстрахираме се от нормите за красота и от дизайнерските категории и анализираме единствено на плоскостта на останалите SUV на пазара с аналогични размери. Това са Ленд Ровър Рейндж Ровър, Мерцедес GLS, Кадилак Ескалейд, Ауди Q8 и Лексъс ЛХ. В сравнение с изброените, Х7 изглежда най-добре, както отвън, така и отвътре...
16:56 18.10.2018
59 Трифонов
Коментиран от #63
16:57 18.10.2018
60 gost
17:12 18.10.2018
61 Чочо
20:22 18.10.2018
62 Илко
20:39 18.10.2018
63 Алфа Ромео
До коментар #59 от "Трифонов":
Стига със тая мантра оптимално разпределение между предния и задния мост, пак са въртят кат пумпали. Алфа 159 със тежката предница и предното предаване е класирана преди БМВ Е90 във немски тест за пътно поведение, ВМЗ срещу Алфата да тичат не моат я стигна във пътно поведение и динамични мотори.12:23 19.10.2018
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Айно
06:26 09.11.2019
66 tsp rm
19:57 21.11.2019