Обещаният от Илон Мъск електромобил за $35 000 (€30 360) ще бъде пуснат в продажба през следващите четири до шест месеца, обяви говорител на калифорнийския производител. Model 3 Standard Range ще може да изминава 220 мили (354 км) с едно зареждане.
За сравнение модификациите Mid и Long Range имат автономен пробег 260 и 310 мили (418 и 499 км), а цените им са съответно $45 000 и $49 000 (€39 030 и €42 500). Най-скъпи в гамата на Model 3 са Long Range и Performance, които струват $54 000 (€46 836) и $78 000 (€67 652).
Илон Мъск коментира новината с твърдението, че инженерите му са внесли в конструкцията на най-достъпния Model 3 подобрения, които правят електромобила по-лек, по-евтин и по-икономичен. Предприемачът обаче не влиза в конкретика какви са измененията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аман
Коментиран от #10
12:15 22.10.2018
2 eto
12:25 22.10.2018
3 така се прави
Чисто нов e-Golf струва 28 995 долара .Уcтaнoвeнaтa oтcтъпĸa oт дилъpa e цeли 7 000 дoлapa, фeдepaлнaтa oтcтъпĸa e 7 500 дoлapa, a тaзи нa щaтa - oщe 2 500 дoлapa. Ѕоnоmа Сlеаn Роwеr, мecтният дocтaвчиĸ нa eлeĸтpичecтвo, пpaви oщe 2 000 oтcтъпĸa. Sonoma Clean Power прави и още отстъпки в определени случаи като цената може да спадне до 4495 долара.....В в БГ единствения стимул е дране на кожи(високи данъци).
Коментиран от #4
12:35 22.10.2018
4 Е 'що така
До коментар #3 от "така се прави":
Е защо така не го купуват този е Golf, като го дават на цена на шестмесечно зареждане на бензин от бензиностанцията? Защо за година продават толкова колкото Тесла продава за седмица? Имаш ли някакъв смислен отговор, който да споделиш с нас, като написа 3 коментара да го хвалиш?12:39 22.10.2018
5 ето
Коментиран от #6
13:06 22.10.2018
6 гост
До коментар #5 от "ето":
И в момента и преди лидер за продажби на електромобили в САЩ е Тесла , а в някои класове е лидер и в сравнение с петролните , а тия измислени коментарчета за наивници дето ги пробутваш , не хващат дикиш , ама хич !!!Коментиран от #12
13:21 22.10.2018
7 Driving pleasure
13:29 22.10.2018
8 Driving pleasure
Коментиран от #9
13:31 22.10.2018
9 Когато си прав, си прав
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Почти никога от Тесла не си спазват обещанията. Бяха обещали 500км на големия модел, но едни журналисти които ги направиха на пух и прах заради спирачки и какви ли не нередности, след всичкия тормоз бяха изминали "само" 530 км. Най-вероятно и за малкия модел ще "излъжат" . И най-готиното е че са използвали абсолютно същата думичка за 500-те километри - desired range15:02 22.10.2018
10 гост
До коментар #1 от "аман":
Ти май не си добре да твърдиш, че е-голф бил с отлични технически показатели?!? Минава малко над 100км и се ползва основно за служебна кола от корпорациите, за да си намалят емисиите и най-малкото затова, че не се продава евтина Тесла,а в Европа започват от 70х.евро. То тази логика и Нисан Лийф се продава за 20х.долара и е с по-добри характеристики от е-голф, ама няма място за сравнение с модел 3. ГМ Волт е най-близокото, но пак стои по паркигите, а производството му е ограничено и завода работи почасово.15:40 22.10.2018
11 Кольо Камиона
16:44 22.10.2018
12 Анти шок
До коментар #6 от "гост":
Бля,бля,бля.Настинал си,пусни си парното в теслата,опс недей че намалява пробега.Коментиран от #13
18:54 22.10.2018
13 Парно
До коментар #12 от "Анти шок":
И с колко да му падне пробега? 6 киловатовия калорифер затопля купето до 30 градуса при външна температура минус 6 за 15 минути, а след това мощността на нагревателите пада за да поддържа температурата. Ако за 100 километра са ти необходими 18 киловатчаса, то тази енергия може да ти захранва калорифера на пълна мощност за три часа, но тогава температурата става 43 градуса при минус 6 градуса външна - трябва да се съблечеш гол за да издържиш. https://m.profit.bg/avto-moto/mozhete-li-da-prevarnete-kola-tesla-v-sauna/20:25 22.10.2018