21 Октомври, 2018 10:30 19 576 52

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • s 560e-
  • хибрид-
  • тест
Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes - 1

Щутгарт, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Макар и с малко закъснение, Mercedes-Benz се включва в повсеместната електрификация на автомобилите. В началото на месеца, на автомобилното изложение в Париж, марката представи първият си изцяло електрически кросоувър с индекс EQC. И веднага след това, хората от Mercedes-Benz, проведоха първите тестове на електрифицираните си автомобили. Наш екип беше в Щутгарт, където имахме възможността да изпробваме новите електрифицирани Mercedes-и.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Те са разделени в три направления - т.нар. "меки хибриди", които работят с 48-волтова електрическа система, Plug-in хибриди, разполагащи с двигател с вътрешно горене плюс електромотор и имащи възможност за зареждане от стандартната електрическа мрежа и изцяло електрическият модел EQC, който беше показан в Щутгарт, но все още не беше наличен за тест.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

От Mercedes развиват и водородното направление с GLC F-CELL, но тази кола за сега няма да се предлага на нашия пазар. Предвид факта, че в България първо ще започне внос на Plug-in хибридите, ние направихме обстоен тест на новата хибридна S-Klasse, обозначена с индекс S 560e.

Екстериор и интериор

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes


Външно разлики практически няма. В задната странична част е предвидено място за включване на автомобила към зарядна станция, налични са и EQ Power лога на предните калници, а допълнението "е" към индекса на колата още веднъж подсказва какво се крие под обвивката.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Иначе промените по екстериора на модернизираната S-Klasse включват още изцяло нов аеродинамичен обвес с изобилие от хромирани елементи. Нови са и фаровете, които впечатляват с тройни LED дневни светлини. Що се отнася до салона, то комфортът там е на лице. Всички "глезотии" с които разполага марката са интегрирани и в хибридната S-Klasse. Уредите са изцяло цифрови, а въпреки наличието на акумулаторен блок багажното отделение не е никак малко - 410 литра.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Двигател и ходови характеристики
Тежката почти 2.5 тона хибридна S-Klasse разполага с V-образен шестцилиндров бензинов двигател и с електромотор. ДВГ е с мощност 367 к.с., а електрическият мотор е с мощ от 121 коня. Системната мощност на хибридния силов тракт е 489 конски сили.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Той работи съвместно с деветстепенната фирмена 9G-TRONIC PLUS автоматична трансмисия и предава момента само на задните колела. Това, което прави впечатление при управлението на хибридната S-Klasse, е, че то е изключително прецизно и точно. Информативен волан, уникално мека и същевременно стабилна возия и изключителна обезшуменост.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Последното важи особено, когато колата се движи на ток. В режим само на ток S 560e може да измине 50 километра благодарение на иновационната литиевойонна манганова батерия, която има и елементи от никел и кобалт. Тя е с капацитет 13.5 kWh, а развитието на клетъчната химия от литиево железен фосфат (LiFePo) до литиево-никел-манган-кобалт (Li-NMC) позволява увеличаването на капацитета на клетките от 22 до 37 Ah.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Иновативният хибриден блок е изключително компактен, което е постигнато чрез интегриране и свързване на сепарационния съединител, амортизатора на вибрациите с усукване и блокиращия съединител на въртящия конвертор в ротора на електрическия мотор. Преобразувателят на въртящия момент с високоефективна хидравлична верига предлага обичайната гладкост при превключване на агрегатите в хибриден режим.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Хибридният силов тракт е разработен съвместно с Bosch, а батерията е дело на дъщерната компания Daimler Deutsche ACCUMOTIVE. С това, трето поколение хибридна технология, германците постигат по-голям автономен пробег и по-малки габарити. В хибриден режим, който ни препоръчаха за тестовото шофиране, средният разход на гориво беше 1.8 литра на 100 км.

Цени и перспективи в България

Към момента, предвид наличните зарядни станции в нашата страна, както и спрямо възможностите на новите технологии при електрифицираните автомобили, можем да кажем, че именно подобен хибриден тракт е оптимален вариант за движение на ток в града и за безпроблемни дълги извънградски пътувания.

Тествахме електрифицираната S-Klasse на Mercedes

Новата хибридна S-Klasse ще е налична на нашия пазар от следващия месец, като официалния представител на марката Silver Star все още не е обявил цените. През средата на следващата година у нас ще се появят и дизел-електрически хибриди, които ще са на базата на C- и Е-Klasse. Изцяло електрическото EQC и водородното GLC F-CELL към момента няма да се предлагат за нашата страна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BRABUS

    45 17 Отговор
    Mercedes!
  • 2 Немска рая

    15 24 Отговор
    Хайде балкански селяниии

    Коментиран от #8

  • 3 Японеца

    39 17 Отговор
    И цена колкото две Тесли!130 000Е!

    Коментиран от #12

  • 4 Plameni

    34 21 Отговор
    Близо 500 кс.системна мощност ,и разход които може да бъде по-нисък от Toyota Prius.

    Коментиран от #31

  • 5 госта

    21 1 Отговор
    Пак се започна с голямото спорене.
  • 6 Хирейшо

    26 15 Отговор
    Пак катър. Или двг или на ток. Как ви идва на акъла да правите такива катъри, хем на ток хем на двг. След гаранция може да я хвърляте.

    Коментиран от #39

  • 7 незнайко

    28 37 Отговор
    Тонва кола ли е или КАМИОН ??? 3 тона !!! Боже прибери си чедата от Щутгард !!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Да да

    33 20 Отговор
    Същата ДВГ кочина с добавен ел. мотор и батерии за цели 50 км. на цена по-висока от Модел С! А данни за изцяло електрическия модел очаквайте през 2022 г. когато ще бият най-слабата Тесла от 2012 год.! Да разглобят още 2-3 Тесла, та да видят как тяхната мравка хвърля кюмюр! Явно преди не са разбрали!

    Коментиран от #17

  • 10 Обективен

    26 15 Отговор
    Аз от коли не разбирам, но през последния месец се возих в мерцедес s 63amg ауди а8 и бмв 7ер ами мерцедеса беше много над останалите дава страхотно усещане за класа нз но ми хареса най много
  • 11 KoKi4a

    20 10 Отговор
    Защо само храните бе тЪпунгери? Вие заслужавате само на каруца да се возите...!
  • 12 CL500

    18 15 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    5 пъти по добра кола на само 2 пъти по голяма цена.

    Коментиран от #13, #15

  • 13 гост

    17 9 Отговор

    До коментар #12 от "CL500":

    Голяяяяма грешка !!! Два пъти само по първоначалната цена , а накрая поне 5 (пет) !!!! ПЪТИ по-висока !!!! Само от горивото поне още два пъти , ако ще и да гори тия 1,8 , които са си чиста лъжа , от най-опашатите !!! От другото отделно !!!! И по какво реши , че е по-добра от Тесла ?? По ускорение , по раход или по запазване на стойността ?? Щото е доказано , че по добрата ти кола губи над 75% от цената си след 5-тата година , а тая разваляща се сложнотия почти не подлежи на ремонт !!! Може и 90% да загуби след пет години !! А за Тесла можеш да провериш колко струват пет годишните и то с поне 10 години безпроблемна оставаща експлоатация , БЕЗ "консумативи" за по 2-3 000 на всеки 20 000 км !!!

    Коментиран от #18

  • 14 Непознат

    19 5 Отговор
    Какво са 50км.излагате се,иначе мерцедес

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    14 6 Отговор

    До коментар #12 от "CL500":

    Освен това явно цяла Америка и Европа не са на твоето мнение , щото Тесла от две години продава повече от Мерседес и на двете места , хахах !!!
  • 16 гост

    13 5 Отговор

    До коментар #14 от "Непознат":

    И то с батерия 13,5 квч , от които поне 11-12 би трябвало да са използваеми !!! С толкова Тесла минава 100 км при скорост 90-100 км/ч !!!

    Коментиран от #23

  • 17 Язе

    32 9 Отговор

    До коментар #9 от "Да да":

    Виж къде е Тесла и къде МБ.И прочети статията-в града 50км и извън града-БЕЗПРОБЛЕМНО.А кажи същото за на Теслата дръжката.Да,ще е скъпа.Виж интериора на миксера и виж този на МБ.Само кожата на едната седалка е повече отколкото има във всички произведени Тесли.Това е класа а не пластмаса.
  • 18 Язе

    22 8 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    МБ винаги е била по-добра от Тесла.Винаги,колкото и да не ти се вярва.Пак опираме до това-кремвиршите се продават повече от луканка а тук даже е филе Елена.Открии разликата.

    Коментиран от #19, #30

  • 19 гост

    8 8 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Ами като гледам май много скоро ще стане ясно кои са кренвиршите и кои филето !! Ама да не останеш изненадан нещо и то неприятно , хахахха !!!

    Коментиран от #21

  • 20 гост

    15 6 Отговор
    Само да обясня на наивниците как се е пръкнала тая измислена цифричка 1,8 л/100 км !!! Автомобила е със 100% предварително заредена от мрежата батерия , след което първо се кара градско , където с регенерацията при спиране батерията се изразходва някъде около 30% , след това междуградско с до 90 км/ч , където вече батерията свършва напълно и най-накрая с ДВГто се кара последните 30-тина км магистрала с НЕ ПОВЕЧЕ от 130 км/ч !!!! Тоест следващите 100 км и всички след тях , преди отново да се зареди от мрежата , вече са с разход 5-6-7 и т.н. !!!
  • 21 Язе

    12 6 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Кристалната топка ли ти казва това или хвърляш боб?Я обясни на тестващите как са карали,че те не знаят.Бегай да разплиташ кабелите в Норвегия за електричките,докато не се е обесил някой.хихихиххахахах

    Коментиран от #22

  • 22 Маке

    10 2 Отговор

    До коментар #21 от "Язе":

    Бате в Норвегия е пайжина от кабеляци.

    Коментиран от #24

  • 23 Язе

    12 6 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Хижихиххахахаха.Тилкова си заблуден,че чак вече си смешен.При тази скорост Тесла със 100kWh батерия изминава не повече от 300-350км.Как го сметна,че с 11-12кwh ще мине 100км?Пробега вече е 1000км със скорост 100км//час?????!!!!!Браво надскочи Гурото.Даже повече,сложи го в малкия си джоб.Хухухухахахаха
  • 24 Язе

    7 3 Отговор

    До коментар #22 от "Маке":

    Според Госта това са кабели за интернет😂😂😂😂

    Коментиран от #25

  • 25 Маке

    8 2 Отговор

    До коментар #24 от "Язе":

    Ааа значи имали кабелен интернет в колите.Ти да видиш....
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 бмв

    6 12 Отговор
    Охаа сега селяните и циганите ще и се назландисват.Отдавна се отказах от тази марка,вече е под нивото на много по евтини коли.
  • 28 тойота

    14 16 Отговор
    Балъци тази кочина ,когато достигне съвършенството на тойота приус елате ми се обадете.Ще ви купя по 1 такава.Хибрид изминаващ 5 км на ток за сумати и пари.Мерцедес е само 1 име от преди 30г. нищо повече,вече не са и конкурентни дори и с най смешните марки.

    Коментиран от #52

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Мезе

    3 8 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    "Пак опираме до това-кремвиршите се продават повече от луканка а тук даже е филе Елена.Открии разликата."

    Ако кренвирша е на по-висока цена от филе Елена, но се продава повече както в случая, това какво значи според тебе? Филето май не струва, а?

    Коментиран от #33

  • 31 ГОСТ

    12 3 Отговор

    До коментар #4 от "Plameni":

    даже скоро очквай мерджан с 1000 коня и разход 3.6 както вярваш на всичко харчи си парите че на стари години да няма какво да хвърляш през терасата
  • 32 honda

    7 5 Отговор
    Затова мерцедеси вече си купуват само изкуфели дядки,който биха си хвърлили парите през терасата.
  • 33 Язе

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Мезе":

    В грешка си.Кремвирши винаги ще се продават повече от филе,но не защото са по качествени.Ако някой ги купува на по-висока цена е готино...за производителя.Аз не бих направил такава "сделка".
  • 34 Гост

    5 9 Отговор
    Има две марки Мерцедес и останалите

    Коментиран от #48

  • 35 Баш тъй

    2 7 Отговор
    " ДВГ е с мощност 367 к.с., а електрическият мотор е с мощ от 121 коня. Системната мощност на хибридния силов тракт е 489 конски сили." 367+121=489 ???

    Коментиран от #37

  • 36 Порно

    0 6 Отговор
    Дойде им акъла , че хибрида трябва да е дизел за магистралата, а тока за града. Ще видим догодина, ако си сдържат обещанията.
  • 37 Караиванов

    6 2 Отговор

    До коментар #35 от "Баш тъй":

    Това е системна, а не сумарна мощност. има загуби или повече коне в зависимост от структората на тракта и се изчислява по съвсем различна формула. Не се събират двете мощности.
  • 38 Онзи

    4 2 Отговор
    Трябва да поработят повече над дизайна. Една W140 и досега хваща окото, докато дизайна на W222 e глупав и незапомнящ се.
  • 39 пак аз

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Хирейшо":

    може и преди гаранцията да я хвърлят-ще им писне от висене по сервизи

    Коментиран от #44

  • 40 Млад мъж

    5 3 Отговор
    Mercedes-а си е Mercedes, кой каквото иска да си вика...
    Няма 2 мнения по въпроса, колата е уникална.
  • 41 Бисер

    3 1 Отговор
    Колата си е много хубава,но не за всеки потребител.И аЗ искам да карам s клас но нямам пари.За това си карам киа'' .
  • 42 гоашго

    3 0 Отговор
    Този луксозен камион в града е много икономичен , но прекалено голям. Извън града харчи като ламя. Иначе от рекламата не се разбират проблемите които създава .

    Коментиран от #43

  • 43 Шогоашко

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "гоашго":

    Ти кога го тества ,че и коментари даваш?

    Коментиран от #45

  • 44 Ти пак

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "пак аз":

    Като толкова много се чупят ,затова ли са номер 1 по продажби ?

    Коментиран от #49

  • 45 гоашго

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Шогоашко":

    Не. Просто припомням на заблудените , че с тези габарити е неудобен за градско кормуване , а тогава е икономичен. Удобен е за извънградско но като плъгин хибрид не е икономичен. Ама хич.
  • 46 Гошо

    1 0 Отговор
    Ха ха ... Тойота пуснаха в продажба такава лимузина преди 10 години

    Коментиран от #47, #51

  • 47 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Гошо":

    Коя е тя бе Гошо.?
  • 48 пак аз

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    имаШЕ две марки-сега са боклук
  • 49 пак аз

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ти пак":

    ако ти имаш 10 твои в махалата значи са на първо място...във махалата ти

    Коментиран от #50

  • 50 Тоз пък

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "пак аз":

    Номер 1 по продажби на премиум автомобили в световен мащаб.И в махалата също са номер 1.Винаги са били номер 1 МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ нали знаеш.
  • 51 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Гошо":

    Гошо коя е тя .Заспали.
  • 52 балък

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "тойота":

    Колко километра изминава на ток Тойота Приус? Коя марка от премиум автомобилите произвежда повече или по-добри автомобили от Мерцедес ?Кое е съвършенното на Тойота Приус? Аз си избирам да ми купиш еднин GLS.