19 Октомври, 2018 17:34 5 300 58

Tesla пусна по-евтин Model 3

  • tesla-
  • model 3-
  • mid range rwd

Най-достъпният електромобил в гамата на Tesla вече може да се поръча за $45 000 (€39 168). Model 3 Mid Range RWD изминава до 418 км с едно зареждане на батериите по цикъла EPA и вдига 97 км/ч за 5.6 секунди.

Най-облагодетелствани от новата модификация ще бъдат американците. Ако се възползват от държавната субсидия, Mid Range RWD ще им излиза $33 200 (€28 897).

Новият Model 3 със среден пробег и задно предаване замества в гамата модификацията Long Range RWD, който струваше $49 000 (€42 660). Тя ще може все още да се поръча през следващите седмица-две, уточнява Илон Мъск в Twitter.

Цените на останалите две версии на Model 3 - Long Range и Performance - остават непроменени. Те струват съответно $54 000 (€47 013) и $78 000 (€67 908). Могат да изминават по 500 км с едно зареждане и ускоряват от 0 до 97 км/ч за 4.5 и 3.3 секунди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 цистит

    18 4 Отговор
    евтин за белите южняци и тъмнозелените ама тука сме с дупки в джобовете

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    27 6 Отговор

    До коментар #1 от "цистит":

    Евтин е, да. за 50х.лв какво може да си купиш у нас ново с ускорение под 6 секунди и мижави разходи за енергия? В САЩ на всичкото отгоре застраховките зависят от модела, а този е с най-висока сигурност и оттам и ниски застраховки за подобна мощност. Не е като при мен: вчера отварям калкулатора на сди и виждам, че застраховката ми скочила със 100лв, за какво, че карам поддържана кола по калпави пътища ли? Там има смисъл да си купиш подобна кола, тук след 20г. може и да направят стъпка в правилната посока, ако не сме измрели или да сме се преселили в онкоцентровете след тази дизелова атака.

    Коментиран от #3, #7, #10, #57

  • 3 Антиелектрика

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ами хайде купи си я за 50 000 лева де.
  • 4 евгений илиев

    12 6 Отговор
    12 хиляди долара от цената , представлява помощта на държавата
    защо и в бг да не е така ?

    Коментиран от #5

  • 5 Антиелектрика

    12 10 Отговор

    До коментар #4 от "евгений илиев":

    А от къде на къде държавата трябва да плаща с парите от моите данъци покупката на Тесла? Тези 12 000$ скоро спират като субсидии в САЩ, защото Тръмп има топки и спира всякакъв лобизъм. Който каквото иска да си купува, но да си плаща от джоба си, независимо от марката.

    Коментиран от #6, #58

  • 6 Да да

    6 14 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Абе кой ще ги купува тия боклуци? Миксери с мижав пробег от 400-500 км. по старата технология с ел. двигател! Друго си е някой дизел с 800-1000 км. пробег и зареждане за 5 мин. Едвам продават по 20 000 бройки на месец!

    Коментиран от #8, #9

  • 7 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    С удоволствие, но няма от къде да си я купя за толкова.
  • 8 Електрошок

    15 5 Отговор

    До коментар #6 от "Да да":

    Даа.. Много стара и компрометирана технология.Сега тенденцията е да се заменят електромоторите с двг.Например дизелов хладилник с ниско ниво на азотни оксиди и мрежа за твърдите частици.

    Коментиран от #14

  • 9 Антиелектрика

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "Да да":

    И как това твое словоблудство кореспондира с написаното от мен? Още повече, че аз не карам дизел и ти си този, който върти геврека с дизеловия си камион.
  • 10 Язе

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    45 000$ Какви 50хил.лв те гонят.Взимай,нали веднага почваш да икономисваш.

    Коментиран от #13

  • 11 Кольо Камиона

    9 8 Отговор
    Нищо не да пуснали. Всъщност пуснали са въдица с кюспе за зомбирани шарани, да правят депозити сега, а доставката след 3-4 години. Мъск е невероятен комбинатор, видя че въпреки уж многото продажби тази година отново няма да може да излезе на печалба и веднага намери начин да позапълни почти празната банкова сметка на фирмата. Тесла е като да караш колело, спреш ли ще паднеш, така че лидера на култа трябва да бърка все по дълбоко в торбичката с фокуси. Субсидията вече е към своя край, така че с интерес очаквам какъв нов фокус ще пробута като похарчи депозитите на зомбираните.

    Коментиран от #12

  • 12 Да да

    7 9 Отговор

    До коментар #11 от "Кольо Камиона":

    Бачо Коле, не ти са ясни някои работи, но ще се научиш! Пазар голям, ако не в САЩ, ще продава в ЕС, че скоро и в Китай ги почва!

    Коментиран от #17

  • 13 гост

    15 7 Отговор

    До коментар #10 от "Язе":

    45000 долара преди субсидията , след нея 33200 , което по днешния курс прави точно 56 440 ЛЕВА !!! И тъй като в така далечния Букурещ дават 12000 ЕВРО субсидия за електромобил , там ще струва 27 000 евро или 52 650 ЛЕВА !!! Май скоро ще гледаме доста Тесла с румънски номера по българските пътища !!!

    Коментиран от #19

  • 14 Да да

    10 8 Отговор

    До коментар #8 от "Електрошок":

    По инициатива на оратор от форума в Давос, известен с псевдонима Антиелектрика, скоро софийското метро ще бъде оборудвано по новата технология с ДВГ, който ще пречиства въздуха и ще го обогатява с кислород! Свежия и филтриран въздух ще постъпва директно в салона с пътници! Интересно негово предложение е и ръчен цинкуляр с ДВГ, развиващ до 15 000 оборота в минута! Не се налага ползване на очистващ елемент, защото при високи обороти се постига плазмено горене и се обогатява въздуха с озон! Да сведем глава пред корифеите на модерната мисъл!

    Коментиран от #15, #16, #20

  • 15 Електрошок

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Да да":

    Предполагам,че голямото желание на изобретателя е ти да си един от пътниците в метрото.
  • 16 Антиелектрика

    9 4 Отговор

    До коментар #14 от "Да да":

    Направо изби рибата - това е първия ти пост без правописни грешки и предполагам ти е коствало доста усилия. Е, форумът в Давос е икономически, не технологичен, но ти откъде да знаеш, нали ти звучи сложно и интересно?! Освен това продължаваш типично по детски да мислиш, че след като ползваш ток за циркуляра си у вас, трябва всичко да е на ток. Защо не замезиш с малко ток? Пък може и да пийнеш малко киселинка от акумулатора ако искаш. Ти толкова си изпаднал в мозъчна сингулярност, че не може да проумееш как в бита и живота ни, всяко нещо си има място на приложение. Дори GPS-ът, който ползваш, за да се ориентираш и да доставяш кашоните в Оберндорф, съществува благодарение на "назадничевия" ДВГ в ракетните двигатели извели спътниците в околоземна орбита. Но това са непосилни за проумяване факти за калиевата обмяна на горния ти етаж, заради увредени синапси!

    Коментиран от #36, #38

  • 17 Кольо Камиона

    11 4 Отговор

    До коментар #12 от "Да да":

    В грешка си, бачовото, затова нека разясня. Дали е хубава Теслата като автомобил мога да кажа само ако съм собственик, но не съм, така че за качествата ѝ нямам коментар. Компанията обаче е на загуба откакто съществува и продължава да губи пари от всеки автомобил който излиза от завода (факт). Добавям че от 2012 Илончо все обещава че с пускането на нов модел или увеличаване на продукцията на следващата година ще е на печалба (факт). Откъде идват парите? Ами от нови и нови инвеститори които купуват акции, и в значително по малка степен от депозитите за автомобили които ще произведе неясно кога и как в бъдещето (факт). Депозити уж все още идват, но инвеститорите вече са доста притеснени от това че са все на загуба, а последните му изцепки никак не покачват цената на акциите (факт). Ако инвеститорите спрат да инвестират Тесла има пари за oще два, максимум три месеца, след което балансът по сметката ще е нула и тогава или ще трябва да намерят други инвеститори отнякъде, нови заеми от банките или да обявявят банкрут (факт). Или другояче казано, може да са хубави, но като нема кешовица кво праиме?

    Коментиран от #23

  • 18 Driving pleasure

    4 5 Отговор
    Хахахаха и баламурниците пак се хващат! Работата е там, че субсидията на свети Илон за трошляците спира. тя важи за 200 000 бройки а той ги мина сега е намалена на половина след 3 месеца пада с още 25% и след 6 - адио амиго плащай 45 големи зелени за колакоято изминава ДО 400 км... ама всички знаем че тия пробези не са реални отсвирваме минимум 15% и получаваме 340 км отсвирваме още едни 50 км щото с конвенционален двигател не чакаш да светне резерва даже и да имаш туба в багажника и вече сме под 300. От Цонтинентал извадиха данни че при -10 заряда пада с 30 до 40% тоест зимата имаш реални 200 тина км - ЧЕСТИТА ТИ ТЕСЛА - ти официални си глупав!

    Коментиран от #22

  • 19 Зомби с квадратно чело

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    ХаХаХа гост този път наистина уби тъпомерът :)))
    Е няма такова животно субсидия след субсидия :))))) Абе ако после и дойде в България и там субсидия те тези коли ще са безплатни. Чак толкова ограничени хора има ли още в България мислех че всички са избягали на запад. Между другото хора поръчали след септември няма да получават пълната субсидия дори и в щатите която гост се изразява в неплащане на данъци така че твоята схема си я заври знаеш къде!!!!!

    Коментиран от #26, #41

  • 20 Антиглупости

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Да да":

    Признавам че понякога батериите са много по добро решение от ДВГ, например на жена ти във вибратора.

    Коментиран от #37

  • 21 мангалезич

    0 2 Отговор
    И на електричката като и закача караваната дали ще мога да излезна извън околовръстното, а ?
  • 22 Баламурник

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Driving pleasure":

    Баламурници са онези които не знаят, но говорят глупости и предполага че всички останали за по-глупави от тях за да им се хванат на тъпотиите които говорят. Само че Всички знаем че пълната субсидия важи още 6 месеца, тоест до края на годината . До юли месец 2019 година субсидията ще е 50%, а оттогава до края на 2019 ще е 25% от сегашната. когато смяташ останалите за баламурници обикновено баламурника се оказваш ти.

    Коментиран от #24

  • 23 Абе Бачо Кольо

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кольо Камиона":

    От къде ги взимат тези акции баламурниците акционери, та да наливат пари в Тесла? Кажи ми и аз да си купя? Единственото място от което може да си купиш акции е борсата, но там акциите се препродават от един собственик на друг и Тесла нищо не печели или губи от това. Такива като тебе ги слушахме, Как през август Тесла ще свърши чешат и ще трябва да пусне Нова емисия акции за поне два милиарда за да оцелее. Август вече мина, но пустите пари на Тесла не свършват, а дори говори за печалба. Уж губи и няма пари, а тази седмица вече купи земята за гигафабриката си в Китай и започва строежа, без да са теглили нови заеми или да са продавали акции. Ти си плямпай, не им пречиш! Даже не подозират за съществуването ти.

    Коментиран от #25

  • 24 Зомби с квадратно чело

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Баламурник":

    Това е вярно но поръчките вече са направени. Тоест ако сега си я поръчаш 90 процента е че ще я платиш изцяло.

    Коментиран от #29, #31

  • 25 Кольо Камиона

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Абе Бачо Кольо":

    До този ти коментар, с който ти счупи тъпомера, си мислех че си просто заядлив. Вземи че научи английски, след което отиди на Гуглето, напиши “Issuing new shares of common stock”, прочети и се върни да ни разкажеш какво си научил. Дотогава не е лошо да ограничиш коментарите си за покупки до мастика и бахур.

    Коментиран от #28

  • 26 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":

    Айде ако успееш прочети пак статията и забележи какво пише в началото !!! Цена 45 000 долара или 39 000 ЕВРО !!!!! Без субсидия !!!!! След това ако можеш провери какви субсидии дават в Румъния за електромобили от ТАЗИ година !! И понеже ще ти е трудно , предполагам , хахахах , да ти ги кажа !!! 10 000 евро от държавата и още 2000 евро от общината в Букурещ !!!! И това няма НИЩО общо с американските субсидии и НЯМАТ ОГРАНИЧЕНИЕ нито по брой нито по време !!! И накрая пак ако можеш направи "сложната" сметка 39 000-12 000 = 27 000 евро и друг път помисли преди да се излагаш от бързане да плюеш !!! А само за теб ще направя още една сметка !! Когато след 2-3 месеца пуснат и базовата версия за 35 000 долара , което значи 30 000 евро (!!!!!!) , тази сметка ще стане 30 000- 12 000 = 18 000 евро , демек 30 600 ЛЕВА !!!!! Как ще ти подейства , а , май ще си щастлив ??? Хаххахахах !!!

    Коментиран от #27

  • 27 Кольо Камиона

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Румънските субсидии ме заинтригуваха (не се заяждам, когато критикувам Тесла имам предвид финансовото ѝ състояние а не техническите качества). Знаете ли дали субсидиите важат за всички електрички и дали са достъпни за нерумънски граждани?

    Коментиран от #30

  • 28 Абе Бачо Кольо

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "Кольо Камиона":

    Бачо Кольо я дай един линк Кога за последно са пускали такива акции от Тесла?? Такива акции се пускат, когато някоя компания иска да събере допълнителен капитал. Всички очакваха Тесла да направи това най-късно август месец когато предполаха, че ще свърши Кеша, но това така и не се случи. От друга страна прекалено убедително говориш за финансовото състояние на Тесла в момента, на това са си лично твои убеждения, понеже финансовия резултат за последното тримесечие не е излязъл.

    Коментиран от #32

  • 29 Баламурник

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Зомби с квадратно чело":

    И пак се опитваш да изкараш останалите баламурници, само защото ти отново не си разбрал нещо! Правиш ли разлика между 1. Депозит 2. Поръчка 3. Плащане 4. Доставка За да направиш поръчка, по подразбиране трябва вече да имаш депозит. Досега такъв модел не е имало, така че няма поръчки за него. Поръчките ще се изпълняват по реда на постъпването, така че може вчера да си си направил депозита за друг модел, но да го промениш и да поръчаш този модел веднага с доставка от първите произведени.

    Коментиран от #34

  • 30 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #27 от "Кольо Камиона":

    Естествено , че важат само за румънски граждани , а в случая на допълнителната и живеещи в община Букурещ !!! Само че в Букурещ живеят почти три милиона с околните села , сега квартали , от които поне един милион нямат нито намерение , нито възможност да дадат дори тия 30 000 лева , така че срещу дребно обезщетение биха го направили за друг !! Сега искаш да ти обяснявам защо десетки хиляди коли с български номера почти не напускат Румъния , а в Русе , Видин и т.н. има хора с по 200-300 коли на тяхно име които никога не са ги виждали , нито пък карали някога кола !!

    Коментиран от #33

  • 31 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Зомби с квадратно чело":

    Преди време едни журналисти излязоха с тезата, че поне 1/4 от депозитите за Модел 3 са отменени и от Тесла нито потвърдиха, нито отрекоха официално, така че малко е мътно колко поръчки има, колко депозита са направени, колко са изтеглени и т.н. Само Тесла си знаят и естествено ще изнасят информация, която и когато им отърва. Нормално е и именно затова ми е смешен ентусиазма на "гост" и подобните му, и убедеността им, че Тесла са някаква супер-мега-ултра различна компания, дето всичко им е най-по и нечувано и невиждано досега.

    Коментиран от #35

  • 32 Кольо Камиона

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Абе Бачо Кольо":

    Защо аз да ти пращам линк бе пиле, казах ти вече, научи поне малко английски и отивай на Гуглето, в случая пишеш Tesla funding rounds и ти излизат всичкото финансиране на фирмата след т.нар. IPO (тцк, не мe питай какво значи, оправяй се сам). Казваш че говоря убедително, нищо подобно, просто умея да чета и разбирам написаното, нещо доста трудно за 80% от народонаселението.
  • 33 Кольо Камиона

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Благодаря за разяснението.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Зорлем":

    Има малка информация, понеже компанията е публична на 3месечието се публикува финансовият отчет. За Q2 стойността на депозитите беше около 850 милиона което е и за камионите и за роадстера и за всичко. Все пак е добър показател който може да се следи.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    Сериозно , "даже" и GPS-ът , а ??? Хахахха !!!! Не думай , значи ако нямаше ДВГ , нямаше да има GPS , а ?? А пък и той се "захранва" с петрол или водород , а , в никакъв случай с електричество , да не би някой да си помисли , че "мръсното" електричество го "движи" !!! Пък ако знаеш колко емисии отделят батериите на сегашните GPSи , не ти е работа !!! Направо да им слагат по един мини ДВГ , че да се очистят вече , хахахах !!!

    Коментиран от #40

  • 39 Антиелектрика

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Да да":

    Обяснявам за пореден път, защото може би ти е трудно да четеш: "Електромобилите се появяват ПРЕДИ двигателите с вътрешно горене. Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0 Та кой пише тъпотии си личи! Непознаването на историята и нежеланието да се образоваш те вписват напълно в образа на неукия и нахален тираджия!

    Коментиран от #42

  • 40 Антиелектрика

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Я питай твоя гуру с какво изстрелва спътниците - с ток ли? И да, ако нямаше ДВГ и ракети с ВОДОРОД, нямаше да има GPS, ама как ли да го проумееш, като си патологичен лъжец!

    Коментиран от #43

  • 41 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":

    Кво стана със "субсидия след субсидия " или сега проверяваш сметките със сметалото , хахахах ???? Кой сега чупи тъпомера и кой трябва да си завира неща "знаеш къде" , хахахах !!!!
  • 42 Да да

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Кажи сега коя технология е по-иновативна? Тази дето е първо измислената или ДВГ? Защото нещо почваш да се премяташ към Електрика! Трудно е с такъв ник, да признаеш че елките ще заменят ДВГ но ти можеш, независимо какво ще ти струва, господин експерте. Или беше лидер на група турбо...оли... френи(от спирачки) да не ми изтрият и този коментар, че ще излезе че си пишеш сам.

    Коментиран от #44

  • 43 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Антиелектрика":

    Да пречисляваш ракетните двигатели към ДВГ за ежедневна употреба е просто гениално. Ами махни тока от цялата схема и ми кажи как точно ще ползваш ГПС! Изстреляй и ракета без ток, даже си осветявай и къщата така. Виж случайно дали и черешовото топче не работи с вид ДВГ, а можеше да е с ел. двигател! Та коя технология викаш е по-стара? Вероятно мълниите! Няма да ти дам определение в този пост, за да не го изтрият.

    Коментиран от #45

  • 44 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Да да":

    Не трябва да те трият, а да те хоспитализират. Изобщо не проумяваш какво ти се пише, също като останалите двама от г§@ката ви дружинка пишеща с различни никове.
  • 45 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Да да":

    Продължаваш яко да изпростяваш вадейки технологиите от техните сфери. Бръкни в контакта, пък дано ти дойде акъла, който очевидно ти липсва.

    Коментиран от #46

  • 46 Да да

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "Антиелектрика":

    Ти си единственият който бърка технологиите и слага реактивните двигатели във всяка тема за леки автомобили. После се сравнява 150 годишният бензин с 20-годишна литиево-йонна батерия и казва че литиево-йонната батерия била по стара технология.

    Коментиран от #47, #52

  • 47 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Да да":

    От тираджия, това звучи като комплимент. Жалко, че ти изтриха мнението, защото там много ясно питаше кое било по-ново - ЕЛ. ДВИГАТЕЛЯТ или ДВГ. Сега ми говориш за батерия. Батерията е горивото на двигателя, пък ДВГ не е само дизел и за това говоря и за реактивни двигатели. "Вари го, печи го, на гайда мирише"!

    Коментиран от #48, #51

  • 48 Да да

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    Май не можеш да проумееш че електромобилът се възражда заради горивото както го нарече, а не заради двигателя.

    Коментиран от #49

  • 49 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "Да да":

    Никой не отрича, че тези батерии способстват за масовост. Отричам обаче диктатурата да се загърби едната технология за сметка на другата.
  • 50 Да да

    2 0 Отговор
    Не е като да няма търсене на електромобили с голям пробег, но както виждаш дори диктатурата трудно кара производителите да се откажат от печелившия бизнес с ДВГ и да предложат пълнофункционални електромобили. Дори с конкуренцията която им диша във врата виждаш че не си дават много зор и ако няма краен срок няма да си мръднат и пръста дори да фалират.
  • 51 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    Освен че съм ръководител транспорт, имам и ЕООД. Да работя в международния транспорт ми е дало много възможности, но най-вече да мога да видя как работят и се развиват в различните страни и разбира се доброто заплащане, което надхвърля 7-8 хил. лева месечно. На целия този фон, мириса на нафта и бензин ми причиняват главоболие! Личният ми автомобил е на газ. Другото важно нещо е че не всеки пост с ник Да да е мой, но основното си остава - ти си трудно напредващ индивид, с неадекватни знания. По-лошото е че полупаваш повече + на изцепките си, а това показва нивото на потребителите в сайта. Със сигурност тези дето те подкрепят, са по-зле от теб!

    Коментиран от #53, #54

  • 52 Да да

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Да да":

    Не разбрах защо не му хареса реактивния принцип за изстрелване от черешов топ или кремаклийка? Това си е ДВГ на реактивен принцип! Даже в Палестина правят подобни ракети, по новата технологи - тръба с експлозив, двигател с брут и стрелят. Даже няма компоненти на ток!
  • 53 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Да да":

    Знаеш ли колко ме грее автобиографията ти? И какво общо има тя с това, което си написал, че ел. двигателят бил по-нова технология от ДВГ? Или и това не си писал ти? Всъщност писането с чужди никове е абсурдно и гнусно.
  • 54 Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Да да":

    Поредният заблуден, който си мисли, че плюсовете имат някакво значение тук. Искаш ли да напиша "Фики Стораро из дъ бест" и да видиш как ще събера +2843, за по-малко от ден. Това прави ли ме прав и неуспорим?

    Коментиран от #55

  • 55 Гато

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Димов":

    "неоспорим"
  • 56 Алфа Ромео

    0 0 Отговор
    Напрао си е без пари, за скъсаняци кат нас, дали и той ша ръси брони и други части по пътя.
  • 57 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Не е лошо да прочетеш цялата статия преди да пишеш....
  • 58 Nikola Tesla

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    KENEPH BG нещо бая се е разпасал по коментарите тук. Колко е трудно да си признаят че в KENEPH BG - панелни комплекси, чупени пътища, нула инфраструктура, мизерни доходи и помиярски манталитет, кола като Tesla няма и няма и да има. Карайте си смръдливите ръждясали голфове и си избивайте комплексите тук!