30 298 147

Русия иска да внася повече коли в България

Георги Касабов

"Скоро българите ще получат достъп до по-широка гама руски автомобили. Страната ни възнамерява да увеличи обема на доставяната в България автомобилна техника", обяви руският министър на промишлеността и търговията Денис Мантуров на заседание на междуправителствена руско-българска комисия, съобщава Carsweek.ru.

"В момента българите могат да купят автомобили на различни руски производители. С особен интерес там се ползват моделите на АвтоВАЗ и продукцията на КамАЗ", убеден е Мантуров. Той смята, че този списък може да бъде разширен със специална техника на "Урал", която била "незаменима" за предприятията за добив на суровини.

По данни на руската агенция "АВТОСТАТ" съвременният български автомобилен пазар се развива активно. Миналата година в страната ни били продадени 37 435 нови коли (+19.8%). Положителна динамика се наблюдавала и тази година - през първото тримесечие ръстът бил 30%, през второто - 15.3%, а през третото - 7%.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • българче
    Отговор
    1 18:09  26.10.18
    Не мерси. Автоморгите ни и без това се пръскат по шевовете.

    Коментиран от #143

  • no name no face no number
    Отговор
    2 18:11  26.10.18
    от кога чакам новата Нива, хайде по бързоо. Много се замотахте с нея.

    Коментиран от #4, #23

  • Хуй
    Отговор
    3 18:12  26.10.18
    ДА ДЪРЖАТ БОКЛУЦИТЕ СИ ЗА ТЯХ.
  • ГАНЧО
    Отговор
    4 18:13  26.10.18

    До коментар #2 от "no name no face no number":

    КАТО ТИ СЕ КАРА НИВА ОТИВАЙ В РУСИЯ КОМУНИСТ ДОЛЕН

    Коментиран от #31, #55, #74, #80, #98, #102, #127, #146


  • онзи
    Отговор
    5 18:14  26.10.18
    нека има избор, пък , който иска да купува

    Коментиран от #91

  • эапоэнат
    Отговор
    6 18:15  26.10.18
    хаха , май ви миришат крачетата эа новичко а?

    Коментиран от #35

  • ваз
    Отговор
    7 18:24  26.10.18
    Русия има наложени санкций от ЕС ,така че не може да изнася каквото си пожелае.А Бг стоките се облагат с високи руски мита !

    Коментиран от #9, #84, #111

  • гост
    Отговор
    8 18:29  26.10.18
    Уж сте "Факти",пък много лъжете или просто вярвате на Автоваз! За миналата година в България са доставени 345 нови руски автомобила.37 437 сигурно е броя на всички продадени нови коли за 2017г.

    Коментиран от #94

  • гост
    Отговор
    9 18:31  26.10.18

    До коментар #7 от "ваз":

    Именно , не им стигат 4 и кусур милиарда за петрола , ами и таралясници гледат да пробутват !!! Да дадат 50% отстъпка за нефта и газа и тогава ще си помислим за други работи !

    Коментиран от #97

  • Интересно
    Отговор
    10 18:36  26.10.18
    Ако предложат качествени машини със сервизно обслужване на атрактивни цени ще бъде плюс за потребителите. Както се казва за всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #11

  • Random
    Отговор
    11 18:42  26.10.18

    До коментар #10 от "Интересно":

    За цената на Дачия получаваш повече оборудване и по-голям двигател. А и си е на руска платформа, с руски двигатели и ск. кутии.

    Коментиран от #26

  • Кхъ
    Отговор
    12 18:42  26.10.18
    Половината части за "руските" автомобили се правят в България, другата половина в Турция. България изнася три пъти повече продукция в сектор "автомобили и части за автомобили" от Русия. Затова ги боли, че дори и ние и турците не им купуваме боклуците, а само им продаваме части.

    Коментиран от #14, #18

  • Random
    Отговор
    13 18:43  26.10.18
    Епа да пуснат 3-4 реклами да вървят по телевизията - те хората не знаят че още ги има.
  • 004130
    Отговор
    14 18:43  26.10.18

    До коментар #12 от "Кхъ":

    Хахахаха, много добър виц.
  • Кабагайдаров
    Отговор
    15 18:45  26.10.18
    А бе то хубаво ама кой ще ги купува............. Това да не е както при соца да не позволяват да се внасят други марки.Едно време искаш не искаш ще караш москве щото за лада трябва да чакаш 15 години минимум.
  • ЦРУ
    Отговор
    16 18:47  26.10.18
    Бих си купил руски автомобил...….само със пистолет опрян на тила !...….Раша има наложени санкций от ЕС . а тези приказки са за наивници ! КАМАЗ-ите в БГ идват от Литва . а те купуват шасито от Беларус....слагат трансмисия и дв. на Доиц или Мерцедес и ни ги продават за около 60 000 €
  • ВИП АМГ
    Отговор
    17 18:51  26.10.18
    евала на лада царя на патя
  • запознат
    Отговор
    18 18:51  26.10.18

    До коментар #12 от "Кхъ":

    ти четеш ли това което пишеш? я се събудете малко и стига сте писали глупости тука оня му са прищяло да му намалят газа и нефта и тогава щял да си помисли .Какво ще си помислиш бе артис и сега нямаш пари за ново и тогава няма да имаш ,ще мисли този който може да си го позволи финансово а ние ще си чешем езиците
  • мики
    Отговор
    19 18:52  26.10.18
    Кой ще си купи такъв дръгел ?
  • ОТЛИЧНА НОВИНА
    Отговор
    20 18:53  26.10.18
    УРАЛ СИ КУПУВАМ ВЕДНАГА ЗА ДА ГАЗЯ ПАРЛАМЕНТАРИСТИ..
  • ВАЗ,ГАЗ
    Отговор
    21 18:56  26.10.18
    Да ги внасят ,ама ако са с качествата на тези от 90 години,а моделите от Ретромузея ще имат“феноменален ”успех.Трябва да са много здрави качествени икономични и на по- ниска цена от Дачия,Ситроен,Форд Рено ,Шкода и др.При европейските санкции това е невъзможно, а и Рено Нисан няма как да допуснат дъщерната ВАЗ да ги конкурира ,защото е чиста загуба за тях
  • Кхъ
    Отговор
    22 19:00  26.10.18
    Стига с тези "санкции", няма никакви санкции за руски автомобили в ЕС. Повечето просто не могат да покрият минимални изисквания за качество и безопасност.
  • Спиро
    Отговор
    23 19:09  26.10.18

    До коментар #2 от "no name no face no number":

    За 40 години нова Нива не видяхме, така че дерзай. Някога може и да стане
  • истината
    Отговор
    24 19:10  26.10.18
    Може ли да си продавате боклуците на друго място или пак мислите да ни тормозите с вашите " високи " технологии ??!!
  • Бай Танас
    Отговор
    25 19:11  26.10.18
    Лада става Рено. Защо трябва да купувам Лада, а не Дачия??

    Коментиран от #110

  • Спиро
    Отговор
    26 19:16  26.10.18

    До коментар #11 от "Random":

    От кога “руските двигатели и руските скоростни кутии” се радват на добър имидж и качество??? И от кога думата “платформа” започна да значи нещо там. Защо не им търсят пазар в Северна Корея или Китай. Нали са дружки. Но едните не могат да имат лични коли, а другите не са луди.
  • Шофьор
    Отговор
    27 19:28  26.10.18
    За тия пари за нова кола, видях им ценовата листа. Всеки ще кара нова кола с много екстри, е че била лада дай мия нова да си я джъткам с кеф. Пък нека някой с 10 годишен дръгляк много мощен по принцип но умрял отдавна си мисли че съм глупак.

    Коментиран от #29

  • Лада
    Отговор
    28 19:29  26.10.18
    Незнм какво ревете като п**** за х**. Аз съм да внасят ако отговварят на евро стандарти. Нека да има избор има хора където ще си купят руски машини. Междудругото УРАЛ за балкана са едни от най добрите машини, само чешките ТАТРА се конкурират с тях
  • фен
    Отговор
    29 19:34  26.10.18

    До коментар #27 от "Шофьор":

    евала бате ,значи все още някой мисли с главата си в тая страна.Естествено че и аз предпочитам ново пред 10 годишна барака от коя и да е марка ,ама нали тука всички са разбирачи и големи шофери е сега ще тръгнат да ни обясняват колко сме прости и как техният голф дето не излиза от сервиза и не е виждал зареждане за повече от 20 лева е класи над нова лада -смях смях ти казвам бг балъци

    Коментиран от #32

  • домо
    Отговор
    30 19:36  26.10.18
    Като прочетох това се сетих за някаква фирма в България,която щяла да внася трактори Белорус ,защото ги познавали. Ами нека да ги предложат на нашите земевладелци ,които в момента карат трактори Джон Диър и Ламборгини и да видим какво ще си купят.
  • no name no face no number
    Отговор
    31 19:42  26.10.18

    До коментар #4 от "ГАНЧО":

    Аз съм горен ти си длп и не съм комунисък. Писал съм го мнооого пъти. Аз съм за управление без партии и разбира се противник на политиката на фащ. Като станат добри, ще ги уважавам сега са боклуци.
  • Геро
    Отговор
    32 19:47  26.10.18

    До коментар #29 от "фен":

    Няма да ти обяснявам нищо. Пилците пак ще ги броим наесен. След 10 години, когато предполагам отдавна ще сме били така докоснати от съдбата да “получим достъп до по-широка гама руски автомобили”, в България ще има вносител на такива. Огледай пак автомобилния парк по пътищата ни. Тогава пак преговори определението за балък. Вече знаем какво означава понятието “руско”, и няма нужда да ми го хвалиш. На много хора им е дошъл акъла в главата, а на други....е, ти сам си решаваш.

    Коментиран от #40

  • vasik atanasova
    Отговор
    33 19:49  26.10.18
    може с тези данъци и санкции за стари коли може пак да минем на лади ужас

    Коментиран от #77

  • А БЕ
    Отговор
    34 19:57  26.10.18
    НЯМАЛА СИ БАБА БЕЛИЦА , КУПИЛА СИ КОЗИЦА , В СЛУЧАЯ РУСКА КОЧИНА !
  • Анто
    Отговор
    35 19:57  26.10.18

    До коментар #6 от "эапоэнат":

    Те вътре тез коптори смърдят на хим.завод. Няма да се усещат мръсните ти чорапи!
  • Ники
    Отговор
    36 20:02  26.10.18
    Ти си рус фашист комунист та дрънкаш щом защитаваш окупаторите ни.А техните тениска не ми трябват .Ял съм им по парата 20 години по време на розвинтения социализям.

    Коментиран от #79

  • Гост
    Отговор
    37 20:14  26.10.18
    Какви лади, какви руски коли, трябва някой да е луд за да си купи такава кола, може да се провери в статистиките когато се караха руски коли, жертвите от катастрофи бяха почти двойно повече от сега, при 4-5 пъти по малко коли от сега, или при всяка катастрофа над 80 жертва, смятайте колко са били безопасни, за разлика от сега много повече катастрофи с по малко жертви , отколкото с "руските железни ковчези".
  • Коко
    Отговор
    38 20:14  26.10.18
    Да бъдат наказани всички русофили с една Лада. Но да ги карат а не да ги ползват за курници! ЧЕСТИТО Да не забрава: всички от БСП и ДПС депутати на работа с Нива!!! Честито Другари!!!

    Коментиран от #46

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    39 20:15  26.10.18
    Руските таралясници, да си ги карат чебурашките! 'Благодаря"!
  • Комунизма съществува само в кухите крату
    Отговор
    40 20:19  26.10.18

    До коментар #32 от "Геро":

    Ти живеещ още в соца май! Новата Веста за тея пари с тези екстри си е много добра. В София вече има доста таксита.

    Коментиран от #42

  • Отто Скорцени
    Отговор
    41 20:21  26.10.18
    Да сравниш руски автомобил с американски или европейски е все едно да сравниш Indian Motorcycles или Triumph Thunderbird Commander с Урал мотоцикл!
  • Геро
    Отговор
    42 20:41  26.10.18

    До коментар #40 от "Комунизма съществува само в кухите крату":

    Не живея в “соца”, благодаря. Кажи ми какви са толкова тия “екстри” за които ми говориш:)))??? Като искат да внасят, нека внасят. Дано не искат обаче да ги купуваме.
  • R4F6
    Отговор
    43 20:44  26.10.18
    Ако някой от Вас се бе заинтересува малко повече щеше да е наясно, че новата Лада е само емблема, зад която седят едни от най-големите автомобилни производители в света, като Рено и Мерцедес съсобственици на завода на ВАЗ с Руската Държава, а не като осъществената псевдо приватизация в България, новите модели на ВАЗ са с интегрирани най-съвремени двигатели от последно поколение, какъвто е този от 1,3 кубика турбо със скромните 150-180 конски сили - съвместна разработка между Рено и Мерцедес, иначе си падаме по уникалните VW-ни-Дизели, които ги извършиха от Америка и Европа поради псевдо екологичните им параметри, а ние си напълнихме пътищата с тях, а в същото време Френските производители на автомобили реално постигнахас Дизеловите си двигатели екологични показатели превъзхождащи дори и Бензиновите Двигатели, като не случайно Двигателите на Пежо се монтират в BMW, а Двигателите на Рено в Мерцедес и Инфинити, за какво въобще си чешете езиците бе Хора !!!!

    Коментиран от #44, #139

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    44 20:48  26.10.18

    До коментар #43 от "R4F6":

    Заеби тая работа, нали го е пипал и монтирал мужик! А какво стана с Космич или със зил?
  • Тоя от хоя
    Отговор
    45 20:48  26.10.18
    Божееее,колко народ не е разбрал и до сега,че сегашната Русия не е СССР.Абе хора,тия са по-големи капиталисти и търговци от американците бре,не вдявате ли?!

    Коментиран от #48, #50

  • Спиро
    Отговор
    46 20:50  26.10.18

    До коментар #38 от "Коко":

    Едно време карахме Лади (или други, още по-скапани творения). А тези, които ни караха да ги караме - караха Мерцедеси. Коментара е излишен
  • Пак тоя
    Отговор
    47 20:51  26.10.18
    Ако предлагат нещо добро на добра цена в сравнение с брюкселските зелки,що да сме балъци да не го вземе?
  • Анти Товарищ
    Отговор
    48 20:52  26.10.18

    До коментар #45 от "Тоя от хоя":

    А ти не разбираш статията за какво е. Въпреки това, руснаците още не са се научили коли да правят
  • Пак тоя
    Отговор
    49 20:53  26.10.18
    А земи си сегашен Мерцедес и кажи че си като едно време-сега нема излизане от сервиза
  • Хер Отто Флик
    Отговор
    50 20:57  26.10.18

    До коментар #45 от "Тоя от хоя":

    Видях ги какви са "капиталисти" Заварчик руснак ми идва 2ра смяна на работа кьоркютук пиян, не може да се качи по трапа от сухия док на палубата на кораба! Един от тях даже падна в сухия док и се размаза! Нищо не става от това племе!Апропо, колко ще чакаме за Лада гранта или Веста (дето не им се отварят вратите, багажниците и дето не палят) - 10, 15 г- колко а?
  • R4F6
    Отговор
    51 21:05  26.10.18
    Завода на Москвич отдавна е собтвеност на Рено и въпросните сполучливи Дачии, с който Рено се спаси от кризата, отдавна се произвеждат в завода на Москвич дори преди да се появи новата Дачия, само че под емблема Рено и се продават в цял свят, като поради това, че Рено постигна разход от 3,5-3,8 на 100 киломера с 1461 куб. Дизелов двигател с 8 клапана и един разпределителен вал произвеждан с интегрирана Старт Стоп система във варианти от 68 к.с. до 130 к.с. се отказаха от производството на Хибрит, а преминаха направо към Електро-автомобили.

    Коментиран от #58

  • Макаров
    Отговор
    52 21:06  26.10.18
    Да го духате капиталисти да го духате877
  • ооооооо
    Отговор
    53 21:07  26.10.18
    ми да внася, ама кой ще ги купува.. пък и никой не иска да продава тия руски боклуци
  • петолъчка
    Отговор
    54 21:10  26.10.18
    като видя кака Курни да си купи руски автомобил, тогава и аз ще си купя...................може би.
  • Pompev
    Отговор
    55 21:11  26.10.18

    До коментар #4 от "ГАНЧО":

    Xuxuxuxu, He Bu MuHa Euuu
  • 4х4
    Отговор
    56 21:16  26.10.18
    Тя, Русия да си иска...България пък иска да внася повече Ягуар-и, Бентли-та. Стига с тия Лади, непроменени от времето на дедо ми и всъщност по-лоши от тогавашните.
  • Гост
    Отговор
    57 21:18  26.10.18
    Колкото и абсурдно да звучи България прави керамичен завод в СССР преди години, руската комисия не приема даден участък от завода защото там не можело да премине безопасно ПИЯН ЧОВЕК.

    Коментиран от #62

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    58 21:18  26.10.18

    До коментар #51 от "R4F6":

    Заводите в Толиати са собственост на Рено- Нисан, а тези на Космич и зил са сринати до основи!

    Коментиран от #67

  • Слави (не ония)
    Отговор
    59 21:21  26.10.18
    Боже колко простотия на този свят?
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    60 21:23  26.10.18
    Никога повече руски скрап дори на позитано без пари да ги раздават не и не
  • Гост32
    Отговор
    61 21:23  26.10.18
    Ами, може заедно със Западните Балкани да кандидатстват за влизане в ЕС, така ще им паднат митата. И все пак марката ,,зделано в Россия,, трудно ще се конкурира.

    Коментиран от #122

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    62 21:24  26.10.18

    До коментар #57 от "Гост":

    Над централния вход на кораборемонтния завод в Туапсе имаше надпис, който през ноща светеше- "Спасибо, что приемали трезвьiе и вовремя на работу!" И очакваш от това племе качествена продукция! Нивгаш! Нищо руско не искам да видя и да чуя!

    Коментиран от #64

  • Tomi Tomov
    Отговор
    63 21:39  26.10.18
    30 godini bjagame ot tezi individi .Tragnali koli da pravjat.Lada e sinonim na omraznia planov i terorizira6t gnusen milizionerski sozialisam.predpo4itam staro BMW.ili audi 80 .iLi fiat UNO 1985 po dobre.Sram e da kara6 ruska kola.SRAM.
  • така е
    Отговор
    64 21:41  26.10.18

    До коментар #62 от "Хер Отто Флик":

    В казармата съм стрелял по консервена кутия от 2 метра с пистолет ТТ. Е няма улучване!Бие половин метър в ляво или дясно.То качество то чудо!

    Коментиран от #65, #70, #96, #100

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    65 21:48  26.10.18

    До коментар #64 от "така е":

    Чебурашките алкохолни се активираха! Чакат си реда за новата Лада гранта, после ще се чудят как да влязат в нея, като не се отварят вратите! Ще пробват през багажника , ама ядец- и той се не отваря! Ако по чудо влязат вътре, поне 30 минути ще се опитват да запалят!
  • 12345
    Отговор
    66 21:54  26.10.18
    Германците купили завода "АЗЛК" и решили вместо Москвич да произвеждат Мерцедес. Настроили линията, пуснали я - излиза Москвич! Сменили машините изцяло с германски, преоборудвали целия завод, пускат линията - излиза Москвич! Сменили персонала, само германци (даже охраната и чистачките), пускат линията - МОСКВИЧ! На отсрещния хълм стоят Чапай и Петка, гледат през биноклите и Чапай казва: - Петка, аз като ти разправях, че мястото е прокълнато, ти ми се смееше...
  • эапоэнат
    Отговор
    67 22:02  26.10.18

    До коментар #58 от "Хер Отто Флик":

    отворен в коя корабостроителница или кораборемонтен эавод става това че нещо си ми в бранша а пък такъв случаи севте от тебе чувам

    Коментиран от #82

  • Шофьор
    Отговор
    68 22:03  26.10.18
    Някой чувал ли е...със вноска ли ще бъдат пак? Да знам, да направя на внука,след 20-26 год. да си купи детето...
  • степан
    Отговор
    69 22:06  26.10.18
    От кога чакам ,съгласенсъм и на москвич ама нов вместо западни за камикадзета и ляв волан за трактористи.
  • Ами така е
    Отговор
    70 22:11  26.10.18

    До коментар #64 от "така е":

    като си некадърен и от един метър няма да уцелиш

    Коментиран от #73

  • Адвокат
    Отговор
    71 22:12  26.10.18
    При челен удар с умерена скорост между Лада и западен автомобил тези в Ладата са мъртви, тия отсреща най много с изгаряния от еърбега. Като стане обратно обещавам да си купя.

    Коментиран от #114, #119

  • Гост
    Отговор
    72 22:22  26.10.18
    Виц за херметичност на колата "Мерцедес"слагат една котка в купето затварят отвсякъде врати , прозорци чакат една седмица и отварят колата, ако котката е полужива или умряла от задушаване е добре. От "Москвич" също ползвали котка, която поставяли вечерта в колата, ако сутринта котката не е избягала и е в колата херметичноста е добре.
  • така е
    Отговор
    73 22:26  26.10.18

    До коментар #70 от "Ами така е":

    15 души се изредихме да стреляме и няма уцелване.Явно е бил дефектен.Макаров е друга бира. От 24 автомата АК-47.само 5 уцелваха на 150 м. в десятката-другото боклук.

    Коментиран от #118

  • 74 22:32  26.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borkoi
    Отговор
    75 22:35  26.10.18
    БЕЗ КОМЕНАР https://youtu.be/4ptCdfuzvTw
  • Ккк
    Отговор
    76 22:36  26.10.18
    От блядовете не купувам нищо. Няма по некадърно и долно племе
  • 993
    Отговор
    77 22:38  26.10.18

    До коментар #33 от "vasik atanasova":

    Не им се плаши. Те ще са вносител извън ЕС и колкото и евтино да си продават напудрените боклуци, крайната цена ще е колкото на бюджетните модели на основни марки. Трудно ще влезнат в нормите за ЕС като екология и безопасност. Едно е да искаш, друго е да можеш, трето е да го направи.
  • Публикувано във факти.бг: no name no fac
    Отговор
    78 22:40  26.10.18
    Аз и друг път сам ви казвал, че си падам по момчета, амя фащ не ме кефят. Друго си е якия руснак. Дпуго си е като извади тоя ми ти калашник...
  • Чичо Мичо
    Отговор
    79 22:41  26.10.18

    До коментар #36 от "Ники":

    Чикиджия,пък неграмотен.Самоубий се и помогни на земеделието,хумус!
  • Истината
    Отговор
    80 22:46  26.10.18

    До коментар #4 от "ГАНЧО":

    Прост си на квадрат. Аман от боклуци. Ква връзка с комунизма видя?
  • onq s konq
    Отговор
    81 22:55  26.10.18
    Глупаво и неадекватно е да се обсъжда Техническата характеристика на колата,както и цената й,защото в случая СТАВА ДУМА ЗА ДЕМОНСТРАЦИЯ НА УБЕЖДЕНИЯ И ИДЕИ!Затова и притежанието на въпросната Лада в БГ както и ползването й по градската и междуградска мрежа е равносилно ПЕШЕХОДЕЦ да тръгне по улицата с високо вдигнато знаме със "сърп и чук"!А както е известно УБЕЖДЕНИЯТА ЦЕНА НЯМАТ.
  • Хер Отто Флик
    Отговор
    82 23:31  26.10.18

    До коментар #67 от "эапоэнат":

    А и тази в Туапсе! Красная звезда!

    Коментиран от #83

  • Хер Отто Флик
    Отговор
    83 23:34  26.10.18

    До коментар #82 от "Хер Отто Флик":

    П.п. там бях на ремонт с мк "Рожен" , а в Керчь бях с мк "Каменица"! Да доказвам ли още? Жалко, че тук не може да се поставят линкове и снимки!
  • Само здраве
    Отговор
    84 23:58  26.10.18

    До коментар #7 от "ваз":

    То и ти май си санкциониран от бг, системата ама айде кой ги гледа санкциите живей си живота па еби ги запада и сините
  • Хер Отто Флик
    Отговор
    85 00:07  27.10.18
    Он давно умер. Более 20 лет назад. Просто его поддерживали, как больного в коме, делая вид, что он ещё живой. О чём жалеть? О Бычках, которые никому, кроме московских пожарных были не нужны, и то их насильно заставили пересесть на это дерьмо. Сейчас уже от них почти избавились. Об оборудовании, которое 50 лет не модернизировалось? Завода-то давно уже нет как такового! Бог с ним. Одним заводом в центре Москвы меньше.
  • Само здраве
    Отговор
    86 00:08  27.10.18
    Говорите против руските автомобили, ама още ползваме руските камиони да си пренасяме дърва арматура и от 30-40 тона на горе американските па дори и немските нещо почват, да изнемогват на баира имам един немски, нещо малко така закъса ама правите бе щом е ново и е на мерцедес или друго требва да е най - доброто. Карайте ги даже ще ви ги подаря то руското не струва ама по селата не виждам, немски или други, коли освен руски и корейски. Много ви здраве, до година, до амина мерцедес в сервизната градина дай си левчето па си гледайте кефчето.

    Коментиран от #87

  • стоян георгиев
    Отговор
    87 00:20  27.10.18

    До коментар #86 от "Само здраве":

    знаеш ли селски ,що ги карат руските камиони по селата?щото са ги гепили от ткзс то без пари.накари ги да купуват урали или лади и ще видиш ,колко са хубави.руското е боклук и единствено ако е бадева става.да сравняваш джоган с унимок е като да сравняваш умрял с жив само, че немското струва пара ,а руското е изпаднало бракувано от армията и се кърпи година за година.я се питаи що в норвегия или финладния не ползват руски камиони?тях не ги бърка цена или политика ,а и условията в тундрата са същите като в русия!!!!сигурно щото са много глупави,а?или ти си много умен ,а те не са сетили!!!смях!
  • Шмесла
    Отговор
    88 00:21  27.10.18
    Не, не, мерси. Изведнъж реших, че всъщност предпочитам да ходя пеша.

    Коментиран от #95

  • стоян георгиев
    Отговор
    89 00:25  27.10.18
    другари дела трябват,не приказки!!!купуваите лади бе има вести има седмици.купуваите газки ,урали...ама само си чешете езиците колко били хубави и скачате в някои немски или японски таралясник!!!!що така??то цялата ви работа е такава ревете за путин ама не стъпвате в русия ,а кандидатствате за зелени карти,псувате запада ама чакате сина да прати от кравария или геиропа гадните долари и евро да изкарате месеца!!!!и полсе пак кви коли били ладите къв пич бил путин и колко гадни били тия в европа и сащ!!!!тва другари се нарича шизофрения,състояние на раздвоено съзнание и живот в два паралелни свята,единия конкретен другия пожелателен.има лечение ,но определено няма да ви мине!
  • ПУТИНКА
    Отговор
    90 01:00  27.10.18
    Марш с тия таралясници от България!!!!
  • Харесвам всичко руско. По-здраво е, не е
    Отговор
    91 01:07  27.10.18

    До коментар #5 от "онзи":

    Харесвам всичко руско. По-здраво е.
  • Едо
    Отговор
    92 01:10  27.10.18
    КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ, КЕРВАНЪТ СИ ВЪРВИ, А АВТОМОБИЛЪТ С ДВГ СИ ОТИВА! А ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ НЕ Е АЛТЕРНАТИВА, ЗАЩОТО ПРОИЗВОДСТВОТО НА ОГРОМНАТА БАТЕРИЯ ЗАМЪРСЯВА ПРИРОДАТА, КОЛКОТО ЕДНА БЕНЗИНОВА КОЛА ЗА 10 ГОДИНИ! НО СИ МЪЛЧАТ, ЗАЩОТО, НОВА МОДА Е, НАРОДЪТ ТРЯБВА ДА ВЯРВА И ДА СЕ ВТУРНЕ ДА КУПУВА! АМИ УТИЛИЗАЦИЯТА НА 1 ТОН БАТЕРИЯ??? СЧИТАМЕ, ЧЕ ПРИЗИВЪТ НА Ж.Ж.РУСО ,,НАЗАД КЪМ ПРИРОДАТА" НИКОГА НЕ Е БИЛ ПО АКТУАЛЕН! СПЕШНО ТРАМВАЙНИ ЛИНИИ И МЕТРА, ВЕЛОАЛЕИ, ВЛАКОВЕ-СТРЕЛИ И НАЙ ВАЖНОТО-ПРОМЯНА НА ПРЕДСТАВАТА ЗА ДОБЪР ЖИВОТ НА ЗЕМЛЯНИНА! ПАК ЩЕ ЯХАМЕ КОНЧЕТА, КАКТО В ДЕТСКИТЕ МИ ГОДИНИ! РОМАНТИКА!
  • Гост
    Отговор
    93 02:09  27.10.18
    Не виждам смисъл да се хващат хората на тази провокация, Русия въобще я няма на картата на автомобилопроизводителите в света, даже в Китай и Индия хората карат близо 80% от колите произведени в техните страни, нека тези които държат на руското автомобилостроене да кажат в съвременна Русия колко коли се карат местно производство след 1990г.

    Коментиран от #99

  • един от всички
    Отговор
    94 02:40  27.10.18

    До коментар #8 от "гост":

    Пише,че тези 37 хил. са продадените нови автомобили въобще в България! Никъде не пише,че това са руски автомобили.Ти как четеш,не те знам!

    Коментиран от #106

  • васко кмета
    Отговор
    95 02:55  27.10.18

    До коментар #88 от "Шмесла":

    0898481401 васко съм , продавам стара лада
  • Стрелбата е дар Божи и не е за всеки
    Отговор
    96 03:47  27.10.18

    До коментар #64 от "така е":

    На последният лов , един колега се оплаква - струва ми се че моята пушка (стара руска 60-70 те години) бие горе , и леко в ляво . Казвам му - дай едно Бренеке - гледай там където на 50 метра се събират двата клона - слагам там точката - замръзвам - обирам нежно спусъка -изстрел - малък бял нишан цъфва на въпросното място , ще кажеш , че там съм го нарисувал - цялата дружинка замлъква . Ако искаш мога да ти я купя за 200 лева , но да знаеш , че стара руска пушка , където сложиш точката там удря , ръчно напасвана е , и не е като новите лъскави творения правени на конвеер .
  • Няма значение
    Отговор
    97 03:56  27.10.18

    До коментар #9 от "гост":

    Еми да ти дадът 50%, пусни ги хората на правят Южен поток, а не само да ревем! Кои сме им ние на тях, а да сетих се - онея къде разполагам американски бази и плашим гсргите с учения в Черно море хахаахахаахх

    Коментиран от #116

  • Като ти се кара "Трабант"
    Отговор
    98 04:36  27.10.18

    До коментар #4 от "ГАНЧО":

    отивай в Германия соросоид долен. 😂
  • Иван Гешев
    Отговор
    99 04:40  27.10.18

    До коментар #93 от "Гост":

    И каква провокация видя в това, че руснаците искат да предлагат продукти на нашия пазар? Болен мозък!
  • Виж сега,
    Отговор
    100 04:48  27.10.18

    До коментар #64 от "така е":

    още не е изобретен пистолет за некадърници. Ще трябва да изчакаш.
  • Гост
    Отговор
    101 05:13  27.10.18
    До коментар#93 Защото това не може да се случи в пазарни условия с оглед на това което съм написал, сигурен съм че и ти никога няма да си купиш кола даже и да се предлагат от твойта любима държава ,твоят болен мозък не може да разбере за какво става дума.
  • 102 06:10  27.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Минаващ от тук
    Отговор
    103 08:14  27.10.18
    Ладите задобряха с новите модели, но си остават Лада. В заводите на Москвич руснаците произвеждат Форд. Не зная защо са тези емоции. Да внасят, защо да не внасят. Сега вече не става по партийна повеля. Пазарът ще определи кой, колко ще купува и кой, колко ще продава. Ако са добри, ще се купуват, ако ли не, няма, независимо от желанията на руснаците.
  • ТА ТАКА
    Отговор
    104 08:17  27.10.18
    НЯМАЛ СИ БЪЛГАРИНА БЕЛИЦА, КУПИЛ СИ РУСКА КОЛИЦА !
  • 1944
    Отговор
    105 08:38  27.10.18
    лада веста е на цаната на шкода рапид. да позная ли какъв ще е изборът?
  • АLFA Q4
    Отговор
    106 08:50  27.10.18

    До коментар #94 от "един от всички":

    КАК ЧЕТЕ,,, НЕЧЕТЕ,,,,.САМО ТРАКА
  • Автомобилист
    Отговор
    107 09:15  27.10.18
    Българския народ е свкнал с здравата руска машина и я предпочита пред западната, втора употреба. Всички чакаме новите вести!
  • Куха кратуна
    Отговор
    108 09:20  27.10.18
    Те добре да внасят, Лада Х-Ray, Веста и т.н специализирани камиони, но да изкарат версиите на другите, които са за руския пазар, защото тук се водим по акъла на Баба Меркел... Искам чисто нов Дъстер с 2.0 16V бензинов мотор, както го продават в Русия и оборудван с програмируема печка и какво ли не, но понеже Баба Меркел е казала тук се продава само опоскано 1.2 и умрял дизел, който само Мерцедес решили да слагат и те
  • Москвич
    Отговор
    109 09:24  27.10.18
    За какво са ни трошлеци от Путкин те немогат да минат дори 300 000 км. Да не говорим за комфорт и иновации, това са коли за мазохисти.
  • 110 09:27  27.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димитър
    Отговор
    111 09:27  27.10.18

    До коментар #7 от "ваз":

    Кажете благодаря на тиквата и плевнята за това! А иначе и аз с удоволствие бих си купил един X-Ray на Лада, но някой е решил да не ги продават тук.
  • Глупак 13
    Отговор
    112 09:29  27.10.18
    Конкуренция е хубаво нещо.За плюещите карайте Дачия/ Рено която е номер 1 по гаранционни дефекти

    Коментиран от #115, #135, #144

  • 113 09:36  27.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Куха кратуна
    Отговор
    114 09:40  27.10.18

    До коментар #71 от "Адвокат":

    Адвокате брате, когато ми покажеш Меган под 5 звезди и ми кажеш, че 8 еирбега не могат да те извадят... е Лада Веста е платформа на Рено Меган 3 което ще рече топ 5 за сигурност... Чудя се, защо като чуете за Русия си представята Баба сибирянка, която носи трупи на рамо, докато лови мечки ...

    Коментиран от #117

  • Куха кратуна
    Отговор
    115 09:57  27.10.18

    До коментар #112 от "Глупак 13":

    Заповядай, да гледаш Рено и да търсиш дефекти ... ще ми е забавно, докато риеш с лопатата пред БМВто.... или примерно да се чудиш, защо тези от ФВ са сложили компютъра, там където може да се пълни с вода и да гръмне ... хубавото нещо от ЕС и особено Германия, че там се произвеждат много нескопосни автомобили, които дават хляб на сервизите, като не излизат от там, а собствениците им от зор да са гъзари, не смеят да си признаят, че са дали много пари за боклук... Да ги поздравя с Дизелгейт, та сега ги чака и Бензингейт ...
  • гост
    Отговор
    116 11:13  27.10.18

    До коментар #97 от "Няма значение":

    Ма как пък няма да им даваме да "правели" патоци , ай сиктир ! Да си обират крушите и не ни трябват ни газта , ни петрола , нито да ги чувам даже !!!
  • Адвокат
    Отговор
    117 12:02  27.10.18

    До коментар #114 от "Куха кратуна":

    С Веста нямам информация. При челен удар на Лада Калина и Мазда 6 със сборна скорост 130 кмч резултата беше 2 загинали в Ладата и шофьорът на маздата бе с леко изгаряне и с аркада на вежда. Не съм инженер, споделям случаи от практиката.
  • Николаево
    Отговор
    118 12:40  27.10.18

    До коментар #73 от "така е":

    Това през коя година и в кое поделение се случва.За тази работа си има оръжеен техник който прострелва оръжието и настройва мерните прибори.Стар номер беше да развъртиш мушката и после стой та гледай дали ще уцели някой
  • Random
    Отговор
    119 13:59  27.10.18

    До коментар #71 от "Адвокат":

    Веста се спрая по-добре на краш тест от Поло от миналото поколение(2010-2018). Наравно е с Хуйдай Соларис
  • ЦРУ
    Отговор
    120 14:49  27.10.18
    Руснак и автомобилостроене са взаймноизключващи се понятия ! Руснак и алкохол / етилов...метилов / са взаимопривличащи се !

    Коментиран от #121

  • 121 15:10  27.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ха-ха
    Отговор
    122 15:16  27.10.18

    До коментар #61 от "Гост32":

    Нито един западен "камион не е печелил с години трасета "Докар"!И да пукнеш-лидери бяха"КАМАЗИ".

    Коментиран от #124, #125

  • Ощърбий
    Отговор
    123 15:26  27.10.18
    Едно време насила им купувахме на мурзилките дараците. Умре той марко нема кой да дава пари за боклуци.
  • гост
    Отговор
    124 15:46  27.10.18

    До коментар #122 от "Ха-ха":

    Никой западен камион НЕ Е ИСКАЛ да печели Дакар , за твое съжаление , иначе да ги е отнесъл като пиле домат !!! И за какво им е , те карат по ШОСЕТА , а не в кални гьолове !!! Що не се похвалиш с нещо в шосейните първенства за камиони , ама там няма да доживееш да видиш любимия си Камаз повече от последен !! Да не говорим , че в "шампионския" руска е само емблемата , хахахах !!! Кого си мислиш , че ще излъжеш с елементарни лъжи за русконадупени ???

    Коментиран от #126

  • гост
    Отговор
    125 15:52  27.10.18

    До коментар #122 от "Ха-ха":

    Публикувано във факти.бг: Ако сте гледали обзор на рали "Дакар" за последно преди 7 години, не сте изпуснали нищо - поне в класирането при камионите. Основни опоненти на "КАМАЗ-мастер" са холандските "частници" де Рой и Стейси и чехът Лопрайс. Вярно - след включването на МАЗ КамАЗ вече не е единственият производител със заводски отбор, но беларусите все още не са се добирали до подиума. !!!! Нито ЕДИН ЗАВОДСКИ ОТБОР от западен производител !!! Публикувано във факти.бг: Всъщност състезателните камиони на КамАЗ се окомплектоват с множество други вносни компоненти. От чужбина се доставя не само двигателят. Амортисьорите са холандски, спирачките са белгийски, а скоростната кутия - немска. Въпреки това не може да се каже, че машините от Набережние Челни превъзхождат съперниците си. Круиз контрол, например, е монтиран за пръв път през 2015 г. - доста след конкуренцията. !!!!! Хаххахахахах , "шампионски" , поради липса на интерес от "нешампионите" !!!!!!
  • Ха-ха
    Отговор
    126 15:54  27.10.18

    До коментар #124 от "гост":

    Точно "Дакар"давя отговор кой по по-най! Там реванш за мъжаги! Ти не си от тези дарби.

    Коментиран от #129, #130

  • куку руку ку
    Отговор
    127 17:57  27.10.18

    До коментар #4 от "ГАНЧО":

    A бре Ганчо (мно'о ти 'оди името), аз като карам японска кола империалист ли съм? С удоволствие бих карал нова руска кола.
  • Хер Отто Флик
    Отговор
    128 18:48  27.10.18
    Пич, въобще не ми пука за гонките из пустинята! Ако ми трябва офроудър, ще си взема я Шевролет Блейзър, я Нисан Терано! А ти разглеждал ли си отвътре MACK Truck, Peterbilt или Kenworth?
  • Хер Отто Флик
    Отговор
    129 18:51  27.10.18

    До коментар #126 от "Ха-ха":

    Пич, има и едно друго рали CAMEL TROPHY! Там марката е LAND ROWER Deffender...

    Коментиран от #140

  • гост
    Отговор
    130 19:14  27.10.18

    До коментар #126 от "Ха-ха":

    Абе я се скрий бе , "мъжаго" , хахахах !!! Те твоите понеже са много "мъжаги" , що не карат с родните двигатели , скорости и всичко останало , ами взели западните "немъжаговски " , на кого си мислиш , че ша замажеш очите ??? Кога видиш СЕРИЕН Камаз със РУСКИ ЧАСТИ да бие не в Дакар , а къде ще да е и не срещу частници , а срещу ЗАВОДСКИ отбор , тогава се праи !!!! Мъжага наакан , чувал си за мъжаги , ама не си дочул !!!!
  • мислещ
    Отговор
    131 20:11  27.10.18
    коя кола е най хубава всеки би ви казал новата. на ли искаме по пътищата ни да има нови коли то важното е и да е по наша джоб.

    Коментиран от #134

  • КУПУВАМ ВЕДНАГА
    Отговор
    132 21:29  27.10.18
    Айде давайте да си купиме нови коли бре, и без това едвам дишаме. Ако може да са с фабрично газово устройство
  • Рейкя
    Отговор
    133 21:35  27.10.18
    Лада е собственост на Рено. Слагат техни двигатели. Колко да са руски тия Лади? Лада и Дачия-едно и също.
  • Не е баш така
    Отговор
    134 21:42  27.10.18

    До коментар #131 от "мислещ":

    Най хубавата кола не е новата а служебната.
  • Откровен
    Отговор
    135 22:24  27.10.18

    До коментар #112 от "Глупак 13":

    Май си нямаш никакви познания за МПС ?!
  • А БЕ
    Отговор
    136 22:27  27.10.18
    Некадърният руснак и МЕРЦЕДЕС да му дадат да произвежда пак таралясник ще изкара !
  • Бате Гоико
    Отговор
    137 02:55  28.10.18
    Всеки кара квото може или иска.
  • Гост
    Отговор
    138 03:00  28.10.18
    Това звучи като Ескимоси от покраинините на Сибир да предлагат да продават пресни плодове и зеленчуци в България.
  • Зайко Байко многознайко
    Отговор
    139 04:09  28.10.18

    До коментар #43 от "R4F6":

    Адмирации правилно си го написал, изпревари ме, но пък ми спести и време да не се напъвам да го пиша!
  • Зайко Байко многознайко
    Отговор
    140 04:11  28.10.18

    До коментар #129 от "Хер Отто Флик":

    Хер Ото, британско возило без пари да ми дават няма да взема. Тояги!
  • Kurti
    Отговор
    141 05:44  28.10.18
    До 107.А бе пич,ти що говориш от името на българският народ,като си руска фльорца.я бегай там и си кара руските дъргели
  • гост
    Отговор
    142 13:12  28.10.18
    За всеки влак си има пътници,защо все си налагате мнението .Всеки има глава на раменете и преценява сам.
  • ехааааа
    Отговор
    143 14:14  28.10.18

    До коментар #1 от "българче":

    Да ,благодаря. Улиците ни и без тва се пръскат по шевовете от отпадъчни автомобили/главно немски дизели-най-голямото наказание/

  • ай сиктир
    Отговор
    144 14:22  28.10.18

    До коментар #112 от "Глупак 13":

    Ела да намериш дефект и моята кола- Логан Степуей. Никога няма да се освобите от клошарското мислене,нали? Сега ще ми каже за тия пари ,кво БМВ ще си вземеш - страшно , на 5 години на 69 000 .Чисто ново. Карай си го със здраве. Брат ми е приемчик в сервиз на Фолксваген/дето струва 3 пъти повече от Дачия/ Да ти кажа ли кво става? Колко дефектни има в гаранция.
  • хитеp
    Отговор
    145 20:16  28.10.18
    тия ушанки верно си мислят че тук пасем трева!
  • 146 03:02  29.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • путя
    Отговор
    147 23:51  29.10.18
    Какви камази бре тъпан?При нас идват руснаци и всички са с Волво.Хахахахахаха

Напиши коментар:


Публикувай