Най-достъпният електромобил в гамата на Tesla вече може да се поръча за $45 000 (€39 168). Model 3 Mid Range RWD изминава до 418 км с едно зареждане на батериите по цикъла EPA и вдига 97 км/ч за 5.6 секунди.
Най-облагодетелствани от новата модификация ще бъдат американците. Ако се възползват от държавната субсидия, Mid Range RWD ще им излиза $33 200 (€28 897).
Новият Model 3 със среден пробег и задно предаване замества в гамата модификацията Long Range RWD, който струваше $49 000 (€42 660). Тя ще може все още да се поръча през следващите седмица-две, уточнява Илон Мъск в Twitter.
Цените на останалите две версии на Model 3 - Long Range и Performance - остават непроменени. Те струват съответно $54 000 (€47 013) и $78 000 (€67 908). Могат да изминават по 500 км с едно зареждане и ускоряват от 0 до 97 км/ч за 4.5 и 3.3 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 цистит
Коментиран от #2
17:38 19.10.2018
2 гост
До коментар #1 от "цистит":
Евтин е, да. за 50х.лв какво може да си купиш у нас ново с ускорение под 6 секунди и мижави разходи за енергия? В САЩ на всичкото отгоре застраховките зависят от модела, а този е с най-висока сигурност и оттам и ниски застраховки за подобна мощност. Не е като при мен: вчера отварям калкулатора на сди и виждам, че застраховката ми скочила със 100лв, за какво, че карам поддържана кола по калпави пътища ли? Там има смисъл да си купиш подобна кола, тук след 20г. може и да направят стъпка в правилната посока, ако не сме измрели или да сме се преселили в онкоцентровете след тази дизелова атака.Коментиран от #3, #7, #10, #57
17:52 19.10.2018
3 Антиелектрика
До коментар #2 от "гост":
Ами хайде купи си я за 50 000 лева де.18:02 19.10.2018
4 евгений илиев
защо и в бг да не е така ?
Коментиран от #5
18:02 19.10.2018
5 Антиелектрика
До коментар #4 от "евгений илиев":
А от къде на къде държавата трябва да плаща с парите от моите данъци покупката на Тесла? Тези 12 000$ скоро спират като субсидии в САЩ, защото Тръмп има топки и спира всякакъв лобизъм. Който каквото иска да си купува, но да си плаща от джоба си, независимо от марката.Коментиран от #6, #58
18:10 19.10.2018
6 Да да
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Абе кой ще ги купува тия боклуци? Миксери с мижав пробег от 400-500 км. по старата технология с ел. двигател! Друго си е някой дизел с 800-1000 км. пробег и зареждане за 5 мин. Едвам продават по 20 000 бройки на месец!Коментиран от #8, #9
18:29 19.10.2018
7 гост
До коментар #2 от "гост":
С удоволствие, но няма от къде да си я купя за толкова.18:39 19.10.2018
8 Електрошок
До коментар #6 от "Да да":
Даа.. Много стара и компрометирана технология.Сега тенденцията е да се заменят електромоторите с двг.Например дизелов хладилник с ниско ниво на азотни оксиди и мрежа за твърдите частици.Коментиран от #14
18:59 19.10.2018
9 Антиелектрика
До коментар #6 от "Да да":
И как това твое словоблудство кореспондира с написаното от мен? Още повече, че аз не карам дизел и ти си този, който върти геврека с дизеловия си камион.19:12 19.10.2018
10 Язе
До коментар #2 от "гост":
45 000$ Какви 50хил.лв те гонят.Взимай,нали веднага почваш да икономисваш.Коментиран от #13
19:23 19.10.2018
11 Кольо Камиона
Коментиран от #12
19:36 19.10.2018
12 Да да
До коментар #11 от "Кольо Камиона":
Бачо Коле, не ти са ясни някои работи, но ще се научиш! Пазар голям, ако не в САЩ, ще продава в ЕС, че скоро и в Китай ги почва!Коментиран от #17
19:56 19.10.2018
13 гост
До коментар #10 от "Язе":
45000 долара преди субсидията , след нея 33200 , което по днешния курс прави точно 56 440 ЛЕВА !!! И тъй като в така далечния Букурещ дават 12000 ЕВРО субсидия за електромобил , там ще струва 27 000 евро или 52 650 ЛЕВА !!! Май скоро ще гледаме доста Тесла с румънски номера по българските пътища !!!Коментиран от #19
20:10 19.10.2018
14 Да да
До коментар #8 от "Електрошок":
По инициатива на оратор от форума в Давос, известен с псевдонима Антиелектрика, скоро софийското метро ще бъде оборудвано по новата технология с ДВГ, който ще пречиства въздуха и ще го обогатява с кислород! Свежия и филтриран въздух ще постъпва директно в салона с пътници! Интересно негово предложение е и ръчен цинкуляр с ДВГ, развиващ до 15 000 оборота в минута! Не се налага ползване на очистващ елемент, защото при високи обороти се постига плазмено горене и се обогатява въздуха с озон! Да сведем глава пред корифеите на модерната мисъл!Коментиран от #15, #16, #20
20:15 19.10.2018
15 Електрошок
До коментар #14 от "Да да":
Предполагам,че голямото желание на изобретателя е ти да си един от пътниците в метрото.20:59 19.10.2018
16 Антиелектрика
До коментар #14 от "Да да":
Направо изби рибата - това е първия ти пост без правописни грешки и предполагам ти е коствало доста усилия. Е, форумът в Давос е икономически, не технологичен, но ти откъде да знаеш, нали ти звучи сложно и интересно?! Освен това продължаваш типично по детски да мислиш, че след като ползваш ток за циркуляра си у вас, трябва всичко да е на ток. Защо не замезиш с малко ток? Пък може и да пийнеш малко киселинка от акумулатора ако искаш. Ти толкова си изпаднал в мозъчна сингулярност, че не може да проумееш как в бита и живота ни, всяко нещо си има място на приложение. Дори GPS-ът, който ползваш, за да се ориентираш и да доставяш кашоните в Оберндорф, съществува благодарение на "назадничевия" ДВГ в ракетните двигатели извели спътниците в околоземна орбита. Но това са непосилни за проумяване факти за калиевата обмяна на горния ти етаж, заради увредени синапси!Коментиран от #36, #38
21:00 19.10.2018
17 Кольо Камиона
До коментар #12 от "Да да":
В грешка си, бачовото, затова нека разясня. Дали е хубава Теслата като автомобил мога да кажа само ако съм собственик, но не съм, така че за качествата ѝ нямам коментар. Компанията обаче е на загуба откакто съществува и продължава да губи пари от всеки автомобил който излиза от завода (факт). Добавям че от 2012 Илончо все обещава че с пускането на нов модел или увеличаване на продукцията на следващата година ще е на печалба (факт). Откъде идват парите? Ами от нови и нови инвеститори които купуват акции, и в значително по малка степен от депозитите за автомобили които ще произведе неясно кога и как в бъдещето (факт). Депозити уж все още идват, но инвеститорите вече са доста притеснени от това че са все на загуба, а последните му изцепки никак не покачват цената на акциите (факт). Ако инвеститорите спрат да инвестират Тесла има пари за oще два, максимум три месеца, след което балансът по сметката ще е нула и тогава или ще трябва да намерят други инвеститори отнякъде, нови заеми от банките или да обявявят банкрут (факт). Или другояче казано, може да са хубави, но като нема кешовица кво праиме?Коментиран от #23
21:29 19.10.2018
18 Driving pleasure
Коментиран от #22
22:41 19.10.2018
19 Зомби с квадратно чело
До коментар #13 от "гост":
ХаХаХа гост този път наистина уби тъпомерът :)))Е няма такова животно субсидия след субсидия :))))) Абе ако после и дойде в България и там субсидия те тези коли ще са безплатни. Чак толкова ограничени хора има ли още в България мислех че всички са избягали на запад. Между другото хора поръчали след септември няма да получават пълната субсидия дори и в щатите която гост се изразява в неплащане на данъци така че твоята схема си я заври знаеш къде!!!!!
Коментиран от #26, #41
23:04 19.10.2018
20 Антиглупости
До коментар #14 от "Да да":
Признавам че понякога батериите са много по добро решение от ДВГ, например на жена ти във вибратора.Коментиран от #37
07:25 20.10.2018
21 мангалезич
08:26 20.10.2018
22 Баламурник
До коментар #18 от "Driving pleasure":
Баламурници са онези които не знаят, но говорят глупости и предполага че всички останали за по-глупави от тях за да им се хванат на тъпотиите които говорят. Само че Всички знаем че пълната субсидия важи още 6 месеца, тоест до края на годината . До юли месец 2019 година субсидията ще е 50%, а оттогава до края на 2019 ще е 25% от сегашната. когато смяташ останалите за баламурници обикновено баламурника се оказваш ти.Коментиран от #24
08:38 20.10.2018
23 Абе Бачо Кольо
До коментар #17 от "Кольо Камиона":
От къде ги взимат тези акции баламурниците акционери, та да наливат пари в Тесла? Кажи ми и аз да си купя? Единственото място от което може да си купиш акции е борсата, но там акциите се препродават от един собственик на друг и Тесла нищо не печели или губи от това. Такива като тебе ги слушахме, Как през август Тесла ще свърши чешат и ще трябва да пусне Нова емисия акции за поне два милиарда за да оцелее. Август вече мина, но пустите пари на Тесла не свършват, а дори говори за печалба. Уж губи и няма пари, а тази седмица вече купи земята за гигафабриката си в Китай и започва строежа, без да са теглили нови заеми или да са продавали акции. Ти си плямпай, не им пречиш! Даже не подозират за съществуването ти.Коментиран от #25
08:50 20.10.2018
24 Зомби с квадратно чело
До коментар #22 от "Баламурник":
Това е вярно но поръчките вече са направени. Тоест ако сега си я поръчаш 90 процента е че ще я платиш изцяло.Коментиран от #29, #31
09:14 20.10.2018
25 Кольо Камиона
До коментар #23 от "Абе Бачо Кольо":
До този ти коментар, с който ти счупи тъпомера, си мислех че си просто заядлив. Вземи че научи английски, след което отиди на Гуглето, напиши “Issuing new shares of common stock”, прочети и се върни да ни разкажеш какво си научил. Дотогава не е лошо да ограничиш коментарите си за покупки до мастика и бахур.Коментиран от #28
09:59 20.10.2018
26 гост
До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":
Айде ако успееш прочети пак статията и забележи какво пише в началото !!! Цена 45 000 долара или 39 000 ЕВРО !!!!! Без субсидия !!!!! След това ако можеш провери какви субсидии дават в Румъния за електромобили от ТАЗИ година !! И понеже ще ти е трудно , предполагам , хахахах , да ти ги кажа !!! 10 000 евро от държавата и още 2000 евро от общината в Букурещ !!!! И това няма НИЩО общо с американските субсидии и НЯМАТ ОГРАНИЧЕНИЕ нито по брой нито по време !!! И накрая пак ако можеш направи "сложната" сметка 39 000-12 000 = 27 000 евро и друг път помисли преди да се излагаш от бързане да плюеш !!! А само за теб ще направя още една сметка !! Когато след 2-3 месеца пуснат и базовата версия за 35 000 долара , което значи 30 000 евро (!!!!!!) , тази сметка ще стане 30 000- 12 000 = 18 000 евро , демек 30 600 ЛЕВА !!!!! Как ще ти подейства , а , май ще си щастлив ??? Хаххахахах !!!Коментиран от #27
10:43 20.10.2018
27 Кольо Камиона
До коментар #26 от "гост":
Румънските субсидии ме заинтригуваха (не се заяждам, когато критикувам Тесла имам предвид финансовото ѝ състояние а не техническите качества). Знаете ли дали субсидиите важат за всички електрички и дали са достъпни за нерумънски граждани?Коментиран от #30
10:49 20.10.2018
28 Абе Бачо Кольо
До коментар #25 от "Кольо Камиона":
Бачо Кольо я дай един линк Кога за последно са пускали такива акции от Тесла?? Такива акции се пускат, когато някоя компания иска да събере допълнителен капитал. Всички очакваха Тесла да направи това най-късно август месец когато предполаха, че ще свърши Кеша, но това така и не се случи. От друга страна прекалено убедително говориш за финансовото състояние на Тесла в момента, на това са си лично твои убеждения, понеже финансовия резултат за последното тримесечие не е излязъл.Коментиран от #32
11:03 20.10.2018
29 Баламурник
До коментар #24 от "Зомби с квадратно чело":
И пак се опитваш да изкараш останалите баламурници, само защото ти отново не си разбрал нещо! Правиш ли разлика между 1. Депозит 2. Поръчка 3. Плащане 4. Доставка За да направиш поръчка, по подразбиране трябва вече да имаш депозит. Досега такъв модел не е имало, така че няма поръчки за него. Поръчките ще се изпълняват по реда на постъпването, така че може вчера да си си направил депозита за друг модел, но да го промениш и да поръчаш този модел веднага с доставка от първите произведени.Коментиран от #34
11:10 20.10.2018
30 гост
До коментар #27 от "Кольо Камиона":
Естествено , че важат само за румънски граждани , а в случая на допълнителната и живеещи в община Букурещ !!! Само че в Букурещ живеят почти три милиона с околните села , сега квартали , от които поне един милион нямат нито намерение , нито възможност да дадат дори тия 30 000 лева , така че срещу дребно обезщетение биха го направили за друг !! Сега искаш да ти обяснявам защо десетки хиляди коли с български номера почти не напускат Румъния , а в Русе , Видин и т.н. има хора с по 200-300 коли на тяхно име които никога не са ги виждали , нито пък карали някога кола !!Коментиран от #33
11:15 20.10.2018
31 Зорлем
До коментар #24 от "Зомби с квадратно чело":
Преди време едни журналисти излязоха с тезата, че поне 1/4 от депозитите за Модел 3 са отменени и от Тесла нито потвърдиха, нито отрекоха официално, така че малко е мътно колко поръчки има, колко депозита са направени, колко са изтеглени и т.н. Само Тесла си знаят и естествено ще изнасят информация, която и когато им отърва. Нормално е и именно затова ми е смешен ентусиазма на "гост" и подобните му, и убедеността им, че Тесла са някаква супер-мега-ултра различна компания, дето всичко им е най-по и нечувано и невиждано досега.Коментиран от #35
13:12 20.10.2018
32 Кольо Камиона
До коментар #28 от "Абе Бачо Кольо":
Защо аз да ти пращам линк бе пиле, казах ти вече, научи поне малко английски и отивай на Гуглето, в случая пишеш Tesla funding rounds и ти излизат всичкото финансиране на фирмата след т.нар. IPO (тцк, не мe питай какво значи, оправяй се сам). Казваш че говоря убедително, нищо подобно, просто умея да чета и разбирам написаното, нещо доста трудно за 80% от народонаселението.13:15 20.10.2018
33 Кольо Камиона
До коментар #30 от "гост":
Благодаря за разяснението.13:17 20.10.2018
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Зомби с квадратно чело
До коментар #31 от "Зорлем":
Има малка информация, понеже компанията е публична на 3месечието се публикува финансовият отчет. За Q2 стойността на депозитите беше около 850 милиона което е и за камионите и за роадстера и за всичко. Все пак е добър показател който може да се следи.15:03 20.10.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 гост
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Сериозно , "даже" и GPS-ът , а ??? Хахахха !!!! Не думай , значи ако нямаше ДВГ , нямаше да има GPS , а ?? А пък и той се "захранва" с петрол или водород , а , в никакъв случай с електричество , да не би някой да си помисли , че "мръсното" електричество го "движи" !!! Пък ако знаеш колко емисии отделят батериите на сегашните GPSи , не ти е работа !!! Направо да им слагат по един мини ДВГ , че да се очистят вече , хахахах !!!Коментиран от #40
15:53 20.10.2018
39 Антиелектрика
До коментар #36 от "Да да":
Обяснявам за пореден път, защото може би ти е трудно да четеш: "Електромобилите се появяват ПРЕДИ двигателите с вътрешно горене. Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0 Та кой пише тъпотии си личи! Непознаването на историята и нежеланието да се образоваш те вписват напълно в образа на неукия и нахален тираджия!Коментиран от #42
16:03 20.10.2018
40 Антиелектрика
До коментар #38 от "гост":
Я питай твоя гуру с какво изстрелва спътниците - с ток ли? И да, ако нямаше ДВГ и ракети с ВОДОРОД, нямаше да има GPS, ама как ли да го проумееш, като си патологичен лъжец!Коментиран от #43
16:06 20.10.2018
41 гост
До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":
Кво стана със "субсидия след субсидия " или сега проверяваш сметките със сметалото , хахахах ???? Кой сега чупи тъпомера и кой трябва да си завира неща "знаеш къде" , хахахах !!!!16:33 20.10.2018
42 Да да
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Кажи сега коя технология е по-иновативна? Тази дето е първо измислената или ДВГ? Защото нещо почваш да се премяташ към Електрика! Трудно е с такъв ник, да признаеш че елките ще заменят ДВГ но ти можеш, независимо какво ще ти струва, господин експерте. Или беше лидер на група турбо...оли... френи(от спирачки) да не ми изтрият и този коментар, че ще излезе че си пишеш сам.Коментиран от #44
12:07 21.10.2018
43 Да да
До коментар #40 от "Антиелектрика":
Да пречисляваш ракетните двигатели към ДВГ за ежедневна употреба е просто гениално. Ами махни тока от цялата схема и ми кажи как точно ще ползваш ГПС! Изстреляй и ракета без ток, даже си осветявай и къщата така. Виж случайно дали и черешовото топче не работи с вид ДВГ, а можеше да е с ел. двигател! Та коя технология викаш е по-стара? Вероятно мълниите! Няма да ти дам определение в този пост, за да не го изтрият.Коментиран от #45
12:17 21.10.2018
44 Антиелектрика
До коментар #42 от "Да да":
Не трябва да те трият, а да те хоспитализират. Изобщо не проумяваш какво ти се пише, също като останалите двама от г§@ката ви дружинка пишеща с различни никове.12:18 21.10.2018
45 Антиелектрика
До коментар #43 от "Да да":
Продължаваш яко да изпростяваш вадейки технологиите от техните сфери. Бръкни в контакта, пък дано ти дойде акъла, който очевидно ти липсва.Коментиран от #46
12:20 21.10.2018
46 Да да
До коментар #45 от "Антиелектрика":
Ти си единственият който бърка технологиите и слага реактивните двигатели във всяка тема за леки автомобили. После се сравнява 150 годишният бензин с 20-годишна литиево-йонна батерия и казва че литиево-йонната батерия била по стара технология.Коментиран от #47, #52
13:28 21.10.2018
47 Антиелектрика
До коментар #46 от "Да да":
От тираджия, това звучи като комплимент. Жалко, че ти изтриха мнението, защото там много ясно питаше кое било по-ново - ЕЛ. ДВИГАТЕЛЯТ или ДВГ. Сега ми говориш за батерия. Батерията е горивото на двигателя, пък ДВГ не е само дизел и за това говоря и за реактивни двигатели. "Вари го, печи го, на гайда мирише"!Коментиран от #48, #51
13:33 21.10.2018
48 Да да
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Май не можеш да проумееш че електромобилът се възражда заради горивото както го нарече, а не заради двигателя.Коментиран от #49
13:38 21.10.2018
49 Антиелектрика
До коментар #48 от "Да да":
Никой не отрича, че тези батерии способстват за масовост. Отричам обаче диктатурата да се загърби едната технология за сметка на другата.14:12 21.10.2018
50 Да да
14:34 21.10.2018
51 Да да
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Освен че съм ръководител транспорт, имам и ЕООД. Да работя в международния транспорт ми е дало много възможности, но най-вече да мога да видя как работят и се развиват в различните страни и разбира се доброто заплащане, което надхвърля 7-8 хил. лева месечно. На целия този фон, мириса на нафта и бензин ми причиняват главоболие! Личният ми автомобил е на газ. Другото важно нещо е че не всеки пост с ник Да да е мой, но основното си остава - ти си трудно напредващ индивид, с неадекватни знания. По-лошото е че полупаваш повече + на изцепките си, а това показва нивото на потребителите в сайта. Със сигурност тези дето те подкрепят, са по-зле от теб!Коментиран от #53, #54
15:24 21.10.2018
52 Да да
До коментар #46 от "Да да":
Не разбрах защо не му хареса реактивния принцип за изстрелване от черешов топ или кремаклийка? Това си е ДВГ на реактивен принцип! Даже в Палестина правят подобни ракети, по новата технологи - тръба с експлозив, двигател с брут и стрелят. Даже няма компоненти на ток!15:32 21.10.2018
53 Антиелектрика
До коментар #51 от "Да да":
Знаеш ли колко ме грее автобиографията ти? И какво общо има тя с това, което си написал, че ел. двигателят бил по-нова технология от ДВГ? Или и това не си писал ти? Всъщност писането с чужди никове е абсурдно и гнусно.16:18 21.10.2018
54 Димов
До коментар #51 от "Да да":
Поредният заблуден, който си мисли, че плюсовете имат някакво значение тук. Искаш ли да напиша "Фики Стораро из дъ бест" и да видиш как ще събера +2843, за по-малко от ден. Това прави ли ме прав и неуспорим?Коментиран от #55
19:54 21.10.2018
55 Гато
До коментар #54 от "Димов":
"неоспорим"00:29 22.10.2018
56 Алфа Ромео
07:42 22.10.2018
57 Алфа Ромео
До коментар #2 от "гост":
Не е лошо да прочетеш цялата статия преди да пишеш....07:47 22.10.2018
58 Nikola Tesla
До коментар #5 от "Антиелектрика":
KENEPH BG нещо бая се е разпасал по коментарите тук. Колко е трудно да си признаят че в KENEPH BG - панелни комплекси, чупени пътища, нула инфраструктура, мизерни доходи и помиярски манталитет, кола като Tesla няма и няма и да има. Карайте си смръдливите ръждясали голфове и си избивайте комплексите тук!12:08 23.10.2018