Last news in Fakti

26 Октомври, 2018 11:01 5 344 18

Juke по немски

  • volkswagen-
  • t-cross

Volkswagen представи официално най-малкия кросоувър в гамата си. T-Cross е построен на платформата на Polo, която не позволява двойно предаване, така че моделът ще се предлага само с предно задвижване.

Немският конкурент на Nissan Juke е по-дълъг от донора си с 54 мм, но с 12 см по-къс от T-Roc и с почти 38 - от Tiguan. Междуосието е 2 563 мм, малко повече от базата на японския конкурент (2 530 мм).

Предните и задните седалки са разположени на 597 и 652 мм над пътя. Това означава, че пътниците седят на около 10 см по-високо, отколкото в Polo.

Задната седалка може да се мести в надлъжна посока в диапазон 14 см, увеличавайки багажния обем от 385 на 455 литра. Ако облегалката се сгъне, вместимостта на товарния отсек нараства на 1 281 литра. За превоз на по-дълги вещи може да се сгъне и облегалката на пасажерското място.

T-Cross ще се оборудва с трицилиндров турбодвигател с обем 1.0 литър и мощност 95 или 115 к.с. Ще се предлага и 1.5-литров четирицилиндров мотор със 150 коня. Дизелът е само един - с обем 1.6 литра и мощност 95 к.с. Скоростните кутии са механика с 5 или 6 предавки и седемстепенен робот с два съединителя.

Оборудването включва светодиодни фарове, цифров приборен панел, мултимедия с 8-инчов екран и 4 USB порта, адаптивен круиз контрол, безжично зарядно за мобилни устройства, 300-ватова аудиосистема Beats с осемканален усилвател, функция за автоматично превключване от къси на дълги светлини, следене на слепите зони, движението в лентата и предупреждение за челен сблъсък.

В Германия цените на T-Cross започват от €17 975. Новият кросоувър ще се произвежда в испанския завод на Volkswagen, където се сглобява и Polo.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фау ве

    39 11 Отговор
    Супер е малкия сув, много практичен за града, същевремнно с този клирънс позволява да се пътешества и по черните пътища, на всичкото отгоре е и красив и модерен.
    За съжаление 17 хил евро са нищо за германците, но не и за бедните българи.
    Ще го чакам да поостарее малко и след 10 тина години момже да му се пробвам......

    Коментиран от #4, #7, #10

  • 2 Само Дъстър

    22 34 Отговор
    Много по-добре изглежда от грозната кочина на Nissan (Juke). VAG си е VAG нямат грешка
  • 3 Boxer

    17 3 Отговор
    Готина количка! Такива трябва да бъдат повечето автомобили, не прекалено малки, но компактни, ергономични и безопасни. Дано не е еднодневка : )

    Коментиран от #5

  • 4 гост

    19 2 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    За нас е Киа стоник с 1.4л атмосферка и 100кс. Перфектен е, а изработката не отстъпва на тази на ФВ. Пробвай я, с цена под 30х.лв си е баш за нас.

    Коментиран от #8

  • 5 Дачия

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer":

    Ам че каква да е даже по-зле само до обяд
  • 6 пих водка

    6 13 Отговор
    Касабов наистина ли този сув ти прилича на онова извращение наречено Нисан Juke?
  • 7 Пламен

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Тя толкова и е максималният живот+"овъртайма(англ.)". Ама ти вземи трицилиндровата... Няма ги онези Сивици, Голфове, 190, Кадети, 306, мазди. Живота стана ширпотреба - чипс с намален грамаж в надута с въздух лъскава, че може и пееща опаковка. То им стига да си купиш "една" сега, пък после дали ще повториш? Тогава ще ни "мажат" със следващата маркетингова стратегия. А и като видиш, че всичките са един дол дренки, може пак към "тях" да посегнеш.
  • 8 Пламен

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Или Тойота Ърбън Крузър, 4х4, достатъчно модерна дори след 8години. Колегата (#1) има впедвид употребявани екземпляри и визира бъдещето.
  • 9 цистит

    4 4 Отговор
    това е по г.е.е.й ско от оня ван за хипита

    Коментиран от #16

  • 10 Vuicho Vanio

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Баща ми си взе миналата година Hyundai IX 35 - много добри впечатления има от него. Мойте от няколко кръгчета също не са никак лоши. За черни пътища също върши работа. Препоръчвам го
  • 11 Beyefendi

    8 3 Отговор
    Хем има формата на джип,хем няма екстра 4x4.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 1234

    10 1 Отговор
    Все по-скучни и унифицирани! Няма какво да хареса един индивидуалист в немски автомобил.

    Коментиран от #15

  • 14 Гост

    3 2 Отговор
    Гейскоооо
  • 15 4х4

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "1234":

    Така е. Купи си Вартбург. Не се шегувам. Ако ти се иска немско,но ти се виждат скучни, това е колата. И цената им вече само расте...
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Гриша

    1 0 Отговор
    Немският конкурент (демек Т-Рок) на Nissan Juke е по-дълъг от донора си с 54 мм, но с 12 см по-къс от T-Roc.
    Та, Т-рок е по къс от Т-рок с 12см ....
  • 18 Мондео

    0 0 Отговор
    Като е ново-всичко е хубаво.